نحوه پوشیدن جلیقه (یا جلیقه، اگر می خواهید آن را اینطور بنامید)

همانطور که ماه بلایندرز به پایان می رسد، می خواهیم یک بار دیگر شما را تشویق کنیم که از تصورات از پیش طراحی شده خود در مورد آنچه که «می توانید» یا «نمی توانید» بپوشید خارج شوید. امروز، این بدان معناست که به شما نشان می دهد چگونه جلیقه بپوشید بدون اینکه به نظر برسید که لباس پوشیده اید.

دوست دختر به سبک ماه پرده

به همان روشی که می توانید خود را متقاعد کنید که یک ترند را امتحان نکنید، می توانید خود را متقاعد کنید که ظاهر کلاسیک را امتحان نکنید. اشتباه پوشیده شده.

مورد در نقطه؟ جلیقه.

زیرا ما به آنچه شما می خواهید بروید، می رسیم. ما واقعاً انجام می دهیم. شما خواستن شبیه پل:

بیتلز پل جلیقه پوشیده

خیلی باحال. خیلی معمولی بنابراین “این چیز قدیمی؟” همسانی نیست. به نظر نمی رسد که او تلاشگر باشد.

اما بعد شما ظاهر را برای خودتان امتحان می کنید و وقتی در آینه نگاه می کنید، یک جاستین کامل هستید:

جاستین تیمبرلیک جلیقه پوشیده

خیلی خوب، این عکس مربوط به هشت سال پیش است، اما عکس قبلی مربوط به پنجاه سال پیش است! و پل به وضوح برنده “چه کسی آن را بهتر پوشید؟” رویارویی!

بنابراین ما به شما نشان می دهیم که چگونه جلیقه بپوشید و شیک به نظر برسید، نه خجالتی.

خیلی باحال، نه تلاش سخت Swerve-y ترسناک نیست. خوب خوب. شما ایده را دریافت می کنید.

تفاوت بین جلیقه و جلیقه چیست؟

پاسخ کوتاه؟ هیچ چی.

پاسخ طولانی تر؟ واقعاً هنوز چیزی نیست، اما این بریتانیایی ها هستند که تمایل دارند آن را جلیقه خطاب کنند، در حالی که آمریکایی ها عموماً از این لباس بدون آستین که نیم تنه مردانه را می پوشاند به عنوان جلیقه یاد می کنند.

از آنجایی که ما در اینجا در SG HQ پر از آمریکایی‌ها هستیم، به جلیقه می‌مانیم، اما با خیال راحت آن را هر طور که دوست دارید صدا کنید، تا زمانی که برای این کار لهجه جعلی را انتخاب نکنید.

آیا پوشیدن جلیقه شیک است؟

آن را پیچ و تاب نکنید. جلیقه یک روند نیست. این مدت طولانی بوده است، و همچنان برای کسانی که دانش و اعتماد به نفس لازم را دارند کار می کند.

اگر سر پل را که با پیراهن سفید، جلیقه تیره و شلوار خط خطی‌اش خوش تیپ به نظر می‌رسد، از تصویر بالا جدا کنید و آن را به یک نفر در جهان نشان دهید که نمی‌داند بیتلز کیست (یکی باید باشد، درست است؟ ). من تضمین می کنم که آنها نمی توانند دوره زمانی را قرار دهند. دلیلش این است که وقتی جلیقه درست پوشیده می شود احساس تازگی می کند، نه قدیمی.

نحوه پوشیدن جلیقه

با شلوار مجلسی و کت جین

برای شکرگزاری چه بپوشیم

SG می گوید: سلام! این چقدر عالی به نظر می رسد؟ بسیار عالی. و مدرن، درست است؟ این به لطف کت جین با آبکش تیره است که برای یک کت اسپرت و آن کفش‌های ورزشی فلورسنت سفید روشن قرار گرفته است. کاملاً جوان و در عین حال کاملاً پیچیده.

