نکات بیشتری از یک مربی هیدراتاسیون آب بنوشید

نکات آب بیشتری بنوشید

چه می‌شد اگر راز نگاه کردن، احساس کردن و بهترین عملکرد به سادگی رفتن به سمت شیر ​​آب و پر کردن یک فنجان آب باشد؟

میدونم میدونم. به نظر من یک اطلاعات تجاری است.

اما به عنوان بنیانگذار Hey You Drink Water، من اینجا هستم تا به شما بگویم که … خب، احتمالاً باید آب لعنتی بخور

نکات آب بیشتری بنوشید

و نه، من به شما نمی گویم که روزی هشت لیوان بنوشید. یا شروع به حمل یک کوزه عظیم آب کنید (برادر… نه).

چیزی که من قصد دارم به اشتراک بگذارم این است چگونه بدن خود را به درستی هیدراته کنید تا سلامت جسمی و شناختی را به حداکثر برسانید.

برای برخی از نکات جامد «آب بیشتری بنوشید» (و چرا پشت سر آنهاست) آماده هستید؟ در ادامه بخوانید:

اولین چیزی که باید بدانید این است که بیش از 75 درصد از بزرگسالان آمریکایی در وضعیت کم آبی مزمن خفیف قرار دارند.

این نوع کم آبی برای ویزیت بیمارستان به اندازه کافی شدید نیست، اما بدن شما را مجبور می‌کند تا با کالیبر پایین‌تری عمل کند – چیزی که می‌تواند روی 20 اونس استارباکسی که شما ارائه می‌دهید تحمل کند.

علائم کم آبی مزمن خفیف بسیار متفاوت است زیرا هیدراتاسیون تقریباً بر هر سیستم و عملکرد بدن تأثیر مستقیم دارد.

اما برخی از اولین نشانه ها مه مغزی، زمان واکنش کند، خواب آلودگی و حتی خستگی تمام بدن است.

شما معمولاً این علائم را قبل از اینکه مغزتان شروع به تحریک شاخص‌های تشنگی کند، تجربه خواهید کرد.

یعنی اگر احساس تشنگی می کنید؟ بله، شما در حال حاضر کم آب شده اید و از عواقب کند شدن مغز رنج می برید. اینگونه است که اکثریت ما روز به روز وجود داریم… رکود بعد از ظهر، کسی هست؟

اگر یک مغز سریع و کارآمد برای تبدیل شما به هیدروانجلیست کافی نیست، برخی از مزایای دیگر مصرف آب بیشتر در روز را در نظر بگیرید:

  • ظاهر بهتر پوست. یک عارضه جانبی رایج کم آبی خفیف، حلقه های تیره زیر چشم و لب های ترک خورده است. برای یک ارائه بزرگ (Zoom) یا تاریخ با فاصله اجتماعی، ظاهر جذابی نیست. وقتی هیدراته می‌شوید، پوست شما حجیم می‌شود و به پر کردن خطوط و چین و چروک‌ها کمک می‌کند.
  • سلامت دهان و دندان. حتی کم آبی خفیف می تواند باعث بوی بد دهان و افزایش خطر پوسیدگی شود.
  • خلق و خوی بهبود یافته. هیدراتاسیون به معنای واقعی بر حالت خلق و خوی شما تأثیر می گذارد، به این معنی که هر چه هیدراته تر باشید، راحت تر می توانید خلق و خوی خود را کنترل کنید و احساسات خود را پردازش کنید (شاید بالاخره زمان آن رسیده است که آسیب های دوران کودکی را باز کنید یا به هر گونه مردانگی سمی ادامه دهید؟!). همچنین می تواند احساس اضطراب و همچنین هورمون های استرس را کاهش دهد.
  • ارگاسم بهتر آره واقعا. هیدراتاسیون بر حجم هر مایع در بدن شما تأثیر می گذارد. عرق، خون، مایع مغزی نخاعی، و بله….حتی که یکی کم آبی می تواند منجر به کاهش کیفیت اسپرم و همچنین کاهش حجم آن شود. ناگفته نماند که هیدراتاسیون جریان خون را افزایش می دهد و شما را به ارگاسم رضایت بخش تر می رساند (همچنین یک ارتباط قوی بین کم آبی و اختلال نعوظ وجود دارد).

الان حواسم هست؟ امیدوارم.

