چرا ما آنچه را انجام می دهیم: ماموریت دوست دختر سبک

در طول SG Madness سال گذشته، من شروع به انجام رویدادهای لایو اینستاگرام کردم (ما را دنبال کنید!) هر شب، برنده ها و بازنده های روز را جمع بندی کنید و در مورد رویارویی روز بعد پیش بینی کنید.

کاری که در حین پخش جریانی این پیام‌ها در انجام آن بهتر شده‌ام در حال قطع شدن است خودم هر چند دقیقه یکبار بگویید: «اگر تازه به ما ملحق می‌شوید، ما در مورد… صحبت می‌کنیم» برای کسانی که پس از شروع آن به داخل جریان می‌پرند.

همانطور که در آخر هفته گذشته کشف کردم، انجام این کار می تواند یک بررسی مفید برای بیش از پخش جریانی مستقیم باشد.

در ارتفاع 40000 فوتی در بالای میشیگان به دام افتاده بودم، احساس ناامیدی می کردم و در یک پروژه کاری گیر کرده بودم و تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم. (اهم) راه خروجم را بنویس

ورق زدن کاغذی که پیش رویم بود (اگر بتوانم، همیشه در هواپیما به مدرسه قدیم می روم، زیرا لپ تاپ من احساس می کند مقدار کمی برای راحتی به همتایان بی توجه در لیوان دوم Chardonnay بسیار نزدیک است)، من بلند نوشتم بیانیه ماموریت Style Girlfriend.

چشم انداز، دلیل وجودی، اگر بخواهید.

و مطمئناً، یادداشت چرایی کاری که در Style Girlfriend انجام می‌دهیم، به من کمک کرد… چسبندگی را از بین ببرم.

بنابراین، اگر تازه وارد اینجا هستید، یا حتی اگر نیستید، فکر کردم آنچه را که در آن هواپیما به صورت طولانی نوشتم را در خط خطی کلاس پنجمی ام به اشتراک بگذارم. من عاشق کاری هستم که در Style Girlfriend انجام می دهیم، و امیدوارم شما هم انجام دهید.

در زیر، ماموریت Style Girlfriend:

ماموریت دوست دختر سبک

آنچه انجام می دهیم و چرا آن را انجام می دهیم

ماموریت Style Girlfriend این است که به پسرها کمک کند با استایل و اعتماد به نفس بیشتری زندگی کنند و در نهایت بهترین خودشان باشند.

در حالی که استایل فقط به چیزی که شما می پوشید نیست، ما اغلب از لباس ها به عنوان نقطه پرش استفاده می کنیم. چرا؟ زیرا بهبود کمد لباس باعث افزایش سریع اعتماد به نفس می شود که ناشی از ظاهری است که به آن افتخار می کنید. و این می تواند به بهترین شکل ممکن اعتیاد آور باشد.

خط پایین؟

وقتی شروع به تلاش کردید، نمی خواهید متوقف شوید.

نکات و ترفندهای ما از دیدگاهی دوستانه و زنانه می آید، اما این به این معنا نیست که شما طوری لباس می پوشید که توسط زنان دیکته شده است. اگر اینطور بود، گزینه های واضح تری در آن بخش خواهید داشت. شاید به همسر یا دوست دخترتان اجازه دهید هر روز صبح لباس های شما را بچینند. یا با مادرت به خرید برو.

اما این شما نیستید! و قطعا ما نیستیم. Style Girlfriend می‌تواند به راحت‌تر لباس پوشیدن کمک کند، و ما نمی‌ترسیم به روش‌هایی اشاره کنیم که می‌توانید پس از شروع به ظاهر زیبا، بهترین عملکرد را داشته باشید.

روشی که ما آن را می بینیم؟ زنان به گونه‌ای تربیت شده‌اند که در تمام زندگی‌مان به ظاهر فکر می‌کنند – چه خوب یا چه بد. مسیر بیشتر از مردان

بنابراین، در حالی که ما شرطی‌سازی اجتماعی ناشی از گره خوردن ارزش‌مان با ظاهرمان را باز می‌کنیم، چرا در مورد موضوعاتی مانند تناسب میخ، اهمیت قطعات سرمایه‌گذاری، جمع‌آوری گنجه‌ای پر از تملق، چیزهایی را که آموخته‌ایم به اشتراک نمی‌گذاریم. رنگ‌ها، و چگونه می‌توان با روندها مقابله کرد؟

این سطحی نیست که به ظاهر خود افتخار کنید!

ما نمی گوییم که باید ارزش خود را به ظاهر خود گره بزنید (یا زنان نیز باید!). اما در یک فرهنگ وسواس ظاهری، من و شما هر دو تفاوت بین بیرون رفتن از خانه خود را می‌دانیم که شبیه یک میلیون دلار به نظر می‌رسد و احساس نمی‌کند… و نه. چرا این احساس اعتماد به نفس و توانمندی را دنبال نمی کنید؟ این به کسی آسیب نمی رساند!

اصلاً چرا باید به سفر بهبود سبک شخصی خود بروید؟ زیرا وقتی از آنچه در آینه می بینیم خوشمان می آید احساس خوبی داریم. وقتی مردم از ظاهر ما تعریف می کنند احساس خوبی داریم.

آیا مهم ترین چیز در زندگی این است که این گونه تایید شود؟ نه. آیا یک روز بد را بهتر می کند و یک روز خوب را عالی می کند؟ آره.

و نکته اینجاست: هیچ اشکالی ندارد که بخواهیم میانبری برای رسیدن به اعتماد به نفس «روز عالی داشته باشیم». همه ما گاهی کمک می خواهیم. به همین دلیل است که به یک طراح اجازه می‌دهم به من بگوید کدام کاناپه را بخرم، یک سرویس تحویل غذا به من بگوید چه غذایی را بپزم (و چگونه آن را بپزم)، و یک مربی بی‌جسم به من بگوید که چگونه ورزش کنم.

آیا این برون سپاری من را از انجام اقدامات لازم یا آموزش خودم در هر یک یا همه این کارها باز می دارد؟ البته که نه!

برون سپاری کار خوب لباس پوشیدن به این معنا نیست که شما سبک صفر دارید.

اما اگر با فکر انتخاب عثمانی خودم کاملاً تحت فشار باشم زیرا مفهوم من از روابط فضایی زباله واقعی است، از این روند لذت نخواهم برد، یا از خریدم راضی نباشم. اگر مجبور شوم برای خرید مواد اولیه آن را به خواربارفروشی ببرم، اما حتی نتوانم نیمی از ادویه های دستور غذا را تلفظ کنم، ممکن است اصلا نپزم. و کار کردن… خوب، گاهی اوقات شما فقط به یک فشار نیاز دارید.

بنابراین، اگر می‌خواهید زندگی‌تان را با سبک زندگی کنید – از طرز لباس پوشیدنتان گرفته تا نحوه آرایش خانه‌تان گرفته تا روشی که از یک زن برای قرار ملاقات می‌خواهید – اما نمی‌خواهید تمام کارها را برای رسیدن به آن انجام دهید، به Style Girlfriend خوش آمدید.

همه اینها به این معنی نیست که نمی توانید از الهاماتی که ما در اینجا به اشتراک می گذاریم استفاده کنید و آن را تغییر دهید، تغییر دهید، آن را متعلق به خودتان کنید. ما آن را تشویق می کنیم! اما چیزی وجود دارد که در مورد شروع از صفر بسیار متفاوت است، در مقایسه با شروع با یک شروع از شخصی که به سلیقه او اعتماد دارید.

و امیدواریم که تا به حال به ما اعتماد کرده باشید.