چرا هر مردی به یک کت و شلوار زغالی نیاز دارد و چگونه آن را بپوشد؟

تمام قسمت‌های سری SG را بررسی کنید لوازم ضروری کمد لباس. تا به امروز؟ کت و شلوار زغالی بی انتها.

چند مورد ضروری برای سبک وجود دارد که هر مردی به آن نیاز دارد. یک کت جین کاملا شکسته، چکمه های قهوه ای بند دار همیشه شیک، و البته کت و شلواری که دقیقاً به آن می آید.

یک کت و شلوار خوش دوخت بهترین ها را در هر مردی به ارمغان می آورد. بله، حتی اگر فقط یک یا دو بار در سال آن را از بین ببرید. امروز، ما در مورد کت و شلوار زغالی صحبت می کنیم، و اینکه چرا آن یک کمد لباس مردانه ضروری است.

راهنمای پسر برای کت و شلوار زغالی

چرا هر مردی به کت و شلوار زغالی نیاز دارد؟

ایده خوبی است که برای مواقع اضطراری کمد لباسی تمیز و مناسب در کمد خود آویزان کنید. ما دوست داریم بگوییم، شما هرگز نمی دانید چه زمانی قرار است به عروسی دعوت شوید یا به دادگاه بکشانید.

علاوه بر این، بهتر است حتی قبل از نیاز به یک کت و شلوار بخرید. به این ترتیب شما درگیر نمی شوید و مجبور نمی شوید چیزی را بخرید که واقعاً دوست ندارید یا به خوبی برای شما مناسب نیست (حتی پس از خیاطی).

کت و شلوار زغالی مردانه
کت و شلوار را بخرید: کت و شلوار کشدار پشمی Bonobos Jetsetter، 550 دلار

اگر اولین کت و شلوار خود را می خرید، توصیه می کنیم کت و شلوار آبی یا زغالی را انتخاب کنید.

این واقعاً یک اولویت است، اگرچه چیزی بسیار “بزرگسال” در مورد زغال چوب وجود دارد که تیم SG آن را به عنوان انتخاب کت و شلوار اول دوست دارد.

از مصاحبه های شغلی گرفته تا کباب شدن توسط والدین دوست دخترتان در شام (و هر عروسی و مراسم خاکسپاری در بین آن ها)، یک کت و شلوار پشمی زغالی عالی یکی از وسایلی است که باید در کمد هر مردی وجود داشته باشد.

نحوه پوشیدن کت و شلوار زغالی

کت و شلوار پشمی زغالی در کنار یک پیراهن لباس سفید شفاف، کراوات سرمه ای، چهارگوش جیبی و کفش مشکی، یک عنصر کلیدی در کمد لباسی است که ارزشش را دارد.

البته، اگر جسارت دارید، می توانید آن را با یقه یقه اسکی یا حتی تی شرت بپوشید (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم).

زغال-کت و شلوار-mwe

چگونه یک کت و شلوار زغالی باید مناسب باشد

با همه لباس های مردانه، شیطان در جزئیات است. به دنبال کت و شلواری با یقه برگردان و جلوی دو دکمه باشید. یک شانه بسیار نرم با بالشتک بسیار کم باعث می شود کت چند منظوره تری به وجود بیاید که به همان اندازه لباس را به خوبی می پوشد.

به یاد داشته باشید، کمی خیاطی راه بسیار زیادی دارد. هنگام جستجوی کت و شلوار عالی خود از روی قفسه، ابتدا شانه ها را بررسی کنید. تناسب شانه ها مهم است.

بیشتر هر چیز دیگری را می توان طراحی کرد، اما شانه ها باید زمانی که آن را روی آن می لغزند کار کنند.

به دنبال شانه ای باشید که به طور طبیعی بدون چروک یا کشیدن به داخل آستین جریان یابد.

برای کت و شلواری که با تی‌شرت و کفش‌های کتانی به خوبی با پیراهن‌ها و کفش‌های مجلسی کار می‌کند، اطمینان حاصل کنید که بازوهای کت به خصوص از آرنج به پایین نزدیک شده اند و شلوار از سمت کوتاهتر کمی بریده شده است.

شلوار باید بدون کمربند (اگرچه هنوز هم می توانید آن را بپوشید) و با باز شدن پا مناسب در قسمت کمر قرار گیرد.

با این حال، پاهای یک شلوار کت و شلوار را زیاد خیاط نکنید. آخرین چیزی که می‌خواهید این است که دائماً پاهای شلوارتان را پایین بیاورید زیرا دائماً روی ساق‌هایتان گیر می‌کنند.