با روکش بافت دار

نحوه پوشیدن کت پفی

SG می گوید: لازم نیست جلیقه از کت و شلوار سه تکه بیرون آمده به نظر برسد! می‌توانید زیر لباس‌های بیرونی رسمی‌تر یک جلیقه پف‌کرده یا لحافی بپوشید تا حالت یین یانگ داشته باشید که در عین حال متعادل و مدرن به نظر می‌رسد.

با شلوار جین و OCBD

سوال خواننده دوست دختر سبک، جلیقه پسرانه

SG می گوید: در حالی که به نظر می رسد این ساده ترین راه برای پوشیدن جلیقه باشد، با احتیاط ادامه دهید زیرا می توانید به منطقه “معلم راهنمایی که فکر می کند بچه ها او را بیشتر از آنچه واقعا دوست دارند” تغییر دهید. بسیار سریع یک جلیقه در پارچه‌های بافت‌دارتر – مانند شاه ماهی یا توید می‌تواند جزئیاتی مانند یقه برگردان یا دکمه‌های فانتزی را کنترل کند.

فقط بقیه لباس را ساده بازی کنید. پیراهن را در تنه و دکمه های جلیقه را به جز دکمه پایین نگه دارید. یک شلوار جین تیره و یک پیراهن آکسفورد اضافه کنید، و شما آماده هستید.

همچنین می‌توانید آن را با شلواری به رنگ هماهنگ اما نامتناسب بپوشید. هیچ چیز بدتر از دو خاکستری که تا به حال ندیده اند وجود ندارد.

با چيني و بوت مجلسي

جلیقه

SG می گوید: بچه ها این را با من بگویید… جلیقه ها را نباید کاملاً باز کنید، اما دکمه پایین را باز نگه دارید.

چینی های رنگارنگ زمینی مورد علاقه خود را بردارید (سبز زیتونی، شرابی یا قهوه ای را در نظر بگیرید) و یک پیراهن ترد از آنجایی که این یک نسخه معمولی از یک لباس سنتی است، مطمئن شوید که ظاهر را با جزئیات شیک مانند یک دستبند فلزی پیچی و جوراب های راه راه کامل کنید.

پیدا کردن بهترین جلیقه

تناسب و پارچه کلید هستند. شما نمی خواهید به نظر برسید که یک کرست کمری پوشیده اید یا یک جلیقه نجات ناتوان وقتی صحبت از پارچه به میان می‌آید، یک جلیقه سنتی‌تر با بافت، استایل کردن یک لباس را آسان‌تر می‌کند، زیرا ظاهری متمایز دارد که به مردم اجازه می‌دهد بدانند که شما دو تکه دیگر کت و شلوار سه تکه را به سادگی پرت نکرده‌اید.

وقتی نوبت به اعداد لحافی و پف کرده می‌رسد، در مورد اندازه‌بندی (به معنای واقعی کلمه) اتاق تکان دادن دارید، اما برای ظاهری ساده، چیزها را در سمت باریک‌تر نگه دارید.

آیکون های چت

آماده‌اید تا استایل کت و شلوار خود را افزایش دهید؟

اگر آماده‌اید پرده‌ها را از کمد لباس زمستانی‌تان بردارید، اما از فکر خرید آن وحشت دارید… چرا اجازه ندهید تیم SG برای شما خرید کند؟

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. با خدمات خرید شخصی آنلاین خود، می‌توانیم توجه ویژه‌ای را به شما قول بدهیم که به شما احساس بهترین و شیک‌ترین نسخه مرد فوق‌العاده‌ای را که در حال حاضر هستید، می‌دهد! ما همچنین به شما کمک می کنیم تا بفهمید که چگونه لباس های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

اگر برای یک برنامه خرید آماده هستید که در زمان، انرژی و سلامت شما صرفه جویی می کند، ما را فریاد بزنید.