چگونه در زوم خوب به نظر برسید: 7 نکته برای بهترین ظاهر

چگونه در زوم خوب به نظر برسیم

همه ما می خواهیم در زوم بهتر به نظر برسید. پس از مواجهه با “صبر کن، من اینطور به نظر می رسم؟” از تماس های ویدیویی بیش از حد در سال گذشته شوکه کنید، وقت آن است که کنترل وضعیت را در دست بگیرید.

خبر خوب؟ راه‌های ارزان و حتی رایگان زیادی وجود دارد تا در زوم در سال 2021 بهترین ظاهر را داشته باشید. تیم ما ساده‌ترین روش‌ها را گردآوری کرده است تا در تماس‌های ویدیویی با WFH ظاهر بهتری داشته باشید.

در زیر، 7 نکته برای اینکه چگونه در زوم خوب به نظر برسید:

چگونه در تماس های ویدیویی خوب به نظر برسیم

1. از یک مرطوب کننده رنگی به عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوست صبح خود استفاده کنید

چگونه در زوم خوب به نظر برسیم

SG می گوید: از زمانی که در رفت و آمد صرفه جویی می کنید استفاده کنید تا به یک روال مراقبت از پوست متعهد شوید. ابتدایی ترین رژیم صبحگاهی شامل شستن صورت و استفاده از مرطوب کننده است که من اطمینان دارم که می توانید از پس آن برآیید.

اما از هر لوسیون صورت قدیمی استفاده نکنید. برای اینکه در تماس‌های ویدیویی بهتر به نظر برسید، روشن کردن پوست صورت به شما کمک می‌کند بهترین ظاهر را داشته باشید. یک مرطوب کننده رنگی سبک وزن و طبیعی، پوششی سبک و پوششی طبیعی ارائه می دهد.

نگران آرایش کردن به عنوان یک مرد هستید؟! خوب، سال 2021 است، و اگر نمی توانید کمی رنگ در کرم صورت خود را کنترل کنید، مشکلات بزرگتری داریم.

بچه ها اشکالی نداره واقعا!

مرطوب کننده های رنگی بخرید

2. مطمئن شوید که لباس شما “پاپ” است

چگونه در زوم خوب به نظر برسیم

SG می گوید: وقتی می‌دانید در تماس‌های ویدیویی خواهید بود، لباسی را انتخاب کنید که روی صفحه ظاهر شود.

دقیقا چه معنی میدهد؟ این به معنای انتخاب رنگ هایی است که با رنگ پوست شما متضاد هستند.

چگونه در زوم خوب به نظر برسیم

بنابراین، اگر رنگ پریده هستید، ژاکت کرم رنگ نپوشید. اگر پوست تیره‌تری دارید، از رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی چشم پوشی کنید و به جای آن از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید.

در مورد بقیه ظاهر شما؟ تیم SG الی فریش، که با مشتریان برای به روز رسانی و بهبود کمد لباس آنها کار می کند، می گوید همه چیز را ساده نگه دارید.

«هیچ الگو یا هیچ چیز حواس‌پرتی وجود ندارد. این در مورد شخص شما و برای پیشینه شما صادق است.»

3. دوربین خود را به بالا ببرید

چگونه در تماس های ویدیویی به بهترین شکل ظاهر شوید

SG می گوید: کمی بیشتر، کمی بیشتر … شما بروید!

به گفتن داستان های ارواح در اطراف آتش سوزی کمپ فکر کنید. یک چراغ قوه زیر چانه خود قرار می دهید و سر خود را به سمت پایین خم می کنید تا جلوه ای کامل و ترسناک داشته باشید.

خوب، وقتی دوربین تماس ویدیویی شما خیلی کم است، اینگونه به نظر می رسید.

در اینجا Taylor Davies از Team SG در مورد نحوه بهینه سازی زوایای زوم خود آورده شده است:

می‌دانید وقتی زنی را می‌بینید که با تلفنش سلفی می‌گیرد، تقریباً همیشه دوربین را بالای صورتش گرفته و به آن نگاه می‌کند؟

آن زاویه چاپلوس کننده است!

با قرار دادن رایانه خود روی چند کتاب یا سرمایه گذاری روی پایه لپ تاپ یا مانیتور، همین تأثیر را در هنگام تماس های ویدیویی داشته باشید. شما می خواهید با دوربین خود تماس چشمی داشته باشید، نه اینکه به پایین نگاه کنید. این برای پشت شما بهتر است و شما را زیباتر نشان می دهد. بیشتر از این چه می‌خواهی؟»

فروشگاه کامپیوتر استند

بهترین پایه لپ تاپ
پایه مانیتور رومیزی

4. موهایتان را «آرام کنید».

