چگونه آماندا ناتیویداد اولین 1000 مشترک خبرنامه خود را به دست آورد

زمانی که آماندا ناتیویداد خبرنامه خود را شروع کرد، معاون بازاریابی در SparkToro و سرآشپز کلاسیک آموزش دیده بیشتر بر مهارت ایجاد یک خبرنامه قوی متمرکز شد. شش ماه بعد، او قالبی تکرارپذیر داشت که با آن راحت بود، آهنگ ثابتی داشت… و فقط 400 دنبال کننده داشت.

تمام تلاش او مستحق تماشاگران بیشتری بود. آماندا به تجربه بازاریابی قابل توجه خود روی آورد و یک برنامه رشد خبرنامه ایجاد کرد. او یک ماه و نیم بعد به 1000 مشترک رسید.

امروزه او 2600 خواننده دارد و هر ماه حدود 500 خواننده بیشتر به دست می آورد. در اینجا روشی است که به آماندا کمک کرد تا در مدت شش هفته 600 مشترک جدید به دست آورد – و می تواند به شما نیز کمک کند.

یک قالب پایدار برنامه ریزی کنید

ثبات برای ساختن یک خبرنامه موفق ضروری است. قبل از نوشتن اولین ایمیل خود، تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید ارسال کنید و چند وقت یکبار. مهمترین چیز پیدا کردن برنامه ای است که بتوانید به آن پایبند باشید.

ممکن است مدتی طول بکشد تا بفهمیم چه چیزی کار می کند. اگر قالبی که انتخاب کردید باعث استرس شما می شود، به تکرار ادامه دهید تا زمانی که یکی را پیدا کنید که بتوانید به آن پایبند باشید. بخشی را که هرگز محتوای کافی ندارید با آن به نفع چیزی انعطاف پذیرتر یا کمتر از آنچه در ابتدا در نظر داشتید ارسال کنید، تعویض کنید.

[I]اگر مطمئن نیستید که شیار خود را پیدا کرده اید، به آزمایش چیزهای جدید ادامه دهید.

آماندا توصیه می کند: “و اگر مطمئن نیستید که شیار خود را پیدا کرده اید، به آزمایش چیزهای جدید ادامه دهید.” نه فقط ایده های جدید، بلکه برنامه خود را امتحان کنید، آهنگ نوشتن را امتحان کنید، سعی کنید ببینید آیا انتشار زودتر از موعد باعث ایجاد ایده های جدید برای یک خبرنامه می شود یا خیر.

خبرنامه آماندا از زمان راه‌اندازی تغییرات زیادی داشته است. او گفت: «از همان ابتدا می‌دانستم که می‌خواهم یک عنصر مراقبتی داشته باشم. اما مدتی طول کشید تا او بر روی نام Petits Fours و قالب چهار پیوندی قرار گیرد. در یک نقطه، او در هر شماره مصاحبه های اسکرین شات را گنجانده بود، اما آنها را رها کرد زیرا زمان زیادی می برد. او می تواند چیزهای جدید را بدون از دست دادن فالوورها امتحان کند زیرا در ارائه اطلاعات با کیفیت بالا و موضوعی ثابت قدم است.

مخاطبان اولیه را از طریق شبکه های موجود به دست آورید

شبکه شما می تواند به شما کمک کند تا لیست ایمیل خود را شروع کنید، اما برای ادامه رشد به مخاطبان بیشتری نیاز دارید. حتی با پشتیبانی شفاهی از مشترکان اولیه خود، آماندا در تعداد افرادی که می توانست به آن دسترسی پیدا کند محدود بود. وقتی او به مخاطبان داخلی رسانه های اجتماعی نگاه کرد، تعداد مشترکین او دوباره شروع به افزایش کرد.

تصویری از آماندا که خبرنامه خود را در پروفایل توییتر خود تبلیغ می کند.

آماندا در حال تبلیغ خبرنامه خود در توییتر.

او از حضور خود در رسانه های اجتماعی – عمدتاً در توییتر – برای جلب علاقه به خبرنامه خود استفاده کرد. اگر فالوورهای زیادی ندارید، با بینش های تازه یا مشاهدات خنده دار به حساب های کاربری بزرگ پاسخ دهید. هر پست جلب توجه را با یک پلاگین برای خبرنامه خود دنبال کنید. بحث های هشتگ توییتر می تواند به شما کمک کند تا ترافیک و فالوورهای جدیدی به دست آورید. آماندا همچنین برای یافتن پشتیبانی و مشترکین به جوامع نویسندگی در داخل و خارج از توییتر پیوست.

