پیراهن لباس سفید – دوست دختر سبک

مطمئن، مردان دیوانه به وفور از الهامات طنزآمیز استفاده کردیم، اما مورد علاقه ما زمانی بود که دان دریپر کشوی پایین میزش را در محل کارش پس از یک شب جنایت باز می‌کرد تا مجموعه‌ای از پیراهن‌های سفید شفاف را نشان دهد.

آهههه، شرط می بندیم که حس خوبی داشت.

لباس های خوب مانند آثار هنری هستند و پیراهن لباس سفید تمیز یکی از بهترین بوم هاست.

در این راهنما، آنچه را که برای پیدا کردن پیراهن سفید کامل خود (یا شاید حتی یک کشو) باید بدانید، بررسی می کنیم. اگرچه ممکن است تمام معایب شما را پنهان نکند، ممکن است نادیده گرفتن آنها را کمی آسان‌تر کند.

از بهترین پیراهن‌های لباس سفید برای خرید تا تفاوت‌های بین پوپلین در مقابل تیغه در مقابل آکسفورد… ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم.

خرید پیراهن لباس سفید:

در اینجا چیزی است که در این راهنما خواهید یافت:

بهترین متریال برای پیراهن لباس سفید چیست؟?

خرید یک پیراهن لباس سفید عالی می تواند به اندازه خرید یک رنگ سفید عالی دردناک باشد.

چیزهای زیادی برای انتخاب وجود دارد!

مانند انتخاب رنگ مناسب برای دیوارهای حمام، راز خرید پیراهن سفید عالی این است که همه چیز را ساده نگه دارید.

به 100% پنبه بچسبید.

این ماده تا حد زیادی بادوام ترین و تنفس پذیرترین ماده خواهد بود. اگر شما مردی عضلانی هستید، کمی کشش می تواند مفید باشد، اما نه بیشتر از 2٪ از مواد کششی. چرا؟ خوب، با گذشت زمان، پلاستیک‌هایی که برای کشش پارچه‌ها استفاده می‌شوند، سریع‌تر از پنبه تجزیه می‌شوند و باعث می‌شوند الیاف شکسته از پیراهن بیرون بزنند.

اما تمام پنبه ها برابر خلق نشده اند!

یا به عبارت دقیق تر، تمام پنبه اینطور نیست بافته شده همان

در اینجا به تفکیک بافته‌های پنبه‌ای از جناغ، باریکه، انتها، پوپلین و پارچه‌های پهن آورده شده است:

تیل چیست؟

Twill یک بافت مورب محکم دارد که منجر به یک پارچه ضخیم و قابل توجه می شود.

این نوع پیراهن قوی‌تر و محکم‌تر است، اما ظاهری شیک ندارد.

نقطه نظر چیست؟

Pinpoint با نخ های نازک تر از پنبه آکسفورد بافته می شود (که به آن خواهیم رسید) برای دستی نرمتر در نتیجه

پوپلین چیست؟

پوپلین که گاهی به آن پارچه پهن نیز می گویند، یک بافت ساده است که به معنای آن است که تارها به طور متناوب از روی هم عبور می کنند و سپس زیر یکدیگر قرار می گیرند.

این منجر به پارچه ای بسیار صاف و بادوام می شود که حس دست تقریبا ابریشمی دارد، به خصوص با تعداد نخ های بالاتر. همچنین، پوپلین ها هنگام اتو کشیدن بسیار ترد به نظر می رسند.

یک پیراهن پوپلین نخی در تمام طول سال به خوبی کار می کند اما در تابستان واقعا می درخشد.

پنبه به دلیل وزن سبک و راحتی خود شناخته شده است، اما تکنیک بافت ساده روی/زیر بافت که برای ایجاد پوپلین استفاده می‌شود، این پارچه معمولی معمولی را می‌پوشاند و ظاهری شفاف و ابریشمی به آن می‌دهد.

بافت پوپلین همچنین باعث می‌شود پیراهن‌ها کمتر چروک شوند – اما اگر به طور تصادفی آن را توپی کنید و آن را در ته کمدتان بیندازید، اتوکشی آسان است.

پارچه پهن چیست؟

آکسفورد سنتی نوعی سبد بافی است که در آن نخ‌های پود متعدد بر روی تعداد مساوی نخ تار تلاقی می‌کنند.

