چگونه در زمستان امسال لباس کادویی را به روش های بیشتری بپوشیم – دوست دختر سبک

تلاش برای فهمیدن اینکه چگونه در ماه‌های هوای سرد چگونه می‌پوشید، ممکن است گیج کننده باشد. متوجه شدم! آیا آن است هم راحت برای کار؟ آیا قرار است آن صدای ژوش-ژوش-ژوش را تمام روز در بیاورم؟ من اینجا هستم تا به شما بگویم؛ نگران نباش! کشف تمام راه‌های پوشیدن کت کت و شلوار، شلوار ژاکتی و غیره، کمد لباس پاییزی و زمستانی شما را تقویت می‌کند.

بیایید این را از سر راه برداریم:

آیا کرفس به سبک است؟

نحوه پوشیدن ژاکت کامیون دار کش دار

آره! کادوی هرگز از مد نمی افتد.

جدا از گرمای آن، نکته جالب در مورد کرفس این است که در انواع مختلف کمد لباس خوب به نظر می رسد. فقط فکر کن. این در خانه در کمد معلمان مدرسه، بیت‌نیک‌ها و حتی شخصیت‌های کتاب‌های کودکان وجود دارد – چه مواد دیگری در هوای سرد یک چنین سبک اصلی است؟

و واقعاً، چه چیزی را در مورد این پارچه دوست ندارید؟ بادوام است، در لمس نرم است و به دلیل بافت سفت و محکمی که دارد، به راحتی می‌توان هرگونه ریزش ناهار را پاک کرد.

کرفس چیست؟

شلوار مخملی 5 جیبی Bonobos دودی

در مورد کرفس چه چیزی می توانیم بگوییم که قبلاً در مورد خودش نمی گوید؟

متاسف. شوخی کادویی.

اما در واقع، کرک پر سر و صداترین و پرافتخارترین پارچه در خانواده غیر جین است. امتناع آن از ساکت ماندن، چه در حال ورود به اتاقی با شلواری ساخته شده از این ماده باشید، چه صرفاً در صندلی خود که در یک کت اسپرت ساخته شده از این مواد به تن کرده اید، جای خود را تنظیم کنید، بدون عذرخواهی حضور خود را اعلام می کند.

من به‌عنوان دوستدار گردن‌بندهای پر سر و صدا، همه چیز را دوست دارم کمدتان را با قطعاتی که کمی شبیه یک گروه موسیقی تک نفره به شما حس می‌کنند، بپوشانم.

علاوه بر این، من دوست دارم که طناب‌ها راحت، بادوام و همه‌کاره باشند. آخرین آن‌ها به بافت خود مواد بستگی دارد.

آیا بعداً باید در این مورد آزمایشی انجام دهید: دنده های عمودی بند ناف را ولز می نامند (از آنگلوساکسون هشت، که به معنای “نشان دادن با راه راه” است).

هر چه تعداد دنده ها در هر اینچ بیشتر باشد، وقتی همه آنها به هم ساییده می شوند، صدا بلندتر می شود.

نوع بافتی که به سراغ آن می‌روید روی رسمی بودن چیزی که می‌پوشید تأثیر می‌گذارد – ولزهایی که محکم‌تر در کنار هم قرار می‌گیرند، در یک کت و شلوار خوب به نظر می‌رسند و تقریباً شبیه مخمل به نظر می‌رسند، در حالی که ولزهایی که گروه‌بندی‌های آزادتری دارند، سنتی‌تر را نشان می‌دهند. حال و هوای «دوک انگلیسی در املاک روستایی آخر هفته‌اش».

در اینجا تمام روش هایی که در این مقاله در مورد نحوه پوشیدن کرفس پیدا خواهید کرد آورده شده است:

اوه! بیایید شروع کنیم، نه؟!

نحوه پوشیدن کت ساقه دار

با کت کت شلواری، ژاکت مخملی، بدون شلوار جین ژانویه، استایل مردانه چه بپوشیم

هدایت استاد کالج داخلی هرگز به این شیک (یا دنج) نبوده است.

حصول اطمینان از مدرن به نظر رسیدن یک کت شلوار کتلت دار به آسانی یافتن کتیبه های مورد علاقه تان و افزودن رنگی زیبا از طریق ژاکت یا ژاکت کش باف است.

کرفس دنده ای نازک برای تقریباً هر محیط حرفه ای ایده آل است، چه در حال دویدن در محوطه دانشگاه یا ارائه در دفتر، به خصوص در روزهای سرد پاییز و زمستان.

