چگونه بفهمیم از زندگی چه می خواهیم و چگونه آن را بدست آوریم

سریع: می خواهید چند فرزند داشته باشید؟ چه نوع موسیقی ای دوست داری؟ نوع ویسکی مورد علاقه شما چیست؟ بهترین لاک پشت نینجا کیست؟

برای همه آنها پاسخ گرفتید؟

خوب

افلاطون گفت: “زندگی بررسی نشده ارزش زیستن ندارد” و من تمایل دارم با آن موافق باشم. تنها در تلاش برای شناخت و درک خودمان است که زندگی ما معنا یا ارزشی دارد. یا به عبارت دیگر، اگر ندانید از زندگی چه می خواهید، چگونه متوجه خواهید شد که چه زمانی به آن دست پیدا می کنید؟

چندی پیش، با دوست مرد یکی از دوستانم، یک گفتگوی خسته کننده و خسته کننده داشتم. چهار نفر از ما در یک ماشین سواری طولانی بودیم و همانطور که من و او در صندلی عقب سوار می شدیم، زمان را با یک 20 سوال سپری کردم/این زندگی شماست/مصاحبه به سبک اپرا، همانطور که من عادت دارم انجام دهم.

سوال پشت سوال، این مرد نمی توانست به طور قطعی بگوید که در مورد چه چیزی فکر می کند … تقریباً هیچ چیز. از ترجیحات کوچک گرفته تا ترجیحات بزرگ مانند آنچه او برای آینده اش می خواست.

به عنوان مثال، او در یک رابطه به دنبال چه نوع زنی بود؟ او امیدوار بود که چه ویژگی هایی داشته باشد؟ آیا او متمرکز بر شغل است یا خانه دار؟ دیدگاه های مذهبی یا سیاسی مشابهی دارید؟

“من نمی دانم. یعنی می‌خواهم او خوب باشد؟»

آیا او بچه می خواهد؟ (اسپویل: از نزدیک دیدم که با بچه ها خوب است و 100% مطمئن هستم که اگر می توانست دیروز پدر می شد)

«یعنی بله، اما حدس می‌زنم… خب، بستگی دارد. من می توانستم، اما نمی توانستم.»

او اشاره کرد که می خواهد به فرم بهتری برسد. او برای ورزش چه کار کرده است؟

“خب من واقعاً در حال حاضر ورزش نمی کنم. من می دانم که باید. من می خواهم به یک باشگاه ورزشی بپیوندم شاید…”

کار و کاسبی چگونه است؟ اوضاع کسب و کار چگونه است؟ کار چطور است؟

“مشکلی نیست. این واقعاً کاری نیست که من می‌خواهم انجام دهم.»

اون میخواد چیکار کنه؟

«خب، منظورم این است که من یک سری چیزها وجود دارد میتوانست انجام دادن…”

بنابراین، آیا شما را شگفت‌زده می‌کند که بدانید این مرد در حال حاضر مجرد است، در شغلی که به نظر نمی‌رسد از آن لذت می‌برد، در بدنی که از آن ناراضی است، و در نهایت، زندگی‌ای که به نظر می‌رسد اصلاً آن را نمی‌پذیرد؟

من قصد ندارم او را جدا کنم. افراد زیادی مثل او وجود دارند. بچه‌هایی که می‌خواهند گزینه‌هایشان را باز بگذارند و تابلوهای دیدشان را خالی بگذارند تا… خوب من مطمئن نیستم چرا. به‌طوری‌که فکر می‌کنم هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، اگرچه نمی‌دانم که آیا این اتفاق می‌افتد.

زیرا، در زندگی من، متوجه شده ام که باید بدانید چه می خواهید بروید و آن را بدست آورید.

پس، به این مرد، و همه مردانی مانند او، عقلی که به سختی به دست آورده ام را تقدیم می کنم.

در زیر سه دلیل برای روشن شدن آنچه از زندگی می خواهید در اسرع وقت آورده شده است:

چگونه به آنچه از زندگی می خواهید به دست آورید، زنی با مشت در هوا

دلیل شماره 1: به احتمال زیاد به آنچه می خواهید می رسید

به هر هدفی که داشتید فکر کنید – چه این که وارد مدرسه رویایی خود شوید، دوی ماراتن یا ارتقای شغلی.

