چرا ارزش سرمایه گذاری در کمد لباس شما را دارد؟

بچه ها، اولین چیزی که برای کمد لباستان از خودتان پذیرایی کردید چه بود؟

و منظورم این است که واقعا خوب.

اولین واقعا چیز خوبی که برای خودم خریدم یک جفت جین 7 For All Mankind بود.

یک تصویر کمپین 2011 … به آن بوتکات ها نگاه کنید!

… مارک دوباره کاملا باحال است، باید اشاره کنم.

سرمایه گذاری روی کمد لباس شما ترسناک است، و من در 18 سالگی در نیویورک زندگی می کردم و از حقوق و دستمزد تا چک دستمزد مدیریت میز جلو در یک آرایشگاه زندگی می کردم.

من به نوعی توانسته بودم مقداری پول پس انداز کنم («خراش دادن» نشان نمی دهد که چقدر ارزان در آن سال شکاف زندگی کردم، بنابراین این واقعاً چیزی را می گوید).

در یک روز تعطیل، خودم را به سمت بلومینگدیلز پرتاب کردم و مصمم بودم که برای خودم یک شلوار جین واقعا شگفت انگیز تهیه کنم.

بخش اعظم بعدازظهر را در بخش جین گذراندم و چند ساعت بعد، صاحب افتخار جدید یک جفت جین بوت‌کات طراحی شده را ترک کردم.

اکنون، من می دانم که این برند امروزه هیچ گونه زنگ “اوه دوست داری” را به راه نمی اندازد، اما در آن زمان؟ آن نام تجاری با حروف بزرگ «SCH» بود. مطمئناً، یک جلیقه بادکنکی من در دبیرستان از American Eagle داشتم که فکر می‌کردم چیز بسیار داغی بود. اما این شلوار جین آنها بیش از صد دلار بودند!

اولین باری که علامت سه رقمی روی برچسب قیمت را شکستم.

این خرید من را به جین بسیار خوش ساخت سوق داد و هرگز به عقب نگاه نکردم. احساس خوبی دارند. آنها کشش ندارند. تقریباً هرگز مجبور نیستید آنها را بشویید. باسن شما همیشه در آنها شگفت انگیز به نظر می رسد. چه چیزی را دوست نداشته باشیم؟

پس خنده دار است که من همچنان این مانترا را فراموش می کنم – حتی در حالی که حداقل هفته ای یک بار آن را به شما دوستان یادآوری می کنم!

و هی، متوجه شدم. خرج کردن 1/4 قیمت برای یک کالای مشابه – خوب، “همان” – از یک فروشگاه بزرگ، یا دریافت کالای موجود در قفسه ترخیص کالا بسیار ساده تر است – به دلیل سبک قدیمی تر یا رنگی که مد روز است، تخفیف داده شده است. بی زمان نیست

وقتی چیزی زیباتر از آنچه عادت کرده‌اید دارید، احساس متفاوتی دارید. شما احساس متفاوت بودن مطمئن تر. جذابتر.

به احساس خود در یک رابطه جدید فکر کنید. این موجود شگفت انگیز که به شما اهمیت می دهد – شما! – باعث می شود احساس کنید سوپرمن هستید.

اگر او با شماست، پس باید واقعاً چیزی باشید.

به همین دلیل است که سرمایه گذاری در کمد لباس شما می تواند ارزش شوک برچسب را داشته باشد.

به غیر از عشق جدید، لباس ها و لوازم جانبی مناسب می توانند این جلوه پاپی پس از اسفناج را تکرار کنند.

اگر آن کت و شلوار عالی را در کمد خود می پوشید که دقیقاً به شما می آید، آن کفش های شگفت انگیز، احساس می کنید که این کت و شلوار در تمام بدن شما می خزد. تمام وجودت

کمد سرمایه گذاری، کیف سرمایه گذاری

جدیدترین “چیز خوب من؟” کیف مربی در بالا.

چرم سنگریزه سیاه به من احساس رئیسی می دهد، حتی نمی توانم به شما بگویم. دسته‌های کوتاه به آن حالتی شبیه به کیف (بله این یک کلمه است) می‌دهد و به من کمک می‌کند تا اعتماد به نفس و حرفه‌ای بودن داشته باشم، حتی وقتی از آن استفاده می‌کنم تا الاغم را به کافی‌شاپ بکشم تا یکنواختی WFH را بشکنم.

من حتی با شما شوخی نمی کنم. تصوری که از خودم در اولین باری که آن را انتخاب کردم، من به عنوان آقای مونوپولی بودم. اگر نمی خواهید خودتان را در دنیای تجارت اینطور ببینید، من نمی دانم چیست.

بودجه لباس من اجازه هزینه های نامحدود را نمی دهد (هنوز؟!)، بنابراین من از شما حمایت نمی کنم که بیرون بروید و یک صورتحساب کارت اعتباری طولانی تر از بازوی خود را برای بهترین ها بپردازید. همه چيز.

مطالب مرتبط: چگونه در خرید لباس صرفه جویی کنیم؟

اما من می‌گویم که ممکن است بخواهید در این بودجه صرفه‌جویی کنید، از قفسه فروش و اقلام ارزان‌تر اما نه واقعا عالی‌تر صرفه‌جویی کنید تا بتوانید کالای بزرگ‌تری را که واقعاً می‌خواهید بخرید.

و البته، “بلیت بزرگ” برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد.

کیف من کوچ کیف لویی ویتون زنانه دیگری است.

کت و شلوار J.Crew Ludlow یک مرد، کت و شلوار پرادای مرد دیگری است.

تا زمانی که احساس خوبی در آن داشته باشید، تعداد صفرهای روی برچسب قیمت چندان اهمیتی ندارد.

***

به توییتر سر بزنید و به ما بگویید: آخرین چیزی که برای کمد لباس خود روی آن سرمایه گذاری کردید چیست؟ وقتی آن را می پوشید (یا حمل می کنید!) چه احساسی دارید؟