اگر نگران به نظر رسیدن بیش از حد قدیمی هستید، کت کتانی باریک خود را باریک و شانه ای طبیعی داشته باشید تا یک سبک کلاسیک را به شما نشان دهد. برای این چالش سبک آماده اید؟ ما اکنون پیش می رویم و نمره شما را محاسبه می کنیم: A+.

نحوه پوشیدن کت ساق دار با یقه یقه اسکی

SG می گوید: آیا این یک لباس برای یک جاسوس به نظر نمی رسد؟ نقاب زدن به عنوان استاد دانشگاه؟ فکر کنم چکمه باشه و کمانداریقه اسکی. هویت مخفی خود را مخفی نگه دارید، و واضح است که منظور من از “تحت پوشش” زیر این کت شلواری است.

نحوه پوشیدن کت کت ساقه دار

SG می گوید: از یکی از رنگ های ثانویه در پیراهن چهارخانه استفاده کنید تا رنگ مناسب لباس چینی را پیدا کنید. سپس بقیه لباس را خنثی نگه دارید.

روش هایی برای پوشیدن کت کت و شلواری

SG می گوید: می‌توانید پاستیل‌ها را در پاییز و زمستان با پارچه‌های ضخیم‌تر حمل کنید، مانند این پلیور که دنج به نظر می‌رسد. از.

ایده های لباس کت و شلوار ژاکت دار

SG می گوید: روزهای مدرسه آمادگی خود را با تمام کلاسیک‌های جداشده در رنگ‌های معمولی خود کانال‌گذاری کنید. اوه، فراموش نکنید که با لوازم جانبی کمی درخشش و طرح اضافه کنید.

شلوار فرمت، پاریزین، کیتسون مزون، سه راهی گرافیکی، فرقه، سر کفش، کفش جیر آبی

SG می گوید: آیا می خواهید کت و شلوار کت و شلواری خود را پایین بپوشانید؟ مشکلی نیست. یک تی شرت سفید با کمی جزئیات گرافیکی انتخاب کنید و رنگ های مکمل را برای بقیه لباس انتخاب کنید.

#JeansJanuary

خوب، چند نکته آخر در مورد استایل کردن یک کت کت و شلوار کتلت دار:

  • از ضخیم شدن کت شلواری در محل کار یا مراسم های شیک تر خودداری کنید – یک نوار بسیار ضخیم در کت ساق دار شما به طور کلی ظاهر کلی را معمولی تر می کند.
  • هنگام پوشیدن کت کتانی کتانی با بافتن، ژاکت بافتنی، ژاکت درشت یا کراوات بافتنی، از ترکیب و ست کردن بافت ها نترسید.
  • می‌توانید با پوشیدن آن بر روی یک هودی ساده یا هنلی سبک، کت ساق دار خود را بپوشانید.
  • رایج‌ترین مشکل در مورد کت‌های کت و شلواری محبوب، ساییدگی در آرنج‌ها است. رفع؟ یک ژاکت به سبک رترو با تکه های آرنج بگیرید یا مقداری از آن را دوخته کنید تا ظاهر و حفظ ژاکت خود را حفظ کنید. در اینجا یک DIY است!

> استایل خود را با روش‌های بیشتری برای پوشیدن پیراهن برتون، لباس مخصوص بمب‌گذار و چکمه‌های چلسی تقویت کنید.

طرز پوشیدن شلوار کرفس

مانند ژاکت برای پاهای شما، شلوارهای بند ناف در واقع یک کمد لباس در هوای سرد ضروری هستند.

با شلوار کرفس چه بپوشیم

SG می گوید: همه در SG HQ یک جفت شلوار کرک دار خوب، مانند شلوارهای تاد اسنایدر در بالا، برای پسران دوست دارند. آنها مناسب هستند و مانند یک شلوار مدرن، یا حتی یک جفت چینی واقعا زیبا هستند.

لباس خود را با یک ژاکت یقه ای و چکمه های چلسی یا یک بوت توری زیبا برای یک لباس اداری راحت و در عین حال شیک بپوشید. اما وقتی نوبت به بهترین کفش برای پوشیدن با شلوار کرفس شما گزینه های زیادی دارید، مانند کفش های کتانی و چکمه.

