پنج راه برای اینکه یک کت و شلوار بیشتر شبیه “شما” شود

ما این وظیفه خود را در Style Girlfriend می دانیم که به پسرها کمک کنیم تا بهترین ظاهر خود را داشته باشند. و گاهی اوقات این به معنای لباس پوشیدن است. ما می دانیم، می دانیم … این همیشه در منطقه راحتی کمد لباس یک پسر نیست. بنابراین، چگونه کت و شلوار بپوشیم و استایل را شبیه خود کنیم؟

اگر در یک محیط شرکتی کار می‌کنید، احتمال دارد که نان و کره‌تان را به نان سارتوریتان برسانید. و مانند یک ترکیب نان و کره، می تواند شروع به احساس کند واقعا خسته کننده، واقعا سریع اگر مبتکر نباشید

البته، اگر بیشتر از افراد خلاقی هستید که فلانل می پوشید، پیدا کردن اینکه چگونه خودتان را احساس کنید ممکن است چالش بیشتری باشد. شما نمی‌خواهید دفعه بعد که برای یک مراسم عروسی یا رسمی به صحنه می‌روید، دچار ترس از صحنه شوید.

با این پنج نکته آشنا شوید که چگونه کت و شلوار بپوشید که احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشید:

1. بالاتنه خود را عوض کنید

کاور ون هوزن
تصویر از طریق ون هوسن

کت و شلوار ممکن است پوسته بیرونی باشد، اما فضای زیادی برای بازی در زیر آن وجود دارد. پیراهن لباس سفید را برای دکمه‌های آکسفورد انتخاب کنید، یک پیراهن آستین کوتاه ابریشمی بازیگوش تر، یا حتی یک پلیور یقه V سبک وزن.

اگر دفتر شما غیررسمی‌تر است، یا قرار ملاقاتی دارید، حتی می‌توانید کت کت و شلوار را در خانه بگذارید و در عوض یک کت چرمی یا جین کاملا پوشیده بخرید.

2. در بازی الگو شرکت کنید

کت و شلوار خاکستری Pied De Poule، عرضه کت و شلوار، Houndstooth،
تصویر از طریق Suitsupply

البته با استفاده از جامدادی نمی توانید اشتباه کنید، اما اگر می خواهید جذابیت بیشتری به لباس خود بیافزایید، گزینه ها بی پایان هستند.

یک نوار گچی یا یک نوار گچی پهن تر و توپی تر را امتحان کنید. اگر چک را ترجیح می دهید، Glen Plaid یک انتخاب ظریف و کلاسیک است، در حالی که الگوی شیشه پنجره تضمین شده است که توجه خاصی را به خود جلب کند.

مردانی که به سبک انحرافی ظریف‌تر علاقه دارند، می‌توانند بافت کت و شلوار خود را تغییر دهند: برای داشتن حسی ارگانیک‌تر به کتان یا ترکیب ابریشم برای درخشش بیشتر فکر کنید.


نحوه پوشیدن چک با 5 روش مختلف


3. چیزهای کوچک را عرق کنید

کراوات باربری کراوات
تصویر از طریق نوار کراوات

اگر می خواهید بدون تلاش زیاد متمایز شوید، ساده ترین ترفند این است که لوازم جانبی خود را ارتقا دهید.

این می تواند به معنای یک جفت کفش جیر آبی، یک نوار کراوات نازک، یا یک مربع جیب خوب در یک رنگ مکمل باشد. یکی دیگر از گزینه های ضد شکست؟ جوراب های خود را با رنگی تغییر دهید که بر خلاف بقیه ظاهر شما باشد.

> راز یک استایلیست برای پوشیدن رنگ های پیچیده را بررسی کنید

4. نوع خود را بشناسید

تناسب ورزشی بونوبوها

واقعیت این است که شما نکن مثل بقیه اون بیرون به نظر برسید ممکن است قدتان بلندتر، کوتاه‌تر یا جثه‌تر از مرد کنارتان باشد. ترفند این است که مطمئن شوید لباس‌هایتان بر چیزی که در ساختار خاص خود دوست دارید تأکید می‌کند.

