چرا شستن و مرطوب کردن صورت مهم است: راهنمای پوست یک مرد

من مطمئن نیستم که چیست، اما جایی در طول خط، بچه ها این ایده را دریافت کردند که “موارد چهره” حوزه زنان است.

از پاک کننده گرفته تا کرم، به نظر می رسد که بچه ها تصمیم گرفته اند به طور کامل از میز کنار بیایند و از یک روال نگهداری که می ترسند صبح آنها را تحت الشعاع قرار دهد، کنار گذاشته شده اند. این خنده دار است، زیرا همه شما در بازی اصلاح خود به سرعت عمل می کنید. اما چهره فراتر از ریش؟ که عشق کمتر می شود.

اما شرط می بندم که به سلامت طولانی مدت پوست خود اهمیت می دهید! بنابراین مراقبت از پوست در حال حاضر به جلوگیری از چین و چروک، لکه های پیری و پیری زودرس کمک می کند. این بدان معناست که یاد بگیرید هر روز صورت خود را بشویید و مرطوب کنید، با محصولاتی که برای نوع و بافت پوست شما مناسب هستند.

در زیر نحوه شستن و مرطوب کردن موثر صورت را مشاهده می کنید:

….و بهترین محصولات برای استفاده در هر دو مرحله مراقبت از پوست!

چرا مردان باید صورت خود را بشویند و مرطوب کنند

شستن صورت

چرا باید صورت خود را روزانه بشویید:

ممکن است صورت خود را به طور منظم به طور کامل نشویید و مرطوب نکنید و همچنان از پوستی عالی و بدون جوش لذت ببرید، اما این حالت برای همیشه دوام نخواهد داشت.

شستن صورت با پاک کننده صابون از شر آلودگی ها و میکروب هایی که روی لیوان گیر کرده اند خلاص می شود و از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری می کند. آلودگی مضاعف کثیفی روزمره و روبالشی هایی که ممکن است مدتی شسته نشده باشند به این معنی است که شستن صورتتان دو بار در روز مهم است – یک بار صبح و یک بار قبل از خواب.

صورت را بشویید و مرطوب کنید

یک اسکراب خوب صورت به شما کمک می کند تا از آکنه جلوگیری کنید، موهای رشد کرده را دور نگه می دارد و لایه های جدیدی از پوست را آشکار می کند (برای آن “درخششی” که خانم ها همیشه سعی می کنند با آرایش تکرار کنند).

چه چیزی استفاده شود:

در حالت ایده آل، شما از صابون صورت برای شستن صورت خود استفاده می کنید. بله، صابون نواری معمولی بهتر از عدم صابون است، اما یافتن صابونی که به طور خاص برای نوع پوست شما کار می کند، تفاوت زیادی در احساس پوست شما ایجاد می کند.

بهترین شستشوی صورت برای مردان با پوست خشک:

پوست شما معمولاً بدون توجه به فصلی که باشد خشک است و گاهی پوسته پوسته می شود. از یک پاک کننده ملایم صورت استفاده کنید که بدون خشک کردن پوست شما را آبرسانی و تمیز می کند.

بهترین شستشوی صورت برای مردان با پوست خشک

پاک کننده مرطوب کننده فوق العاده ملایم نوتروژنا

بهترین شستشوی صورت برای مردان با پوست حساس:

پوست شما بیشتر از اکثر موارد پوسته پوسته می شود و بسته به روز ممکن است خشک یا چرب باشد. با استفاده از شوینده های ملایم صورت که مخصوص پوست های حساس ساخته شده است، از پوست خود مراقبت کنید.

بهترین پاک کننده صورت مردانه

شستشوی صورت بسیار ملایم مردانه Nivea for Men Sensitive

بهترین شستشوی صورت برای مردان با پوست چرب:

پوست شما گاهی خیس به نظر می رسد، به همین دلیل است که از مرطوب کننده استفاده نمی کنید، زیرا احساس می کنید به روغنی که قبلاً روی صورت شما تولید می شود اضافه می کند. با یک پاک کننده روزانه تعادلی ایجاد کنید که پوست شما را تمیز کند بدون اینکه پوست شما را خشک کند، این همان چیزی است که باعث می شود صورت شما چربی اضافی تولید کند. (**Cetaphil همچنین انتخاب ما برای پوست معمولی است. این گزینه واقعا عالی و ارزان است.)

شستشوی صورت مردانه

پاک کننده روزانه صورت Cetaphil

صورت شما را مرطوب می کند

چرا مرطوب کردن صورت مهم است:

مرطوب کردن صورت فقط برای کسانی از شما که مشکلات پوست خشک دارند نیست. بله، این بهترین راه حل برای آن لکه های پوسته پوسته است، اما علاوه بر اینکه پوست شما را هیدراته نگه می دارد، فواید زیادی نیز دارد. مرطوب کننده به رشد سلول های پوست کمک می کند، سطح چربی شما را متعادل می کند و حتی می تواند از عوامل خارجی مانند آفتاب یا هوای سرد محافظت کند.

دو پرنده را با یک سنگ با استفاده از مرطوب کننده حاوی SPF بکشید. بدیهی است که محافظت در برابر آفتاب به جلوگیری از سرطان کمک می کند، اما پیری زودرس را نیز کاهش می دهد، که قطعا یک مزیت است.

چه چیزی استفاده شود:

بستگی به فصل داره در تابستان، ممکن است چیزی سبک تر بخواهید، زیرا نمی خواهید یک کرم سنگین عرق کنید. در زمستان، اگر شبیه من هستید، می خواهید با وازلین حمام کنید، فقط برای اینکه پوستتان در باد شدید زمستان پوسته پوسته نشود.

بهترین مرطوب کننده صورت برای مردان با پوست خشک:

کرم مرطوب کننده سنگین تر محصول خوبی برای حفظ تعادل و صافی پوست شما است.

محصول مرطوب کننده مردانه

کرم مرطوب کننده CeraVe

بهترین مرطوب کننده برای مردان با پوست حساس:

مطمئن شوید که مرطوب کننده شما دارای SPF است تا از پوست حساس شما در برابر اشعه های مضر UV محافظت کند.

محصول مرطوب کننده مردانه

مرطوب کننده صورت جک بلک Double Duty

بهترین مرطوب کننده برای مردان با پوست چرب:

یک مرطوب کننده ملایم در واقع به کنترل چربی پوست شما کمک می کند.

صورت خود را بشویید و مرطوب کنید

Origins Save the Males Moisturizer