چگونه زرد بپوشیم: راهنمای مرد برای رنگ

کمد خود را برای رنگ بیشتر با این سری از راهنماها برای سایه های پررنگ آماده کنید. تیم SG HQ در حال تجزیه و تحلیل نحوه پوشیدن رنگ های شیک (مانند زرد!) با ترکیب رنگ های آسان و ایده های لباس است. زرد یکی از آن رنگ هایی است که می تواند احساس کنید گنجاندن آن در کمد لباس شما دشوار است (به هر حال به غیر از یک لباس ظریف بارانی)، اما خیلی سریع تسلیم نشوید! رنگ آفتابی به طرز شگفت انگیزی همه کاره است.

آبی روشن، کهربایی، اسطوخودوس، سبز ارتشی، سالمون، تخته سنگ، نارنجی، سبز آبی، خاکی، شرابی، قرمز، آبی کبالت، سبز نعنایی، زرد و سرمه ای را فرا بگیرید.

به علاوه، بهار زمان بسیار خوبی برای گنجاندن آن در کمد لباس شماست.

در زیر، نحوه پوشیدن رنگ زرد را در لباس های بیشتر یاد بگیرید:

بچه ها راهنمای گرافیک زرد

چه رنگ هایی با زرد می آید

نحوه پوشیدن گرافیک زرد

خوشبختانه، در مورد رنگ زرد ترکیب های رنگی زیادی برای کار دارید: وقتی با مریم گلی، آبی روشن، صورتی و حتی اسطوخودوس همراه شود، عالی به نظر می رسد.

شما می توانید این سایه ها را از طریق مسدود کردن رنگ ترکیب کنید، یا با الگوها مخلوط کنید.

همانطور که چیزهای کمی به اندازه یک لیوان لیموناد سرد در یک روز گرم وجود دارد که کمد لباس شما را طراوت می بخشد مانند پاشیدن مقداری رنگ زرد.

چگونه رنگ زرد مناسب خود را پیدا کنید

کسانی از شما که رنگ پوست گرم تری دارید، توجه داشته باشید: رنگ زرد لیمویی روشن رنگ شماست. برای شما، این سایه واقعا ظاهر می شود.

هنگامی که پوست روشن‌تری دارید، رنگ زرد خردلی یا زرد تیره به بهترین وجه رنگ شما را تکمیل می‌کند. رنگ زرد پاستلی می تواند روی شما نیز تاثیر بگذارد، اما مطمئن شوید که در نهایت به نظر شما خسته نمی شود.

برای کسانی که رنگ پوست تیره تری دارند، تبریک می گویم! شما می توانید تقریباً هر رنگ زرد، از روشن تا تیره را بپوشید.

نحوه پوشیدن رنگ زرد

می توانید رنگ زرد را در یک تکه اصلی لباس (مانند ژاکت یا شلوار) یا به عنوان لهجه (سلام-اوو جوراب های سرگرم کننده!). با گرم شدن هوا، یک جفت شورت آرام یا یک پیراهن کتانی به رنگ زرد روشن یا کم رنگ ظاهر و احساس خوبی پیدا می کند.

فقط به یاد داشته باشید: زرد یک رنگ “یک و تمام” است.

هر بار فقط یک تکه در سایه بپوشید، در غیر این صورت شبیه مردی با کلاه زرد خواهید شد. جورج کنجکاو.

این بهترین ظاهری است که برای لباس هالووین باقی می ماند، نه لباسی که سر کار یا آخر هفته می پوشید.

اگر استفاده از رنگ زرد برای شما بیش از حد به نظر می رسد، با دوزهای کوچک زرد در کراوات، مربع جیبی یا جوراب شروع کنید.

در دفتر رنگ زرد بپوشید
چگونه لباس زرد بپوشیم

SG می گوید: برای داشتن یک محل کار رسمی تر، رنگ زرد را در لوازم جانبی خود بگنجانید تا رنگی ظریف و بدون زیاده روی در آن تزریق شود.

در آخر هفته زرد بپوشید
چگونه آخر هفته زرد بپوشیم

SG می گوید: در تابستان، یک پیراهن زرد و سفید به زیبایی با چینی های سبز مریم گلی یا ارتشی و یک دستبند رنگارنگ و الهام گرفته از دریا روی مچ شما جفت می شود.

فلانل

SG می گوید: هنگامی که دما کاهش می یابد، زرد هنوز یک گزینه لباس عالی است. بیننده را با یک گرمکن با سایه عمیق تر و پارچه ای سنگین عوض کنید. کمی چکمه های کوهنوردی و جین تیره به آن اضافه کنید و می توانید بروید.

خرید #SGapproved زرد

آماده به روز رسانی کمد لباس خود هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ بیاموزید که چگونه یک آرایشگر Style Girlfriend می تواند با در نظر گرفتن بودجه و نوع بدن شما یک طرح استایل بسازد.