چگونه خرید آنلاین می تواند کمتر بخورد

خرید آنلاین

من دوستی دارم که ماموریتش در زندگی این است که “کمتر کردن چیزها به هم بخورد.” او در راه اندازی و حمایت از شرکت هایی که از این مانیفست صریح پیروی می کنند، فعالیت های خوبی انجام داده است.

این باعث شد به این فکر کنم که چگونه، به روش خودمان، سعی می کنیم همین کار را با استایل مردانه اینجا در SG انجام دهیم.

خرید، به خصوص آنلاین، می تواند یک تجربه خسته کننده برای پسران باشد. به همین دلیل است که من کار می کنم تا جوراب بلند کردن کمد شما را کمی آسان تر کنم، با راهنمایی به شما که جالب ترین کفش های کتانی را می سازد (هنوز وسواس زیادی به Allbirds دارد)، یا توضیح می دهم که یقه پیراهن چقدر باید از یقه ی کت بیرون بیاید (1/2 اینچ) در پشت).

در تمام زمانی که صرف فکر کردن و صحبت کردن در مورد سبک کردم، سه چیز را پیدا کردم که پسرها از تجربه خرید آنلاین خود می خواهند، چیزهایی که می توانند – با استفاده از اصطلاحات دوستم –کمتر مکیدن.

خرید آنلاین، بچه ها می خواهند – اما همیشه پیدا نمی کنید:

1. الهام گرفتن

اگر گفته شود که زنان با آگاهی فضایی مشکل دارند، من می‌توانم بگویم که مردان با آن مشکل دارند آگاهی از لباس. یعنی می خواهید ایده هایی در مورد نحوه پوشیدن لباس هایی که می خرید بدانید. بسیاری از شما هنوز در حال خرید مانکن هستید، شرمنده نیست!

در Style Girlfriend، ما ویژگی‌هایی مانند مجموعه ۵ روز، ۵ راه را اجرا می‌کنیم تا الهام‌بخشی در مورد نحوه پوشیدن اقلام خاص به روش‌های مختلف به اشتراک بگذاریم. آیا دیدن آن هنگام خرید آنلاین، قبل از خرید، عالی نیست؟

2. انتخاب های قیف شده

ببینید، فکر می‌کنم خیلی خوب است که J. Crew این ژاکت پنبه‌ای را در کمتر از پنج رنگ برای بهار ارائه می‌کند. انجام میدهم. مطمئنا، ممکن است در خشخاش هدر عالی به نظر برسید، اما شتر هدر چطور؟ یا آلومینیوم هدر؟ یا شب هدر؟؟

وقتی صحبت از لباس به میان می‌آید، به نظر می‌رسد هر چه پسر گزینه‌های بیشتری داشته باشد، نسبت به لباسی که انتخاب می‌کند، کمتر مطمئن می‌شود. اسمش را بی‌تصمیمی گذاشتن. هر رنگ و برشی برای هر پسری خوب به نظر نمی رسد. دانستن قد و وزن مدل کافی نیست، همانطور که بسیاری از سایت ها اکنون به اشتراک می گذارند (اگرچه این یک گام در مسیر درست است!).

ما سعی می‌کنیم تا حد امکان اطلاعات بیشتری در مورد انواع لباس‌ها و مدل‌های مختلف ارائه دهیم تا بدانید چه چیزی برای شما مناسب است. به آن به عنوان یک سبک شخصی فکر کنید، ساخته شده است… می دانید، شخصی.

3. رای اعتماد

مردی پس از اینکه آن را به خط پرداخت مجازی باز کرد، در نهایت می‌خواهد بداند که محتویات سبد خرید او – و در نهایت، کمدش – او را شبیه یک میلیون دلار می‌کند. اینکه دیگران با ورود او به اتاق، تکان دادن غیرارادی ابرو را تجربه کنند.

که او، می دانید، داغ به نظر می رسد.

برنامه هایی برای این کار وجود دارد، به ویژه آمازون Echo Look جدید که مقدار زیادی پول برای بازاریابی تأثیرگذار با بلاگرهای مد مختلف خرج کرده است (البته نه ما، lol).

با این حال، نمی‌توانم از اینکه واقعاً چیزهایی مانند Echo Look مفید هستند، فکر نکنم. توصیفات پولی همگی بسیار احمقانه و اجباری به نظر می رسند، و این ایده که یک ربات می تواند به شما بگوید چگونه بهتر از افراد واقعی اجباری به نظر می رسید – فریاد بزنید به سرویس پیامک رایگان و درخواستی ما که توسط زنان انسانی کار می کند و نه ربات ها – جاه طلبانه به نظر می رسد. بهترین.

اما من میل به مهر تایید را دارم. همه ما می خواهیم قبل از زدن دکمه “خرید”، آن را به بالا (حتی یک انگشت شست مجازی) بالا ببریم. فقط نمی‌دانم آن انگشت شست مجازی وقتی به یک دست ربات متصل است چقدر مفید است.

آیا چیزی را از دست دادم؟ نزدیک میشم؟ من می خواهم از شما بشنوم!

همانطور که ما در تلاش هستیم تا این سایت را تا حد امکان مفید کنیم، هرچه بیشتر در مورد آنچه شما از آن می خواهید بدانید، بهتر است. بنابراین در نظرات به ما اطلاع دهید که چه چیزی باعث می‌شود پیدا کردن لباس‌های آنلاین برای شما کمی کمتر شود.