وقتی بهتر از دوست دخترتان لباس می پوشید چه باید کرد؟

تیلور به این موضوع حساس می پردازد که وقتی بهتر از دوست دخترتان لباس می پوشید، چه کاری باید انجام دهید (اگر چیزی باشد!).

بااینکه من الان چند سالی است که در SG دانش خود را به دست آورده ام، گاهی اوقات فراموش می کنم که چقدر معنی دادن به افراد واقعی، زنده و در حال نفس کشیدن در جهان است.

شما می‌خوانید، گوش می‌دهید، و حرف ما را می‌پذیرید – که باورنکردنی است (من احساس می کنم بسیار قدرتمند است، tbh). من دوست دارم نگاه کردن به مغز جمعیت مرد– من همیشه چیزی یاد می گیرم و مدام تحت تأثیر نبود جوک های گوز هستم.

شوخی کردم اما واقعا شما بچه ها خیلی پیچیده هستید…

نظر تیلور، وقتی بهتر لباس می پوشید، چه زمانی باید انجام دهید

بنابراین – هنگامی که اخیراً یک خواننده با یک سؤال بزرگ و دشوار نزد ما آمد و از ما توصیه‌های واقعی خواست – واضح است که نمی‌توانستیم او را معلق بگذاریم. مگان ایمیل خود را با من به اشتراک گذاشت و ما توافق کردیم که این موضوع عالی برای پرداختن به نسخه بعدی Taylor’s Take است.

او نوشت:

من یک مرد آگاه به مد هستم و زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد انتخاب لباس و ظاهر خود می کنم. من در سمت کوتاه تر هستم، با کمی روده آبجی، بنابراین سعی می کنم مطمئن شوم که موهایم همیشه مرتب و شانه شده باشد، بوی معقولی داشته باشم، و لباس هایم شیک و متناسب با بدنم باشد.

از طرف دیگر دوست دختر من نیست. او 5’7 اینچ با پاهای بلند و منحنی های خوب – زیبایی طبیعی است. اما (و احتمالاً در نتیجه این امر) با یک برنامه کاری سخت و طاقت فرسا به عنوان یک جوان حرفه ای، او علاقه زیادی به مد ندارد یا وقت خود را صرف کارهایی مانند مرتب کردن موهای / ناخن / آرایش خود نمی کند. هر دوی ما ساعت‌های مشابهی کار می‌کنیم، اما رویکرد ما نسبت به زیبایی‌شناس نمی‌توانست متفاوت‌تر از این باشد.

آیا می‌توانید راهی برای تشویق او به سمت تلاش بیشتر برای چیزهایی مانند مد و لوازم آرایشی پیشنهاد کنید؟ ممکن است سطحی به نظر برسد، اما برای من، یک مانیکور منظم و لباس‌های شیک و مد روز بیشتر از زیبایی ظاهری ارتباط برقرار می‌کند. آنها نشان دهنده سبک زندگی و وظیفه شناسی در مورد نحوه ارائه خود هستند. و چند چیز ساده مانند این رابطه ما را برای من بسیار خوشحال کننده تر می کند. اما آیا وقتی بهتر از دوست دخترتان لباس می پوشید، واقعاً می توانید کاری انجام دهید؟

من متوجه هستم که این ممکن است یک سوال خارج از موضوع باشد، اما از هر بینش یا توصیه ای که ممکن است در مورد این موضوع داشته باشید سپاسگزارم.”

صادقانه بگویم، اولین فکر من وقتی این ایمیل را خواندم این بود:

هیچ راهی وجود ندارد که این پایان برای او خوب باشد.

