چه چیزی را در کیت دوپ مردانه قرار دهیم: ملزومات آرایش مردانه در سفر

بچه ها، بیایید در مورد روال نظافت در سفر صحبت کنیم. برای مثال؟ چه چیزی را در کیت دوپ مردانه قرار دهیم.

داشتن یک کیف مسافرتی با وسایل نظافت ضروری که برای یک سفر به آن نیاز دارید، بخشی از یک مرد بالغ بودن است. و بهتر است آن را انجام دهید قبل از شما در حال بستن بسته بندی هستید چه می گویند … آماده بمان تا مجبور نباشی آماده شوی؟

تاریخچه کیت dopp:

نام کیت دوپ از یک مهاجر آلمانی به نام چارلز دوپلت گرفته شده است که در طول جنگ جهانی دوم یک چرم‌کار بود.

او یک کیف لوازم بهداشتی چرمی ساخت که در اختیار GI’s قرار گرفت و از آن پس به شهرت رسید و توسط مردان در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار گرفت.

در کیت dopp به دنبال چه چیزی باشید:

مطمئن شوید که یک کیف محکم و با اندازه متوسط ​​انتخاب کنید تا مطمئن شوید که به راحتی در همه چمدان های شما قرار می گیرد و همه چیزهای شما در داخل آن قرار می گیرد.

از این که کمی ولخرجی کنید نترسید. ایده این است که این چیز را برای مدتی. مانند، برای همیشه ایده آل.

بنابراین، چه چیزی را در یک کیت دوپ مردانه قرار دهیم؟

در اینجا در SG HQ، ما طرفداران این هستیم که شما بچه‌ها از دوقلوهای روزانه‌تان یا دوقلوهای مورد تأیید TSA استفاده کنید.

در زمان جمع‌آوری وسایل صرفه‌جویی می‌کنید، زیرا هر زمان که به جاده می‌روید سعی نمی‌کنید محتویات کل کابینت حمام خود را خالی کنید.

و وقتی متوجه شدید که محصول معمولی خود را فراموش کرده اید (همه ما آنجا بوده ایم) هرگز مجبور نخواهید بود با صابون هتل اکتفا کنید، یا از لوسیون دست برای موهای خود استفاده کنید.

در زیر، فهرست ضروری مواردی که باید در کیت دوپ مردانه قرار دهید:

چه چیزی را در کیت دوپ مردانه قرار دهیم

1. شستشوی صورت

چرا یک کیت dopp ضروری است: اکنون زمان آن نیست که «از هر چیزی» در مورد روتین مراقبت از پوست خود استفاده کنید. سفر بهترین راه برای پوست شماست (همه هوای خشک هواپیما!)، بنابراین پایبندی به برنامه معمولی و محصولات معمولی شما بسیار مهم است.

2. مرطوب کننده با SPF

چرا یک کیت dopp ضروری است: یک کرم روز برای همه انواع پوست مفید است، پوست شما را شاداب و نرم نگه می دارد.

به SPF 30 توجه کنید. آفتاب سوختگی و آسیب های پوستی جذاب نیستند!

3. روغن اصلاح

چرا یک کیت dopp ضروری است: فقط به این دلیل که شما در جاده هستید به این معنی نیست که بهانه ای برای بی نظمی دارید.

سفر با روغن اصلاح آسان تر از کرم موبر است و اصلاح نزدیکی را ارائه می دهد. این مواد، از Clarins، بوی بسیار خوبی نیز دارد.

4. یک اندازه کامل از محصول Go-To Hair شما

چرا یک کیت dopp ضروری است: آیا خرید نسخه دوم موم، پوماد، ژل، کاملاً لوکس به نظر می رسد، هر چه شما در خانه برای کیت dopp سفر خود استفاده می کنید؟

خوب، بسیار ارزانتر از این است که هر بار که به شهر دیگری می‌روید و متوجه می‌شوید که مسافرتان روی سینک حمام خود در خانه نشسته است، یک سینک جدید بخرید…

مطالب مرتبط: با این نکات بهترین مدل موی تابستانی خود را داشته باشید

5. مقداری به اندازه سفر از محصول *دیگر* خود برای مو

اسپری فیناستراید و ماینوکسیدیل موضعی hims
اسپری موضعی فیناستراید و ماینوکسیدیل: هیس، 150 دلار (عرضه 3 ماهه)

چرا یک کیت dopp ضروری است: اگر ریزش مو یا نازک شدن مو مشکلی است که با آن دست و پنجه نرم می کنید، هیچ روز تعطیلی برای درمان وجود ندارد.

