چگونه در پول خود صرفه جویی کنیم – دوست دختر سبک

یک روز دیگر ایمیلی از یک خواننده دریافت کردیم که چگونه یک کمد لباس شیک با بودجه بسازیم.

که سوال خوبی است!

ما در اینجا زیاد در مورد اینکه چرا ارزش سرمایه گذاری در کمد لباس خود را دارد صحبت می کنیم. و ارزش خرید لباس هایی که کیفیت بالایی دارند، بنابراین می توانید تعداد کمتری از آنها را خریداری کنید.

اما بدیهی است که اگر روی بودجه‌ای کار می‌کنید که سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشد، این توصیه چندان معنی ندارد.مشتاق، از سرمایه گذاری آماده است.

بنابراین، در اینجا 5 نکته در مورد چگونگی صرفه جویی در هزینه لباس هنگام ساخت کمد لباس مردانه شیک آورده شده است:

چگونه پول کمتری برای لباس خرج کنیم

1. کمد لباس خود را صرفه جویی کنید

من متوجه هستم که ما در اینجا زیاد در مورد صرفه جویی صحبت نمی کنیم، و یک دلیل بسیار عملی برای آن وجود دارد.

فرض کنید در حال نوشتن یک قطعه بر روی بهترین مانتوهای کار برای مردان بودیم. پیوند دادن به eBay یا Grailed یا هر سایت فروش مجدد چندان منطقی نیست.

چرا؟ زیرا این فقط یک ژاکت خاص در یک اندازه خاص است که به محض فروش آن دیگر در هیچ کجا موجود نیست.

بنابراین، وقتی نوبت به پیشنهاد می رسد قابل خرید اقلام برای کمد شما، ما همیشه به طور پیش فرض لباس ها و لوازم جانبی را انتخاب می کنیم در حال حاضر در چندین اندازه موجود است تا حد امکان این توصیه را برای افراد زیادی مفید کند.

همانطور که گفته شد، صرفه جویی یک روش کاملا مفید برای هزینه کمتر برای لباس است، بدون اینکه خرید خود را به طور کلی محدود کنید!

در اینجا چیزی است که می تواند در عمل به نظر برسد:

شما ویژگی های ما را در مورد کت های معمولی بررسی کنید. شما یکی از مورد علاقه خود را پیدا می کنید، یا شاید دو یا سه برتر، و سپس به سایت های فروش مجدد بروید و توضیحات دقیق را همراه با اندازه خود تایپ کنید.

شاید شما خوش شانس باشید! شاید این کار را نکنید و باید جستجوی خود را کلی تر کنید. “Core coat L” به جای “Todd Snyder chore coat L.”

چه کسی می داند، شما ممکن است طلا بزنید! بله، برای صرفه جویی در یک کالا به کار بیشتر (مجازی یا غیر مجازی) نیاز است تا خرید آن در فصل جدید. اما هی، وقتی کسی به ناچار سبک عالی شما را تعریف می کند، داستان بهتری را برای شما رقم می زند.

2. لباس های داخل کمد خود را خیاط کنید

میدونم میدونم. “کمد خود را بخرید” نیست واقعا خريد كردن.

اما ساختن وسایلی که از قبل در کمد شما هستند به گونه ای متناسب با شما باشند که واقعاً بخواهید آنها را بپوشید؟ این کاملاً یک راه عالی برای هزینه کمتر برای لباس است.

Pssst، این نکته حتی برای بچه هایی که بودجه ندارند نیز کار می کند.

بنابراین بله، این بدان معناست که در ابتدا باید بیشتر برای لباس‌هایتان خرج کنید—بالاخره، قبلاً آنها را خریده‌اید و اکنون تیم SG از شما می‌خواهد که حتی بیشتر برای آنها هزینه کنید؟

خوب، بله، اما ایده این است که هنگامی که تناسب یک اجناس که به ندرت پوشیده می شود را اصلاح کردید، آن وسایل را بیشتر بپوشید.