آیا تشخیص دادید که چه چیزی می‌خواهید، سپس روی مبل بنشینید، پاهای خود را با لگد بالا بیاورید و بگویید: «امیدوارم که درست شود!»

نه، اگر واقعاً آن را می خواستی، یک برنامه ریزی کردی. شما با آلوم ها تماس گرفتید که توصیه نامه درخواست می کردند و مطمئن شدید که درخواست شما مملو از برنامه های فوق العاده چشمگیر است (سلام-اووو مدل سازمان ملل!). شما یک برنامه تمرینی ایجاد کردید و به آن پایبند بودید. شما با رئیس خود ملاقات کردید تا به وضوح انتظارات را در سطح بعدی تعریف کنید تا بتوانید برای بررسی اواسط سال خود آماده شوید و توضیح دهید که دقیقاً چگونه آنها را ملاقات کرده اید و از آنها فراتر رفته اید.

چیزهایی که کار می خواهند بدون برنامه ریزی و اجرا به هم نمی رسند. این است که چگونه به شغلی که می‌خواهید، بدنی که می‌خواهید، و در نهایت، به زندگی‌ای که می‌خواهید دست پیدا کنید.

حالا، آیا تمام این آمادگی ها به این معنی است که شما در کلاس فارغ التحصیلی در مدرسه رویایی خود تضمین می کنید؟ یا برای رسیدن به یک بهترین شخصی جدید در مایل 26؟ یا حتی آن دیلن، برادرزاده تنبل رئیس، شما را برای آن ترفیع شکست نمی دهد؟ نه، اما فقط با ظاهر شدن و امید به بهترین ها، بیشتر از آنچه که می خواهید به آن نزدیک خواهید شد.

در روابط هم همینطور است.

داشتن حداقل ایده ای در مورد نوع شریکی که می خواهید و نوع شراکتی که می خواهید داشته باشید، شانس شما را برای موفقیت در هر دو افزایش می دهد. اگر فکر می‌کنید که می‌توانید «بعداً تصمیم بگیرید» که فرزندانتان را با چه ایمانی (در صورت وجود) تربیت کنید یا می‌خواهید با کدام گروه از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها همراه باشید، باید بگویم موفق باشید.

البته، اگر شما یک بلوند ایستاده اید و سپس با یک ورونیکا کامل ملاقات می کنید، به این معنی نیست که علامت را از دست داده اید. گاهی اوقات خود را غافلگیر خواهید کرد، به خصوص وقتی نوبت به علامت زدن کادرهای سطحی تر در چک لیست برنامه زندگی تان می رسد.

اما سازش در مورد آن بسیار ساده تر است جرات از آنچه شما می خواهید – دو بچه وقتی شما پنج نفر می خواهید و او یک بچه – تا زمانی که شما اصلاً وقت خود را صرف فکر کردن به چیزهای بزرگ نکرده اید، نقاط مشترک پیدا کنید.

دلیل شماره 2: زمانی که آن را بدست آورید، شادتر خواهید بود

اگر مطمئن نیستید به آنچه می خواهید رسیده اید، چگونه می توانید روی موفقیت های خود استراحت کنید؟

در Style Girlfriend، ما از سیستم KPI برای اندازه‌گیری عملکرد استفاده می‌کنیم. آیا تا 31 اکتبر 20 درصد تعامل اینستاگرام خود را افزایش دادیم یا خیر؟ آیا نرخ پرش خود را تا سه ماهه چهارم 2018 15 درصد کاهش دادیم؟

بدون ضمیمه کردن معیارهای قابل سنجش به اهداف خود، چگونه خواهید فهمید که موفقیت چگونه به نظر می رسد (و احساس بهتری دارد)؟

قبلاً در مورد پارادوکس انتخاب صحبت کرده‌ایم، اینکه چگونه گزینه‌های بیشتر اغلب منجر به نتیجه کمتر رضایت‌بخشی می‌شوند. و در عصر سایت‌های شغلی اینترنتی و برنامه‌های دوستیابی آنلاین، می‌توان احساس کرد که گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد که نمی‌توان از جایی که فرود می‌آیید خوشحال بود.