نخ ها معمولاً یک رنگ هستند که با رنگ سفید تلاقی می کنند تا ظاهر منحصر به فرد و شطرنجی آکسفورد را ببخشند. این پارچه ای است که بسته به تعداد نخ و روکش می تواند به صورت غیررسمی یا حرفه ای پوشیده شود.

در نهایت، پوپلین و پارچه‌های پهن معمولاً بیشترین استفاده را برای پیراهن‌های لباس دارند.

چرا هر مردی به یک پیراهن لباس سفید نیاز دارد؟

پیراهن لباس نخی باریک: J.Crew، 98 دلار

همه پیراهن‌هایی که در جلو دکمه‌هایی دارند به اندازه کافی رسمی نیستند که به عنوان پیراهن‌های لباسی مناسب باشند. احتمالاً تعداد زیادی «پیراهن ورزشی» دارید که در کمدتان غیررسمی‌تر هستند.

شما می دانید چه زمانی اینها را بپوشید: آخر هفته ها، با شلوار جین، پیراهن باز. این پیراهن ها از قبل شسته شده و پوشیده شده اند، راحت و اغلب شیک هستند! اما آنها ظاهر و احساس واضح یک پیراهن لباس را ندارند که با کت و شلوار یا کت و شلوار جداگانه پوشیده شود.

شما نمی خواهید خودتان را به یک پیراهن لباس رسمی بیابید و مجبور شوید یک پیراهن اسپرت چروکیده را که در کمدتان آویزان شده است بپوشید، و تمام حال و هوای “آرامیده” شما را از بین ببرد.

همه کاره بودن یک پیراهن لباس سفید

پیراهن لباس: تاد اسنایدر

یک پیراهن سفید شفاف فوراً هر لباسی را مرتب می کند.

بدیهی است که با کت و شلوار در خانه به نظر می رسد، مانند تیپ تاد اسنایدر در بالا، اما همچنین بهترین پیراهن برای پوشیدن با شلوار جین زمانی است که می خواهید ظاهری با کلاس و در عین حال غیررسمی داشته باشید.

می توانید جفت کنید یک پیراهن لباس سفید با شلوار جین آبکش تیره و کفش‌های کتانی سفید که فوراً ظاهری در شب دوستی ایجاد می‌کند.

یک پیراهن لباس سفید با شلوار خاکستری و یک کت مشکی، یک ظاهر کلاسیک اداری است که بدون اینکه خودتان را خیلی جدی بگیرید، به شما نشان می دهد که کسب و کار بدی دارید.

یک پیراهن لباس چگونه باید باشد

تناسب پیراهن لباس باید نزدیک به بدن باشد بدون اینکه محدودیتی ایجاد کند. فضای کافی در شانه ها و آستین های خود داشته باشید تا به راحتی بازوهای خود را روی هم قرار دهید. وقتی ثابت می ایستید، هیچ یک از دکمه ها نباید فشار بیاورند.

زمانی که طول یک پیراهن لباس را در نظر می گیرید، بدانید که باید بلندتر از پیراهن های معمولی شما باشد تا در تنه بماند (بله، این بدان معناست که با دم پیراهن آویزان شده، گنگ به نظر می رسد… پس این کار را نکنید!).

شما باید بتوانید به راحتی انگشت اشاره خود را در یقه قرار دهید و آستین ها باید در جایی بیفتند که شست به مچ می رسد.

بهترین مدل برای پیراهن لباس

گزینه های زیادی برای سرآستین وجود دارد، اما برای یک پیراهن لباس سفید کلاسیک و روزمره، دکمه سرآستین یا سرآستین بهترین راه است. تمیز، ساده است و نیازی به خرید سخت افزار اضافی برای پوشیدن پیراهن خود ندارید.

اطمینان حاصل کنید که سرآستین‌ها در اطراف مچ شما قرار می‌گیرند و فضای کافی برای تناسب با یک ساعت صورتی یا زیبا دارید. ما بیشتر به جای یک حال و هوای روزمره، “دکمه سرآستین باید برای موقعیت های خاص رزرو شود” هستیم. اما هی شما انجام می دهید!

هنگام جستجوی تناسب مناسب، همیشه به یاد داشته باشید: تا زمانی که گردن مناسب است، یک خیاط می تواند چیزهای زیادی را اصلاح کند. آستین‌ها را می‌توان کوتاه کرد و کناره‌ها را می‌توان به راحتی داخل کرد، بنابراین اگر نمی‌توانید یک تناسب کامل را درست روی قفسه پیدا کنید، زیاد استرس نداشته باشید.