و کهدوستان من جایی است که خیاط شما وارد می شود. کت و شلواری که از قفسه خریدی خوب است، حتی عالی! اما قول می‌دهیم که وقتی نصف قیمت بلیط را بپردازید تا یک خیاط متناسب با اندام شما باشد، دو برابر زیباتر به نظر می‌رسد.

5. یک رنگ جدید را امتحان کنید

کت و شلوار روشن به طرز بدنامی
خوب، شاید صورتی نباشد اما… (از طریق Notoriously Dapper)

ساده ترین راه برای رفتن از پهپاد اداری به انسان درباره شهر؟ یک رنگ کلاسیک، مانند سرمه ای، انتخاب کنید، سپس کمی روشن تر – مثلاً، یک رنگ آبی سلطنتی روشن- را انتخاب کنید. یا یک سایه تیره تر، مانند رنگ جوهر نیمه شب. همه چیز مربوط به درجات ظریف تفاوت است، نه نئون های نگاه به من.

***

اکنون می دانید که چگونه از قالب خسته کننده کت و شلوار خارج شوید. هر چند نگران نباشید. اینجا کار ما تمام نشده است.

الهام بیشتری از لباس می خواهید؟ برای چند ایده جدید، این لباس‌های مناسب و معمولی را بررسی کنید.

می توانید یک تی شرت با کت و شلوار بپوشید

کت و شلوار با تی شرت، کت و شلوار و سه راهی، موتی مترومن، لباس مردانه

یادآوری برای نوشتن همین موضوع در کانال Slack ما نشسته است که ما وبلاگ نویس سبک Moti را در – از همه چیز – a سیاه کت و شلوار با سه راهی گرافیکی جسورانه، درست است؟

همانطور که او گفت، این لباس در واقع از ناامیدی به وجود آمد. با یک کت و شلوار مشکی کم استفاده، فقط برای مراسم عروسی و مراسم عزا چه بپوشیم؟ (ما متوجه شدیم، درست است بچه ها؟)

او تصمیم گرفت لباس زیر خود را با کفش های کتانی و یک تی شرت گرافیکی سیاه و سفید بپوشد. ما فکر می کنیم او عالی به نظر می رسد.

اگر شما هم این کار را می کنید، چرا سعی نمی کنید این نگاه را برای یک چرخش آزمایشی در نظر بگیرید؟ از این گذشته، تابستان زمان مناسبی است تا کمی خلاقیت در کت و شلوار خود داشته باشید. اگر لباسی منفجر شود، همیشه می توانید رطوبت را مقصر بدانید (“چی؟! خیلی گرم بود! نمی توانید انتظار داشته باشید که در این هوا آستین بپوشم.”)

نحوه پوشیدن تی شرت با کت و شلوار:

  • مناسب. اکنون زمان شلوارهای چین دار و بالشتک های شانه ای خیلی گشاد نیست. به کت و شلواری با تناسب مدرن و باریک، متناسب با بدن بچسبید.
  • سه راهی تمیز ساده شروع کنید، با یک تی شرت تک رنگ که نزدیک به کمر طبیعی شما باشد. قرار دادن سه راهی در شلوار کت و شلوار، جلوه کلی را رسمی‌تر می‌کند – و بنابراین خفه‌تر می‌کند – و ما سعی می‌کنیم این کار را مانند صبح یکشنبه آسان‌تر کنیم. کیو ال ریچی در 3، 2، 1..
  • از جوراب بگذرید این نگاهی است که در مورد آن است (حداقل به نظر می رسد) تلاش زیادی نکنید.
  • خلاق باش. هنگامی که با حال و هوای کت و شلوار و تی شرت راحت شدید، می توانید شروع به آزمایش کنید. شروع به تعویض سه راهی های مختلف کنید، از تی شرت جیبی گرفته تا تی شرت یقه دار. کمربندها را در مواد مختلف امتحان کنید (یا اصلاً هیچ کدام) و با گزینه های کفش خود به شدت ادامه دهید. من شخصاً عاشق مردی هستم که دمپایی تاکسیدو مخملی پوشیده است. اما هی، شاید این فقط من باشم..

