چگونه در محل کار با زنان با صداقت رفتار کنیم

آیا تا به حال فکر کرده اید که زنان در محل کار واقعا در مورد شما چه فکر می کنند؟ ادامه مطلب…

چگونه در محل کار با زنان رفتار کنیم

با اخباری در مورد زنانی که در محیط کار آزار و اذیت جنسی را تحمل می‌کنند و حتی تجاوز جنسی توسط مردانی که در موقعیت‌های قدرتمند قرار دارند، به راحتی می‌توان به خود دست زد و به خود گفت: من اینطوری نیستم. من یک هستم خوب پسر من می دانم چگونه در محل کار با زنان رفتار کنم.

و به احتمال زیاد، شما هستید. خوب منظورم شما Style Girlfriend را می‌خوانید زیرا می‌خواهید انتخاب‌های عمدی‌تر و متفکرانه‌تری در زندگی‌تان داشته باشید – از لباس‌هایی که می‌پوشید، نحوه سفر و نحوه حرکتتان در جهان.

علاوه بر این، با توجه به آنچه من در نظرات دیده ام، شما از زنان زندگی خود حمایت می کنید. و نه به این دلیل که شما یک دختر داشتید و متوجه شدید که زنان نیز مردم هستند، اما به این دلیل که شما همیشه این را می دانستید. چون درمان هر کس با احترام کار درستی است. و از این جهت به شما سلام می کنم.

… اما موضوع اینجاست. یک پسر خوب در کار بیشتر از اینها وجود دارد. خیلی آسان است که بگوییم، «خب من به معنای واقعی کلمه هستم به زنان تجاوز یا تجاوز نکردن در اتاق استراحت، تا بتوانم از این مکالمه خارج شوم.»

متاسفانه به این سادگی نیست. رفتار ما در یک طیف قرار دارد، نه در مقیاسی که «درست» کاملاً جدا از «نادرست» باشد. برای مثال، برد پیت، شاهد آزار و اذیت واینستین بود دو دوست دختر جدا در طول سال ها و چیزی نگفت. او همچنین میلیون‌ها دلار برای ساختن خانه‌هایی برای افراد آسیب دیده از طوفان هزینه کرده است.

معنی؟ وقتی صحبت از حمایت از زنانی که برای برابری در محل کار مبارزه می کنند، می توانید مردی «خوب» باشید و همچنان به روش های نادرست عمل کنید.

من شما را سرزنش نمی کنم. همه ما از زمانی که بچه بودیم مشروط به رفتارهای خاصی بوده ایم. مردم بدون فکر کردن دست به اقداماتی می زنند و دیگران بدون اینکه دلیلش را بپرسند آنها را جذب کرده و منحرف می کنند. به همین دلیل مهم است که همه ما چراغ قوه ای را به گوشه های ناخودآگاه خود بتابانیم که شاید مدتی است بررسی نشده است.

هر پسری «اما من یک خوب پسر» نقاط کور. کار در یافتن آنها و ریشه کن کردن آنها برای همیشه از زندگی شماست.

یک یادداشت! امیدوارم بتوانید این توصیه را همانطور که در نظر گرفته شده است دریافت کنید. مادرم آن را “حقیقت گفتن در عشق” می نامد و من هر روز دارم روی آن کار می کنم!

در زیر سه نکته در مورد نحوه رفتار در محل کار با زنان آورده شده است:

شماره 1: بوسیدن و بغل کردن همکاران زن (فقط)

در مورد آن به این صورت فکر کنید: اگر قهوه با یک نر مربی، یا رئیس مرد، یا کارمند مرد، آیا آنها را در آغوش می گیرید؟ احتمالا نه. بوسیدن گونه برای سلام کردن چطور؟ به هیچ وجه. (مگر اینکه این مطلب را در فرانسه می خوانید، جایی که چنین محبت فیزیکی در بین مردان رایج تر است، در این صورت، صبح بخیر! چطور هستید؟ آه، بله، البته، ما هم فکر می کنیم رئیس جمهورمان دیوانه است. نه، نمی دانم کی اخراج می شود، اما امیدوارم به زودی!)

چرا؟ زیرا عمل به شیوه ای خاص تنها با یک جنسیت باعث ایجاد عدم تعادل در پویایی قدرت حرفه ای می شود.

در این مثال، این پویایی فقط توسط یک زن قابل تغییر است از نظر فیزیکی شما را طرد می کند– دور شدن از آغوش، دور شدن از یک بوسه – که او را در موقعیت ناخوشایندتری قرار می دهد.

