پادکست جدید: نام مستعار حیوانات خانگی، زبان های عشق و بازی های بیسبال

snl دو سوراخ
“عزیزم، صدای Astro خود را بساز.”

این هفته: آهنگ میدان تابستانی باز است، سوال جدی شنونده، آداب اینستاگرام پس از جدایی و بهترین قرار در فضای باز.

در iTunes، در Stitcher گوش دهید یا به سادگی روی play زیر کلیک کنید:

Song of Summer 2018 Contenders

هشدار اسپویلر: “خوب برای چه” است نه آهنگ تابستان 2018.

می دانی که من و مگان چقدر از برهم زدن رویاهای تو متنفریم، اما ما رقبای سالانه #SoS خود را بسیار جدی می گیریم، و ما یک لیست بسیار جدی از معیار داریم. مثلاً باید «dance-y» باشد. و باید بهتر از “Nice For What” باشد. ببخشید ما اصلا متاسف نیستیم اوه و همچنین، لیست پخش قبلاً ایجاد شده است، بنابراین همه اقدامات #SoS را دنبال کنید.

برای شروع پادکست این هفته به همه اینها و موارد دیگر وارد می‌شویم، که صادقانه بگویم که تغییرات خلق و خوی زیادی دارد و پیچ و تاب‌ها و چرخش‌های شدیدی دارد که مطمئن نیستم به شما چه بگویم جز، دست و پنجه نرم کن عزیزم. یا دست و پنجه نرم کن عزیزم من مطمئن نیستم کدام.

چرا؟ از آنجایی که مگان یک آهنگ قطعی را مطرح کرد که با صدای کم آن را دوست دارد، آهنگی به نام “Babe” توسط Sugarland که توسط تیلور سویفت در سال 2012 نوشته شد. من آهنگ را دوست ندارم، اما به نوعی احساس می کنم. به طور کلی در مورد “عزیز”، که منجر به یک گفتگوی کامل در مورد نام حیوانات خانگی در روابط می شود که همچنین منجر به تلاش من برای توصیف یکی از بازی های SNL مورد علاقه من، جیسون سودکیس و کریستن ویگ به عنوان “دو سوراخ” شد. (برای مرجع، این و این را تماشا کنید.)

پاسخ به سوال شنونده

از بحث ما در مورد مزایای موسیقی هوای گرم گرفته تا رسیدگی به مسائل مربوط به اعتماد به نفس بدن… من به شما گفتم که پیچ و تاب هایی وجود دارد! یکی از خوانندگان این هفته یک سوال متفکرانه، درونگرا، و صادقانه، نسبتاً شجاعانه برای مگان فرستاد و ما تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به آن انجام دادیم. چگونه مردان می توانند در هنگام مواجهه با بهبودی از مسائل جدی مانند اختلالات خوردن و ورزش اجباری احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشند؟

این بدیهی است که یک سوال بزرگ است، و هرکسی که مشکلات مشابهی را تجربه می‌کند باید صد در صد در مشاوره با یک درمانگر یا حرفه‌ای دیگر احساس راحتی کند، و در این بین، اینجا جایی است که ما به نتیجه رسیدیم.

حرکت از احساس فشار به سمت دوست داشتن بدن و در عوض، یافتن راهی برای پذیرش بدن خود می تواند اولین قدم مفید باشد. وقتی صحبت از مثبت بودن بدن به میان می‌آید، بسیاری از ما احساس می‌کنیم که داریم آن را جعل می‌کنیم، پس چرا به جای آن «بی‌طرفی بدن» را هدف قرار ندهیم؟

این به یافتن قدرتی بستگی دارد که بتوانید روی آن تمرکز کنید، و صادقانه بگویم، خوب بودن با اینکه همیشه احساس خوبی نداشته باشید. هم من و هم مگان می‌توانیم با این خواننده به شیوه‌های بزرگی ارتباط برقرار کنیم، و امیدواریم که نکات کوچک همدلی و درک ما، انگیزه‌ای برای این خواننده فراهم کند تا با احساس قوی و سلامتی تابستانی را طی کند.

زبان عشق شما چیست؟

دوباره شارپ 180 – و زمان آن فرا رسیده است – اما نه قبل از اینکه در مورد زبان‌های عشق صحبت کنیم، چیزی که اخیراً یکی از زبان‌های من بوده است. من همه شما را تشویق می‌کنم که این مسابقه را انجام دهید تا از مسابقه خود مطلع شوید، و سپس هر زمان که ممکن است آن را در گفتگو مطرح کنید، مانند CrossFit برای عاشقان ناامید. (البته مال من لمس فیزیکی است و مگان کلمات تاییدی است، پس اگر می دانید چه چیزی برای شما خوب است، در نظرات او را با تعارف بپوشانید!)

داغ می گیرد

برداشت واقعی مگان نوعی دوزخ است – او افکار و احساسات بسیار قوی در مورد مفهوم Orbiting دارد، که شامل شخصی است که قبلاً عاشقانه درگیر ماندن در رسانه های اجتماعی خود بودید. استوری های اینستاگرام سابق خود را تماشا می کنید؟ شما در حال چرخش هستید. پس از ماه‌ها عدم ارتباط، فقط پست‌های انتخابی را دوست دارید؟ در مدار. داستان بلند خیلی خیلی کوتاه؟ آن را انجام نده. اما همچنین، این را بخوانید تا بدانید در مورد چه چیزی صحبت می کنیم.

برداشت داغ من کمی خوشحال‌کننده‌تر است، و دقیقاً در مورد این است که چقدر با این مقاله خوب موافقم GQ این برای مفهوم یک بازی بیسبال “خسته کننده” به عنوان یک تاریخ عالی، سخت است. اگر به نوشیدن علاقه دارید، در حالی که زیر نور آفتاب می نشینید و چت می کنید، آبجوهای زیادی میل کنید، در حالی که به آنچه در زمین می گذرد اهمیتی نمی دهید. اگر مشروب نمی خورید، این هم یک ایده عالی برای قرار ملاقات هوشیارانه است. چون هات داگ.

عزیزم، این پایان است! تا هفته بعد عزیزم

به من بگو:

نام حیوان خانگی رمانتیک مورد علاقه شما (یا حداقل مورد علاقه؟!) شما چیست؟