ایده خوبی است که یک هفته از هر نوع درمانی که استفاده می کنید در کیت dopp خود نگه دارید تا هنگام سفر بدون آن گرفتار نشوید.

6. تیغ اضافی

چرا یک کیت dopp ضروری است: یکی دیگر از مواردی که ارزش خرید را دارد.

این تیغ ​​نارنجی روشن از هری به راحتی در میان سایر لوازم ضروری شما قابل تشخیص است.

7. کاندوم

کاندوم های ماد ریس
کاندوم Maude Rise، 50 دلار

چرا یک کیت dopp ضروری است: اگر مجرد هستید (یا در یک رابطه اخلاقی غیرتک همسری شریک هستید… من زندگی شما را نمی دانم)، نمی توانم به اندازه کافی روی این موضوع تاکید کنم: کاندوم را در کیت dopp خود نگه دارید!

با ظهور اپلیکیشن های دوست یابی، می توانید نوشیدنی های یک روزه را در هر شهری در جهان قفل کنید. و آخرین کاری که می خواهید انجام دهید اگر خوب پیش می رود این است که در راه بازگشت به هتل خود در یک بودگا برای کمک توقف کنید؟ اوه، فقط تایپ کردن آن به نظر خیلی بد به نظر می رسد که می توانم تصور کنم که زن در حال کندن پوست است: «میدونی چی؟ من صبح زود دارم، پس…”

8. ابزار نظافت

چرا آنها یک کیت dopp ضروری هستند: چه برای کسب و کار سفر کنید و چه برای تفریح، این یک واقعیت است که نه همکاران تجاری و نه اعضای خانواده از چنگ زدن پوست خود در هنگام دست دادن یا در آغوش گرفتن قدردانی نمی کنند. The Strategist به این برند ژاپنی سوگند یاد می کند. فقط به یاد داشته باشید، فرودگاه مناسب است نمی کند یعنی از آنها در فرودگاه استفاده کنید.

و موهای خود را فراموش نکنید!

ممکن است نتوانید سشوار مورد علاقه خود را بسته بندی کنید، اما شانه یا برس مو را فراموش نکنید.

به هر حال، شما نمی خواهید به نظر برسید که انگار همین الان از هواپیما خارج شده اید…برای کل سفر شما

>> به دنبال رفتن به راه دیگر؟ 11 نکته برای اصلاح سر را بخوانید

9. شامپو + نرم کننده

شامپو نرم کننده

کیهلز: شامپو، 7 دلار; نرم کننده، 7 دلار

چرا آنها یک کیت dopp ضروری هستند: در حال حاضر به اندازه کافی وجود دارد که هنگام سفر احساس غریبی می کند (مثل آن روتختی های هتل … ما حتی نمی خواهیم دانستن جایی که آنها بوده اند). اجازه ندهید که بوی موهایتان پس از شستن، بوی دیگری پیدا کند.

10. چاقوی جیبی*

چاقوی جیبی

*فقط سفر زمینی!!

Opinel، 14 دلار

چرا یک کیت dopp ضروری است: برای بریدن رشته‌ها، برچسب‌ها، بسته‌بندی مواد غذایی و تقریباً هر چیز دیگری که در سفر با آن برخورد می‌کنید مفید است.

11-13. نخ دندان / خمیر دندان / مسواک

نخ دندان - خمیر دندان - مسواک

Plackers، $2; مارویس، 7 دلار؛ ویرجینیک، 10 دلار

چرا آنها یک کیت dopp ضروری هستند: با این سه مورد ضروری برای نظافت در حین حرکت، آن را تازه نگه دارید.

