چگونه در ملاء عام به یک زن نزدیک شویم

دیروز، مردی که در استارباکس کنارش نشستم سعی کرد با من صحبت کند. ساعت 10 صبح بود و نمی خواستم حرف بزنم. من سر کار آمده بودم، همانطور که لپ تاپی که فوراً از کیفم بیرون آوردم و هدفونی که در دست داشتم تا غوغا را خفه کنم، نشان می دهد.

حتی اگر او دوست براد پیت بود (تخیل من آنقدر فراتر نمی رود که باور کنم پیت در زندگی واقعی اغلب در استارباکس می چرخد)، من به این فکر نمی کردم که با هم درآمیخته باشم. اما من اعتراف می کنم: تمام حال و هوای او – یک اد هریس در نامادری با کیت ریچاردز عجیب و غریب (حلقه های بسیار!)، احاطه شده توسط مقداری چیزهای نگران کننده- مرا از خود دور کرد.

حتی قبل از اینکه حرفی بزند، برای من چنین خواند: «مردی که فکر می‌کند این است خود استارباکس.”

تصویر، ملودی استارباکس

البته من چیزی به او بدهکار نبودم.

این صندلی او نبود که به من قرض دهد. خانه او نبود که از من استقبال می کرد. قرار نبودیم ما در یک بار نبودیم!

روز پنجشنبه صبح در یک کافی شاپ زنجیره ای بودیم و من روی یک صندلی خالی نشستم که اتفاقاً در کنار صندلی ای که او اشغال کرده بود قرار گرفت.

و هنوز…

من تمام تلاشم را کردم تا خود را نامرئی کنم، علیرغم نزدیکی آنقدر نزدیک که وقتی نشستم، آرنج‌هایمان تقریباً به هم نگاه می‌کردند.

پس از نمایش دادن صندلی به من و خالی کردن فضای وسایلم، او شروع به طرح سوالاتی در راه من کرد. اسم من چی بود من آنجا چه کار می کردم؟ پس از چند پاسخ گذرا، گفتم: «متاسفم. من واقعاً سرم شلوغ است و باید کمی کار کنم. با تشکر.” و هدفون هایی را که برای شنیدن او برداشته بودم، جایگزین کردم.

وقتی بازی را در اسپاتیفای زدم، شنیدم که او با لحنی کنایه آمیز گفت: “وای، متاسفم برای مزاحم شما،” بیش از Cardi B هشدار داد “مواظب من باش.”

او حتی وقتی آن را گفت، به اطرافیان دیگر نگاه کرد، انگار که مرا به نفع یک مخاطب می کشاند. نیمه انتظار شنیدن آهنگ خنده سیتکام دهه 90 را داشتم. زن ها خرید کنند، درست است دوستان؟

این مرد انرژی اژدها مشخصی داشت، حدس می‌زنم این چیزی است که می‌خواهم بگویم.

بعد از برخورد متوجه شدم که واقعاً دچار تضاد شدم و به استوری اینستاگرام پریدم تا به چیزی که فکر می‌کنم در مورد نزدیک شدن به زنان برای اکثر مردان واضح باشد اشاره کنم، اما شما می‌دانید که من در مورد این کلمه چه احساسی دارم.

بنابراین برای هر کسی که به پرایمر نیاز دارد، در اینجا نحوه نزدیک شدن به یک زن در جمع آمده است:

1. اتاق را بخوانید

نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد وقتی یک زن به استقبال یک غریبه در فضای خود باز است. وقتی می خواهد صحبت کند، چند کار را انجام می دهد (یا انجام نمی دهد). آنها به ترتیب نیستند:

  • لبخند می زند و بدنش را به سمت شما می چرخاند.
  • او پس از پاسخ دادن به سؤال شما سؤال یا سؤالاتی می پرسد تا مکالمه را ادامه دهد.

این چیزی است که او انجام نمی دهد:

او نمی کند پس از پاسخ دادن به سوال شما با یک پاسخ کوتاه 1-2 کلمه ای، هدفون او را دوباره در آن قرار دهید. در واقع، نشانه ای که او ممکن است به گفتگو با یک غریبه علاقه مند باشد با او شروع می شود اصلا هدفون نبستن. این ممکن است برخی از مردم آنجا را متعجب کند، اما مردم – مردان و زنان به طور یکسان! – عموماً هدفون استفاده می کنند تا دنیا را ببندند، نه اینکه آن را به داخل دعوت کنند.