فکر: آیا اگر همکار یا مشتری مرد بود، اینگونه رفتار می کردم؟

من دستم را دراز کرده ام چون مردی که به تازگی با او آشنا شده ام به دنبال بوسه می رود. باید نگاه شوکه‌ای را که در ازای آن دریافت می‌کنم ببینی. ریز پرخاشگری پاداشی که من اجازه ندارم شوک مشابهی را روی صورتم ثبت کنم وقتی مردی انتظار دارد که یک تعامل حرفه ای به اندازه اولین قرار ملاقات فیزیکی داشته باشد.

بنابراین، یک زن کاملاً حرفه ای، عاشق بیانسه و قدرتمند در سال 2019 وقتی با این بازی شطرنج ذهنی روبرو می شود، چه می کند؟ چه او با این تعامل فیزیکی راحت باشد یا نه، به احتمال زیاد از ترس تکان دادن قایق با آن کنار خواهد آمد. بهشت نکند مردی را ناراحت کنیم.

اکنون که می دانید این رفتار «پسر خوب» می تواند یک زن را ناراحت کند، چه کاری می توانید انجام دهید؟ یک قانون کلی خوب در کار این است که فکر: آیا اگر آن شخص مرد بود اینگونه رفتار می کردم؟

اگر پاسخ صادقانه به خدا باشد نه، به جای آن X، Y، Z را انجام/گفتم/فکر می کنم، پس آن را انجام/نگو/فکر نکن.

آیا در محل کار مردی را در آغوش می گیرید یا می بوسید؟ اگر پاسخ منفی است، در نظر داشته باشید که دفعه بعد که انتظار دارید یک زن چنین تماس فیزیکی را بپذیرد و از آن استقبال کند. اگر به آموزش بیشتر در اینجا نیاز دارید، این یک مقاله عالی در مورد این موضوع است.

شماره 2: سخنان یک زن را به عنوان سخنان خود تلقی نکنید

به اندازه کافی ساده به نظر می رسد، درست است؟ اما من همیشه از «مردهای خوب» که با خوشحالی ایده طوفان فکری، استدلال فکری یک زن را به رخ می کشند، یا به قول خودشان به شوخی می افتند، شگفت زده می شوم. به عنوان کسی که به یک زینگر خوب افتخار می کند، این یکی واقعاً مرا می خورد، و باید متوقف شود.

برای مثال، اگر زنی در یک شام کاری با مشتریان خارج از شهر شما شوخی می کند و شما تنها کسی هستید که او را می شنوید، آن را با صدای بلندتر برای گروه تکرار نکنید. این باحال نیست. فقط به این دلیل که او نیازی به راه اندازی یک مجموعه استندآپ احساس نمی کرد به این معنی نیست که شما می توانید مطالب او را بدزدید.

یک سناریوی آشنا دیگر: یک همکار زن در یک جلسه تیمی پیشنهادی را ارائه می دهد، اما این نظر مورد توجه قرار نمی گیرد. شما پیشنهاد را دوباره ارائه می کنید، شاید کمی متفاوت بیان شود. حتی ممکن است به سمت او سر تکان دهید یا در حالی که نظر را تکرار می کنید تا ارتباطی را پیشنهاد کنید، چشمان او را قفل کنید. کاری که شما انجام نمی دهید این است که به او اعتبار کامل دهید.

ایده ها یا شوخی های او را ندزدید

من متوجه شدم که این یکی سوار خط است – شما می خواهید با شنیدن صدای یک همکار زن پسر خوبی باشید، حتی اگر کسی واقعاً صدای او را نشنود. پس در عوض چه کاری می توانید انجام دهید؟ چرا از امتیازات مردانه خود به نفع خود استفاده نمی کنید و با آن صدای غیر آوازی تان که مطالعات نشان می دهد افراد (از هر دو جنس) مستعدتر برای گوش دادن به آن هستند، استفاده نکنید و بگویید: «هی، جانت ایده خوبی داشت. جانت، دوباره این را می‌گویی؟»

در مورد مثال مهمانی شام، چه پاسخی بهتر از انتخاب یک کنایه وجود دارد؟ خنده. به او برگردید، بگویید: «این خنده دار است. بامزه هستی.” و بخند

اوه، و اگر شما کلمات او را در محل کار بدزدید (که باز هم نمی‌کند) و او شما را صدا زد (که خوب است، زیرا این یک حرکت غیرعادی بود)، با گفتن چیزی شبیه این منحرف نشوید: من حدس می‌زنم که ما حس کسب‌وکار/طنز مشابهی داریم!» در عوض، او را تصدیق کنید. “به این دلیل است که من فکر می کنم شما باهوش / بامزه هستید.” اولی باعث می شود به نظر برسد که شما می توانستید همین نکته را بیان کنید، و او ابتدا به آن رسید. اما شما این کار را نکردید. او آن را ساخته است. و تو آن را دزدیدی

شماره 3 “دیوانه” خواندن زنان

هر زنی به معنای واقعی کلمه برایم مهم نیست که لیزی بوردن باشد. فقط این کار را نکن

“اما من یک مرد را دیوانه صدا می کنم!” اعتراض می کنی خوب، نه، احتمالا این کار را نمی کنید. شما ممکن است او را یک سوراخ یا تند و سریع بنامید، اما دیوانه تمایل دارد فقط برای ما خانم ها در نظر گرفته شود، و از آن (دانسته یا نه) برای شرمساری زنان برای تسلیم استفاده می شود (به لطف انگ اجتماعی مداوم در مورد مسائل بهداشت روانی!).