من خودم را در موقعیت او قرار دادم و تصور کردم که اگر دوست پسرم به من بگوید که می‌توانم چه احساسی خواهم داشت باید به ظاهرم بیشتر اهمیت بده واکنش فوری من؟ چیزی شبیه ضربه‌ی درونی به ارزش خود، اعتماد به نفس و ارزش من به عنوان یک شریک در آن واحد. هیچ راهی وجود ندارد که من این نوع انتقاد را شخصاً نپذیرم. دوست پسرم فکر می کند من بد اخلاق هستم؟ او فکر می کند من به اندازه کافی تلاش نمی کنم؟ آیا او حتی دیگر جذب من می شود؟

همه اینها برای گفتن، این یک موضوع ظریف است! و من در واقع جرأت می کنم بگویم که ظریف حتی شروع به پوشاندن آن نمی کند. میدان مین؟ وضعیت تضمین شده “اشک ریختن”؟ شاید-اگر شما مکالمه را با حساسیت و دقت انجام نمی دهید.

اما این خبر عالی است… من اینجا هستم تا به شما در انجام این کار کمک کنم!

و این شامل به اشتراک گذاشتن خرد در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید (در صورت وجود) زمانی که بهتر از دوست دخترتان لباس می پوشید، می شود!

ما می دانیم که این مرد در احساسات خود تنها نیست و مهمتر از آن – او برای احساس کردن آنها اشتباه نمی کند. SG در طول سال‌ها نامه‌ها و کامنت‌هایی از این قبیل دریافت کرده است که از ما می‌پرسد وقتی احساس می‌کنید بیشتر از همسرتان به استایل و آراستگی اهمیت می‌دهید چه کار کنیم. این اتفاق می‌افتد، و گفتن این که «آن را بمکید و معامله کنید» این نیست که ما در مرکز SG حضور پیدا کنیم.

از آنجایی که من در حال حاضر در یک رابطه نیستم و یک حرفه ای مجاز نیستم، تصمیم گرفتم از کسی راهنمایی بگیرم که واقعاً مسائل خود را می داند و می تواند مشاوره بسیار شایسته ای را ارائه دهد. شری آمتنشتاین، LCSW، زوج درمانگر و نویسنده کتاب وارد شوید مشاور کامل ازدواج. من و شری با هم در مورد نامه فکر کردیم و یک طرح چهار مرحله‌ای برای این خواننده ارائه کردیم (و هر یک از شما بچه‌هایی که در آنجا به فکر این هستید که چگونه یک مکالمه دشوار با سیگث خود داشته باشید).

وقتی بهتر از دوست دخترتان لباس می‌پوشید، چگونه می‌توانید به وضعیت رسیدگی کنید:

مدل لباس عروس بونوبو برای تابستان

مرحله 1: دقیقاً بفهمید که چرا این موضوع برای شما مهم است

بلافاصله پس از پایان نامه، واکنش شری این بود: “اول تعجب می کنم که چرا اینقدر برای او مهم است، صادقانه بگویم.” همان جا اولین چیزی را که باید بدانید به شما می گوید: این بیشتر به شما مربوط می شود تا او.

شری از خود پرسید که آیا ممکن است نامه‌نویس ما در مورد اینکه چه کسی می‌تواند به‌عنوان همسر جذب کند، از بیرون احساس فشار و قضاوت می‌کند، زیرا او به قد کوتاه‌تر و شکمش در مقایسه با پاهای بلند، انحناها و زیبایی طبیعی دوست دخترش اشاره کرده است. این یک سوال عالی است، و ممکن است یک لحظه در آینه فکر کنید زیرا صادقانه، چه کسی در میان ما آیا در مورد آنچه دیگران فکر می کنند نگران نیست؟

قبل از اینکه حتی به این فکر کنید که با دوست دختر یا همسرتان بنشینید و چنین مکالمه ای داشته باشید، کمی وقت بگذارید و واقعاً دیدگاه خود را به هم بزنید. شاید حتی آن را یادداشت کنید. از خودت بپرس، چرا انجام دادن من خیلی به این موضوع اهمیت می دهم؟ فهرستی از دلایل تهیه کنید؛ احساسات خود را بررسی کنید سپس با آنها بنشین. اگر پس از مشاهده این لیست همچنان احساس می کنید که این مکالمه ای است که باید انجام شود، در راه هستید. از آنجایی که می‌دانید این موضوع مربوط به ناامنی‌ها و شک و تردید شما نیست، می‌توانید از نقطه مثبتی به جلو حرکت کنید. به محض اینکه این موضوع را با شریک زندگی خود مطرح می کنید، باید بتوانید دقیقاً دلیل اهمیت لباس، آرایش و موهای او را بیان کنید – و “من می خواهم دیگران تحت تاثیر قرار گیرند” به اندازه کافی خوب نیست. دلیل.

