پوشش داده شده، با انتخاب از تیم SG

افشا: این ویژگی با مشارکت rewardStyle و Bonobos ایجاد شده است. برای حمایت از مارک هایی که Style Girlfriend را ممکن می کنند، سپاسگزاریم!

تقریباً در این زمان هر سال، خانواده من درگیر همان سنت تعطیلات قدیمی هستند. ما بابانوئل‌های Secret را برای کریسمس با استفاده از یک وب‌سایت وحشتناک انتخاب می‌کنیم که همه ما از آن نفرت داریم.

خواهرم سال‌ها پیش سایتی به نام Elfster را به عنوان راهی برای خودکار کردن تبادل هدیه سالانه ما پیدا کرد. من معتقدم که با استفاده از Geocities در سال 1998 ساخته شد و رابط کاربری از آن زمان به روز نشده است. الفستر را مانند کیک میوه ای در نظر بگیرید. یک سنت سالانه با مضمون تعطیلات که هیچ کس به خصوص آن را دوست ندارد، اما هیچ کس حاضر نیست کار را انجام دهد تا جایگزین بهتری پیدا کند.

به غیر از کشیدن نام، این سایت همچنین به شما امکان می دهد لیست آرزوهای تعطیلات خود را آپلود کنید، اگرچه همه افراد خواسته های خود را از طریق ایمیل ارسال می کنند زیرا ویژگی بارگذاری Elfster باقی می ماند – سال به سال غیرقابل توضیح! – تقریباً خنده دار.

این بدان معناست که اکنون من در حال حاضر الف) آماده خرید هستم [ahem, RELATIVE’S NAME WHO MAY READ THIS REDACTED] و ب) تهیه لیست آرزوها برای ارسال عزیزانم به امید اینکه کسی خوب (خواندن: کسی که به محدودیت قیمت تحمیل شده توسط گروه توجهی نمی کند) مرا گرفت. من هستم همچنین کمد لباسم را برای زمستان سرد پیش رو آماده می کنم.

این هفته در نیویورک 20 درجه شد و اجازه دهید به شما بگویم، من آماده نبودم.

آیا خودتان را در پایان سال و در عین حال دیوانه‌وار جشن خودتان پیدا می‌کنید؟ اجازه دهید SG به شما کمک کند برای هوای سرد لباس بپوشید و گزینه “نوشتن لیست آرزوها” را برای کسانی که شما را برای ایده های هدیه تعطیلات آزار می دهند را علامت بزنید!

دوستان ما در Bonobos جشن های جمعه سیاه خود را زود آغاز می کنند، و من نمی توانم بیشتر از این هیجان زده باشم. در حالی که تیم ما به دنبال لوازم اصلی سبک اداری خود است، آنها همچنین به ابزاری ساده برای کمد لباس‌های ساده و بدون کار تبدیل شده‌اند که برای تفریح ​​تعطیلات عالی هستند.

فکر کنید: هودی های شیک باریک، شلوارهای جواهری، و ژاکت های لوکس و در عین حال عجیب و غریب.

و برای کل هفته جمعه سیاه – با نام مستعار، این هفته!– آنها 30٪ تخفیف ارائه می دهند همه چيز آنلاین و در Guideshops آنها (ببینید که آیا نزدیک شما در اینجا وجود دارد).

معنی؟ شما و بابانوئل مخفی تان می توانید در روز بعد از از بین بردن کمک های دوم و سوم شام شکرگزاری بخوابید.

در زیر، 8 قطعه دنج #SGapproved برای حلقه‌کردن و ظاهر شدن در این فصل را بررسی کنید:

شلوار 5 جیبی بونوبو، خرید جمعه سیاه

شلوار کادوی 5 جیبی، 98 دلار

در رنگ سبز پیچک، این شلوار 5 جیب کرفس به اندازه کافی جشن برای یک مهمانی تعطیلات است و در عین حال به اندازه کافی ساده برای پوشیدن در یک دفتر غیر رسمی شرکتی است. حتی بهتر؟ آن‌ها متناسب، باریک و ورزشی مناسب برای حسی که «فقط برای شما ساخته شده» هستند.

تمیز شلوار ردیاب (اگر احساس می کنید شلوار جین بیشتر است)، یک هنلی دنج، و یک سویشرت زیپ دار کلاهدار.