به هر حال “زغال” دقیقاً چه رنگی است؟

هنگام خرید یک کت و شلوار همه کاره، برخی از بچه ها به طور پیش فرض کت و شلوار مشکی را انتخاب می کنند که فکر می کنند مفیدترین است، اما این یک اشتباه در سبک است. در حالی که کت و شلوار مشکی می تواند کت و شلوار سوم یا چهارم مفیدی در کمد شما باشد، کت و شلوار زغالی به شما تطبیق پذیری می دهد.

این در هنگام ساخت کمد لباس خود از پایه مهم است. چرا؟ یک کت و شلوار مشکی فقط با کفش های مشکی، کمربند مشکی خوب به نظر می رسد و می تواند جستجوی ترکیب پیراهن و کراوات مناسب را بسیار سخت تر کند.

با این حال، زغال چوب نرمی دارد که به خوبی با چرم‌های مشکی و قهوه‌ای ست می‌شود و همچنین با هر ترکیب پیراهن/کراواتی که به آن می‌زنید عالی به نظر می‌رسد.

کت و شلوارهای مشکی نیز بسیار خشن هستند و حال و هواهایی را ایجاد می کنند که واقعاً فقط برای مراسم تشییع جنازه و لباس شب مناسب هستند. زغال چوب به اندازه کافی تیره است تا اهمیت یک رویداد را نشان دهد، اما می توان آن را روشن کرد تا مناسب روز باشد.

برخی از مارک‌ها زغال چوب را با «زغال تیره» و «زغال روشن» می‌شکنند، که می‌توانید آن‌ها را به چشم بیاورید. کدامیک برای شما بهتر است؟ این به شما بستگی دارد و در واقع فقط یک ترجیح شخصی است.

کت و شلوار زغالی شما باید از چه ماده ای باشد

شما می توانید کت و شلوار زغالی پشمی خود را در تمام سال بپوشید، اما باید به دنبال نوع پشم مناسب باشید، زیرا همه پشم ها برابر نیستند.

به دنبال کت و شلواری باشید که از “فرسکو” پشمی ساخته شده است. نقاشی دیواری پشمی پشمی با نخ های محکم پیچ خورده است که به آنها اجازه می دهد الگوی بافت باز داشته باشند و باعث دوام بیشتر و همچنین تنفس بیشتر مواد می شود.

در عین حال، برخی از نقاشی‌های دیواری پشمی نسبت به سایر انواع پارچه‌های کت و شلوار کمی بهتر دیده می‌شوند – این همان چیزی است که شما می‌خواهید. این به پارچه اجازه می دهد نفس بکشد و به راحتی رطوبت را از بین ببرد. کت و شلوار پشمی نقاشی دیواری بسیار بیشتر از کت و شلوارهای پشمی بسیار نرم و ابریشمی دوام می آورد و کمتر در معرض وزش فاق در شلوار است. بافت درشت‌تر نیز باعث می‌شود کت و شلوار را راحت‌تر تقسیم کنید.

ترکیبات کت و شلوار زغالی

بسیار خوب، پس همه این اطلاعات عالی هستند، اما در این مرحله، احتمالاً به این فکر می کنید، “خوب، باشه فقط راه هایی را به من نشان بده تا لباس لعنتی را بپوشم!”

ما شما را می شنویم.

در زیر، پنج لباس با کت و شلوار زغالی را بررسی کنید:

دوشنبه
لباس کت و شلوار زغالی

خوب بپوش: کت و شلوار کار خود را با الگوها و بافت های مختلف چاشنی کنید.

سهشنبه
لباس کت و شلوار زغالی

خوب بپوش: کت کت و شلوار را با یک بمب تونال عوض کنید. در ست کردن با شلوار، کل ظاهر هنوز جدی به نظر می رسد، فقط به روشی متفاوت.

چهار شنبه
لباس کت و شلوار زغالی

خوب بپوش: در سفر کاری بعدی خود با چند شلوار بافت دار کت و شلوار خود را بشکنید.

پنج شنبه
لباس کت و شلوار زغالی، لباس کت و شلوار خاکستری

خوب بپوش: کت و شلوار خود را با یک تی شرت راه راه، سایه بان و دزدکی به خیابان ببرید.

جمعه
لباس کت و شلوار زغالی، لباس کت و شلوار خاکستری، لباس کت و شلوار خاکستری

خوب بپوش: یک پیراهن پاستلی به رنگ زرد روشن و مربع جیبی گلدار بدون اینکه خیلی داماد باشد احساس جشن می‌کند.