مرحله 2: خود را برای لحظه ای در کفش او بگذارید

یکی از چیزهایی که شری و من بلافاصله روی آن توافق کردیم این بود که شما، یک پسر، به سادگی نمی دانید که زن بودن چگونه است. تو این را می دانی، اما به هر حال من کمی حفاری خواهم کرد. در حالی که یک مرد می تواند کارهای بسیار کمتری انجام دهد و هنوز هم عالی به نظر برسد (دوش بگیرید، موهای خود را شانه کنید و لباس هایی بپوشید که به درستی و خوش رنگ باشد!) – این فرمول برای زنان چندان سیاه و سفید نیست. در حال حاضر، من می‌توانم تمام روز در مورد هزینه‌های لباس و محصولات آرایشی مردانه در مقابل زنان صحبت کنم، اما واقعاً موضوع این نیست. را نقطه است، منزنان بیشتر طول می کشد و برای آماده شدن کامل نیاز به تلاش بیشتری دارد با مو، آرایش و آثار.

>> برداشت مگان در مورد این موضوع را بخوانید!

این حقایق جالب را در نظر بگیرید: اگر او موهایش را رنگ کند، سفر به سالن می تواند بیش از چهار ساعت طول بکشد و صدها دلار هزینه داشته باشد. فقط سشوار کشیدن مو برای خانم ها می تواند 30 دقیقه طول بکشد. آرایشش را انجام می دهد؟ که از پنج تا 20 دقیقه طول می کشد. مانیکور در سالن 45 دقیقه طول می کشد، اگر آن را در خانه انجام دهید (نپرسید).

زنی که مانند شریک مرد خود برنامه سختی را انجام می دهد و می خواهد به خوبی ظاهری از زندگی اجتماعی داشته باشد، ممکن است زمان واقعی برای حفظ ظاهری که شما در ذهن دارید را نداشته باشد.

مرحله 3: یک مکالمه “اکتشافی” داشته باشید

اگر از قبل همه اینها را می‌دانید و هنوز احساس می‌کنید که می‌خواهید این موضوع را با او در میان بگذارید، در اینجا شری به شما پیشنهاد می‌کند که شروع کنید. ابتدا با لحن مکمل شروع کنید. به او بگویید که برای نظر او ارزش قائل هستید. سپس چیزی شبیه این بگویید: «می دانم که به ظاهرم خیلی اهمیت می دهم. نظر شما در مورد تلاش‌هایی که انجام می‌دهم چیست؟» می‌دانم که به نظر کمی بی‌معنا می‌آید، اما مکالمات ناهنجار گاهی اوقات مقدمه‌های ناخوشایندی دارند… پس فقط با آن ادامه دهید. بعد ممکن است بپرسید: «شما چطور؟ تو یک زیبایی طبیعی هستی، اما آیا احساس می‌کنی خیلی اهمیت می‌دهی یا به اندازه من؟» شاید پیشنهاد بدهید با هم به خرید بروید و ببینید او چه می گوید.

از دیدگاه من، این سوالات یک راه عالی برای آزمایش آب هستند. شما می توانید موضوع را بدون خطر زیادی برای شروع دعوا بررسی کنید، و از او دعوت می کنید تا نظر خود را به اشتراک بگذارد، که عالی است. تا زمانی که برای مرحله چهار کاملاً آماده باشید، فکر می‌کنم قطعاً می‌توانید یک مکالمه سازنده داشته باشید که به فریاد و/یا اشک ختم نشود. وقتی او ناگزیر از شما می پرسد که چرا این موضوع را مطرح کردید، باید با لیستی که قبلاً تهیه کرده اید آماده باشید. نظرات شما معتبر و مهم است، پس آنها را صادقانه به اشتراک بگذارید.