از مشترکین اولیه به عنوان آزمایش کننده بتا استفاده کنید

رابطه شما با مخاطبان نباید یک طرفه باشد. آماندا A/B تیترها را آزمایش کرد و کلیک‌های پیوند را دنبال کرد تا محتوای خود را اصلاح کند. معیار اصلی که او روی آن تمرکز کرد، نرخ باز بود که تا 60 درصد رسید. برای مرجع، آخرین گزارش معیار ما نشان می دهد که میانگین نرخ باز شدن ایمیل 21.5٪ است.

آماندا همچنین با پرسیدن سوالات مشترکین خود، بازخورد خود را دریافت کرد. در واقع، او همچنان «وقتی احساس ارگانیک می کند» این کار را انجام می دهد. تنها درصد کمی از مشترکین پاسخ می دهند، اما نظرات آنها می تواند ارزشمند باشد. گاهی اوقات، خوانندگان اگر احساسات شدیدی نسبت به چیزی داشته باشند، بدون تذکر پاسخ می‌دهند: «یک بار، من دستور غذا را نادیده گرفتم و به جای آن یک توصیه غذایی ارائه دادم، و 2 نفر پاسخ دادند و گفتند که ناراحت شده‌اند، من دستوری را نفرستادم.» . او از آن زمان به بعد، دستور العمل ها را اضافه کرده است.

بیشتر از آن چیزی که فکرش را می کنید مردم به شما ریشه می دهند.

تنها چیزی که آماندا آرزو داشت آزمایش کند، ارسال یک خبرنامه کوتاهتر بود. او به ما گفت: «بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم که آیا خبرنامه من خیلی طولانی است، اما ممکن است عجیب باشد که اکنون که چند هزار مشترک دارم، از طولانی شدن آن صرف نظر کنم. با این حال، غذای اصلی او هیچ ارتباطی با محتوا، زمان‌بندی یا تدارکات خبرنامه‌اش نداشت. “[The] بزرگترین چیزی که یاد گرفتم این است که واقعاً اهمیت ایجاد یک فضای امن برای خود برای آزمایش ایده ها است. “بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید مردم به شما ریشه می دهند.”

ایجاد انگیزه برای ثبت نام (و آسان کردن آنها)

حتی فالوورهای متعهد نیز بعید است به قول شما مبنی بر ثبت نام در خبرنامه شما عمل کنند. آماندا ارزشی را با آهنرباهای ثبت نام ارائه کرد. او مسیر سنتی را برای دادن یک منبع قابل دانلود به هر کسی که ایمیل خود را به اشتراک می‌گذارد، طی نکرد. او به دنبال کنندگان توییتر خود گفت که اگر قبل از ارسال ایمیل بعدی او ثبت نام کنند، دستور پخت Bulgogi Shepherd’s Pie را دریافت خواهند کرد. هفتاد نفر از آنها در آن روز پیوستند. این پیشنهادی نبود که او بتواند بیش از یک بار از آن استفاده کند، اما احساس فوریت را به همراه داشت.

برای مشترکینی که مشوق هایی را که او توییت می کند، نمی بینند، آماندا دقیقاً آنچه را که خبرنامه او ارائه می دهد نشان می دهد. وب سایت او، amandanat.com، نسخه هایی از هر خبرنامه ای را که او ارسال می کند، دارد. پیش‌نمایش‌های رایگان ارائه دهید، تا خوانندگان بتوانند قبل از انجام تعهد، ببینند برای چه چیزی ثبت‌نام می‌کنند.

هرچه تکمیل فرم ثبت نام شما آسان تر باشد، مشترکین بیشتری خواهید داشت. آماندا از طریق Revue که متعلق به توییتر است ایمیل می فرستد. به عنوان یک کاربر توییتر، او دوست دارد که هر کسی که او را در توییتر پیدا کند می تواند با یک کلیک در خبرنامه او ثبت نام کند.

عناصر یک صفحه ثبت نام خوب در خبرنامه

چگونه صفحه ثبت نام شما می تواند خطر را کاهش دهد و اشتراک خوانندگان جدید را آسان کند؟ در اینجا چیزی است که آماندا ناتیویداد توصیه می کند:

  • انتظارات را تعیین کنید: به خواننده بگویید دقیقاً چه چیزی را هنگام اشتراک‌گذاری ایمیل خود دریافت می‌کند و نمونه محتوایی را برای مشاهده قبل از ثبت‌نام به آنها پیشنهاد دهید.
  • اثبات اعتبار: آماندا به آموزش مدرسه آشپزی و کارهای فنی/بازاریابی خود اشاره می کند تا نشان دهد می داند درباره چه چیزی صحبت می کند.
  • ارائه اثبات اجتماعی: اندازه لیست ایمیل یا نظرات خود را به اشتراک بگذارید تا ثابت کنید مشترکان شما از خبرنامه شما سود می برند.

