چگونه از دور انداختن غلبه کنیم: نکاتی برای مدیریت جدایی

این هفته، توصیه هایی را در مورد پادکست برای شنونده ای به اشتراک گذاشتیم که می خواست بداند چگونه از دور انداختن غلبه کند. در زیر پنج نکته برای مقابله با دل شکستگی آورده شده است

تصویر دل شکسته

دور انداختن بد است بد است. هیچ راهی برای دور زدن این واقعیت تسلی‌ناپذیر وجود ندارد. با این حال، تاکتیک‌های مقابله‌ای وجود دارند که نسبت به سایرین مؤثرتر هستند (گفتار درمانی، خوب! ایجاد اعتیاد در سطح پایین به Hot Cheetos، بد!).

Style Girlfriend اینجاست تا به شما کمک کند از انقراض جان سالم به در ببرید و شاید حتی بهتر و بیشتر از طرف مقابل بیرون بیایید. سالم انسان آماده رابطه اگر از بین رفته اید، یا حتی از طریق یک جدایی متقابل و در عین حال دردناک پشت سر گذاشته اید، با توصیه های زیر، برای مقابله و پردازش احساسات خود وقت بگذارید.

در زیر، 5 نکته در مورد چگونگی غلبه بر رها شدن:

1) مشغول شوید

و منظورم با یک خانم جدید نیست. همه ما در حال صرف زمان برای احساسات خود را احساس کنید در SG HQ، بلافاصله شخص دیگری را قرار نمی دهید در بین تو و اون احساسات ممکن است برای مدتی احساس خوبی داشته باشید، اما در نهایت زمانی که انتظارات طرف مقابل در مورد «این چیست» (بالقوه بلندمدت در مقابل بازگشت کوتاه مدت) مطابقت نداشته باشد، هر دو آسیب خواهید دید.

در عوض، با وسواس، به طور لذت بخشی در یک فعالیت غرق شوید.

در حالت ایده آل، یک سالم. حداقل چیزی که به کسی (از جمله شما) صدمه نمی زند.

Tl;dr: آنچه را که واقعاً شما را خوشحال می کند پیدا کنید و این کار را انجام دهید. زیاد شاید این به معنای شرکت در کلاس طراحی باشد. شاید این باشد که در خانه خواهرتان با بچه‌هایش که در آن سن و سال خوبی هستند که فکر می‌کنند شما باحال‌ترین فرد روی کره زمین هستید، بگذرید (به زودی آنها برای شما خیلی باحال خواهند بود، بنابراین قبل از بسته شدن پنجره از آن لذت ببرید). شاید در خانه بمانید و روی یک پازل 5000 تکه ای کار کنید در حالی که همیلتون موسیقی متن در تکرار پخش می شود.

هرچی که کار کنه.

تا زمانی که این فعالیت شما، عزیزان یا معیشتتان را به خطر نیندازد (“اما من واقعاً دوست دارم ودکای ارزان را به تنهایی بنوشم تا زمانی که هر شب خانه را خاموش کنم، مگان!”)، به آن متمایل شوید. بله، حتی اگر دمدمی باشد. بله، حتی اگر چیزی شبیه به یک علاقه جدید به هنر یا موسیقی باشد که در آن شما فقط جای خود را پیدا می کنید (معروف به آن، شما در حال حاضر آن را مکیده اید).

نکته کلیدی این است که این فعالیت یک درست است، واقعی علاقه، نه انحراف دو ساعت به باشگاه بروید و به شدت امیدوار باشید که وقتی گوشی خود را از کیف خود در رختکن بیرون می آورید، حالت هواپیما را خاموش کنید و امیدوار باشید که او پیامکی ارسال کرده باشد. این یعنی آنقدر درگیر می شوید که فراموش می کنید تلفن دارید و او وجود دارد.

این کار را برای شما انجام دهید، و هر زمان که کار گفته شده را انجام می دهید، روی حضور در لحظه تمرکز کنید.

غذای آماده:

لذت بردن از فعالیت هایی که هیچ ربطی به آن ندارند را دوباره کشف کنید او.