نحوه پوشیدن پارچه کرفس در دفتر

SG می گوید: یکی دیگر از شلوارهای مخملی، مناسب برای دفتر. اگر به دنبال شیک پوشیدن شلوارهای کرک دار هستید، نمی توانید با یک کت اسپرت بدون ساخت جیب اشتباه کنید.

در مانند مورد بالا (در اینجا یکی را دوست داریم که مشابه Bonobos است).

نحوه پوشیدن پیراهن مخملی

یک پیراهن مخملی، چه یک پیراهن کار ضخیم یا یک ژاکت کامل پیراهن (یا “شاکت”) یک راه عالی برای لایه برداری پس از شروع کاهش دما است. در اوایل پاییز، آن را به عنوان لباس بیرونی خود بپوشید. در زمستان آن را زیر خود بپوشید واقعی لباس بیرونی

چگونه یک پیراهن مخملی بپوشیم

SG می گوید: زیرا چرا باید پاهای شما این همه سرگرم کننده باشد؟ نیم تنه خود را در یک پیراهن مخملی مانند شماره Everlane بالا بپوشانید (که متاسفانه تمام شده است!).

با شلوار کرفس کژوال چه بپوشیم

در پاییز و زمستان امسال با یک شلوار 5 جیب مخملی نمی توانید اشتباه کنید. در رنگ‌های خاکی کلاسیک، فکر می‌کنید که فقط لباس‌های چینی معمولی می‌پوشید، که این نکته مهم است. برخی از مردان فکر می‌کنند که طناب‌ها برای استایل شخصی‌شان خیلی «بیرون» هستند، اما جفتی که مناسب و شبیه شلوار جین باشد، شما را وادار می‌کند چیز دیگری فکر کنید.

نحوه پوشیدن شلوار کرفس

SG می گوید: هنگام پوشیدن شلوار کرفس با رنگ‌های جسورانه، لازم نیست رنگ‌ها یا بافت‌های روشن دیگر را با بقیه ظاهر خود در نظر بگیرید – در واقع، انباشتن قطعات از نظر بصری جالب‌تر تشویق می‌شود.

سعی کنید تارهای خود را با یک پیراهن مجلسی و چکمه های چوکای بافت دار بپوشید تا ظاهری چشم نواز، اما همچنان غیررسمی داشته باشید.

نحوه پوشیدن شلوارهای کرفس مانند شلوار جین

شلوار کرفس مانند شلوار جین بپوشید!

SG می گوید: در اینجا آنچه باید در مورد شلوار 5 جیب بدانید آمده است. شما احساس می کنید که شلوار جین پوشیده اید، حتی اگر در واقع کمی بیشتر لباس بپوشید. بگویید، به صورت جناغی، یا بند ناف بالا (هر دو از J.Crew).

این وضعیت شلوار مخملی در سطح ابتدایی شماست. به هم ریختن خیلی سخته قول میدم

آنها را با کفش های کتانی و یک پیراهن اسپرت بپوشانید یا با چکمه و ژاکت کمی به آن ها اضافه کنید.

شلوار مخملی رنگ روشن مردانه

کرفس رنگارنگ بپوشید!

SG می گوید: همانطور که گفتم، می توانید وانمود کنید که شلوار کرفس شما فقط…شلوار معمولی با جمع کردن یک جفت با رنگ استاندارد مانند خاکی یا خاکستری.

ولی. ولی! شما می توانید همچنین با یک جفت با رنگ جواهری غنی که به اندازه پاییز است من حتی نمی توانم آن را تحمل کنم شاخه بزنید.

دقیقا مثل چی؟ خوب، شما می توانید با بورگوندی مانند این جفت پولو رالف لورن همراه شوید. سبزها عالی هستند

طناب‌هایی به رنگ قهوه‌ای روشن‌تر (بعضی‌ها ممکن است بگویند خردلی) که به نظر می‌رسد در این فصل در همه جا ظاهر می‌شوند نیز همینطور هستند (شما می‌توانید ژاکت‌های مورد علاقه من را در این رنگ پیدا کنید).

غذای آماده؟

اگر قبلاً یک جفت طناب به رنگ سنتی‌تر تهیه کرده‌اید، یک جفت طناب جدید با رنگ گرم می‌تواند مکمل مناسبی برای کمد لباس پاییز و زمستان شما باشد.

شلوار مخملی

SG می گوید: از آنجایی که لباس خود را با یک شلوار کریسمس نمادین شروع می‌کنید، از بافت با جزئیات چرمی مانند کلاه بیسبال قدیمی و چکمه‌های چاکای چرم استفاده کنید.