فرصت هایی برای تبلیغ خود ایجاد کنید

با ظاهر شدن در پادکست ها، نوشتن پست های مهمان، یا مشارکت در سایر رسانه های معتبر در جایگاه خود، فراتر از مخاطبان خود برسید. تلاش‌های تبلیغاتی را انتخاب کنید که به نفع شما و یکی دیگر از سازندگان در جایگاه شما باشد تا بیشترین تأثیر را داشته باشید.

هر فرصت بازاریابی خارجی باید یک هدف دوگانه داشته باشد وگرنه نمی توانم متعهد شوم.

اندازه مخاطبان و مدت زمانی که باید برای تبلیغ خود صرف کنید، انواع فرصت هایی را که باید به دنبال آن باشید، شکل می دهد. در اینجا روش های توصیه شده آماندا آمده است:

  • بازاریابی مشترک: از خبرنامه خود برای توصیه و پیوند به خبرنامه های دیگر در همان حوزه موضوعی استفاده کنید. احتمالاً در ازای آن فریاد دریافت خواهید کرد، به خصوص اگر نویسنده را بشناسید.
  • حضور در پادکست: با پادکست‌ها تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها به دنبال مهمان هستند یا خیر و به آنها بگویید که قسمت خود را در لیست ایمیل خود تبلیغ خواهید کرد. سپس در حین ضبط خبرنامه خود را ذکر کنید.
  • پست‌های مهمان: با وبلاگ‌نویسان یا خبرنامه‌نویسان تماس بگیرید و پیشنهاد دهید در پست مهمان مشارکت کنید. مطمئن شوید که نام شما به طور برجسته پیوست شده باشد و یک پیوند به خبرنامه خود اضافه کنید.
  • وبینارها: برای میزبانی وبینار با یک دوست شریک شوید. بعد از اینکه شرکت کنندگان را با تخصص خود جلب کردید، خبرنامه خود را ذکر کنید و از آنها دعوت کنید که مشترک شوند.

فرصت های تبلیغاتی متقابل نیز می تواند به شما کمک کند تا برای خبرنامه خود ایده هایی پیدا کنید. یک موضوع کامل در مورد چیزی که در یک پادکست بحث کرده اید بنویسید یا گزیده ای از پست مهمان خود را به خبرنامه بعدی خود اضافه کنید.

آماندا اکنون به این فکر می‌کند که چگونه فرصت‌ها می‌توانند برند شخصی او یا SparkToro را که در حال حاضر در آنجا کار می‌کند، تقویت کنند. او می‌گوید: «هر فرصت بازاریابی خارجی (مانند پادکست یا وبینار) باید یک هدف دوگانه داشته باشد (مثلاً تبلیغ SparkToro و الهام‌بخش یک رشته توییتر برای حساب شخصی من باشد) وگرنه نمی‌توانم متعهد شوم.

مراقب باشید خود را خیلی لاغر نکنید. آماندا به سختی یاد گرفت که استفاده از هر فرصتی به معنای از دست دادن زمانی است که دوست دارد برای کارهای دیگر صرف کند. او به نویسندگان توصیه می‌کند که «زمان‌ها را در تقویم خود برای فرصت‌های بی‌نظیر (مانند حضور در پادکست‌های بالقوه) مسدود کنند و به آن پایبند باشند. در حالی که فرصت های زیاد ممکن است مشکل خوبی به نظر برسد، شما نمی خواهید خبرنامه (یا سایر تعهدات) شما به دلیل مشغله زیاد آسیب ببیند.

هر کسی می تواند یک خبرنامه موفق راه اندازی کند

هر کاری که آماندا انجام داد قابل تکرار است اگر شما مایل به انجام کار باشید. برای تلاشی که برای تبلیغ خود و خبرنامه خود انجام می دهید، بازگشت سرمایه خواهید دید.

با ارزش ترین چیزی که می توانید به خبرنامه خود بدهید زمان است. «شاید 2 ساعت برای هر نسخه خبرنامه، روز ارسال، وقت می گذارم. سریع‌ترین کاری که من توانستم این کار را انجام دهم، بیش از 1 ساعت است.» آماندا به اشتراک گذاشت.

او همچنین دائماً به این فکر می کند که چگونه ایمیل های خود را بهبود بخشد. «حالا که از من می‌پرسی، ممکن است همیشه یک بخش جدید را تست کنید ممکن است در آینده نزدیک من را در حال آزمایش راه‌های جدیدی برای تبلیغ نمایش YouTube خود مشاهده کنید.» او به ما گفت.

می‌توانید تلاش‌های جدید او را با عضویت در منو یا دنبال کردن او در توییتر در @ مشاهده کنید.امادانات.