نکات خط موضوع ایمیل و بهترین روش ها برای سال 2022 (با مثال!)

خطوط موضوع ایمیل می‌تواند تفاوتی در باز شدن یا نشدن ایمیل شما در یک صندوق ورودی شلوغ ایجاد کند. بارها و بارها در این پست ببینید چه چیزی برای ساخت افراد عالی نیاز است.

چگونه بهترین خطوط موضوع ایمیل خود را بنویسیم

قبل از اینکه به چند نمونه خاص از خطوط موضوع ایمیل عالی نگاه کنیم، بیایید آنچه را که در ساخت یک خط موضوع با گیرنده طنین انداز می شود مرور کنیم.

برای ماندن در هدف، باید:

1. طول را به درستی دریافت کنید

برای تعیین طول بهینه برای پایگاه مشتری خود باید مقداری آزمایش انجام دهید، اما دستورالعمل ها نشان می دهد که نقطه شیرین موضوعی است که بین 6 تا 10 کلمه طول دارد.

چند کلمه بیشتر یا چند کلمه کمتر تاثیری منفی روی نتایج شما نمی گذارد، اما کلمات زیاد (بیش از 20) یا اصلاً کلمه ای نداشته باشید باعث ایجاد مشکل می شود.

2. کلمه “خبرنامه” را حذف کنید

به هیچ عنوان از کلمه “خبرنامه” در موضوع ایمیل خود استفاده نکنید. آمارها نشان می دهد که نرخ باز شدن ایمیل با ظاهر شدن این کلمه در قسمت موضوع تقریباً 19٪ کاهش می یابد.

این معمولاً به این دلیل است که مردم خبرنامه‌های سنتی را خسته‌کننده می‌دانند تا مملو از محتوای ارزشمند. بنابراین، حتی اگر واقعاً در حال ارسال خبرنامه هستید، به آن اشاره نکنید. محتوای ارزش بسته بندی شده در خود ایمیل را ذکر کنید.

3. از تست A/B استفاده کنید

یکی از راه‌های عالی برای اطمینان از برنده بودن خط موضوعی که می‌سازید، انجام تست A/B بر روی چند تنوع از خطوط موضوعی است. می‌توانید طول کلمه، لحن طنزآمیز را در مقابل چیزهای دقیق‌تر، انتخاب کلمه یا هر تعداد فاکتور دیگر آزمایش کنید.

هنگامی که دیدید مخاطبان شما چه نوع موضوعی را بیشتر دوست دارند و به آن پاسخ می‌دهند، در راه رسیدن به بهترین بازه‌ها و تعاملی که تاکنون از یک کمپین بازاریابی ایمیلی دیده‌اید خواهید بود.

4. از کلمات اسپم، کاراکترهای خاص و فریاد خودداری کنید

شما می خواهید شهرت فرستنده خود را بکر نگه دارید، و این به معنای دور ماندن از پوشه هرزنامه است. چیزی بیش از نویسه‌های خاص (#%*@) و پیام‌ها با حروف تمام حروف، به گیرندگان ایمیل و ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی «هرزنامه» نمی‌گوید. در بهترین حالت، این موارد باعث لغو اشتراک شما می شود. معمولاً، آنها دقیقاً در پوشه هرزنامه قرار می گیرند.

برخی از کلمات اسپم رایج عبارتند از:

  • اکنون درخواست دهید
  • حذف خودکار ایمیل
  • بیلیون
  • پاداش نقدی
  • ارزان
  • نرخ ها را مقایسه کنید
  • اعتبار
  • درآمد خود را دو برابر کنید
  • دلار کسب کنید
  • پول نقد اضافی کسب کنید
  • بدهی را حذف کنید
  • کسب و کار خود را منفجر کنید
  • درآمد اضافی
  • رایگان
  • پول نقد سریع

از رایج ترین کلمات هرزنامه خودداری کنید و خطوط موضوع خود را از مشکل و ایمیل خود را از پوشه هرزنامه دور نگه دارید.

اوه، و همچنین از علامت تعجب زیاد استفاده نکنید.

