وارد صندوق ورودی مشترک خود شوید

وقتی نوبت به ایمیل‌ها می‌رسد، زمان زیادی را صرف ایجاد خط موضوع و تصاویری می‌کنیم که به درستی نمایش داده می‌شوند. اما هیچ کدام از اینها مهم نیست که ایمیل های شما در هرزنامه قرار می گیرند، یا بدتر از آن، تحویل داده نمی شوند.

در حالی که ما نیاز و فوریت بازاریابان برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود را درک می کنیم، همچنین مهم است که به تأثیر این ایمیل ها نه تنها بر روی شما توجه داشته باشید. شهرت فرستنده، بلکه تجربه شخصی که آنها را دریافت می کند.

به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات ایمیل مورد اعتماد شما، قابلیت تحویل ایمیل‌های شما و محافظت از شهرت فرستنده شما (و ما) اولویت اصلی ما است! ما برخی از عوامل کلیدی را فهرست کرده ایم که باید قبل از ارسال ایمیل بعدی خود در نظر بگیرید.

اجازه ارسال ایمیل همیشه سبز نیست

اجازه ارسال ایمیل می تواند به سرعت منقضی شود زیرا افراد فراموش می کنند کجا و چگونه در لیست ایمیل شما ثبت نام کرده اند. این امر به ویژه اگر در ۱۲ ماه گذشته در تماس ایمیلی منظم با مشترکین خود نبوده‌اید، صادق است. افرادی که 1 تا 5 سال پیش خرید کرده اند، غذا خورده اند، با شما تعامل داشته اند، بعید است که به یاد داشته باشند که شما کی هستید، آدرس ایمیل آنها را چگونه جمع آوری کرده اید، و تعجب خواهند کرد که چرا ناگهان ایمیل های شما را دریافت می کنند.

ارسال ایمیل به یک لیست غیرفعال با تعداد زیادی آدرس غیرفعال باعث ایجاد مشکلاتی در ارتباط و تحویل می شود، مانند نرخ باز کردن پایین، نرخ پرش و لغو اشتراک بالا، و نرخ شکایات احتمالی هرزنامه بالا. این معیارها توسط ارائه دهندگان صندوق پستی (دامنه های جی میل، یاهو، مایکروسافت، B2B) برای تعیین شهرت فرستنده و نحوه برخورد با ایمیل های شما استفاده می شود.

شهرت فرستنده خوب به این معنی است که ایمیل های شما به صندوق ورودی تحویل داده می شود و شهرت ضعیف فرستنده باعث می شود ایمیل های شما مسدود یا به عنوان هرزنامه فیلتر شوند.

پایگاه داده خود را بر اساس فعالیت مشترک حسابرسی و تقسیم بندی کنید

قبل از اینکه کمپین بعدی خود را ارسال کنید، ما به شدت توصیه می کنیم پایگاه داده خود را بررسی کنید و لیست خود را بر اساس فعالیت و تعامل کاربر تقسیم بندی کنید. این به شما کمک می کند تا تعیین کنید:

  • درگیرترین مشترکین شما که در 12 ماه گذشته ایمیلی را باز کرده اند یا روی پیوندی کلیک کرده اند
  • جدیدترین مشترکین شما که در 12 ماه گذشته ایمیل های شما را انتخاب کرده اند
  • مخاطبین با فعالیت آنلاین در 12 ماه گذشته، مانند خریدهای آنلاین، بازدید از وب سایت، فعالیت حساب، اشتراک های پولی فعال
  • غیرفعال ترین و غیرفعال ترین مشترکین شما که معیارهای فوق را در 12 ماه گذشته ندارند

اگر در طی 12 ماه گذشته به طور منظم با لیست خود در تماس بوده اید، می توانید به طور معمول به ارسال ایمیل برای مشترکین درگیر خود ادامه دهید، و ممکن است ارسال ایمیل تعامل مجدد را برای کاربران غیرفعال یا غیرفعال خود در نظر بگیرید. با این حال، اگر به طور مرتب لیست خود را ایمیل نکرده اید – حداقل 1 یا 2 ایمیل در هر 6 ماه ارسال کنید – باید به دقت ارسال ایمیل ها را به لیست کامل خود افزایش دهید.

هر مشترکی که در بیش از 12 ماه هیچ فعالیت یا مشارکتی نشان نداده است باید از لیست شما حذف شود، زیرا ارسال به این مخاطبین “شبح” تنها به اعتبار فرستنده شما آسیب می رساند. شما همچنین خطر ارسال ایمیل را دارید تله های اسپم و در یک لیست مسدود کننده ضد هرزنامه قرار بگیرید.