اگر از یک زن نشاط «با من صحبت کن» دریافت می کنید، عالی است! چه کسی می داند، شما می توانید همسر آینده خود را در هر جایی ملاقات کنید … در یک راهرو فروشگاه مواد غذایی، در خیابان، و بله، در یک کافی شاپ (البته اگر ازدواج کردید، شاید به مردم بگویید که در یک فروشگاه محلی ملاقات کرده اید و نه در استارباکس؟ که فوق العاده ابتدایی است، متاسفم…).

اگر او مکالمه را احساس نمی کند، به آن فشار نیاورید.

چرا؟ زیرا مهم است که…

2. به یاد داشته باشید که زنان مشروط به رعایت ادب هستند

زنان به گونه ای اجتماعی شده اند که خود را به معنای واقعی کلمه در معرض خطر قرار دهند. از این سو استفاده نکنید وقتی به یک زن نزدیک می شوید، از خود بپرسید: آیا او عصبانی به نظر می رسد یا (بدتر از آن، بدیهی است) ترسیده؟ اگر چنین است، زمان پشتیبان گیری است.

و ببین، متوجه شدم. پسرها فقط برای سلام کردن به یک زن غریبه ممکن است احساس شکارچیان کنند. من در تعطیلات در یک مرکز خرید بودم، و این مردی که وقتی برای اولین بار وارد شدم با من تماس چشمی طولانی برقرار کرده بود، ناگهان ظاهر شد و نامم را پرسید و من آنقدر مبهوت شدم که ممکن است کمی جیغ بزنم. و پس از لکنت گفتن یک پاسخ غیر متعهد از آنجا دور شد.

چند دقیقه بعد مرا (دوباره!) پیدا کرد و گفت: «متاسفم. قصدم ترساندن تو نبود

بچه ها، من به شما می گویم: این کمکی نکرد.

در حالت ایده‌آل، نزدیک شدن به یک زن منجر به شوخی‌های شوخ‌آمیز می‌شود و شماره او در تلفن شما ذخیره می‌شود. خنثی، خاموش می روید (شاید او دوست پسر دارد!) اما منیت دست نخورده است. خالص منفی است، او می ترسد که به او آسیب فیزیکی وارد کنید.

حرف من: اگر متوجه شده اید که برای ترساندن زنی که به او نزدیک شده اید عذرخواهی می کنید، تکنیک شما می تواند از برخی کارها استفاده کند.

هر چند این همه چیز نیست.

یک چیز مهم دیگر وجود دارد که به اندازه باز کردن خطوط و سنجش شیمی مهم است. و آن این است:

3. موافقت کنید که اجازه ندهید تعاملات بد ما را تلخ کند

دور شدن از این نوسانات برای زنان و مردان آسان است ناز ملاقات کنو احساس… نه فقط افسرده، بلکه تلخ و عصبانی.

بچه ها، شاید یک زن شما را رد کرده است (یا ده! یا بیست!). بد است، نه؟! اما خیلی خوب است که شما “آن بیرون” هستید، بنابراین تمام تلاش خود را بکنید تا از لغزش ذهنی به سمت یک، «زن‌ها عوضی‌هایی هستند که فقط به آنها اهمیت می‌دهند [money/looks/height/whatever]” نگرش.

زنان یکپارچه نیستند، و فقط به این دلیل که یکی شما را رد کرد (یا دوباره، ده… یا بیست)، به این معنی نیست که یکی دیگر شما را رد کرد. در این میان، یک قدم به عقب بردارید و به آن توجه کنید مسیر شما به زنان نزدیک می شوید، که ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشد.

برای خانم‌ها، من از طرف خودم و بسیاری از دوستانم صحبت می‌کنم وقتی می‌گویم، دور نشدن از رویارویی‌هایی مانند برخوردی که با یک مرد استارباکس بیش از حد مجهز داشتم، خیلی سخت می‌شود. “مردها آشغال هستند، چرا من زحمت می کشم؟”

قبل از اینکه خود را از این مکالمه خارج کنید (“من هرگز زنی را مجبور به ترک مکان استارباکس نکرده ام، من طلایی هستم!”)، باید به شما بگویم که این فقط این نیست. آشکارا آدم های بدی که اسم بدی به بچه ها می دهند. پس از انتشار پیام‌های خود در اینستاگرام، سیل پیام‌هایی دریافت کردم که اساساً اینگونه بود: «آن پسر را ول کن. به نظر می رسد که او شبیه یک تند است.»

و بله، او بود. اما همچنین… شما هم احتمالاً؟

میدانم که هستم.