5. همه گزینه ها را در نظر بگیرید

راه های زیادی برای نزدیک شدن به خطوط موضوع ایمیل وجود دارد، از کوتاه و شیرین، شخصی، خاص کلمه کلیدی و غیره. تعیین کنید که کدام یک از بسیاری از گزینه ها بیشتر با شخصیت برند شما و ترجیحات مخاطبان شما مطابقت دارد و سپس دست به کار شوید.

برخی از انواع معمول خطوط موضوع عبارتند از:

  • فوری
  • فهرست کنید
  • بحث برانگیز
  • موضوع پرطرفدار
  • کمبود
  • چگونه
  • سوال
  • محلی
  • باهوش/جذاب
  • شخصی
  • کوتاه و شیرین
  • نگاهی دزدکی
  • پیشنهاد
  • آمار
  • فرمان
  • کلمه کلیدی

توضیحات در مورد نحوه ساخت هر یک از اینها را می توانید در اینجا پیدا کنید.

6. از ایموجی ها دوری نکنید

زمانی که ایموجی ها برای اولین بار معرفی شدند، شاید گنجاندن آنها در موضوع ایمیل بسیار بحث برانگیز بود، اما آن روزها مدت هاست گذشته است.

بارها و بارها، مطالعات نشان می‌دهد که استفاده از ایموجی‌ها در موضوعات به احتمال زیاد باعث افزایش نرخ باز می‌شود و بازاریابان ایمیل هوشمند از این مزیت استفاده می‌کنند.

با این حال، باید مراقب نحوه استفاده از آنها باشید. بسیاری از ایموجی‌ها ممکن است به‌عنوان هرزنامه شناخته شوند، و بسته به لحن خود ایمیل (مثلاً یک ایمیل تراکنشی)، ممکن است نامناسب باشند.

همچنین می‌خواهید ایموجی‌های خود را در میان کلاینت‌های ایمیل و دستگاه‌های تلفن همراه نیز آزمایش کنید، زیرا ممکن است در هر کدام متفاوت ارائه شوند.

اما، تا زمانی که از آنها با احتیاط استفاده کنید و مطمئن شوید که با لحن کلی ایمیل و برند شما مطابقت دارند، ایموجی‌ها می‌توانند افزوده‌ای عالی باشند. و برای آشنایی عمیق با بهترین شیوه های شکلک، حتما به اینجا سر بزنید!

7. به یاد داشته باشید که متن پیش نمایش را اضافه کنید

اگر خط موضوع ایمیل شما به عنوان عنوان ایمیل شما عمل می کند، متن پیش نمایش مانند زیرنویس است. این همان متن کوچک بعد از خط موضوع است که قبل از کلیک کردن روی ایمیل، در صندوق ورودی مشترک ایمیل شما نمایش داده می شود.

اگر متن پیش‌نمایش خود را سفارشی نکنید، فقط از ابتدای ایمیل شما کشیده می‌شود. این خوب است، اما اگر واقعاً می‌خواهید ایمیل خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، سعی کنید متن پیش‌نمایش را اضافه کنید که به ایمیل شما ارزش بیشتری می‌دهد.

پیش‌نمایش متن به شما فضای بیشتری می‌دهد تا از خط موضوع خود استفاده کنید، محتوای ایمیل را به زبان بیاورید، و توجه مشترک را به خود جلب کنید – مطمئن شوید که از آن نهایت استفاده را می‌کنید!

خطوط موضوع ایمیل خوب به خودی خود خوب هستند، اما خطوط موضوع ایمیل عالی دارای متن پیش نمایش هستند که همراه با آنها پخش می شود.

7 مثال عالی از موضوع ایمیل و بهترین روش

اکنون که اصول اولیه را بررسی کرده‌ایم و به شما مراجع زیادی برای ایجاد خطوط موضوعی خودتان داده‌ایم، بیایید نگاهی دقیق‌تر به برخی از نمونه‌ها و بهترین شیوه‌های خط موضوعی که باعث کارایی آنها می‌شود بیاندازیم.

1. آنها را به موقع بسازید

همانطور که این خطوط موضوع نشان می دهد، دادن اطلاعات مورد نیاز مشترکین در صورت نیاز به افزایش نرخ باز و موفقیت در بازاریابی ایمیلی کمک می کند.

