پل نیومن – دوست دختر سبک

یک ظاهر غیررسمی آخر هفته که می توانیم پشت سر بگذاریم…

020714-پل-نیومن-ژاکت-موتورسیکلت-استایل-آیکون-استایل-دوست دختر-نکات-مد-مردان

چه کسی می گوید باحال نمی تواند از حومه شهر بیاید؟ پل نیومن در Shaker Heights (اگر موقعیت جغرافیایی شما خوب نیست، در حومه کلیولند است) به دنیا آمد و از آن زمان تاکنون هر دو سواحل را در معرض انفجار قرار داده است.

حتی شش سال پس از مرگ او، این بازیگر، کارگردان و سالاد سالاد به لطف تصاویری مانند عکس بالا، همچنان نماد سبکی برای پسران در همه جا است. همیشه بی زحمت، مناسب و شیک به نظر می رسید.

اگر به دنبال الهام گرفتن در کمد خود هستید، خوشبختانه، حال و هوای مینیمالیست نمادین نیومن به راحتی به دست می آید. فکر: گاه به گاه آخر هفته که هم راحت و هم جالب است.

آنچه ما دوست داریم
  • یک پالت رنگ خنثی که به راحتی با هم مطابقت دارد (بدون اینکه همسان و همسان به نظر برسد). در سبک خارج از دوربین، نیومن اغلب با پوشیدن یک جفت لباس خاکستری روشن، یک ژاکت خاکستری یا سفید، کفش تنیس و یک ژاکت عکس می گرفت. تمیز و ساده، اما هرگز خسته کننده نیست.
  • آن ژاکت باراکوتا! G9 Baracuta که به نام ژاکت هرینگتون نیز شناخته می شود در سال 1937 متولد شد و یکی از کپی برداری ترین کت های جهان است. افرادی مانند نیومن، استیو مک کوئین و الویس آن را پوشیده بودند… پس بله. شجره نامه خیلی خوبی داره
می خواهید آن را بکشید؟ این قطعات را امتحان کنید:
نگاه او را بدزدید: پل نیومن

به دنبال لباس بیرونی شیک تر هستید؟ مجموعه 20 کت ما را برای پاییز بررسی کنید.

// خرید #SGapproved سبک پل نیومن //