نه همیشه، و نه به روش‌های «بزرگ»—من هرگز مردی را در رینو تیراندازی نکرده‌ام که فقط ببینم مرده است، یا… نمی‌دانم، ممنوعیت سفر را علیه اقلیت مذهبی یک کشور وضع کرده‌ام – اما اینطور نیست. مرا از سرزنش رها نکن

وقتی صحبت از نحوه حرکت ما در جهان می شود، همه باید به یاد داشته باشیم:

ABC

همیشه چک کنید (امتیاز شما)

شما احتمالا همیشه یک شخصیت شرور هاروی واینستین نیستید، اما آیا شما کمی گنده، بعضی از زمان؟ آره منم همینطور.

من طعمه سوگیری آشنایی هستم. گاهی اوقات هنگام خروج از آپارتمان وانمود می‌کنم که با تلفن صحبت می‌کنم تا مجبور نباشم با دربانم صحبت کنم. من ارتباطم را با همه هم اتاقی های دانشگاهم از دست داده ام. وقتی ناراحتم انرژی بدم را وارد اتاق می‌کنم و امسال اجازه دادم کریسمس خانواده‌ام را خراب کند، کاری که انجام دادن آن بسیار مزخرف بود.

حرف من این است: ما هستیم همه زباله های بزرگ و کوچک، پس وقتی متوجه شدید که مردان دیگر به شکلی بزرگتر رفتار بدی داشته اند، دست خود را نپیچانید و به پشت خود ضربه بزنید.

و باز هم، امیدوارم روش‌هایی که شما یک آتش‌دان زباله‌دان انسان هستید کوچک باشد و به ندرت شعله‌ور باشد، زیرا شما یک خواننده دوست دختر سبک هستید و من دوست دارم تصور کنم اکثر دنبال‌کنندگان ما اکثراً خوب هستند.

اما حقیقت این است که دوست پسر دوستم که او را بدون هیچ اخطاری رها کرده است، می‌تواند یک خواننده Style Girlfriend باشد. طرفداران متعارض از نمایش کازبی می توانند خوانندگان Style Girlfriend باشند. و بله، احتمالاً مشتاقان ترامپ یا شاید هم وجود دارند عذرخواهان، که خوانندگان Style Girlfriend هستند (می دانم، می دانم، شما مانند او یک متعصب هیولا نیستید … شما فقط دارید اضطراب اقتصادی).

یعنی همه ما به روش‌های خاص خود مشکل‌ساز هستیم.

پس بیایید با هدف خودآگاهی موافقت کنیم. خیلی آسان است که اجازه دهید خجالت ناشی از تعامل با جنس مخالف شما را به سمت درون سوق دهد. اجازه دادن به درد تو را تلخ کند. نابینا شدن نسبت به مسئولیت خود در نحوه ظاهر شدن در جهان.

مولانا می‌نویسد: «زخم جایی است که نور به تو وارد می‌شود». آیا شگفت‌انگیز نخواهد بود اگر بریدگی‌ها و کبودی‌های عاطفی‌مان باعث همدلی ما شود، نه کمتر؟

چگونه می توانید بر روی مرد بهتری برای زنانی که ملاقات می کنید تمرکز کنید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد: با بررسی اینکه آیا در جلسات در مورد زنان صحبت می کنید، یک همکار خوب باشید. در یک رابطه؟ از خود بپرسید که آیا برای انجام همان کاری که شریک یا همسرتان انجام می دهد به تمجید بیشتری نیاز دارید یا خیر.

و اگر مجرد هستید، به زنان نزدیک شوید! لطفا. فقط با در نظر گرفتن تمام موارد بالا این کار را انجام دهید.

پس نه، وقتی زنی شما را رد می کند عصبانی نمی شوید.

در یک کافی شاپ

در ورزشگاه

در یک بار!

واقعاً در هر کجا.

با هدفون داخل. با لباس کوتاه. در ته یک بطری شراب.

طرد شدن بد است؟ مطمئن. و آیا این بد است که شما به سادگی یک در را برای یک زن باز نگه می دارید و او می گوید: “من خودم می توانم در را باز کنم” و شما همگی “عزیز، خوب من دیگر این کار را انجام نمی دهم.” کاملا! مردها می توانند تند باشند. زن ها می توانند عوضی باشند.

دلیل بیشتر این است که خود را وادار کنید مهربان بمانید. برای باز ماندن و همچنین نیت شما را زیر سوال ببرند و اعمال شما را مورد بازجویی قرار دهند. Pobody’s nerfect، amirite؟

به من بگو:

چگونه در سطل زباله هستید، و چگونه روی آن کار می کنید؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

(تصویر ویژه از طریق پوشک)