7 نکته برای الهام بخشیدن به موضوع خبرنامه

تصویر: StudioJPilates

این چهار موضوع خبرنامه ثابت می کند که به موقع بودن هنگام ارائه اطلاعات برای مشترکین مهم است. هیچ یک از این خطوط موضوعی بیش از حد هوشمندانه نیستند، اما همه آنها عملکرد خوبی داشتند زیرا گیرندگان می خواستند اطلاعات ارائه شده را دریافت کنند.

اتوماسیون کلید ارائه پیام های مناسب در زمان مناسب است. توالی‌های اتوماسیون ساده مانند یک سری ایمیل خوش‌آمدگویی یا یک ایمیل سبد خرید رها شده، برخی از ایمیل‌های با کارایی بالا هستند که می‌توانید ارسال کنید، زیرا زمانی اتفاق می‌افتند که توجه خواننده را جلب کنید.

2. آنها را مشخص کنید

اشتراک‌گذاری اطلاعات مکان خاص به مشترکین خود می‌گوید که به آنها توجه دارید.

7 خط موضوع خبرنامه برای الهام بخشیدن به شما

اکثر مردم کنجکاوی ذاتی در مورد رویدادهای منطقه خود دارند، بنابراین استفاده از خطوط موضوع ایمیل مانند این می تواند کلیک های بیشتری را به همراه داشته باشد.

3. از اعداد خود استفاده کنید

گاهی اوقات اعداد بلندتر از کلمات صحبت می کنند زیرا اطلاعات را سریع و آسان می کنند.

به این مثال توجه کنید:

7 نکته برای خطوط موضوع خبرنامه ایمیل

تصویر: Newoldstamp

آن خط موضوع نه تنها یک مزیت واضح برای گیرنده ارائه می دهد، بلکه یک شخص واقعی نیز دارد که آن را ارسال می کند. وجود نام شخص در قسمت فرستنده به جای ایمیلی که به نظر می رسد از یک شرکت غیرشخصی یا نام دسته ای آمده باشد، شانس باز شدن و خواندن خبرنامه شما را افزایش می دهد.

4. از خطوط موضوعی هدفمند برای مخاطبان تقسیم شده استفاده کنید

کمپین های ایمیل تقسیم شده 760 درصد بیشتر از کمپین هایی که در کل لیست ایمیل شما منتشر شده اند، درآمد کسب می کنند.

شما می توانید مخاطبان خود را بر اساس عوامل مختلفی از جمله:

  • موقعیت جغرافیایی
  • سن
  • جنسیت
  • صنعت
  • عادات خرید
  • سرگرمی ها
  • استخدام

البته، می‌توانید از بازاریابی ایمیلی خود برای انجام این کار استفاده کنید و سپس خطوط موضوع ایمیل متمرکز بر لیزر را ایجاد کنید تا گروه‌های تقسیم‌بندی شده خود را شگفت‌زده کنید و احتمال باز کردن ایمیل‌ها را افزایش دهید.

برخی از نمونه‌های عالی از خطوط موضوعی که برای بخش‌های مخاطب بسیار هدفمند جذاب هستند عبارتند از:

خطوط موضوع ایمیل برای خبرنامه شماتصویر: Mequoda

کاوش عمیق در علایق و نکات دردناک مخاطبان به تیم بازاریابی شما کمک می کند تا موضوعاتی را ایجاد کند که کنجکاوی را برانگیخته و نرخ باز را افزایش دهد.

اگر در بخش بندی واقعاً خوب کار می کنید، ممکن است بتوانید خطوط موضوع ایمیل مانند زیر را ارسال کنید:

7 خط موضوع ایمیل خبرنامه

تصویر: Yelpwifi

اینکه بتوانید به مشتریان اطلاع دهید که از حمایت آنها قدردانی می کنید بسیار ارزشمند است. و اگر بتوانید یک موضوع شخصی شده برای آنها بفرستید، بلافاصله توجه آنها را جلب می کند.

5. این فصل است

تعطیلات زمان خوبی برای ارسال خبرنامه ایمیلی است زیرا مردم به دنبال پس انداز تعطیلات و همچنین ایده های هدیه هستند.

