چگونه از زنان پس از قلیه حمایت کنیم – دوست دختر سبک

اینجا در SG HQ، ماموریت ما این است که به شما کمک کنیم به بهترین شکل ظاهر، احساس و عمل کنید. گاهی اوقات، این به معنای نکات مراقبت از پوست یا یک جلسه استایل مجازی است. در مواقع دیگر، این به شما کمک می کند تا به معنای یک جنتلمن بودن در دنیای مدرن پی ببرید. بهترین رفتار شما ستونی درباره تلاقی سبک و فرهنگ است

ماه گذشته، دادگاه عالی Roe v. Wade را لغو کرد و چندین دهه سابقه حمایت از حق سقط جنین را لغو کرد.

ما می خواهیم شفاف باشیم. در اینجا در Style Girlfriend، ما معتقدیم سقط جنین یک مراقبت بهداشتی است و دسترسی به سقط جنین از برابری جنسیتی، طبقاتی و نژادی جدایی ناپذیر است.

از آن زمان، احتمالاً سهم خود را در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید – و چه کاری انجام ندهید – به عنوان یک مرد در این لحظه دیده اید.

در اینجا خبر خوب و بد است: یک پاسخ درست برای اینکه چگونه مردان باید در حال حاضر در سیاست سقط جنین شرکت کنند وجود ندارد.

هر زن در تیم ما نظری دارد، از برنده های فوتبال فانتزی خود را به سازمان های حقوق سقط جنین اهدا کنید به خود را به دریا بیندازید و بگذارید تماشا کنیم.

اما نکته اینجاست: ما نمی‌خواهیم که ترس خود را از انجام این کار اجازه دهید اشتباه چیزی که شما را از انجام دادن باز می دارد چیزی.

هر چیزی، واقعا.

و از آنجایی که مخاطبان SG اکثراً مردان سیس هت هستند که واقعاً می خواهند زنان زندگی خود را خوشحال کنند (به هر حال از آنچه می توانیم بگوییم)، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا انتخاب های خوبی داشته باشید.

بنابراین، اگر در مورد نحوه حمایت از زنان بعد از Roe دچار مشکل شده‌اید، ما یک کتاب شیک و کاربردی را گردآوری کرده‌ایم: «بنابراین زن در زندگی شما فقط آژانس را در بدنش از دست داد!» راهنما.

در زیر 4 روش برای حمایت از زنان پس از واژگونی Roe v. Wade:

دادگاه عالی

1. صحبت های پول

یکی از راه های کاملاً ناموفق برای حمایت از زنان در زندگی شما در حال حاضر، باز کردن کیف پول خود به روی سازمان هایی است که در مبارزه برای دسترسی به سقط جنین هستند.

صندوق های سقط جنین مکانی عالی برای هدایت پول شما هستند – آنها منابع را به افرادی که نیاز به سقط جنین دارند می دهند.

اهدای پول برای کمک به بیماران در دریافت مراقبت، بخش مهمی از این لحظه است. توقف کامل

شبکه ملی صندوق های سقط جنین را انتخاب کنید یا از این ابزار برای یافتن صندوق در منطقه خود استفاده کنید.

ممکن است در گذشته به Planned Parenthood و NARAL کمک مالی کرده باشید، اما حقیقت این است که در حال حاضر پول شما بهتر است با سازمان هایی خرج شود که می توانند مستقیماً از افرادی که به سقط جنین دسترسی دارند حمایت کنند.

این سازمان های ملی بزرگتر در حال حاضر صندوق جنگ و منابع مورد نیاز خود را در این لحظه در اختیار دارند.

علاوه بر این، در حالی که آنها نقش بزرگی در جنبش بازپروری ایفا می کنند، به دلیل اینکه به اندازه کافی رادیکال نیستند، شهرت کسب کرده اند.

در حال حاضر، رادیکال چیزی است که مورد نیاز است.

2. گوش کنید و تقویت کنید

احتمالاً نسخه‌ای از این احساس را دیده‌اید که اکنون زمان آن نیست که مردان فضا را اشغال کنند.

و صادقانه بگویم، ما موافقیم.

مگر اینکه شما به عنوان یک مرد Cis بتوانید صادقانه در مورد اینکه چگونه شخصاً از دسترسی به سقط جنین سود برده اید صحبت کنید (که می تواند مشکل باشد زیرا نیاز به خرید از طرف دیگر دارد)، بهتر است این اتهام را در اینجا رهبری نکنید.