می توانید یقه یقه اسکی را با کت و شلوار بپوشید

SG می گوید: وقتی نوبت به تعویض یک پیراهن لباس با یقه یقه‌دار می‌رسد، باید در مورد رنگ‌ها متفاوت فکر کنید. در حالی که پیراهن «پیش‌فرض» معمولاً به معنای سفید است، پوشیدن ژاکت بافتنی با کت و شلوار، بازی را تغییر می‌دهد. از رنگ‌های تیره مانند مشکی، آبی، خاکستری یا شرابی استفاده کنید که با ظاهر پاییز و زمستان (و حتی اوایل بهار) ظریف‌تر و پیچیده‌تر به نظر می‌رسند.

> ایده‌های بیشتر یقه‌پوش با کت و شلوار را ببینید

می توانید کت و شلوار کوتاه بپوشید

کت و شلوار شورت

آره واقعا!

نحوه پوشیدن کت و شلوار کوتاه

  • نسبت ها را میخکوب کنید. کت نباید خیلی کوتاه باشد، اما باید ظاهری مدرن داشته باشد، بنابراین شلوارک باید چند اینچ بالاتر از زانو باشد.
  • آن را ساده نگه دارید. رنگ های خنثی و اکسسوری های ساده با این ظاهر بهترین کار را دارند.
  • بدون جوراب! مگر اینکه بدون نمایش نباشند.
  • فقط کت و شلوار تابستانی این احتمالاً ناگفته نماند، اما اگر قصد دارید به آنجا بروید، مطمئن شوید که کت و شلوار کوتاه خود را فقط تابستانی نگه دارید. یک کت و شلوار شورت از جنس سبک – ترکیبی از پنبه کتان، خاکی، یا ژاکتی پیدا کنید.

شما می توانید یک کت و شلوار … بپوشید

کت و شلوار مخملی، کمد لباس کار

نحوه پوشیدن کت و شلوار کرفس

SG می گوید: دستور العمل موفقیت کت و شلوار کرفس؟ با یک رنگ سرمه ای دو دکمه، قهوه ای مایل به زرد یا قهوه ای شکلاتی شروع کنید که کم رنگ، اما همچنان تاثیرگذار است. اگر احساس ماجراجویی می کنید، کت و شلوار سبز زیتونی گزینه ای چشمگیر است. هنگامی که اجزای اصلی شما با هم قرار گرفتند، ظاهر را با یک ساعت جیبی چاپ شده و مربعی تکمیل کنید.

همانطور که ما عاشق یک جفت طناب یا یک کت کتانی هستیم که به طور جداگانه پوشیده می شود، شما می توانید با فارغ التحصیلی از پارچه های پارچه ای پارچه ای به یک لباس کاملاً زیبا، کمی دلپذیری را القا کنید – و این آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. با ست کردن یک پیراهن مجلسی و کراوات بافت دار با کت و شلوار خود، ظاهری شیک تر از پروفسور دهه 70 ایجاد کنید. در حالی که اینها مطمئناً رنگ‌های خنثی هستند، بافت آن‌ها لباس کلی را تا حد زیادی تقویت می‌کند.

می توانید کت و شلوار قهوه ای بپوشید

چگونه کت و شلوار قهوه ای بپوشیم

چگونه کت و شلوار قهوه ای بپوشیم

SG می گوید: یک کت و شلوار پشمی قهوه ای می تواند هر چیزی جز ابتدایی باشد. قهوه ای “شروع” عالی که در طیف گسترده ای از سایه ها ساخته شده است، برای تطبیق پذیری (و جذابیت) نهایی به خانواده شکلاتی تعلق دارد. در حالی که یک کت و شلوار برنزه برای بهار/تابستان زیبا است، یک سایه تیره‌تر شما را در ماه‌های سردتر می‌برد و کار کردن را در چرخه دریایی و زغالی‌تان ساده می‌کند.