در اینجا لیستی از ایده های فوق العاده با موضوع تعطیلات برای خط موضوع شما در این فصل آمده است:

7 نکته برای الهام بخشیدن به موضوع خبرنامه شماتصویر: Mequoda

برای اینکه نشان دهید چقدر آسان است که این کلمات کلیدی را در کمپین بعدی خود وارد کنید، این مثال بعدی را بررسی کنید:

خطوط موضوع ایمیل برای خبرنامه شما

تصویر: Mequoda

اگر این موضوعات را با شخصی سازی و تقسیم بندی در محتوای خود ترکیب کنید، نتایج شما حتی بهتر خواهد بود.

6. آنها را غافلگیر کنید

چه کسی سورپرایز را دوست ندارد؟ یکی از راه های عالی برای افزایش نرخ باز شدن خبرنامه، اشاره به یک شگفتی در داخل است.

می توانید از خط موضوع خود به عنوان تیزر استفاده کنید:

خطوط موضوع خبرنامه ایمیل

تصویر: StudioJPilates

یا می‌توانید راهنمایی بزرگ‌تری بدهید، مثلاً به مشترکین اجازه دهید بدانند که چه نوع محتوایی را در خبرنامه‌تان دریافت می‌کنند:

خطوط موضوع برای خبرنامه ایمیل شما
تصویر: SearchEngineLand

دادن خوراکی‌های کوچک به مخاطبان خود مانند محتوای سه بعدی، اینفوگرافیک، راهنماها و پلان‌های طبقه، باز کردن خبرنامه شما را مانند باز کردن یک هدیه، راهی عالی برای افزایش ارزش شما در نظر آنها می‌کند.

7. و در نهایت، FOMO

FOMO یا ترس از دست دادن، راهی عالی برای سرمایه گذاری مشترکین برای باز کردن خبرنامه ایمیل شماست.

خطوط موضوع خبرنامه

تصویر: Yelpwifi

هر چه بتوانید با موضوع موضوع خود احساس فوریت بیشتری داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که مشترکین بخواهند ببینند برند شما چه چیزی برای آنها در نظر گرفته است. عباراتی مانند “آخرین شانس”، “انقضا” یا “زمان محدود” برای الهام بخشیدن به فوریت عالی هستند، به ویژه در میان مشاغل تجارت الکترونیک که در حال ارسال پیشنهاد هستند.

فقط مطمئن شوید که آنچه را که شعار شما وعده می دهد ارائه می دهید. باز کردن یک ایمیل “فوری” برای کشف اینکه هیچ فوریتی در بدنه ایمیل وجود ندارد به کمپین بازاریابی شما نتیجه معکوس می دهد و مخاطبان را آزرده خاطر می کند. ممکن است نرخ باز شدن ثابتی را مشاهده کنید، اما نرخ کلیک و تجربه مشتری شما آسیب خواهد دید.

بسته شدن

تعداد کمی از رسانه ها در چشم انداز بازاریابی دیجیتال به اندازه ایمیل شخصی هستند. این یک کانال عالی برای ایجاد اعتماد و اطمینان بین مشترکین و برند شما است. دادن اطلاعاتی که به مشترکین خود نیاز دارند و می خواهند به شما کمک می کند تا کسب و کار شما را به عنوان یک کالای مورد علاقه قرار دهید، خواه این ارزش در قالب محتوا، محصولات یا خدمات باشد.

با این حال، برای رسیدن به آن نقطه در رابطه خود با مشترکین، باید محتوای خود را در معرض دید مشترکین خود قرار دهید. این بدان معناست که از مرور سریع صندوق ورودی که اکثر مردم هنگام مدیریت بار بیش از حد روزانه ایمیل‌های خود انجام می‌دهند، عبور کنید.

در حالی که نوشتن یک موضوع اصلی می تواند نسبتاً آسان باشد، ایجاد خطی که باز شده ها را تقویت کند و مطالب شما را بارها و بارها خوانده شود کمی پیچیده تر است.

ما مجموعه کاملی از خطوط موضوع ایمیل با عملکرد بالا و با کیفیت بالا را به شما ارائه کرده‌ایم که می‌تواند به عنوان الهام‌بخش کمپین بازاریابی ایمیل بعدی شما باشد تا به خبرنامه ایمیل شما کمک کند تا به عنوان یک صندوق ورودی، جایگاه خود را پیدا کند.

یادداشت ویراستار: این پست برای دقت و تازگی در نوامبر 2021 به روز شد.