اما اگر اکنون تصمیم بگیرید که چه می خواهید و به دنبال آن ادامه دهید، گزینه هایی را که با معیارهای شما مطابقت دارند حذف خواهید کرد. اگر به دنبال یک دختر یهودی خوب از منطقه سه ایالتی هستید که به خانواده خود نزدیک باشد و در پنج سال آینده بچه بخواهد و او را پیدا کنید…وو هو! تو خوش شانس ترین آدم روی زمینی زودتر باهاش ​​ازدواج کن

سنکا فیلسوف این را نامید اوتیمیا، آرامش دانستن دنبال چه هستید و حواس پرت شدن توسط دیگران. شما دنبال هر انتخابی که در زندگی‌تان می‌افتد را دنبال نمی‌کنید – از شغلی در سراسر کشور که واقعاً می‌خواهید در نزدیکی خانواده باشید، تا یک مسابقه جذاب اما کمی بی‌حرکت Tinder – زیرا تصمیم آگاهانه گرفته‌اید که بگذار این فرصت ها بروند

از سوی دیگر، اگر آن را به جهان که به دنبال آن هستید پرتاب کنید… کسی، خوب، آیا واقعاً وقتی ظاهر شد، او را تشخیص خواهید داد؟

دلیل شماره 3: داشتن نظر در مورد آنچه دوست دارید، آنچه می خواهید، و آنچه بیشتر در زندگی خود می خواهید بسیار جذاب است!

وقتی نظری را به اشتراک می گذارید، از کوکتل مورد علاقه تان گرفته تا رنگی که قصد رنگ آمیزی درب ورودی خود را دارید، کنجکاوی فکری و فکری را نشان می دهد. زنان می بینند که شما با نیت زندگی خود را می گذرانید، نه اینکه از هر چیزی که سر راهتان قرار می گیرد استفاده کنید. این سکسی است.

مردی با عقاید قطعی از زنی می‌خواهد برای سه‌شنبه، ساعت 8 در «این کوکتل کوچک» که می‌شناسد بیرون برود. او به یک لجبازی پیشنهاد نمی کند، «هی، صحبت کردن با تو جالب بود. ما باید یه وقتایی باهم باشیم…”

زمان هشدار…

با وجود این همه صحبت از نظرات قوی، البته موارد زیادی وجود دارد که «نمی‌دانم» یک پاسخ عالی است. وقتی فقدان ترجیح خوب است.

مثلاً وقتی کسی از شما می پرسد که درباره آینده شغلی کمدین یا ورزشکار مورد علاقه تان که اخیراً به سوء رفتار جنسی متهم شده است، چه فکر می کنید. این یک عالی زمان آن است که بپذیرید که مطمئن نیستید چه چیزی باید در آینده رخ دهد و بازخورد کسانی را که می‌توانند راحت‌تر به جای متهمان، جای متهمان بی‌میل قرار بگیرند، جلب کنید. (Pssst، من در مورد زنان صحبت می کنم. از زنان بپرسید.)

به طور گسترده تر، زنان بحث های پر جنب و جوش ما را دوست دارند.

بنابراین وقتی بچه‌ها می‌توانند هوشمندانه در مورد موضوعات مختلف از کنترل اسلحه گرفته تا بهترین ورزش المپیک زمستانی بدون موعظه یا توضیح و تک‌گویی صحبت کنند، این چیز خوبی است!

با این حال، من هنوز ترجیح می‌دهم کسی با نکات گفت‌وگوی متفکرانه وارد مکالمه شود (به عنوان مثال، “من طرفدار آن هستم” و “بدیهی است که لوج”) تا زمانی که او مایل به سرگرم کردن دیدگاه دیگری باشد. یعنی مال من

به من بگو:

بهترین لاک پشت نینجا کیست و چرا؟

و DUH، همچنین، نظر شما در مورد اهمیت داشتن نظر چیست؟!

(تصاویر از طریق پوشک)