2) صحبت کنید

با دوستانت برای مدتی حتما با یک درمانگر اگر مخاطبان اینجا زنان بیشتر از مردان بودند، در اولین نقطه به طول دوره مهلت چنگ می‌گفتم. از آنجایی که شما در درجه اول مرد هستید، به جای آن روی دومی تمرکز می کنم.

اگر منتظر اجازه بوده اید تا با یک متخصص در مورد افکار ترسناک، غم انگیز و گیج کننده در سر خود صحبت کنید – به دلیل جدایی یا موارد دیگر – اینجاست.

در نیویورک، در مورد استخدام یک متخصص برای کمک به شما در غلبه بر غوغا کردن، انگ کمتری وجود دارد. در هر صورت، حفظ یک درمانگر تقریباً مانند یک نکته مهم است که در رزومه خود در بخش «مهارت های دیگر» قرار می دهید.

من به فتوشاپ، مایکروسافت اکسل و بازتاب حرفه ای مهارت دارم.

شاید مدت زیادی است که در این حباب ساحلی نخبگان لیبرال زندگی می‌کنم، اما اینطوری دوست دارم. ترجیح می‌دهم همه دیوانه‌مان را روی میز بگذاریم. فیل مضطرب اجتماعی یا کمی افسرده در اتاق را تصدیق کنید.

بگذارید یک مثال فوق العاده برای شما بزنم! یکی از مسائل جاری من در روابط این نگرانی است که من محکوم به بازسازی پویایی قدرت والدینم هستم و آن رفتار را تا زمانی که هر دو تکرار می کنم آ) من میمیرم یا ب) من کارم را انجام می دهم و به زندگی ام ادامه می دهم، فارغ از درس هایی (خوب و بد) که در کودکی از آنها جذب می کردم.

ده سال است که این کار را با یک درمانگر انجام می دهم؟ و شاید یکی از این روزها تصمیمات هوشمندانه تری بگیرم!

شوخی را کنار بگذاریم (همچنین در حال کار بر روی انحراف موقعیت‌های ناراحت‌کننده با طنز lololol)، اگر به طور منظم با یک حرفه‌ای دارای مجوز صحبت نمی‌کردم، قطعاً حتی از الگوهایی که در آن قرار می‌گیرم آگاه نبودم.

غذای آماده:

2018 است. یک درمانگر بگیرید. اگر نمی خواهی به کسی نگو خوبه.

3) بفهمید که آیا دوست قبلی خود را دوست داشتید یا نه

وقتی کسی از شما جدا می شود، این کار آسان است آ) به شدت برای آن شخص تناسب اندام کرده و او را روی یک پایه رابطه قرار می دهد، یا ب) به طور غیرمنطقی از هر مولکول وجود خود متنفرند.

معمولاً این واکنش‌های تند و سریع زانو تمام داستان را بیان نمی‌کنند و مطمئناً برای غلبه بر سرگردانی مفید نیستند. معمولاً همه افراد خوب یا همه افراد بد وجود ندارند (این پست را به خاطر دارید؟)، پس بیایید یک سطح عمیق تر برویم.

بعد از اینکه یک عشق عاشقانه شکست خورده را بارها و بارها مانند مکعب روبیک تبدیل کردید، متوجه خواهید شد که چه چیزی موثر بوده و چه چیزی نه. قدم بعدی این است که آن درس ها را بگیرید و مشخص کنید که می خواهید آنها برای رابطه بعدی شما چه معنایی داشته باشند (زیرا بله، علیرغم احساسی که ممکن است بلافاصله پس از کنار گذاشته شدن شما احساس کنید، رابطه بعدی وجود خواهد داشت).

