هزینه عمل كوچك كردن سينه مردان

ژنیکوماستی به معنای افزایش سرعت رشد در بافت غده پستان در پسران یا مردان است که معمولا ناشی از عدم تعادل هورمونهای استروژن و تستوسترون میباشد. عوامل زیادی سبب ایجاد ژنیکوماستی می شوند که از جمله آن ها می توان به تومور های بیضه و یا عفونت های بیضه اشاره کرد البته مصرف مواد غذایی خاص نیز هستند که سبب تولید استروژن در بدن می شوند و سبب بزرگی سینه در مردان می شوند. استروژن صفات زنانه از جمله رشد سینه ها را کنترل می کند . این معافیت برای کسانی است که شرایط خدمت برای آن ها خطرناک است. داروهای مورد استفاده برای درمان سرطان پستان مانند تاموکسیفن Soltamox ، رالوکسیفن Evista و مهارکننده های آروماتاز Arimidex ممکن است برای برخی از مردان مبتلا به ژنیکوماستی مؤثر باشد. زیرا در صورت ادامه رشد پستان ممکن است در آینده به اقدامات ثانویه نیاز باشد. مراقبتهای مورد نیاز در قبل و بعد از جراحی توسط پزشک گوشزد میشود و بهتر است که تمامی آنها را مو به مو انجام دهید. این مشکل میتواند روی یک یا هر دو پستان فرد تأثیر بگذارد و موجب ظاهری نامتعارف در آنها گردد. پزشک جراح Rod J. Rohrich، سردبیر ارشد وبسایت جراحی پلاستیک و ترمیمی اظهار میدارد: ژنیکوماستی بسیاری از مردان را تحتتأثیر قرارمیدهد ولی بیشتر آنها بهدنبال درمان نمیروند.

سلولهای چربی داخل ناحیه درمان پیش از آن که با مکش تخلیه شوند، به کمک محلول خاصی سیال و روان میشوند. برای بهتر کنار آمدن با این عارضه تا زمان بهبودی می توانید با خانواده و اطرافیان خود در خصوص مشکلی که دارید صحبت کنید تا آن ها ضمن آگاهی از این موضوع، بیشترین حمایت روحی را از شما به عمل آورند. اگر تعادل هورمون ها در بدن تغییر کند، این می تواند باعث رشد سینه های مرد شود. این عارضه باعث ایجاد ظاهری زشت در سینه آقایان می شود و در نتیجه مردان از این فرآیند احساس ناخوشایندی خواهند کرد و اعتماد به نفس در آنان کاهش پیدا خواهد نمود. برخی از داروها به خصوص داروهای بدنسازی میتواند نتیجه عمل را تحت تاثیر قرار دهد. این بیماری می تواند نتیجه تغییرات هورمونی، وراثت، ابتلا به بیماریهای ژنتیکی همچون سندروم کلاین فلتر، چاقی یا مصرف برخی از داروهای خاص باشد. همچنین رشد زیاد سینه ممکن است گاهی در اثر ابتلای فرد به بیماریهای ژنتیکی به صورت یک علامت بروز کند. با توجه به میزان و شدت بیماری، ممکن است سطح توانایی فرد برای انجام کارها متفاوت باشد.

به گزارش آکاایران بهترین راه برای از بین بردن سینه های مردانه، ایجاد عادات سالم است. کاندید مناسب برای جراحی ژنیکوماستی چه کسی است؟ ژنیکوماستی میتواند باعث ناراحتی و کاهش اعتماد به نفس فرد شود؛ برخی از مردان حتی ممکن است از برخی فعالیتهای بدنی صرفاً برای پنهان کردن وضعیت خود جلوگیری کنند. لازم به ذکر است که این بیماری عموما باعث سفت شدن نوک پستان در مردان می شود و عمدتا نوک سینه را درگیر می کند. این مهم است که شما قبل از اقدام به عمل، یک جراح پلاستیک کارکشته را انتخاب نمایید تا دچار هیچ یک از عوارض ذکر شده نشوید. او به جراحانی که این عمل را انجام میدهند پیشنهاد میکند که قبلاز اقدام به اجرای جراحیهای دشوارتر در بدنسازان، با موارد سادهتر شروع کنند. قبل از عمل ژنیکوماستی بهتر است با جراحتان در رابطه با بیماریهایتان، جراحیهای قبلی، آلرژی های دارویی، داروهایی که مصرف میکنید (اعم از ویتامینها، مکملهای گیاهی، الکل، تنباکو و داروهای استروئیدی) مشورت کنید. اما اگر در طی ۲ سال این بیماری برطرف نشود، یا موجب خجالت، درد یا حساسیت شود ، ممکن است نیازمند جراحی ژنیکوماستی باشد. همچین احساس می کنند که نوک پستان ها، سوزن سوزن می شود یا درد می کند.

اگر پزشک احتمال دهد که مشکل موجود توسط عوامل دیگر ایجاد شده و با جراحی بر طرف نخواهد شد و اگر فرد نشانه های بیماری خود زشت انگاری را نشان دهد، قبل از جراحی جلسات مشاوره برگزار خواهد کرد.در بیماری خود زشت انگاری فرد از نظر ذهنی خیال می کند که از نظر ظاهری دارای مشکل است در حالی که نشانه های عینی خلاف آن را ثابت می کند. بزرگی پستان ممکن است در یک سمت و یا در هر دو طرف ایجاد شود. زیرا برخی افراد به دلیل داشتن این مشکل ممکن است مورد تمسخر و یا تحقیر قرار بگیرند. جراحی سینه در این افراد جزو جراحی های مهم است زیرا علاوه بر حذف بافت پستانی زنانه باید ظاهر و فرمی مناسب بعد از gynecomastia 2 cm جراحی ایجاد شود. او همچنین اشاره میکند که اکثریت قریب بهاتفاق بیماران به مصرف استروئیدهای آنابولیک ادامه دادند و چون غده بهطور کامل حذف میشد، هیچ مشکلی درمورد عود ژنیکوماستی پیشنمیآید. از 8 بیماری که نیاز به حذف بافت باقی مانده پس از لیپوساکشن داشت متوسط 20 گرم بافت خارج گردید از این بیماران تعداد 6 بیمار در گرید IIb وتعداد 2 بیمار در گریدIII سیمون قرار داشتند در 7بیمار پس از لیپو ساکشن در لمس بافت غده ای لمس نشد و نیازی به برش جهت خارج نمودن پیدا نکرد از این بیماران تعداد 4 بیمار در گرید IIb وتعداد 3بیمار در گرید III سیمون قرار داشتند.