چگونه برای ارائه کار لباس بپوشیم

نوشته گابی مایرز | آخرین به روز رسانی: 11 مارس 2019 | 4 دقیقه خواندن

فهمیدن نحوه لباس پوشیدن برای ارائه کار می تواند دشوار باشد. شما ظاهری می خواهید که به اندازه کافی بی مزه باشد تا در حین عبور از اسلایدهای اصلی خود احساس آرامش، خنک و جمع داشته باشید. شما همچنین می خواهید تنها با کمی تلاش اضافی، لباسی مناسب برای محل کار خود بچینید.

تا به حال می دانیم که وقتی بهترین ظاهر خود را دارید، بیشترین اعتماد به نفس خود را احساس می کنید. اما به نظر رسیدن به بهترین شکل در محل کار، بسته به دفتر کار، معنای متفاوتی دارد. به همین دلیل است که ما لباس‌های «باید این جلسه را میخکوب کنم» برای محیط‌های کاری معمولی، خلاقانه و رسمی گردآوری کرده‌ایم. بنابراین می توانید به تمرین نکات صحبت کردن خود بازگردید.

در زیر، شش ایده لباس برای نحوه لباس پوشیدن برای ارائه کار:

// در یک محیط کاری معمولی چه بپوشیم //

ارائه

لباس شماره 1 کت و شلوار جین

SG می گوید: اگرچه ممکن است به جای پیراهن غیر رسمی به پوشیدن لباس مجلسی عادت داشته باشید، از اینکه پیراهن مجلسی خود را با کراوات نخی ابریشمی در خطوط راه راه آیوی لیگ بپوشانید، نترسید. شما می‌خواهید مخاطبانتان روی شما متمرکز شوند – نه پیراهن و کراوات طرح‌دار وحشی‌تان – پس بقیه ظاهر را با خیاطی واضح و اکسسوری‌های سخت کار ساده نگه دارید.

هنگامی که ظاهر خود را در اطراف یک کت آبی کلاسیک ایجاد می کنید، به راحتی می توانید به لباس های خاکی و پیراهن آکسفورد خود برسید و سپس آن را یک روز صدا کنید – اما، ما می توانیم آن را یک درجه افزایش دهیم. فرصت را غنیمت بشمارید و با ست کردن جین تیره با پیراهن مجلسی و راهبان دو نفره مورد علاقه خود، توانایی خود را برای حرفه ای و غیررسمی به نظر رسیدن نشان دهید.

کت و شلوار زغالی، عرضه کت و شلوار، پیراهن برتون، غاز طلایی، باک میسون، کت و شلوار و کفش های کتانی، کت و شلوار و کفش ورزشی، everlane، عرضه کت و شلوار، استیون آلن

لباس شماره 2 یک کت و شلوار پوشیده

SG می گوید: این روش دیگری برای لباس پوشیدن در زمانی است که هیچ کس در محل کار لباس نمی پوشد. با یک کت و شلوار کامل بروید، سپس آن را با یک تی شرت بافتنی و کفش ورزشی سفید بپوشید. بیشتر در مورد عشق ما به راه راه (آنها بسیار همه کاره هستند! و بسیار شیک!) درست از این طریق.

// در محیط کاری خلاقانه چه بپوشیم //

ارائه کار ایده لباس

لباس شماره 3 یک سویشرت را دوست داشته باشید

SG می گوید: اگر در جایی مانند یک آژانس تبلیغاتی یا بازاریابی کار می کنید، ارائه کار به مشتریان ممکن است رنگ دیگری به خود بگیرد. آن‌ها می‌خواهند شما و تیمتان را به‌عنوان افراد باحال و باحالی ببینند که می‌توانند محصول یا خدمات خود را از صفر به قهرمان برسانند. چنین لباسی به آنها این اطمینان را می دهد که شما باحال هستید اما هنوز یک بزرگسال هستید. ژاکت و پیراهن گلدار به آنها اجازه می دهد بدانند که شرکتی نیستید، مرد، در حالی که کت چینی و کت اسپرت به آنها اطمینان می دهد که هنوز می دانید دارید چه می کنید و قطعاً حساب بزرگی را افزایش نمی دهید.

ژاکت جین، شلوار کت و شلوار، پیراهن آستین کوتاه، کف دست، fjallraven، آلدن، شنبه های نیویورک، کالوین کلین، من کالوین، پارکر واربی، برند ریش

تعویض کت اسپرت لباس شماره 4

SG می گوید: راه دیگری برای انجام “جلسه بزرگ” بدون پوشیدن کت و شلوار. کت اسپرت را با یک کت جین ساختار یافته و یک کفش مجلسی clomp-y (که یک کلمه واقعی نیست، اما منظور ما را می دانید) و یک پیراهن جلو دکمه ای که الگوی 0n را حفظ نمی کند، عوض کنید.

// در محیط کار شرکتی چه بپوشیم //

تترسال، عرضه کت و شلوار، بونوبو، ماسیمو ماتئو، میله کراوات، جک بیل، لباس کار، سبک اداری، جک بیل، جفت دزد

لباس شماره 5 کت و شلوار با مقداری رنگ

SG می گوید: ایرادی ندارد که برای یک جلسه بزرگ، همه چیز را محافظه کار نگه دارید. یک کت و شلوار یقه دار دو دکمه با نوک بال ها همیشه در یک محیط کار رسمی مناسب خواهد بود. لوازم جانبی روشن و کت و شلواری که کاملاً سرمه ای نیست، هنوز هم احساسی را در شما ایجاد می کند شما، حتی همه لباس پوشیده اند.

برای ارائه کار چه بپوشیم

لباس شماره 1 متناسب با سبک

SG می گوید: در حالی که در دفتری با کد لباس رسمی کمتر اتاق تکان خوردن وجود دارد (یعنی شما باید کت و شلوار بپوشید)، به این معنی نیست که هنوز نمی توانید اجازه دهید شخصیت خود بدرخشد. یک کت و شلوار شیشه ای مانند کت و شلوار بالا، با یک ژاکت کش باف پشمی برای گرمای زمستانی و کمی رنگ، شما را از پهپادهای شرکتی که شما را احاطه کرده اند، متمایز می کند.

***

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

اگر برای چند لباس کار جدید آماده هستید اما از خرید آنها می ترسید، چرا اجازه نمی دهید تیم SG برای شما خرید کند؟

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم.

آیکون های چت

با خدمات خرید شخصی آنلاین خود، می‌توانیم توجه ویژه‌ای را به شما قول بدهیم که به شما احساس بهترین و شیک‌ترین نسخه مرد فوق‌العاده‌ای را که در حال حاضر هستید، می‌دهد! ما همچنین به شما کمک می کنیم تا بفهمید که چگونه لباس های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

اگر برای یک برنامه خرید آماده هستید که در زمان، انرژی و سلامت شما صرفه جویی می کند، ما را فریاد بزنید.

***