شاید ویژگی هایی در او وجود داشت که شما دوست ندارید. آنها از او یک هیولا نمی سازند، اما شما می توانید و باید این نکته را ذهنی داشته باشید که اگر همان ویژگی ها را در فردی که قرار بعدی قرار می دهید متوجه شوید، اوایل بازی پرچم های قرمز را برافراشته می کنند تا شما درگیر نشوید. رابطه فاکسی آخرین رابطه شما

برعکس، اگر دل شکسته‌ای چون او کامل بود/کسی/شما هرگز دیگری مثل او را پیدا نخواهید کرد، پس ویژگی‌هایی را که او را برای شما مناسب کرده‌اند کاملاً روشن کنید و چشمانتان را مانند موز رسیده نگه دارید. برای زمانی که زن بعدی با همان ویژگی های عالی وارد زندگی شما می شود.

غذای آماده:

وقت بگذارید و یاد بگیرید که از یک رابطه چه می خواهید و چه چیزی نمی خواهید.

4) به خود یک تاریخ «بازگشت به بیرون» بدهید

وقتی من و آخرین دوست پسرم از هم جدا شدیم، سه ماه به خودم فرصت دادم که غرق بشوم، غمگین باشم، دلتنگش شوم (اما به او زنگ نزن.. زنگ نزن) و به طور کلی در حین تماشای نتفلیکس، کربوهیدرات زیادی بخورم (من یک انزواطلب هستم). وقتی غمگینم…شاید بیرون بروی…هرچی کارسازه).

قرار دادن تاریخی در تقویمم برای اینکه چه زمانی باید «رسما» با مرحله عزاداری‌ام تمام شود، این احساس را به من داد که خبرهای خوبی در افق دارم. مانند دور زدن با رنگ قرمز در تقویم خود، تاریخ ملاقات با پزشک را برای گرفتن گچ گرفتن.

مطمئناً، یازده روز قبل از ضرب‌الاجل من با کسی آشنا شدم. اگر آن تاریخ درست نبود، چه کسی می‌داند که آیا من برای قرار ملاقات «آماده» بودم یا نگران بودم که ملاقات با این شخص یک بازگشت مجدد باشد. در عوض، احساس کردم برای یک عاشقانه جدید آماده هستم.

غذای آماده:

به خودتان تاریخ پایان بدهید تا زمان سپری کردن را کنترل کنید.

5) هرگز، هرگز، هرگز به رسانه های اجتماعی آنها نگاه نکنید.

این ظالمانه نیست. اگر این کار را نکنی نسبت به خود ظلم است. خیلی مهم است که این شخص را از تک تک فیدهای رسانه های اجتماعی خود حذف کنید.

شما نمی خواهید شادی آنها را ببینید (چگونه جرات می کنند؟ بدون شما?) و نمی خواهید ببینید که آنها فقط با یک عکس از درختی که برگ هایش را از دست داده پیام های متفکرانه ای را ارسال می کنند (این یعنی دلشون برام تنگ شده؟؟)، و شما قطعا نمی خواهید در ساعت 3 بامداد شنبه شب به طور تصادفی گرفتار لایک کردن یک عکس اینستاگرامی از 57 هفته آنها شوید.

وقتی این قطع رسانه‌های اجتماعی را اجرا می‌کنید، به سیناپس‌های خودمراقبتی فریاد بزنید، زیرا قسم می‌خورم زمانی که خود را از چنگال رسانه‌های اجتماعی سابق خود رها کنید، چیزی قطعی وجود دارد. مثل آن دسته از افراد مبتلا به آلرژی به گلوتن است که به سادگی از پیتزا در اتاق استراحت صرف نظر می کنند و سالاد می خورند. به نظر می رسد که آنها کنترل زیادی بر خود دارند و شما هرگز نمی توانید. ولی تو می توانی! در برخی موارد، این فقط در مورد تصمیم گیری به نفع خود است.

وقتی تصمیم می گیرید، به نظر نمی رسد که اراده زیادی را اعمال کنید. بنابراین هر کاری که انجام می دهید، تصمیم بگیرید که فالو کردن سابق خود را لغو کنید و به آن پایبند باشید.

غذای آماده:

این شخص از زندگی شما خارج شده است. آنها نیز باید خارج از فید شما باشند.

به من بگو:

بدترین جدایی که از سر گذرانده اید (دومپر *یا* دامپر) چیست، و چگونه از آن عبور کردید؟

(تصویر: The Debrief)