چگونه در زوم بهتر به نظر برسید

SG می گوید: کمی تلاش برای موهایتان بسیار تاثیرگذار است. ممکن است بیشتر روزهای کاری به استفاده از کلاه بیسبال عادت داشته باشید، اما برای تماس های ویدیویی؟ ردش کن.

مطالب مرتبط: بهترین سشوارهای مردانه

به خصوص اگر در طول قرنطینه اجازه داده اید موهایتان بلندتر شوند، مقداری محصول اضافه کنید و موهایتان را حالت دهید تا در زوم به بهترین شکل ظاهر شوید.

حتی اگر شما فکر نکنید آنقدر متفاوت به نظر می رسید، غروری که از کمی تلاش احساس می کنید در طول تماس شما به عنوان اعتماد به نفس می درخشد.

محصولات آرایشی را بخرید

5. روی یک چراغ حلقه سرمایه گذاری کنید

در تماس های زوم بهتر به نظر برسید

SG می گوید: مانند استفاده از مرطوب کننده های رنگی، خرید یک چراغ حلقه برای استفاده در هنگام تماس های ویدیویی ممکن است بیهوده باشد. مثل اینکه شما انجام می دهید خیلی زیاد.

این نیست.

خبرنگار MSNBC گرت هاکه از چراغ حلقه زیر Pixel برای گزارش پخش از خانه استفاده می کند.

و بله، او متوجه می شود که به نظر می رسد … شدید.

زمانی که برای اولین بار نور را دریافت کردم، خیلی بزرگ و درهم به نظر می رسید و احساس می کردم کارداشیان آن را راه اندازی می کند. اما اینکه بتوانم خودم را با نور پرتاب کنم، تفاوت زیادی در ظاهر عکس‌های زنده من در خانه ایجاد می‌کند.»

چراغ های حلقه ای فروشگاه

چراغ حلقه
لومکوب

6. هیدرات هیدرات

چگونه در زوم بهتر به نظر برسید

SG می گوید: سلام، اگر پوست شما روی نقطه باشد، در زوم خیلی خوب به نظر می رسید. این کار را با نوشیدن انجام دهید، من معتقدم این اصطلاح فنی است، هر روز یک بار آب.

من ریچل لیورمن، مدیرعامل Glowbar را دیدم که دور یک بطری آب غول‌پیکر در اینستاگرام می‌چرخد و مجبور شدم در مورد آن از او بپرسم.

او به من گفت: «زمانی که هر روز یک بطری آب به اندازه گالن می‌چرخانم، پوستم 1000 درصد بهبود یافت.

ظاهر پوست شما را بهبود می بخشد زیرا آب بدن شما را هیدراته نگه می دارد و به حفظ خاصیت ارتجاعی پوست شما کمک می کند – چیزی که با افزایش سن شروع به از دست دادن می کنیم. موهای من ممکن است (و معمولاً) چهار روز کثیف است و من عرق می کنم و با این حال پوستم در دوربین می درخشد زیرا پوستم هیدراته شده است!

لوازم ضروری آبرسانی را بخرید

7. شب راحت بخوابید

چگونه در زوم خوب به نظر برسید - کمی بخوابید

SG می گوید: من این نکته را برای آخرین بار ذخیره کردم زیرا اگر تماس بعدی زوم شما تا پنج دقیقه دیگر شروع شود و دیشب تا دیر وقت بیدار بمانید بریجرتون (بدون قضاوت!)، پس این نکته برای شما مفید نیست.

ولی!

اگر واقعاً می‌خواهید در زوم روز بعد بهترین ظاهر خود را داشته باشید، زمان خواب زودتر را در نظر بگیرید – یا، حدس می‌زنم، راهی پیدا کنید که صبح‌ها دیرتر بدون اخراج بخوابید؟

هیچ مرطوب کننده رنگی، بدون روشنایی، هیچ پوماد مویی که بتواند جایگزین 6 تا 8 ساعت چشم بسته شود، وجود ندارد.

WebMD اشاره می کند که بدن ما خود را در هنگام خواب ترمیم می کند و دوره نقاهت به بهبود قابل توجهی در ظاهر ما کمک می کند. فکر کنید: کمتر پف کرده است. چهره بهتر؛ موهای پرتر و سالم تر

نحوه مطابقت در برنامه های دوستیابی

نوبت شماست! بهترین توصیه شما برای بهترین ظاهر در تماس های ویدیویی چیست؟ به ما اطلاع دهید توییتر یا اینستاگرام!