چه یقه پیراهنی برای شما مناسب است

اینجا در SG HQ، باید اعتراف کنیم: یقه پیراهن مردانه برای خانم ها کمی رمز و راز است.

همانطور که شما به طور کامل از ظریف – در عین حال مهم – قدردانی نمی کنید! – تفاوت بین رژگونه رژگونه دمپایی باله Essie، در مقابل رژگونه صورتی مایل به اسپاگتی بند (بله، نام واقعی آنها)، همه ما در مورد پیچیدگی های یک یقه نوک تیز در مقابل یک برش کاملاً واضح نیستیم.

اما ما، البته، و ما می دانیم که تعداد مدل های یقه می تواند بسیار زیاد باشد، حتی برای پسرها.

هستند شما یقه مناسب برای صورت خود و جایی که می خواهید انتخاب کنید؟ ده ها نوع مختلف یقه وجود دارد که برای هر مناسبت و نوع صورت قابل تصور است.

در اینجا پنج یقه اصلی که باید در پیراهن لباس به دنبال آنها باشید آورده شده است:

یقه بریده
نمونه یقه بریده

یک یقه همه کاره، اگرچه کشیدن آن به کمی اعتماد به نفس می‌طلبد – به نظر می‌رسد که یک یقه جامد یا چاپی است و می‌توان آن را بالا یا پایین پوشاند. یقه بریده شده کوتاه است و بهتر است با کراواتی با گره پهن تر ست شود.

یقه دکمه دار
استایل، مد، لباس، پوشاک، استایل مردانه، مد مردانه، لباس مردانه، پوشاک مردانه، لباس مردانه، ملزومات خرید، لیست خرید، راهنمای خرید، کمد لباس آخر هفته، سبک آخر هفته، لباس کار، راهنمای خرید کار، لباس کار، کار مد، سبک کار، لباس برای کار، مناسب دفتر، لباس اداری، سبک اداری، آنچه در دفتر بپوشیم، ocbd، پیراهن آکسفورد، دکمه پنبه ای آکسفورد

یقه دکمه دار یکی از سبک های غیررسمی تر است (و مدلی که خانم ها اغلب پیراهن های شما را دکمه دار می نامند). می توان آن را با کراوات یا بدون کراوات پوشید.

دو دکمه در هر طرف یقه وجود دارد که طبق سنت، باید همیشه دکمه‌ها را ببندید، اگرچه من احساس می‌کنم این یک نمای قدیمی است.

یقه پهن
نمونه یقه پهن

فاصله بین دو نقطه یقه نسبت به سایر یقه ها از هم دورتر است – از این رو به این نام می گویند.

این یقه گسترده از محبوبیت گسترده ای برخوردار است و دلیل خوبی نیز دارد.

نکته ای در مورد تناسب اندام: یقه پهن مخصوصاً برای مردان با صورت های باریک تر زیبا به نظر می رسد.

یقه باشگاه
نمونه یقه باشگاه

منشاء در 19هفتم قرن، یقه باشگاه توسط اعضای یک باشگاه انحصاری پوشیده می شد.

سال‌ها بعد، این یقه گرد به عنوان سبک غیر رسمی‌تری در نظر گرفته می‌شود و اغلب برای بازی گلف از آن استفاده می‌شود.

در این نوع یقه می توانید کمی شیک پوش به نظر برسید، بنابراین اگر می خواهید با آن همراه شوید، با احتیاط عمل کنید و با احتیاط بپوشید.

یقه نقطه
مثال یقه نقطه

یقه نقطه رو به جلو – یا به طور ساده، یقه نقطه – جزء اصلی در دنیای تجارت در نظر گرفته می شود. مخصوصاً برای مردانی که به دلیل دهانه باریک صورت گرد دارند، چاپلوسی می کند.

این مدل یقه را با کت و شلوار و کراوات یا کت اسپرت بپوشید.

***

یقه پیراهن باید متناسب با اندام شما باشد و به اندازه ای بزرگ باشد که بتواند کراوات را در خود جای دهد.

تعدادی گزینه یقه در دسترس وجود دارد. بهترین شرط پیش فرض شما این است که یک پیراهن یقه پهن باشد. با کراوات به همان اندازه که بدون کراوات خوب به نظر می رسد.

