نگاه او را بدزدید: سبک تام هنکس در «ایمیل دارید»

پایان دوست دختر تام هنکس

هنگامی که فناوری مدرن افراد ناز را از بین می برد، عشق را آنلاین می یابیم. در نورا افرون شما ایمیل دارید (1998)، ما تماشا می کنیم – اووودر تمام راه – به عنوان دو نیویورکی (تام هنکس و مگ رایان) در یک چت روم AOL ملاقات می کنند و از طریق ایمیل عاشق می شوند.

یک فیلم مد روز

این رام کام ممکن است یکی از آنها نباشد شما موارد دلخواه، اما وقتی به شما می گوییم که هر زن و دختری که You’ve Got Mail را دیده است، حداقل 100 بار آن را دیده است، به ما اعتماد کنید. و هر بار، او کمی بیشتر عاشق تام هنکس شده است.

لپ تاپ تام هنکس-برتا-جیکرو-نمک-ایمیل-نورا-ایفرن-سبک-دوست دختر-لپ تاپ

FOX

چرا ما جو فاکس را دوست داریم؟ او یک سگ دارد. به علاوه، کمد لباس او آماده سازی کلاسیک Upper East Side است. او از آن دسته پسرهایی است که در شهری پرشتاب بزرگ شد و سپس در لیگ آیوی به مدرسه رفت. متأسفانه، این نوع تربیت می تواند با نگرش بدی همراه باشد که در ابتدا به نظر می رسد او آن را به تصویر می کشد.

فاکس با وجود ظاهر پرمدعا و امپراتوری شرکتی خانواده، ثابت می‌کند که مردی وفادار و دلسوز است که اولویت خانواده‌اش به جای تجارت خانواده‌اش است.

او زمانی که از یک دوست دختر قدیمی جدا می‌شود، ما را جذب می‌کند، زیرا یک فرد اجتماعی کم عمق است. ما نمی گوییم که داشتن یک زندگی اجتماعی فعال چیز بدی است، اما برای دستیابی به چیزی معنادارتر، باید از سبک زندگی که به آن عادت کرده اید دست بردارید.

شما ایمیل دارید

در سبک کمدی رمانتیک واقعی، دو متضاد (که معلوم می‌شود خیلی متفاوت نیستند!) در تاریکی درباره هویت یکدیگر شروع می‌کنند، اما ما بسیار آگاه هستیم که جو فاکس (تام هنکس) وارث/باهوش تجارت است. دشمن واقعی کتابفروشی مستقل/بچه کامل کاتلین کلی (مگ رایان).

به طور خلاصه، مگ رایان مجبور می‌شود به پدر تام هنکس اجازه دهد کتاب‌فروشی فوق‌العاده زیبا، اما کاملاً خراب او را بخرد و آن را به معادل یک بارنز و نوبل تبدیل کند. “مرد” واقعا او را پایین می آورد.

شما ایمیل دارید

در پایان فیلم، آنها دو مرغ عشق آنلاین تصمیم می گیرند در زیبای 91 ملاقات کنندخیابان باغ خیابان در پارک مرکزی. اساساً، این یک ملاقات کور است، اما با فشار بسیار بیشتر، زیرا در این مرحله هر یک از افراد مهم دیگر خود را کنار گذاشته است تا این شانس وجود نداشته باشد که شخصیت چت روم آنها معامله واقعی است.

ما عاشق ظاهر معمولی تام هنکس در این صحنه هستیم و ممکن است سگ او را بیشتر دوست داشته باشیم. مردی با سگ نمی تواند آدم بدی باشد. این فقط علم است.

آنچه در مورد سبک تام هنکس دوست داریم شما ایمیل دارید

  • در حالی که خیاطی باید به روز شود (چین های دهه 90 hel-l-lo!)، پالت رنگ روی نقطه باقی می ماند. بچه ها، رنگ های زمینی آسان است. دوستانه شدن را شروع کنید.
  • اون سگ! واقعاً، برینکلی در میان پنج سگ برتر فیلم، آسان است (انتخاب های خود را برای این لیست در نظرات اضافه کنید، زیرا اکنون در SG HQ در حال اجراست). ساده ترین راه برای گرفتن یک دختر با یک سگ ناز است. خوب، به تام هنکس برگردیم.
  • هنکس یک پیراهن چوگان معمولی با فوم دریایی به تن می کند که بلافاصله ما را به فکر ساحل می اندازد. شخصیت تام هنکس احتمالاً وقتی در سکوی همپتونز است یا در باشگاه راکت بال بازی می کند، این چیزها را به هم می زند (این کاری است که افراد ثروتمند انجام می دهند، درست است؟)

آیا می خواهید سبک شایسته هنکس را انتخاب کنید؟ این قطعات را امتحان کنید:

  شما ایمیل دارید، تام هنکس

// خرید ظاهر //

خرید خود را با تیم SG میانبر کنید!

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

برای دستیابی به سبکی مناسب برای صفحه نمایش بزرگ کمک می خواهید؟ تیم Style Girlfriend آماده است تا طرح خرید شخصی شما را بسازد.