14. مسکن درد

چرا آنها یک کیت dopp ضروری هستند: چه با سردرد ناشی از یک شام مشروب خوری مشتری یا کمردرد ناشی از راه رفتن زیاد از خواب بیدار شوید، با مصرف مقداری ایبوپروفن احساس بهتری داشته باشید.

اگر بسته بندی یک بطری کامل بیش از حد به نظر می رسد، فقط چند بطری را در یک کیسه پلاستیکی یا ظرف کوچک بیندازید.

15. دئودورانت

چرا یک کیت dopp ضروری است: وقتی برای رسیدن به پرواز باید بدوید، از داشتن این ویژگی سپاسگزار خواهید بود یا بعد از اینکه هشت ساعت در ماشین بودید.

فقط بندازش اونجا. و اگر مورد شما بدون آلومینیوم است، این نیز جالب است.

16. بالم لب

چرا یک کیت dopp ضروری است: Aquaphor واقعاً یک محصول آراسته همه جانبه است و سزاوار جایگاهی در کیت dopp مردانه است.

از آن بر روی لب های خود استفاده کنید، بله، اما همچنین به عنوان یک لوسیون چک لکه برای لکه های اضافی خشک استفاده کنید.


چگونه کیت dopp خود را بسته بندی کنیم

اول: لوازم بهداشتی مایع

اقلامی را که روزانه استفاده می کنید ابتدا بسته بندی کنید: خمیر دندان، کرم موبر، کرم صورت، صابون صورت، محصولات مو. مطمئن شوید که هر محصول در یک ظرف 3 اونس مایع قرار دارد (دیدن افرادی که لوسیون های صورت گران قیمت خود را در پست های بازرسی TSA پرتاب می کنند همیشه دردناک است!).

شما می توانید از جعبه های لنز تماسی برای بسته بندی مقدار کمی مایع استفاده کنید. می توانید از یک کیس در روز برای اصلاح (ژل اصلاح + کرم افترشیو)، مراقبت از صورت (شستشوی صورت + لوسیون) یا مقدار کمی از محصولات مو استفاده کنید. برای محصولات مختلف از قاب های رنگی مختلف استفاده کنید و همچنین هر مورد را با شارپی علامت بزنید. هیچ کس نمی خواهد به اشتباه صورت خود را با پوماد آغشته کند.

برای دسترسی آسان در طول غربالگری TSA، ایده خوبی است که مایعات خود را جدا از کیت dopp، در کیف لپ تاپ یا کوله پشتی خود قرار دهید. هیچ کس از مردی خوشش نمی آید که باید تمام زیپ چمدانش را باز کند و به دنبال کیسه مایعاتش بگردد.

هنوز همه فرودگاه‌ها از این قانون پیروی نمی‌کنند، اما اگر نمی‌خواهید کسی باشید که اطراف کیفتان را زیر و رو می‌کند تا کرم اصلاح خود را برای بازرسی تولید کند… خوب، ضرری ندارد.

سپس: لوازم بهداشتی غیر مایع

محصولات جامد (مانند دئودورانت) مایع در نظر گرفته نمی شوند، بنابراین می توان آنها را در داخل کیت dopp خود با سایر اقلام غیر مایع خود بسته بندی کرد. داروهای اصلی شما نیز در آنجا مشکلی ندارند. فقط مطمئن شوید که هر نسخه ای به خوبی برچسب گذاری شده است.

هنگامی که کیت dopp شما فاقد مایع شد، می توانید آن را در داخل چمدان خود بسته بندی کنید – نیازی به برداشتن آن برای بررسی امنیتی نیست.


کیت dopp خود را کجا نگهداری کنید

حالا تو می دانی چی برای قرار دادن یک کیت دوپ مردانه. وقتی مسافرت نیستید کجا نگهداریش کنید چطور؟

بهترین مکان؟ در چمدان خود، بنابراین مجبور نیستید هر بار که چمدان خود را می گیرید به دنبال آن بگردید.

***

این پست را دوست دارید؟ یکی دیگر را از دست ندهید… Style Girlfriend را در اینستاگرام دنبال کنید!