از الگوها در این ظاهر دوری نکنید – در عوض، مسیر gingham را انتخاب کنید و یک ژاکت راه راه شرابی را بپوشانید تا عمق بصری بیشتری اضافه کنید.

نحوه پوشیدن ژاکت مخملی

SG می گوید: آیا کاپشن های مخملی شیک هستند؟ که می شود یک شب طنین انداز. با ژاکت مخملی چه بپوشیم؟ کلید این نگاه: سادگی. شلوار جین. سه راهی تک رنگ. و یک ژاکت کامیون دار بادی. یا یک مانتو اسپرت کرفس با شلوار جین.

به سختی می توان آن را حل کرد، که چیز خوبی است.

> روش‌های بیشتری برای پوشیدن لباس‌های مورد علاقه‌تان، مانند ژاکت یقه‌دار، ژاکت جین و چکمه‌های توری ببینید.

نحوه پوشیدن کت و شلوار کرفس

SG می گوید: اکنون، من اعتراف می کنم که این یک حرکت سبک پیشرفته است. اگر قبلاً اصول اولیه کت و شلوار خود را پوشش داده اید (یعنی کت و شلوار زغالی و کت و شلوار سرمه ای)، و در واقع از پوشیدن کت و شلوار لذت می برید، چرا کمی لذت نبرید؟

یک کت و شلوار مخملی، چه به سراغ یک کت و شلوار قرمز جشن یا سبز یا قهوه ای پر جنب و جوش باشید، مطمئناً در میان جمعیت متمایز خواهید شد.

نحوه پوشیدن کت و شلوار کرفس
از طریق Pinterest، Suitsupply

با کلاه مخملی چه بپوشیم

کفش های مخملی

SG می گوید: انتظار نداشته باشید که آنها را هر روز بپوشید، اما یک کلاه بابای باکلاس با پارچه‌های مخملی می‌تواند در هر لباس غیررسمی، چیزی خاص را ایجاد کند.

از آنجایی که کلاه های بیس بال عموماً وفاداری ورزشی شما را تبلیغ می کنند، یک کلاه مخملی نشان دهنده این است که شما این کلاه را برای FASHUN به سر می کنید و هر آنچه را که به سر می کنید بالا می برد.

فکر کنید: لباس برای یک بعد از ظهر شنبه که با خانم خود سپری کرده اید، یا در بار با جوانه های خود.

بهترین رنگ ها برای کرک

خودت را محدود نکن!

کادوی یک فرصت عالی برای افزودن درخشندگی بیشتر به روزهای خاکستری زمستان است، بنابراین از رنگ‌های روشن‌تر در لباس‌های مخملی خود دوری نکنید.

اگر تا به حال ماده‌ای وجود داشته باشد که فقط برای زمستان ساخته شده باشد، جنس مخملی است، بنابراین از ترکیب آن با چرخش رنگ خود نترسید.

به عنوان مثال، یک شلوار مخملی مخملی با رنگ های خاکستری مانند خاکستری یا مایل به قرمز برای شما جذاب به نظر می رسد. یک ژاکت پیراهن با رنگ های پررنگ تر مانند خردلی یا شرابی نیز همینطور است. در هر صورت، شما به همان اندازه دنج و کلاسیک به نظر خواهید رسید.

چه زمانی باید از پوشیدن کرفس خودداری کرد

وقتی بیرون خیلی گرم می شود!

به طور جدی، می‌توانید به محض اینکه برگ‌ها در پاییز تغییر رنگ می‌دهند، طناب بپوشید، و تنها (با اکراه!) زمانی که آخرین برف آب شد و گل‌ها در بهار شروع به جوانه زدن کردند، آن‌ها را کنار بگذارید.

کل زمان بین

فصل اول کرفس.

نحوه پوشیدن بیشتر کرفس

اگر آماده پرش روی واگن کرک دار هستید اما از فکر خرید لباس جدید می ترسید… به تیم SG اجازه دهید برای شما خرید کند! پایه پایه، این بهترین است!

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. ما می توانیم توجه و مراقبت شخصی را به شما قول بدهیم که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! اگر برای یک روز آماده هستید لک که زندگی شما را تغییر خواهد داد، ما را فریاد بزنید.

Style Girlfriend را در اینستاگرام، توییتر و فیس بوک برای الهام گرفتن از لباس و نکات استایل دنبال کنید.