پادکست جدید تیم SG: Drugs! و کمدی!

اولین چیزی که باید در مورد پادکست این هفته بدانید (همچنین Hiiii ما برگشتیم!) این است که ما آن را در 35 دقیقه خنک و آرام ضبط کردیم. بیشتر اوقات ما در نهایت به دست می آوریم انواع از طرفی پیگیری شد و قبل از اینکه متوجه شویم یک ساعتی است که با هم صحبت می کنیم و فید لایو اینستاگرام ما را قطع می کند.

در زیر یا در iTunes و Stitcher گوش دهید

بنابراین، به هر حال، منظور من این است که وقت آن رسیده است که وارد یک قسمت لذت بخش دیگر شویم بی لباس.

اما آیا این یک باپ است؟

اول از همه، پسر ما جان مایر هفته گذشته همه ما را با یک آهنگ جدید غافلگیر کرد، این آهنگ به نام “نور جدید” و واقعاً فوق العاده است. در واقع، این یک bop است. به حدی که ما آن را به لیست پخش Style Girlfriend #SoS اضافه کرده ایم و آن را به عنوان یک رقیب قانونی برای Song of Summer اعلام کرده ایم. حتی اگر کمی آرام تر از گفتن “Despacito” است، ما فکر می کنیم که این شانس وجود دارد!

جان مایر مرچ

پس از گپ زدن کمی در مورد “This is America” ​​Childish Gambino (یکی دیگر از رقبای #SoS؟!) و اینکه مگان زمان خود را در توییتر به 25 دقیقه در روز محدود کرده است، بلافاصله به جان مایر حلقه می زنیم، زیرا این پادکست ماست و ما کاری را که می خواهیم انجام می دهیم.

او در حال حاضر یک مرد تجاری است، او لباس های عجیب و غریب می پوشد، و ما نسبت به همه چیز احساس می کنیم. حتی آنقدر پیش رفتم که ظاهر جدید او را «تراستافاریان» نامیدم، که کلمه‌ای سرگرم‌کننده است که اولین بار در آن شنیدم دختر شایعه پراکنیو دوباره دیروز، در این مصاحبه فوق العاده با دیو متیوز از Vulture.

وجه اشتراک مهمانی ها و عروسی ها

از آنجا به مت گالا می رویم، زیرا هو پسر آیا چند لباس مردانه خوب روی آن فرش قرمز وجود داشت؟ جرد لتو مانند عیسی لباس پوشیده بود، چادویک بوسمن برای مراسم جشن واتیکان شنل پوشیده بود و جورج کلونی لباسی کسل کننده به تن داشت.

مگان به این فکر می کند که «کار درست چیست؟» وقتی به یک مهمانی با کد لباس موضوعی دعوت می شوید، و پاسخ من به سادگی است، همان چیزی را بپوش که میگوس می پوشید.

آن‌ها ژاکت‌های تاکسیدو پولکی هماهنگ با طرح‌های رنسانس با پیراهن ابریشمی همسان زیر آن می‌پوشیدند. این یک مثال عالی از این است که چگونه می‌توانید بدون بالا رفتن کاملاً به موضوع متمایل شوید، در حالی که در خانه چرخ‌دار سبک شخصی خود باقی بمانید.

از آنجایی که بسیاری از ما در مراسم عروسی شرکت نمی کنیم، اما در بسیاری از عروسی ها شرکت می کنیم، این ایده را به ذهن متبادر می کند که چگونه می توانید با کد لباسی مانند “بهترین جشن ها” یا “ساحل” کمی سرگرم شوید. رسمی» بدون اینکه شبیه یک دلقک مطلق به نظر برسد.

و – از آنجایی که مگان در آخرین لحظه بدون اینکه به من بگوید، طرح کلی را تغییر داد، حتی نمی‌دانستم که نظر کوچک من در مورد عروسی‌ها چقدر به سؤال(های) خوانندگان هفته ما که بیشتر حول محور عروسی‌های تابستانی متمرکز شده‌اند، وارد می‌شود!

اگرچه زنان برای پوشیدن لباسی متفاوت در هر مراسمی احساس فشار می‌کنند، که می‌تواند آزاردهنده باشد، اما هر دوی ما قبول داریم که در فصل عروسی تابستانی این لباس سخت‌تر است، زیرا در گرمای بالقوه تاول‌آمیز باید در چند لایه لباس بپوشید. ما به شما حسادت نمی‌کنیم که باید در ساحل کت و شلوار بپوشید، مطمئناً!

در میان گپ زدن در مورد تفاوت های ظریف سبک عروسی، لایه بندی، و قرار دادن حوله های کاغذی در زیر بغل، ما به نوعی راه حل فوق العاده ای را برای شما بچه ها ارائه کردیم که می توانید از آن رایگان استفاده کنید!

نگاه 1: پیراهن دکمه دار آستین کوتاه و کراوات با کت و شلوار شما برای مراسم.

نگاه 2: برای شام کراوات را بردارید، به پوشیدن ژاکت ادامه دهید.

نگاه 3: ژاکت را برای زمین رقص / بقیه شب بردارید.

سه لباس در یک لباس! خواهش میکنم!

جان مولانی یک بچه زیباست
تصویر: تنوع

و در نهایت… می دانید ساعت چند است: Hot Takes!

بنا به دلایلی، من برداشت خود را به دو قسمت تقسیم کردم و هم فیلم کمدی جدید جان مولانی در نتفلیکس (“خیلی طنز است!”) و هم این ویژگی شگفت انگیز از The Cut را در مورد “میکرودوز” انواع داروها توصیه کردم. این همچنین منجر به ارائه یک مقاله شگفت‌انگیز مرتبط با مواد مخدر از The Cut در مورد درست کردن cacio e pepe با کره شاهدانه شد. مواد مخدر! کمدی! آن را دریافت کنید؟

برداشت مگان همه چیز درباره فیلم های پرفروش تابستانی آینده است. نه، او قرار نیست در صف برای دیدن نسخه جدید منتظر بماند ددپول، اما او به شدت در رسانه های اجتماعی کوک می شود تا همه “جایگزینی های شگفت انگیز در مطبوعات و فرش های قرمز” را ببیند. دونالد گلاور در حال حاضر آن را در حین تبلیغ می کشد انفرادی، بنابراین نوار بسیار بالا تنظیم شده است!

رایان رینولدز در اولین نمایش ددپول 2
تصویر: نمایشگاه Vanity Fair

در نهایت، گوشه سایه هفته مگان به عکس داغ او می پردازد، که در آن کریس پرت را «جی سی پنی مناسب است» خطاب می کند. واوزا

به ما بگو:

چگونه در طول یک عروسی تابستانی خونسرد می مانید؟ (واقعاً، ما داریم میمیریم تا بدانیم!)