افزایش ایمیل ها به لیست کامل شما

شهرت فرستنده شما به دامنه ارسال شما مرتبط است – که همه چیز بعد از “@” در آدرس ایمیل From شما است. بسته به اینکه آخرین بار لیست کامل و اندازه لیست خود را ایمیل کرده اید، ممکن است لازم باشد به آرامی به ارائه دهندگان صندوق پستی آموزش دهید که ایمیل های شما قانونی هستند و مشترکین شما می خواهند آنها را دریافت کنند.

برای بازسازی اعتبار دامنه خود، یک ایمیل به بخش کوچکتری از لیست خود ارسال کنید و نحوه پاسخ مشترکین خود را در 24 ساعت آینده نظارت کنید. اگر معیارهای خوبی برای تحویل و تعامل مشاهده کردید، مانند نرخ باز کردن بالای 10٪، نرخ پرش زیر 4٪ و شکایات هرزنامه حدود 0.02٪، می توانید حجم کمپین بعدی خود را دو برابر کنید و بعد از 24 ساعت دوباره نتایج را بررسی کنید.

بسیار مهم است که نتایج خود را پس از هر کمپین بررسی کنید تا تأثیر افزایش حجم ایمیل بر نتایج کلی خود را ارزیابی کنید و اقداماتی را برای رسیدگی به هرگونه مشکل اساسی انجام دهید. مسائل مربوط به نامزدی قبل از اینکه به لیست کامل خود برسید.

نتایج خود را بعد از هر کمپین مرور کنید

مشترکین شما بهترین منبع اطلاعات در مورد عملکرد ایمیل های شما هستند. خود را مرور کنید گزارش های کمپین پس از هر کمپین برای مشاهده میزان فعال و درگیر شدن مخاطبان خود و همچنین برای ردیابی هرگونه سیگنال منفی مانند کاهش نرخ باز یا افزایش شکایات هرزنامه.

این معیارها هرگونه مشکل درگیری و تحویل را برجسته می کند که به نوبه خود مستقیماً بر شهرت فرستنده و موفقیت کمپین های آینده شما تأثیر می گذارد. کاربران کمپین مانیتور نیز می توانند از آن استفاده کنند بینش ها بخشی در حساب شما برای ردیابی تعامل کاربران در طول زمان به راحتی.

بینش مانیتور کمپین

مشکلات مربوط به تحویل ایمیل و تعامل اغلب نشانه ای از نحوه جمع آوری و مدیریت ایمیل ها هستند و بررسی هر دو می تواند علت اصلی این مشکلات را برجسته کند. آیا لیست های شما بر اساس جایی است که افراد مستقیماً ایمیل های شما را انتخاب کرده اند؟ آیا فرم آنلاین شما امن است حملات هرزنامه با یک reCAPTCHA؟ راه اندازی کرده اید احراز هویت DKIM برای دامنه ارسال شما؟ آیا مخاطبین کمتر درگیر خود را دوباره درگیر می‌کنید و مخاطبین غیرفعال «شبح» را حذف می‌کنید؟

پیروی از این توصیه می شود شیوه های تحویل بهترین راه برای به حداکثر رساندن تعامل کاربر و به حداقل رساندن مشکلات تحویل است.

بسته شدن

صندوق ورودی مشترکین شما، مشابه صندوق پستی شما، ممکن است در حال حاضر مملو از ایمیل های برندهایی باشد که زمانی با آن ها ارتباط داشتند. اکنون زمان آن است که مانند یک مشترک فکر کنید و محتوای مورد نظر و مرتبط را ارسال کنید تا مخاطبان خود را درگیر کرده و ایمیل های خود را از سایرین متمایز کنید.

با تمرکز بر فعال ترین و درگیرترین مخاطبان خود، شهرت فرستنده دامنه خود را ایجاد و حفظ می کنید و به ایمیل های خود کمک می کنید تا با موفقیت در صندوق ورودی قرار گیرند.

به خاطر داشته باشید که ایمیل های خود را شخصی، مفید، مختصر و مرتبط نگه دارید تا به صندوق ورودی مشترک خود احترام بگذارید، وفاداری به نام تجاری خود را ایجاد کنید و یک رابطه جذاب پایدار ایجاد کنید.