نیک گری نویسنده «کوکتل پارتی 2 ساعته» در یک هفته چه می پوشد – دوست دختر سبک

دسته مهمی از دوستان وجود دارد که همه باید داشته باشند.

و آن دسته این است: دوستی که می توانید به مهمانی ببرید و نگرانش نباشید.

حتی اگر آنها هیچ کس را جز شما نمی شناسند، به گفته دوست، اوقات بسیار خوبی خواهد داشت.

یک زمان شگفت انگیز، حتی!

آنها خود را به مهمانان دیگر معرفی می کنند. با عمه همسایه میزبان که از مینه سوتا در شهر است و به خوبی نمی شنود صحبت کنید. شاید آنها یک پارتی بازی را شروع کنند. یا خط کنگا.

نیک گری کاملاً در این دسته قرار می گیرد.

به‌عنوان بنیان‌گذار موزه هک، یک شرکت توریستی که تبدیل به یک تیم ساختمان‌سازی شد و نویسنده کتاب کوکتل پارتی 2 ساعته، گری اجتماعی بودن را به یک شغل تبدیل کرده است.

او همچنین مشتری شیک پوشی است (او با کلچی کار کرد!) و در سال گذشته در سفر بوده و سبک خود را به روز کرده و ارتقا داده است.

در زیر، یک هفته در کمد لباس کارآفرینان و نویسندگان مستقر در آستین، تگزاس را بررسی کنید.

بچه های واقعی سبک واقعی
دوشنبه
نیک گری

چرا آن را پوشیدم: من با یکی از دوستانم در مرکز خرید در آستین بودیم. من عاشق این رنگ آبی هستم و دوست دارم با کفش هایم بازی کند، حتی اگر چنین قصدی نداشتم.

بسیاری از کمد لباس من آبی است و به آرامی به پوشیدن بیشتر سبزه ها روی آورده ام. این چیزی است که من با امتحان کردن این کلاه سبز به آن می رسم.

این یکی J.Crew است، اما من یکی دیگر را دارم که استایلیست من از Style Girlfriend از Urban Outfitters برای من تهیه کرده است که من واقعاً آن را دوست دارم.

خرید لباس:

دوشنبه
کوکتل پارتی 2 ساعته نیک گری

چرا آن را پوشیدم: من این لباس را در یک جشن کوکتل کریسمس یک شرکت نوپا و فناوری پوشیدم.

من خیلی سال است که پاپیون نپوشیده ام. زمانی که در موزه هنر متروپولیتن تورهای موزه مرتد خود را هدایت می کردم، همیشه آنها را می پوشیدم.

اما بازخوردهایی از مد دریافت کردم مبنی بر اینکه آنها به من در رسیدن به اهدافم کمک نمی کنند.

آنها به نظر من کمی کودکانه به نظر می رسند، مخصوصاً به این دلیل که آنهایی را می خرم که از قبل بسته شده اند. من برای این رویداد استثنا قائل شدم زیرا چیزی می خواستم که با ژاکت سبز هماهنگ شود و به چیزی سریع نیاز داشتم!

فکر می کنم برای یک شب سرگرم کننده بود، اما من بیشتر از این پاپیون را نمی پوشم.

ایده شلوار جین این بود که آن را به نوعی معمولی اما شیک در بالا نگه دارید. شلوار جینی که من شوکه شده‌ام، همانطور که حدود سیزده سال پیش در شهر نیویورک خریدم، هنوز در آن جا می‌شوم.

اتفاقاً این مهمانی بسیار سرگرم کننده بود. من اینجا فقط به یک اثر هنری تصادفی اشاره می کنم که در این عمارت بزرگ که در آن مهمانی بود به نمایش گذاشته شد.

خرید لباس:

چهار شنبه
نیک گری تگزاس

چرا آن را پوشیدم: این فقط یک لباس معمولی روزمره برای من بود تا کارهایم را انجام دهم.

حالا که دارم نگاهش می کنم، بند ساعت زرد من واقعاً با کلاه زرد نئونی ام درگیر می شود.

من شروع به پوشیدن بیشتر زرد نئونی کرده ام، بنابراین احتمالاً باید به یک بند ساعت مشکی برگردم یا دقیقاً با نئون مطابقت داشته باشم.

این یک لباس آسان برای من بود که فقط در حالی که از در بیرون می دویدم چیزی را روی آن پرتاب کنم. چیز خاصی نیست، اما این یک برش واقعی از زندگی است.

خرید لباس:

پنج شنبه
لباس نیک گری

چرا آن را پوشیدم: اول، می خواهم توجه داشته باشم که جلیقه ایمنی نئون برای دوچرخه سواری من به خانه است. من آن را برای مهمانی نپوشیدم.

درست قبل از این عکس، من در یک مهمانی کوکتل بودم که دوستم کورتنی ترتیب داده بود. کورتنی شاگرد ستاره من از کتابم است، کوکتل پارتی 2 ساعته، اینجا در آستین. او کتاب من را خواند و حتی بر من سایه انداخت و اکنون میزبان رویدادهای اجتماعی و میکسرهای زیادی است.

این یکی در دوستش بن بود، در یک آپارتمان زیبا با منظره پنت هاوس.

با ژاکت مشکی، ژاکت و شلوار جین مشکی، چیزی پوشیدم که سرگرم کننده بود، اما در عین حال بسیار نیویورکی بود.

راستش را بخواهید، من واقعاً رنگ زرد نئون را از جلیقه ایمنی دوچرخه ام دوست دارم.

شاید این را بیشتر بپوشم؟

شاید نه.

خرید لباس:

جمعه
نیک گری

چرا آن را پوشیدم: من مجبور شدم این لباس را اضافه کنم زیرا این عکس زمانی که آن را در اینترنت پست کردم به نوعی ویروسی شد.

در حالی که لباس من جالب است، چیزی که مردم واقعاً دوست داشتند (حدس می زنم) دیدن این درخت کریسمس از کتاب هایی بود که این مرد خلق کرده بود.

آنچه بیش از همه چشمگیر است این است که هیچ لنگر واحدی وجود ندارد. او فقط از گرانش و وزن کتاب ها استفاده می کند تا از سقوط آن جلوگیری کند.

همه ما می دانستیم که کتاب ها هر لحظه ممکن است فرو بریزند. خوشبختانه آنها هرگز این کار را نکردند!

این یک لباس سرگرم کننده بود و من واقعا پیراهن سبز را دوست دارم. یک پلاگین دیگر برای Style Girlfriend همانطور که استایلیست من آن را به من توصیه کرد.

خرید لباس:

سبک مردانه واقعی تری می خواهید؟

یک هفته در کمد لباس یک پدر سانفرانسیسکویی که در خانه می ماند، یک کارآفرین لباس زیر و یک مدیر فنی شرکت کنید.