چگونه تعریف های خوبی ارائه کنیم و در دریافت آنها بهتر باشیم

چگونه تعریف کنیم

متوجه ما شده است که هیچ کس – هیچ کس! – با یک تعریف و تمجید کاملاً احساس راحتی می کند. ما در دادن آنها عالی نیستیم. ما همیشه در دریافت با لطف خوب نیستیم. بنابراین، امروز، ما در مورد زمان و نحوه تعریف کردن، و نحوه پذیرفتن آنها با مهربانی صحبت می کنیم.

اول از همه…

چگونه به مردان تعارف کنیم

“چطور به نظر می رسم؟”

این سوالی است که هر روز در اتاق‌های خواب و اتاق‌های هیئت مدیره، بارها و باشگاه‌های بدنسازی در سراسر کشور شنیده می‌شود. هک، در سراسر جهان زنانی که از دوست پسر و شوهر خود و همچنین از هم اتاقی ها، همکاران، دوستان و غریبه های حاضر در صف استارباکس در مورد ظاهرشان اطمینان می خواهند.

ما می‌خواهیم نظر شما را در مورد کفش‌ها، موهایمان، رنگ رژ لبی که استفاده می‌کنیم بدانیم. ما می خواهیم بدانیم که کل “نگاه” ما کار می کند. و ما از پرسیدن نمی ترسیم.

اما من اینجا هستم تا به شما بگویم: به هر دو صورت کار می کند.

در حالی که ما خانم ها برای پرتاب رپ بدی دریافت می کنیم رفته ماهیگیری (برای تعارف) خیلی اوقات وقتی نوبت به ظاهرشان می‌رسد، ثبت‌نام کنید، بچه‌ها می‌خواهند – حداقل هر از گاهی – بشنوند که آنها هم خوب به نظر می‌رسند.

در طول تابستان، زمانی که در ویسکانسین بودم، با یک دوست قدیمی آشنا شدم. همانطور که او بالا رفت، متوجه شدم که او یک جفت شورت به تن دارد که ما در اوایل ماه به Style Girlfriend توصیه کرده بودیم.

واکنش اولیه من غرور بود. من متوجه شدم که او باید آنها را بر اساس پیشنهاد ما در اینجا خریداری کرده باشد. با این حال، وقتی او چیزی در مورد آنها نگفت، به سرعت خودم را سرزنش کردم که جسارت این را داشتم که فکر کنم بر عادات خرید دیگران تأثیر گذاشته ام (می دانید، مانند یک تأثیرگذار) چه رسد به دوست خوبی که هیچ وقت واقعاً به سایت من اشاره نکرده است اما گذرا.

در بیان کل وضعیت در ذهنم، چیزی که هرگز فکر نمی کردم بگویم این بود:

“هی، من شورت تو را دوست دارم.”

چند روز بعد دوباره دیدمش. او در مورد کار پرسید، و سپس گفت: “آن شورت هایی که روز قبل داشتم، همان هایی بود که شما توصیه کردید.”

“من متوجه شدم!” خیلی بلند سرش فریاد زدم. “من می خواستم بگویم! عالی به نظر می رسید!»

سعی کردم آن را باحال بازی کنم، زیرا تعارف چند روزه ام در هوا آویزان بود. او با چشمانی به من نگاه کرد که نشان از کمی خیانت داشت.

“حتما حتما. من شک دارم که شما حتی متوجه شده باشید.»

استایل مورد نظر من از پنج بالا، به یک موج ضعیف تنزل یافت.

اصلا قرار بود چیکار کنه؟ در جهت ناحیه فاق تا زانو او اشاره کنید و بگویید: «اوه؟ ههه؟”

نه، این به من مربوط بود. متوجه شدم که دوستم شلوارک شیک پوشیده است – نه فقط شورت زیبا، بلکه شورت هایی که من اینجا در Style Girlfriend توصیه کرده بودم – و من چیزی نگفتم. باید می کردم، قصدم این بود، اما نکردم. ما در باغ وحش بودیم، خواهرزاده‌ام می‌دوید، بیرون گرم بود.

بعد از چند دقیقه دیگر که پشت سرم را ردیابی کردم – با تعریف از مدل موی جدیدش، پرسیدن کفش هایش را از کجا آورده است، فکر می کنم او احساس بهتری داشت. من این کار را نکردم. من یک فرصت عالی را از دست دادم تا یک تعریف صمیمانه از او بکنم و کاملاً توپ را رها کردم.