بنابراین، به جای ارسال یک #TBT از شما با کلاه بیدمشکی در راهپیمایی زنان به اینستاگرام، کمک به شنیده شدن صداهای دیگر را در نظر بگیرید.

اندکی همبستگی راه زیادی را می‌برد.

به چیزهایی که افراد آسیب دیده در زندگی شما به اشتراک می گذارند بسیار توجه کنید و تمام تلاش خود را برای تقویت آن انجام دهید – چه ارسال مجدد داستان های آنها در رسانه های اجتماعی یا به اشتراک گذاری آن با دوستان و خانواده.

همه سازمان‌های فهرست‌شده در بالا محتوای عالی را به اشتراک می‌گذارند که واضح و غیرقابل معذرت‌خواهی در مورد دعوای دست ماست، که دقیقاً همان چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز داریم. بنابراین با خیال راحت توییت کنید، دوباره پست کنید و برای دوستانتان فوروارد کنید.

آیا می خواهید محتوا را از حساب های بزرگتر به اشتراک بگذارید؟ مرکز حقوق باروری یا مدافعان ملی زنان باردار را امتحان کنید.

Jane’s Due Process یک سازمان فوق العاده دیگر است که منابع را مستقیماً در اختیار جوانان تگزاس قرار می دهد.

در نهایت، Shout Your Abortion مسئول دریافت اطلاعات دقیق و در دسترس درباره سقط دارویی است.

از آنجایی که دسترسی به سقط جنین در کلینیک با ایالت‌هایی که سقط جنین را ممنوع کرده‌اند سخت‌تر می‌شود، سقط جنین دارویی یک منبع حیاتی برای افراد باردار در سراسر کشور خواهد بود.

قرص های سقط جنین را می توان از طریق پست از طریق منابع فهرست شده در وب سایت SYA سفارش داد و با خیال راحت برای پایان دادن به بارداری در خلوت خانه خود مصرف کرد.

حتی خطوط تلفن و گروه‌های حمایتی وجود دارد که می‌توانید در طول مسیر با آنها تماس بگیرید، در صورتی که ارائه‌دهندگان دوستانه محلی ندارید.

سکوت، ننگ و تابو از قوی‌ترین سلاح‌ها در برابر دسترسی به سقط جنین است و هر چه افراد بیشتری درگیر گفتگو شوند و نشان دهند که ما از نظر اعداد قدرت داریم، تداوم این روایت که سقط جنین بد یا مضر است دشوارتر می‌شود.

مثل این است واشنگتن پست شعار: دموکراسی در تاریکی می میرد.

در اینجا، این است: دسترسی به سقط جنین می میرد – و بسیاری از زنان باردار نیز – زمانی که همه آنقدر می ترسند که با صدای بلند و با افتخار از دسترسی به آن حمایت کنند.

… بسیار خوب، ممکن است در یک دکل مناسب نباشد، اما شما منظور ما را متوجه شدید.

3. در روابط شخصی خود ظاهر شوید

زنان زندگی شما حتی چند هفته پس از تصمیم تکان دهنده این دادگاه، احتمالا واقعاً در حال مبارزه هستند.

اگر در ایالت قرمز رنگی مانند تگزاس، اوهایو یا لوئیزیانا زندگی می‌کنید که دسترسی به آن بسیار ضعیف است، یا در اجتماع با زنان سیاه‌پوست یا زنان رنگین پوست (که بیشترین آسیب را از محدودیت‌های سقط جنین می‌بینند و با نرخ مرگ‌ومیر مادری وحشتناکی روبرو هستند) زندگی می‌کنید. تاثیر این تصمیم را ده برابر احساس می کنم.

آنها قبلاً با آسیب های سیاست های ضد سقط جنین زندگی می کردند و با واقعیت بدتر شدن آن مواجه بودند؟ این یک چشم انداز وحشتناک است.

دانستن چگونگی و زمان تماس با زنانی که برایشان مهم است – چه شریک عاشقانه، بهترین دوست شما یا یکی از اعضای خانواده – ممکن است دشوار باشد.

شاید چک کردن از طریق مکالمه 1:1 درست باشد. یا اهدا به سازمانی که از دسترسی به سقط جنین به نام او پشتیبانی می کند، حرکت درستی خواهد بود.

حتی ممکن است روند TikTok را دیده باشید که در آن مردان بیرون می‌روند و برای دوست دخترشان همه چیز از قهوه سرد گرفته تا کیف‌های گران قیمت را به عنوان جایزه تسلی خاطر، می‌دانید، از دست دادن حقوق خود می‌خرند.