و پوشیدن بیشتر آنها هزینه هر فرسودگی را کاهش می دهد، که در دراز مدت ارزش بیشتری را برای خرید شما به ارمغان می آورد (هم برای خود لباس و هم برای هزینه خیاطی که علاوه بر آن پرداخت کرده اید).

3. یک افزونه معامله جمع‌آوری کننده روی مرورگر خود نصب کنید

من قبلا تایپ می کردم “[store] کد کوپن» را قبل از خرید هر چیزی در گوگل جستجو کنید. سپس، من جمع‌آورندگان معامله را کشف کردم (من از این یکی از Capital One Shopping استفاده می‌کنم).

برنامه افزودنی را به مرورگر خود اضافه کنید تا به طور خودکار معاملات را بررسی کند و بهترین مورد موجود را در هنگام پرداخت به خرید شما اضافه کند.

چیزی بسیار هیجان‌انگیز در «شرکت‌کننده‌ای که چرخ را روی آن می‌چرخاند» وجود دارد قیمت مناسبروشی برای تماشای پلاگین مرورگر که در هنگام تسویه‌حساب ظاهر می‌شود و همه معاملات و کدهای کوپنی را که از طرف شما امتحان می‌کند، پیش از رسیدن به بهترین مورد موجود برای شما مرور کنید.

4. یک مبادله لباس ترتیب دهید

یک جفت شورت فانتزی مورد علاقه من (بله، این یک مورد برای زنان است) در اصل متعلق به یکی از دوستان قدیمی من بود. من و او هم اندازه بودیم، و سالی دو بار، با یک یا دو کیف پر از لباس که کاملاً خوش فرم بودند، ملاقات می‌کردیم، اما هر دوی ما فقط… حالمان بد بود.

او وسایلی را که می خواست از وسایل من انتخاب می کرد و من وسایلی را از کیفش برمی داشتم.

از آنجا، من و او بقیه را برای فروش به صرافی بوفالو می آوردیم و بلافاصله آن پول را در صبحانه خرج می کردیم. یا قهوه، بسته به اینکه کارمند پشت پیشخوان چقدر از حمل و نقل مربوطه ما پذیرفته است.

اگر از من بپرسید یک شنبه خوب است!

می‌دانم که پیشنهاد تعویض لباس به برادران هم‌اندازه‌تان ممکن است در ابتدا عجیب باشد، اما این سال 2021 است! از حباب غیرعادی خود خارج شوید و با شیک ترین دوستان خود خلاق شوید!

5. یک آرایشگر استخدام کنید

آره واقعا.

تعجب خواهید کرد که چقدر می توانید در خرید لباس صرفه جویی کنید، وقتی لباس هایی که می خرید، لباس هایی هستند که به طور خاص توسط یک آرایشگر حرفه ای برای شما انتخاب شده اند.

اینجا در Style Girlfriend، می‌توانید با یکی از اعضای Team SG روی یک کمد لباس کار کنید، جایی که او 5 مورد را برای خوش‌رنگ‌تر کردن کمد لباس‌تان برای فصل انتخاب می‌کند، یا یک کمد لباس را راه‌اندازی مجدد، جایی که او 12 مورد را برای کمک به شما می‌کشد. کمد لباس خود را کاملاً بازسازی کنید

مربوط: مقایسه Style Girlfriend با Stitch Fix

هزینه خدمات، زمان و تخصص آرایشگر شما را پوشش می دهد. آنچه از برنامه خرید خود خریداری می کنید به شما بستگی دارد. دقیقاً مانند نکته خیاطی، برای نتیجه بهتر و مقرون به صرفه تر در دراز مدت، پیشاپیش هزینه بیشتری می کنید.


نوبت شماست! به توییتر سر بزنید و بهترین نکات خود را برای اینکه چگونه کمتر برای لباس خرج کنم به من بگویید!

Pssst، ممکن است از خریدهایی که از طریق این سایت انجام می شود کمیسیون دریافت کنیم. اینجا بیشتر بیاموزید.