ژاکت bonobos henley، خرید جمعه سیاه

ژاکت نخی اکو هنلی، 88 دلار

این ژاکت henley-slash از نخی بافته شده است که از الیاف کاملاً طبیعی از خمیر چوب با منبع پایدار استفاده می کند تا رطوبت را از بین ببرد و احساس تنفس کند. مثل اینکه شما شومینه پیاده روی خودتان هستید. نوع.

ژاکت ربات bonobos، خرید دوشنبه سایبری

روبات ژاکت خدمه، 128 دلار

سلام، چه چیز بیشتری باید بدانید؟ ربات. ژاکت. ناف گفت.

پولاور پشمی bonobos

پاپوور پشم قطبی، 118 دلار

من عاشق این پاپاور دنج بودم، اما کاملاً مطمئن نبودم که یک مرد کجا یا چگونه می تواند چنین پشم گوسفندی طرح دار را در خارج از یک اقامتگاه اسکی بپوشد، بنابراین با کمک تماس گرفتم. یعنی تیلور تیم SG که عاشق همه چیز سبک کوزیبوی است. پاسخ او؟

“در خانه.”

“به قهوه.”

“در هواپیما.”

“با شلوار جین.”

“با دونده ها.”

“بالای مایو.”

… او ادامه داد، اما من احساس می کنم شما عکس را دریافت کردید. همه کاره است! پرونده بسته شد.

ژاکت یقه ای وافل ترمه bonobos

ژاکت یقه کشمیر وافل، 228 دلار

ترمه یک هدیه عالی برای درخواست زمانی است که می خواهید چیزی کاربردی داشته باشید، اما همچنین نگران هستید که از همه سرگرمی هایی که دیگران در حال رخ دادن هستند هنگام باز کردن یک بخاری فضایی جدید برای زیر میز خود ناراحت شوید. مثل، بله، شما آن را می خواستید، اما آیا واقعاً چنین احساسی دارید؟ حاضر?

در عوض، مواردی را به لیست آرزوهای خود اضافه کنید که می‌دانید از آن‌ها استفاده خواهید کرد – مانند ژاکت جدیدی که در محل کار به خوبی آخر هفته‌ها به نظر می‌رسد – و فقط سطح لوکس را افزایش دهید. در این مورد، یک ژاکت کشمیری دونگال دوخت وافل در رنگی شاد برای تعطیلات.

خرید ژاکت کش باف پشمی مشکی یقه شال bonobos

ژاکت کش باف شال Yak Blend، 198 دلار

یک ژاکت کش باف پشمی محکم واقعاً یک ستاره تمام عید است. در روزهای سفر آن را با شلوار جین و تی شرت بپوشید، سپس آن را با شلوار و یک پیراهن دکمه دار برای گردش با خانواده تند کنید. حتی می توانید یک ژاکت شام را عوض کنید و آن را با شلوار تاکسیدو یا چیزی شبیه به … برای مهمانی تعطیلات اداری خود بپوشید.

هودی پشمی نرم مشکی bonobos

هودی پشمی نرم، 98 دلار

این هودی دنج از یک پشم گوسفند سبک وزن ساخته شده است، به این معنی که برای دراز کشیدن روی مبل شما بسیار نرم و راحت است … تقریباً از روز شکرگزاری تا سال نو. ولی! پالت رنگ تیره و گلدوزی های آفتاب پرست دمدمی مزاج روی سینه نیز این سویشرت را به اندازه کافی شیک می کند که برای دوستانی که در خانه ملاقات می کنند یا برای یک قرار غیر رسمی می پوشند.

طاووسی پشمی ترمه بونوبو

طاووس پشمی ترمه، 498 دلار

به دنبال این هستید که واقعاً خود را در این زمستان درمان کنید؟ یا شاید شما یک عموی ثروتمند دارید که همیشه می‌گوید “من را به یاد من می‌اندازید که جوان بودم” و می‌خواهید یک ایده هدیه به او بدهید؟ این کت حرکت است. با پشم ضد آب، آستر لحافی، و یقه قیچی قابل جدا شدن (ساختگی)، شما در تمام زمستان مانند جهنم تازه به نظر خواهید رسید و همچنین به همان اندازه گرم خواهید بود.

***

خریدهای جمعه سیاه بیشتری می خواهید؟ SG را در اینستاگرام دنبال کنید