نحوه پوشیدن کراوات بافت دار با پنج روش

مدل دوست دختر 5 روز 5 راه

من نمی‌توانم وانمود کنم که می‌دانم پوشیدن کت و شلوار و کراوات چه حسی دارد، وقتی رسمی‌ترین چیزی که معمولاً می‌بینید این است که پیراهن‌تان را داخل آن بپوشید. من یک کت و شلوار خریدم که برای مصاحبه بعد از دانشگاه بپوشم و یک بار آن را پوشیدم. فکر می‌کنم والدینم آن را از پشت کمد اتاق خواب دوران کودکی‌ام که سال گذشته نقل مکان کردند، اهدا کردند.

یکی از راه‌های مبارزه با این احساس «اوه، مرا سبک صدا کن. آقای دوست دختر پدرم بود.» احساس هنگام لباس پوشیدن این است که لوازم جانبی را انتخاب کنید که کمی مدرن تر به نظر برسد. فکر کنید: جوراب های پررنگ، یک دستبند در کنار ساعت و یک کراوات بافت دار به جای لباس های گردن سنتی تر.

مانند GQ آن را بیان کنید، “به دنبال چیزی کمی اساسی تر با بافت باشید.”

مانند؟ فلانل، توید، پشم… هر چیزی که طبق وبلاگ چیت شیت به سبک مردانه می‌گوید، «عمق بصری را برای یک لباس ملایم» فراهم می‌کند.

Bland ممکن است کمی کشدار باشد – هر چه باشد شما یک خواننده SG هستید! شما می دانید چگونه حتی محافظه کارانه ترین کت و شلوار را بیشتر شبیه خود کنید.

در زیر، نحوه پوشیدن کراوات بافت دار به پنج روش:

دوشنبه
دانش پژوه، مدرسه عالی، فارغ التحصیل، مناسب، مرتب

خوب بپوش: همه چیز را با استفاده مداوم از رنگ – در این مورد، آبی – کنار هم بکشید. اوه، و آن کت و شلوار خاکستری؟ این فوق العاده همه کاره است. در اینجا روش های بیشتری برای پوشیدن لباس آویزان شده در کمد وجود دارد.

سهشنبه
جین، ژاکت، لایه لایه، لایه های روشن، لایه های پاییزی

خوب بپوش: پوشیدن رنگ‌های تیره‌تر روی پارچه‌های روشن‌تر یکی دیگر از روش‌های عالی لباس برای پیش‌بینی پاییز است. مثل همیشه، با شروع هوای خنک، ما عاشق یک کت جین هستیم.

چهار شنبه
دفتر معمولی، استیلرز پیتسبورگ، زرد، سیاه و زرد، آماده

خوب بپوش: یک ژاکت زرد آفتابی با شلوار جین تیره و ظاهری تک رنگ نسبتاً رام می شود.

پنج شنبه
بلیزر، کشور، بریتانیایی، شمالی، آمادگی، سوارکاری

خوب بپوش: چکمه‌ها و یک کت بلیزر تعادل کاملی را بین «سخت» و «جنتلمن» برقرار می‌کنند. از اینکه با چه تعداد لباس می توانید چکمه های توری مانند بالا بپوشید، متعجب خواهید شد. در اینجا، ما به شما نشان خواهیم داد.

جمعه
عروسی، رسمی، مناسبت خاص، شیک پوش، کت و شلوار

خوب بپوش: با یک گل برگردان روشن و متضاد ظاهر را بازیگوش نگه دارید. اوه، و آن پیراهن لباس سفید؟ این یک کمد لباس ضروری است. تو کمدت یکی داری، نه؟!

کراوات های بافت دار #SGapproved را بخرید

کراوات بافت دار الیور اسپنسر

الیور اسپنسر، 90 دلار

چگونه یک کراوات بافت دار بپوشیم

جمهوری موز، 60 دلار

چگونه یک کراوات بافت دار بپوشیم

نوار کراوات، 25 دلار

بافت می تواند به شکل کراوات بافتنی باشد، مانند نسخه نوار کراوات، در بالا.

به گفته The Gentlemanual، یک کراوات بافتنی مانند این بهتر به نظر می رسد که با گره کوچکتر استفاده شود:

کراوات‌های بافتنی معمولاً در عرض باریک‌تر و همچنین پارچه‌های انعطاف‌پذیرتر عرضه می‌شوند – شما نمی‌توانید همان گره‌هایی را که با انواع ابریشم یا پنبه‌ای استاندارد می‌زنید ببندید. ما یک گره کوچکتر مانند گره چهار در دست یا ساده را توصیه می کنیم. این کار باعث می شود که کراوات بافتنی بدرخشد و گره شما نسبت به عرض کراوات خیلی بزرگ به نظر نمی رسد.

***

آیا می‌خواهید روش‌های بیشتری برای پوشیدن لباس‌های مورد علاقه‌تان ببینید؟ نحوه پوشیدن پیراهن برتون، ژاکت بمب افکن و پیراهن مجلسی را بررسی کنید.