اما مدیر پروژه / رئیس / دستیار من است دیوانه!» شما بحث می کنید

موضوع اینجاست: 1) او تقریباً مطمئن است به معنای واقعی کلمه نه، و 2) خیلی خسته کننده است وقتی زنان احساسات خود را بیان می کنند فقط برای این که مردها آنها را بخوانند.

هریس اومالی آن را اینگونه بیان کرد واشنگتن پست:

“دیوانه” کلمه بسیار مناسبی برای مردان است که حس برتری ما را تداوم می بخشد. مردان منطقی هستند. زنان احساساتی هستند احساسات نقطه مقابل منطق است. وقتی زنان بیش از حد احساساتی هستند، می گوییم آنها غیر منطقی هستند. دیوانه اشتباه.

زنان همیشه آن را از زبان مردان می شنوند. ما به آنها می گوییم: “شما بیش از حد واکنش نشان می دهید.” “اینقدر نگران نباش، تو بیش از حد به آن فکر می کنی.” “اینقدر حساس نباش.” “دیوانه نباش.” این نوعی از گاز دادن است – به زنان گفتن این که احساساتشان اشتباه است و حق ندارند آنطور که دارند احساس کنند. به حداقل رساندن احساسات دیگران راهی برای کنترل آنهاست. اگر آنها دیگر به احساسات و غرایز خود اعتماد نداشته باشند، به شخص دیگری تکیه می کنند تا به آنها بگوید که قرار است چه احساسی داشته باشند.

جای تعجب نیست که سوء استفاده کنندگان عاشق استفاده از این کلمه C هستند. این راهی برای مشروعیت زدایی از اقتدار یک زن بر زندگی خودش است.

بیشتر مردها (#مردان غیرطبیعی، #کنایه‌آمیز) آزارگر نیستند، اما خیلی از ما بدون فکر کردن به آن، زنان را دیوانه خطاب می‌کنیم… وقتی درباره دلیل جدایی از همسر سابقمان صحبت می‌کنیم، می‌گوییم: “او دیوانه شد.” و دوستان ما با عاقلانه سر تکان می دهند، انگار که همه چیز را توضیح می دهد.

به جز آنچه که ما واقعاً می گوییم این است: “او ناراحت بود و من نمی خواستم او باشد…”

به محض اینکه کارت “دیوانه” در بازی است، زنان در حالت دفاعی قرار می گیرند. این بحث را از آنچه که او می گوید به نحوه بیان آن منحرف می کند. ما اصرار داریم که کسی نمی تواند همزمان احساساتی و منطقی باشد، بنابراین او باید ثابت کند که غیرمنطقی نیست. هر چیزی که او برخلاف آن می گوید می تواند فقط به عنوان مدرکی علیه او استفاده شود.

در محل کار، «دیوانه» اغلب به «رئیس» یا «دختر» ترجمه می‌شود، اصطلاحاتی که هر دو فقط در مورد زنان به کار می‌روند و وظیفه مشروعیت‌زدایی از قدرت زن را دارند، حتی توسط افرادی که در قطب توتم شرکتی پایین‌تر هستند. فقط این کار را نکن

آنجا! این خیلی بد نبود، نه؟ این به همه ما بستگی دارد که در نظر بگیریم که چگونه اعمالمان بر اطرافیانمان تأثیر می گذارد – به خصوص کسانی که شبیه ما نیستند و تجربیاتشان با ما متفاوت است. امیدوارم که به شما کمک کرده باشم آب‌های تیره‌ای را ببینید که زنان باید در محل کار حرکت کنند، و اینکه چگونه شما – به عنوان یک پسر خوب! – می‌توانید به رفع آنها کمک کنید. یادگیری نحوه رفتار با زنان ممکن است ترسناک باشد، اما واقعاً اینطور نیست.

به توییتر سر بزنید و به ما بگویید: چه تکنیک هایی را برای “بررسی خود” ایجاد کرده اید تا مطمئن شوید که می دانید چگونه در کار با زنان در تمام تعاملات خود عمل کنید؟