>> Pssst، نمی دانید چگونه تشخیص دهید که آیا یک زن لباس شما را دوست دارد؟ این را بخوان

بنابراین، وقتی صحبت از آن به میان می آید، غذای آماده چیست چگونه برای تعریف کردن؟

وقتی متوجه شدید کسی زیبا به نظر می رسد، این را بگویید! حتی اگر *هیچ* قسمتی از لباس آنها را در سایت سبک زندگی مردانه خود که در سطح بین المللی تحسین شده توصیه نمی کنید! اگر فکر می‌کنید موها را کوتاه کرده‌اند، بپرسید. اگر کفش‌هایی که می‌پوشند کاملاً نو به نظر می‌رسند، به آن‌ها اشاره کنید. این فقط می تواند احساس خوبی در طرف مقابل ایجاد کند که بداند تلاش او بی توجه نمی ماند.

***

وقتی می خواهید از یک زن تعریف کنید چطور؟

تعریف و تمجید از یک زن تلاشی دشوار است. به من اعتماد کن، متوجه شدم. از آنجایی که هر روز دریافت‌کننده تعداد زیادی تعریف و تمجید (فقط شوخی، ناخوشایند)، برخی چاپلوسی‌ها می‌آیند در حالی که دیگران کلمات خوب واقعا، واقعا اینطور نیست.

اگر پسرها بیش از حد روی جنبه های فیزیکی تمرکز کنند، در معرض خطر قرار گرفتن در معرض خطر قرار گرفتن صرفاً تلاش برای انجام این کار هستند، خوب، می دانید. اگر تعریف بسیار گسترده یا کلی باشد، او تعجب می کند که آیا واقعاً به آن توجه می کنید.

اما ناامید نشو! زنان تعارف را دوست دارند، و اگر چند دستورالعمل ساده را در نظر بگیرید، آنها را دوست خواهند داشت.

چگونه به زنان تعارف کنیم

نکته تعارف کننده شماره 1: صادق باشید

بیایید واقعی باشیم، حتی اصیل ترین تعریف ها هم گاهی اوقات ممکن است به نظر برسند… کمی خنده دار. “چشمان تو در نور مهتاب زیبا به نظر می رسند.” لایک شاید برف ولی شاید شیرین؟؟ در فرهنگ بدبینانه امروزی، من نگرانم که سوزن متر جمعی ما شکسته باشد. من نمی توانم کاملاً انگشتم را روی آن بگذارم، اما به نوعی رایان گاسلینگ را سرزنش می کنم.

قبل از اینکه با یک تعارف معمولی و معمولی به او ضربه بزنید، توقف کنید و برای لحظه ای فکر کنید که چه چیزی باعث شده است که آن را بگویید. برای اولین بار در یک قرار ملاقات می کنید؟ آیا او پرسید: “چطور به نظر می رسم؟” در مورد لباس جدید؟

فقط برای تعریف کردن یک تعریف نکنید، اما اگر واقعاً از او قدردانی می کنید یا می خواهید او احساس شما را بداند، با خود و با او صادق باشید. زنان می توانند تفاوت را تشخیص دهند و اراده از ژست قدردانی کنیم

نکته تعارف شماره 2: خاص باشید

وقتی صحبت از دادن الف می شود واقعا تعریف خوب، هر چه بتوانید بدون اینکه شبیه یک استالکر به نظر برسید، دقیق تر باشید (مثلاً: «در سفرتان به آروبا که در سال 2012 در فیس بوک دیدم، در آن سارافون آبی خیلی داغ به نظر می رسید!»)، بهتر است.

چرا؟ این نشان می دهد که به اندازه کافی برای توجه اهمیت قائل هستید. اگر در مهمانی که هر دوی شما در آن هستید، درخواست آهنگی کرد، سعی کنید: «هی، من عاشق چیزی هستم که درخواست کردی [insert song here]. واضح است که شما در موسیقی ذوق خوبی دارید.» آیا او واقعاً خنده زیبایی دارد؟ به او بگو!

قول دهید که در نهایت آن را بیشتر بشنوید.

ویدیوی زیر را برای نکات Team SG در مورد نحوه تعریف کردن از یک زن تماشا کنید:

PS حالا که می دانید چگونه تعریف کنید و آنها را دریافت کنید، چرا با Style Girlfriend برای به روز کردن کمد لباس خود کار نکنید؟ شما برای همه چیزهایی که مطمئناً به سراغ شما می آیند آماده خواهید بود. اینجا بیشتر بیاموزید!