مرحله 4: خیلی گوش کنید، خیلی از قصد

هنگامی که این موضوع را با معشوق خود مطرح کردید (یا حتی هوس کردید)، باید به آنچه می گوید گوش دهید. و منظورم این است که طوری گوش کنید که قبلاً گوش نداده اید. بگذارید هر فکری که از دهان او بیرون می‌آید قبل از اینکه حتی رویای پاسخگویی را در سر داشته باشید به نتیجه برسد. من درام را به اینجا می‌آورم زیرا نمی‌توانم به اندازه کافی تأکید کنم که مد و آراستگی چه موضوعی حساس، شخصی و بالقوه عمیقاً زخمی است (اگر بی‌احساس به آن پرداخته شود) برای زنان. ما برای نظر شما ارزش قائلیم ما می خواهیم شما فکر کنید که ما زیبا و جذاب و شایسته عشق هستیم. اگر بذر شک را در آنجا بکارید، جلوگیری از رشد یک علف هرز دشوار است.

هشدار! هشدار! من سعی نمی کنم شما را از انجام این مکالمه بترسانم، بچه ها. اگر از من بپرسید سخت ترین مکالمات همیشه آنهایی هستند که ارزش انجام دادن دارند. چرا؟ زیرا چیزهایی که برای شما مهم هستند مهم هستند. سوالی نیست به هیچ وجه لازم نیست برای آنها عذرخواهی کنید و نباید برای مراقبت از آنها احساس تند و تیز کنید. من به شدت به استایل و ظاهرم اهمیت می‌دهم، و قرار ملاقات با کسی که واقعاً چنین چیزی را درک نمی‌کند، برای من سخت خواهد بود. با این حال، اکثر مردانی که با آنها قرار ملاقات داشته‌ام، واقعاً از زیرکی من در مد استقبال کرده‌اند و از توصیه‌ها و نظرات من استقبال کردند. اما به هر دلیلی، این وضعیت به خوبی معکوس نمی شود. مریخ، زهره، همه اینها.

پس همانطور که پیش می روید، صادق باشید. مثبت بمانید و همدلی را تمرین کنید. پاسخ های او را به سوالات خود بشنوید و بر اساس آن پیمایش کنید. اگر او به نظر می رسد عقب افتاده است؟ آن را جدول کنید و سپس در نظر بگیرید که این موضوع چقدر برای شما اهمیت دارد. به خوبی می تواند یک معامله شکن برای شما باشد که معتبر است. مردم (از جمله من) به خاطر چیزهای بی اهمیت تری از هم جدا شده اند.

اگر او به حرف های شما علاقه مند و پذیرا است، کمی ادامه دهید. شاید شما یک عروسی یا یک رویداد خاص در راه است – چه می شود اگر شما یک مناسبت برای آماده شدن با هم؟ کمی کوکتل بریزید، موسیقی پخش کنید، وقت خود را صرف کنید و دوباره تعریف کنید ضخیم. بهش بگو چی دوست داری (یادداشت سردبیر: این تاکتیک با همه جور چیز.)

“عزیزم، من دوست دارم وقتی این کار را با موهایت انجام می دهی.”

«آن لباسی که در عروسی پسر عموی من پوشیدی به نظرت خیلی خوب بود. آیا شما هنوز آن را دارید؟”

~~

وای، این خیلی بد نبود، نه؟ برای جمع‌بندی، به یاد داشته باشید که زوج‌ها بدون توجه به اینکه چه اتفاقی می‌افتد، همیشه برخی از عدم تعادل‌ها را خواهند داشت – یک نفر همیشه بیشتر (یا کمتر!) «چیزی» از دیگری خواهد بود. ما نمی توانیم از برقراری ارتباط در مورد این تفاوت ها هراس داشته باشیم، شما بچه ها! ما میتونیم این کارو انجام بدیم!

به توییتر سر بزنید و به ما اطلاع دهید: چگونه در مکالمات دشوار با دیگری مهم خود پیمایش کرده اید؟