نحوه مدل دادن به یک سویشرت هودی

نوشته گابی مایرز | آخرین به روز رسانی: 19 سپتامبر 2022 | 5 دقیقه خواندن

پاییز به معنای دنج و دنج به معنای هودی های پیراهن کش است. این فقط ریاضی است!

پس از نقل مکان از منطقه خلیج به شیکاگو در تابستان امسال، می توانم تأیید کنم که مردان در سراسر کشور حتی در یک روز خنک و خنک، هودهای خود را خریداری می کنند.

نحوه مدل دادن به هودی

اما تفاوتی بین لباس هودی که به نظر می رسد آن را در تاریکی انداخته اید و در جستجوی یک ساندویچ صبحانه قرار داده اید، و یک لباس هودی شیک و معمولی وجود دارد.

بیایید مطمئن شویم که می‌دانید چگونه به یک هودی مدل دهید تا مطمئناً در اردوگاه دوم بیفتید.

اول چیزهای مهم؟ شما باید با یک سویشرت هودی با کیفیت شروع کنید.

در حالی که همه ما هودی مورد علاقه شخصی خود را داریم که نوستالژی دوران شکوه ورزش دبیرستان را برانگیخته است، به داشتن گزینه ای که بدون به خطر انداختن راحتی کمک می کند، کمک می کند.

وارد کنید: Pullover 10 ساله Flint & Tinder که فقط در هاکبری موجود است.

با خطوط تمیز، تناسب ساختاری، و آستین‌های رگلان که طیف وسیعی از حرکات را ممکن می‌سازد، چه پوست خوک را پرتاب کنید و چه در قفسه بالای کتابخانه به دنبال کتابی برسید، این هودی است که می‌توانید با آن احساس خوبی داشته باشید.

نه تنها به گونه ای چاپلوسی می کند که فکر نمی کردید با جیب کانگورو امکان پذیر باشد، بلکه در آمریکا نیز پرورش یافته است.

پنبه از دلتای می سی سی پی می آید، پشم گوسفند در کارولینای جنوبی ساخته شده است، نوار تقویت شده با جناغ (که به نگه داشتن همه چیز در جای خود کمک می کند) از فیلادلفیا (مثل من!)، و همه آن ها در لس آنجلس جمع می شوند.

به علاوه، این پسر بد در شش رنگ ثابت (به هر دو معنای کلمه) عرضه می شود، بنابراین مطمئناً یکی وجود دارد که دقیقاً در کمد لباس شما جا می شود.

و هنگامی که سایه مناسب خود را پیدا کردید و آن را تا زمانی که درزها پاره شد بپوشید، می توانید با ضمانت 10 ساله آن را تعمیر کنید.

متقاعد نشدی؟

نحوه استایل کردن یک هودی برای هر روز هفته را بررسی کنید:

دوشنبه
نحوه مدل دادن به هودی با جلیقه پف دار

خرید لباس:

همه ما می دانیم که سویشرت ها پادشاه حاکم کمد لباس ورزشی شما هستند، پس بیایید این یکی را امتحان کنیم!

مربوط: تمام موارد دلخواه پاییز Team SG را بخرید

با طناب، چکمه‌های موک و یک جلیقه پف‌کن، این ژاکت یک لایه عالی برای یکی از آن پیاده‌روی‌های آرام پاییزی است که به نوعی به آبجوسازی جدید داغ در شهر ختم می‌شود.

AKA، روز پاییزی عالی.

آیا اتفاقی افتاده است که قارچ را در جایی در مسیر دنبال کنید؟ جیب کانگورویی شما تا زمانی که به خانه برگردید، نگهداری ایمن را فراهم می کند.

سهشنبه
چگونه یک هودی را به طور معمولی استایل کنیم

خرید لباس:

ترکیب شدن در یک جمعیت نوعی لنگ است، اما آیا به ترکیب شدن در شاخ و برگ های پاییزی فکر کرده اید؟

کار بعدی خود را با اجازه دادن به برگ های چرخان الهام بخش پالت رنگ مناسب شما عاشقانه کنید.

چهار شنبه
نحوه مدل دادن به هودی با شلوار جین

خرید لباس:

شکستن شلوار جین سلواژ کار سختی است، بنابراین چه وقت خود را صرف کرده باشید و چه تازه شروع کرده اید، با راحتی در جای دیگری از بدن به خود پاداش دهید.

اجازه دهید شطرنجی یک پیراهن فلانل فوق العاده نرم از زیر یقه این پیراهن کش لباسی دنج بیرون بیاید تا ظاهری آرام و در عین حال مرتب و پاییزی داشته باشید.

پنج شنبه
نحوه پوشیدن کت و شلوار مردانه

خرید لباس:

آیا تا به حال روی قطار سرهنگی پریده اید؟ من شخصاً از طرفداران بسیار آسان کت و شلوار هستم و دوست دارم که چگونه به شما اجازه می دهد با لایه بندی خلاقانه بازی کنید.

اگر تناسب بزرگی را با این کت و شلوار انتخاب کردید، می‌توانید در روزهای خنک‌تر یک هودی باریک زیر آن بپوشید و دکمه‌های جلوی آن را باز بگذارید تا کمی پیکابو بازی کنید.

از طرف دیگر، می‌توانید آستین‌های این کت و شلوار را در قسمت کمر بسته بپوشید و قسمت پایین آن را با دستبند به بالا ببندید تا ظاهری آرام‌تر و ساده‌تر داشته باشید.

جمعه
نحوه پوشیدن هودی با شلوار گرمکن

خرید لباس:

نگاهی که شما را به یک آخر هفته تنبل پاییزی می برد.

اجازه دهید هودی شما هدف اصلی خود را به‌عنوان لایه شماره 1 شما برای لذت بردن از اطراف، نوشیدن قهوه، و شاید اگر واقعاً می‌خواهید آن را به نمایش بگذارید، برای گرفتن روزنامه به کار بگیرید.