نه واقعا. می توانید کت و شلوار قهوه ای بپوشید

کت و شلوار قهوه ای مردانه

SG می گوید: کت و شلوار قهوه ای از تقریباً خنثی گرفته تا قهوه ای، گزینه ایده آلی برای اکثر موقعیت ها است – بله، حتی محل کار. واضح است که نیروی دریایی و زغالی اولویت شما هستند، اما آنها یک حریف شایسته در رنگ قهوه ای دارند. این استایل فوق مدرن به نظر می رسد و پوشیدن آن راحت تر از همیشه است. در حالی که یک کت و شلوار طرح دار قهوه ای کمی بیشتر از کت و شلوار زغالی معمولی شما جلب توجه می کند، این نوع خوبی از «مرد، آن پسر واقعاً» خواهد بود. می پوشد کت و شلوارهای او توجه کنید.

قهوه ای با رنگ های زمینی ترکیب رنگی است که نمی توان از دست داد. مثل اون ژاکت سبز رنگ بالا. باحال، درسته؟ در حالی که کفش‌های مشکی روی کت و شلوار قهوه‌ای می‌توانند کار کنند، چرا نمی‌توانند با یک کفش جیر قهوه‌ای روشن، عمق بیشتری را به کت و شلوار قهوه‌ای طرح‌دار شما وارد کنند؟

کت و شلوار لین مانوئل میراندا استلا مک کارتنی

نحوه پوشیدن کت و شلوار دو سینه

SG می گوید: بله، این کت و شلوار قهوه ای است. چشم خوب چه بگوییم؟ این یک روند بزرگ برای سال 2019 است! اما چیزی که ما می خواهیم واقعاً بررسی کنید، کت و شلوار دو سینه ستاره همیلتون است. وقتی کت و شلوارهای زغالی و نیروی دریایی استاندارد خود را قفل کردید، چرا سراغ شماره DB نمی روید؟ و اوه، اگر آن را با یقه یقه اسکی جفت کنید؟ فقط تو صبر کن…


رنگ های کمد خود را با راهنماهای #SGapproved در موارد زیر گسترش دهید: آبی پرنده آبی، نارنجی کهربایی، اسطوخودوس، سبز ارتشی و ماهی قزل آلا.


حالا برو جلو و با کت و شلوار فوق العاده شیک به نظر برسید!

چه در دفتر کار و چه در تعطیلات آخر هفته از این نکات استفاده کنید، احساس یک میلیون دلار خواهید داشت. ما پیشنهاد می‌کنیم در صبح وقت بگذارید و به این فکر کنید که چگونه می‌توانید ظاهری متمایز از خود ایجاد کنید – چه در حین مسواک زدن دندان‌ها، چه در هنگام شستن بدن یا در تمرین اولیه.

آیکون های چت

آیا آماده‌اید تا صفحه کت و شلوار خود را بالا ببرید؟

اگر آماده‌اید پرده‌ها را از کمد لباس زمستانی‌تان بردارید، اما از فکر خرید آن وحشت دارید… چرا اجازه ندهید تیم SG برای شما خرید کند؟

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. با خدمات خرید شخصی آنلاین خود، می‌توانیم توجه ویژه‌ای را به شما قول بدهیم که به شما احساس بهترین و شیک‌ترین نسخه مرد فوق‌العاده‌ای را که در حال حاضر هستید، می‌دهد! ما همچنین به شما کمک می کنیم تا بفهمید که چگونه لباس های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

اگر برای یک برنامه خرید آماده هستید که در زمان، انرژی و سلامت شما صرفه جویی می کند، ما را فریاد بزنید.