پادکست جدید در مورد تلاش، چرا مسخره کردن مهم است، و احساس “Twirly” – Style Girlfriend

پادکست دوست دختر سبک

بار دوم جذابیت دارد… یا چیزی؟

درست است. من و مگان با یک پادکست جدید Style Girlfriend برگشتیم!

این است یک بلوک پر از نکات داغ و نکات مفید که همگی به ایده “تلاش” و مواردی که واقعاً می تواند شما را متمایز کند بازمی گردد.

اینجا گوش کن:

ما بحث درباره پست هفته گذشته در مورد اینکه برای چه کسی لباس می پوشید را شروع می کنیم و به بررسی موضوع اعتماد به نفس می پردازیم – و اینکه آیا خوب است که از بازخورد مثبت افراد دیگر (به خصوص) عزت نفس ناچیز به دست آوریم (به ویژه) وقتی صحبت از لباس پوشیدن می شود).

زمانی که من و مگان هر دو پوستی جدی نشان دادیم و از مزایای بازخوردهای مثبت بسیاری از مردان و زنان به طور یکسان بهره بردیم، این موضوع باعث شد تا به سمت بازی Veuve Clicquot Polo Match برویم. اما واقعاً، بررسی کنید که چقدر عالی به نظر می رسیدیم! و اینجا!

در مقاله ای از The Cut که مگان به طرح کلی اضافه کرد و فراموش کردم آن را بخوانم، نویسنده Emilia Petrarca موردی را برای پوشیدن یقه یقه اسکی در هر قرار اول تهیه کرد. این من را بر آن داشت که – با جزییات کمی بیش از حد؟ – یونیفرم رسمی اولین قرار ملاقاتم را توصیف کنم. اما مهمتر از همه، من یک ظاهر *بسیار* خاص در شب تاریخ را به اشتراک می گذارم که دوست دارم در بچه ها ببینم.

هشدار اسپویلر: آن را شامل نمی شود پیراهن Bonobos ‘Riviera’، اما طبق معمول، به هر حال بالا می‌آید، زیرا من و مگان واقعاً برای آن ایستاده‌ایم و هرگز عذرخواهی نخواهیم کرد.

باور کنید یا نه، ما حتی بیشتر از اینها را پوشش می دهیم، از جمله نکاتی برای اینکه تصاویر نمایه برنامه دوستیابی شما ارزش یک ضربه راست را داشته باشد، اهمیت شوخی، و اینکه چرا مگان قسم می خورد زنان بالا و پایین می آیند برای “B نه D”. و ما خصوصیات گذاشتن تله تشنگی را می شکنیم. زیرا اگر ما نیستیم، چه کسی؟ و اگر الان نه، چه زمانی؟

به من بگو:

آیا تا به حال تله تشنگی انداخته اید؟! (و اگر چنین است، لطفاً عکس ها را ارسال کنید!)