در مورد انواع دیگر پیراهن ها چطور؟

هر مردی باید حداقل یک پیراهن لباس سفید داشته باشد – این اساساً نسخه حرفه ای یک تی شرت سفید ساده است.

از آنجا، می توانید در مورد پارچه، یقه، برش، سرآستین و موارد دیگر شروع به مخلوط کردن کنید.

این بدان معناست که خرید پیراهن لباس بسته به احساسی که در مورد خرید دارید می‌تواند هیجان‌انگیز یا دلهره‌آور باشد.

در اینجا یک راهنمای در مورد نحوه ترکیب رنگ ها و الگوهای بیشتر در کمد لباس خود آورده شده است، که (امیدواریم) برای بچه هایی که احساس می کنند گزینه های اضافی زیاد است مفید باشد!

نحوه مدل دادن به پیراهن لباس سفید

شیشه پنجره، چرم، نارنجی، گل، جذابیت بصری

SG می گوید: از اینکه اجازه دهید لوازم جانبی شما صحبت کنند نترسید. ما یک لوفر را دوست داریم (مخصوصاً یک منگوله دار!

بمب افکن، چوکا، جین، کراوات، تایبار

SG می گوید: با توجه به ماهیت غیررسمی تر این ظاهر، یک پیراهن سفید آکسفورد محکم تر در اینجا عالی خواهد بود. ژاکت بمب افکن را باز یا فقط تا نیمه زیپ بپوشید.

معلم، استاد، شطرنجی، کت اسپرت، حرفه ای

SG می گوید: حتماً قبل از بیرون رفتن در هوای بد با چنین کفش هایی رفتار کنید!

ساحل، آمادگی، آبی روشن، آبی آسمانی، تمیز، آمریکایی

SG می گوید: این یک لباس عالی برای یک پیراهن سفید پوپلین تابستانی خواهد بود. آن را ببندید تا کمربند بافته شده جالبی را به نمایش بگذارید. به دنبال راه های بیشتری برای پوشیدن ژاکت جین خود هستید؟ ما تو را داریم

آماده، کلاسیک، ساده، سفارشی، تمیز

SG می گوید: چینی ها را دستبند بزنید و بدون جوراب بروید، اما وقتی سردتر شد جوراب های سرگرم کننده اضافه کنید.

انتخاب پیراهن لباس سفید #SGA تایید شده را بخرید

از آنجایی که پیراهن لباس سفید یکی از اجزای مهم و همه کاره در کمد لباس ما است، خرید یک پیراهن با کیفیت بسیار مهم است.

بهترین پیراهن لباس پوپلین

پیراهن پوپلین رالف لورن

پیراهن پوپلین متناسب با برچسب Ralph Lauren Purple Tailored Fit, 450 دلار

SG می گوید: خوب، بله، این پیراهن پوپلین رالف لورن لیبل بنفش 450 دلار قیمت دارد، اما اگر توانایی مالی دارید، آن را انتخاب کنید. اگر به دنبال «صرفه‌جویی» بیشتر از «فروغ» هستید، نسخه پولو با قیمت مناسب‌تر را بررسی کنید.

با 98 دلار، به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر است و همچنین عالی به نظر می رسد.

بهترین پیراهن لباس دقیق

بهترین پیراهن لباس دقیق

نوار کراوات، 55 دلار

SG می گوید: زمانی که The Tie Bar، عرضه کننده کالاهای مقرون به صرفه و حتی شگفت آورتر، روان شدیم خوش استیل کراوات، گسترش یافته به پیراهن.

پیراهن لباس ظریف آنها، تنها با قیمت 55 دلار، یک دزدی با دو برابر قیمت است.

بهترین پیراهن پارچه جناغی

بهترین پیراهن پارچه جناغی

پیراهن پیراهن پشم طلایی برادران بروکس، ۱۲۸ دلار

به گفته Business Insider، این استایل پشم طلایی Brooks Brothers در بالای تاپ ها قرار دارد.

بهترین پیراهن آکسفورد

پیراهن سفید آکسفورد تاد اسنایدر

پیراهن مورد علاقه آکسفورد اسلیم فیت تاد اسنایدر در سفید، 148 دلار

SG می گوید: این پیراهن اسپرت‌تر است، بنابراین می‌توانید آن را با کت و شلوار بپوشید یا با شلوار جین و کفش‌های کتانی آن را بپوشید.