البته برخی از زنان چنین ژست‌هایی را بد سلیقه می‌دانند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بگویند: «کیف گوچی استقلال بدن من را باز نمی‌گرداند، اما کمی سروتونین به من می‌دهد!»

نقطه بودن؟

در حال حاضر هیچ اندازه مناسبی برای حضور زنان در زندگی شما وجود ندارد، و بخشی از یادگیری نحوه حمایت از زنان پس از Roe با پرسیدن است!

اگر کسی را آنقدر خوب می شناسید که بدانید چه چیزی می تواند او را خوشحال کند – این کار را انجام دهید.

اما اگر این کار را نکنید، یک متن ساده که می‌گوید به آنها فکر می‌کنید و ایده‌هایی را درباره کارهایی که می‌خواهید انجام دهید ارائه می‌دهید عالی خواهد بود.

این را امتحان کنید: «هی، من می دانم که همه چیز شبیه یک کابوس مطلق است، و من هرگز نمی توانم درک کنم که شما در حال حاضر چه احساسی دارید، اما دوست دارم هر طور که بتوانم در کنار شما باشم. من قصد دارم یک کمک مالی مکرر ماهانه را تنظیم کنم [X organization] – آیا اگر به نام شما کمک مالی کنم، اشکالی ندارد؟

یا، “این آخر هفته به تجمع حقوق سقط جنین در دادگاه می روم و می خواستم شما را دعوت کنم – تابلوها را درست می کنم، تنقلات را می آورم و هزینه Uber را پرداخت می کنم، این کمترین کاری است که می توانم انجام دهم!”

یا حتی، «من برای کل گروه دوستانمان کالای Shout Your Abortion می‌خرم. این وب سایت است، آنچه را که می خواهید انتخاب کنید!»

و ما می‌خواهیم در مورد یک بخش مهم این نکته واضح بگوییم: به شما می‌گوییم که در برنامه خود ظاهر شوید شخصی روابط

اینها روابط با زنانی است که شما مرتباً با آنها صحبت می کنید – شاید هر روز، شاید چند روز در هفته.

زنانی که جزئیات زندگی شخصی خود را با شما در میان می گذارند. زنانی که به طور منظم در اینستاگرام به شما میم می‌فرستند.

اینها هستند – و ما نمی توانیم به اندازه کافی بر این موضوع تاکید کنیم – نه زنانی که دو سال پیش با آنها سه قرار ملاقات بامبل رفتید.

یا جوجه ای در دفترتان که مدام در ماشین فروش با او معاشقه می کنید. یا کسی که با او به دانشگاه رفته‌اید و گهگاه پس از دو نوشیدنی، استوری‌های اینستاگرام او را «قلب» می‌کنید.

این چیزی شبیه به این است که چگونه باید به سفیدپوستان یادآوری شود که به تک تک سیاه‌پوستانی که در اعتراضات سال گذشته زندگی سیاه‌پوستان مهم است پیامک ندهند.

در مورد حمایت خود نگران نباشید. این نوع رفتار در واقع به طور فعال مضر و بی احترامی به مرزهای مردم است.

اما اگر این شخصی است که با او صمیمی هستید – از آن دسته افرادی که در مورد روز خود می گویید و در مورد روز خود در جریان می پرسید – می توانید ادامه دهید و احساس راحتی کنید که در این مورد بررسی کنید.

4. مردان زندگی خود را دعوت کنید

و در نهایت، مطمئن شوید همه مردان زندگی شما کمک می کنند و صدای مدافعان و متخصصان را مانند شما تقویت می کنند.

راستی همشون

ما نمی توانیم به اندازه کافی تأکید کنیم که چقدر برای مردان مهم است که کار آموزش سایر مردان در مورد سقط جنین و حقوق سقط جنین را انجام دهند تا نیروی کار به طور کامل به زنان تنها نرسد.

اگر نمی‌دانید چگونه آن مکالمه را شروع کنید، ممکن است پیشنهاد کنیم… این راهنما را همراه با چت گروهی بفرستید؟

در مورد این مقاله عالی که در یکی از وب سایت های مورد علاقه خود خوانده اید به دوستان خود بگویید و از آنها بخواهید که آن را نیز بخوانند، اگر قبلاً آن را نخوانده اند.

بگذارید این گفتگو را باز کند و اولین تعاملی باشد که نه تنها در هفته های پس از واژگونی Roe – بلکه برای بقیه عمرتان – در مورد اهمیت سقط جنین و عدالت باروری دارید.