پیشنهاد من این است که یک هدف روزانه برای آب تعیین کنید که نصف وزن بدن شما (به پوند) بر حسب اونس باشد. حدود 100 اونس به هدف خود برسید، اما اگر طبیعی است که این کار را انجام دهید، از نوشیدن بیشتر دریغ نکنید.

با این حال، فقط بر نوشیدن آب معمولی تمرکز نکنید. زمانی که آبی که می نوشید با مواد معدنی، الکترولیت ها و فیبر فراوان ترکیب شود، فواید آن را به حداکثر خواهید رساند.

سه قانون برای هیدراتاسیون بهینه همانطور که توسط دکتر دانا کوهن در کتاب خود بیان شده است فرو نشاندن (به شدت توصیه می شود) عبارتند از:

1. آب بنوشید. 2. آب بخورید. 3. آب را جابجا کنید.

آب بنوشید – فنجان آب خود را پر نگه دارید (این یکی از مورد علاقه من است) و مقدار زیادی آب لیمو، آب سبز و نوشیدنی های آبرسان را در برنامه روزانه خود بگنجانید – همه اینها می تواند در هدف روزانه شما در آب باشد.

آب بخور – مقدار زیادی فیبر و گیاهان غنی از آب را در رژیم غذایی خود قرار دهید (حداقل 10 وعده در روز). این فهرست‌ها و همچنین کتاب الکترونیکی برنامه غذایی آبرسان من می‌توانند کمک کنند.

آب را جابجا کنید – از بی تحرکی خودداری کنید. هرچه منظم‌تر حرکت کنید، آبی که مصرف می‌کنید موثرتر در بدن و تمام بافت‌های آن توزیع می‌شود.

چیزی به سادگی یک بار در ساعت بلند شدن از روی میز، حرکات کششی و چرخش، یا پیاده روی طولانی مدت می تواند تاثیر زیادی بر سلامت طولانی مدت و هیدراتاسیون شما داشته باشد.

اما چه زمانی متوجه خواهید شد که به ایستگاه هیدراسیون رسیده اید؟

ابتدا به دنبال علائم شناختی باشید.

انرژی بیشتری خواهید داشت، زمان واکنش شما بهبود می یابد، مه مغزی و خستگی کمتری در طول روز خواهید داشت و در نهایت، احتمالاً متوجه خواهید شد که خلق و خوی و سلامت روان شما نیز کمی خوش بینانه به نظر می رسد.

از نظر فیزیکی می‌توانید مراقب پوست روشن‌تر، ناخن‌های سالم‌تر و موهایی باشید که سریع‌تر رشد می‌کنند یا قوی‌تر می‌شوند.

چگونه بفهمیم به اندازه کافی آب می نوشیم؟

یک فرد هیدراته باید هر 2 تا 3 ساعت یکبار با جریان قوی به مدت 15 تا 25 ثانیه ادرار کند و ادرار شما باید به رنگ نی باشد.

ادرار شفاف در واقع یک شاخص عالی برای هیدراتاسیون مناسب نیست – ممکن است به این معنی باشد که شما بیش از حد هیدراته می کنید و مواد مغذی کافی را در کنار آن مصرف نمی کنید.

به خاطر داشته باشید که هیدراتاسیون نیاز به ثبات دارد و ممکن است تا 2 هفته آبرسانی مداوم طول بکشد تا اینکه تمام مزایای آن را احساس کنید. بهترین کاری که می توانید برای حمایت از یک سبک زندگی هیدراته انجام دهید این است که یک فنجان آب مشخص تهیه کنید و همیشه آن را همراه خود داشته باشید.

آن را در شب در کنار تخت خود، در آشپزخانه هنگام آشپزی، در ماشین در حین رفت و آمد و روی میز خود هنگام کار قرار دهید!

ما بیشتر احتمال دارد که آب بنوشیم زمانی که در دسترس باشد، اما فنجان همچنین به عنوان یک یادآوری بصری عمل می کند که به شما کمک می کند به آرامی شاخص های تشنگی طبیعی خود را بازیابی کنید.

نکات آب بیشتری بنوشید

آیا می خواهید به طور مداوم نکات و یادآوری های آب بیشتری بنوشید؟

با من در اینستاگرام در Hey You Drink Water همراه باشید تا بهترین نکات من را مستقیماً در فید خود دریافت کنید!

یا، برای مربیگری ملایم و مسئولیت پذیری، دوره آنلاین 2 هفته ای من را در HydrationChecklist.com بررسی کنید.

از لیوان آب پر من گرفته تا مال شما… به سلامتی!