نحوه استفاده از ایمیل های نظرسنجی برای ایجاد نبض در پایگاه مشتری

ایمیل های پیمایشی ارتباط ارزشمندی هستند که هر شغلی توانایی ارسال آن را دارد. بیایید نحوه ایجاد یکی را بررسی کنیم و به برخی از نمونه های ایمیل نظرسنجی عالی نگاه کنیم.

ما متوجه می شویم – شما باید بدون اینکه بیش از حد مزاحم به نظر برسید ، بدانید چه اتفاقی برای مشتریان شما می افتد. به همین دلیل توصیه می کنیم از ایمیل های نظرسنجی برای نگه داشتن انگشت خود در نبض استفاده کنید. و وقتی خوب انجام شود ، می تواند یک برد برای هر دو طرف باشد.

بیایید دقیقاً ایمیل های نظرسنجی و دلیل اهمیت آنها برای کسب و کار شما را باز کنیم.

به هر حال ایمیل نظرسنجی دقیقاً چیست؟

اقتصاد جهانی بازاریابی ایمیلی ارزش گذاری شد 8.49 میلیارد دلار در سال 2021. بازاریابی ایمیلی استراتژی اصلی تقریباً برای هر نام تجاری و عمودی است. ایمیل های نظرسنجی برای هر شغلی که می خواهد ارتباط خود را با مشتریان بهبود بخشد قابل مذاکره نیست.

ایمیل های نظر سنجی مشتریان فرم های پرسشنامه ای هستند که از طریق ایمیل ارسال می شوند. شرکت ها پس از فروش یا رویدادی آنها را برای مشتریان خود ارسال می کنند. نتایج جمع آوری شده و برای هدایت تصمیمات استراتژیک تجاری آینده مورد استفاده قرار می گیرد.

برقراری ارتباط از طریق ایمیل ساده ترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان است. و تنها چیزی که لازم است چند کلیک است.

هیچ زمانی مثل زمان حال نیست

هیچ چیز بدتر از ارسال دسته ای ایمیل های نظرسنجی و دریافت صفر پاسخ نیست.

اما مشتریان شما فقط یک انسان هستند. آنها افراد شلوغی هستند و حتی مهربان ترین قلب ها می توانند به یک حرکت ملایم برای چرخاندن توپ نیاز داشته باشند.

بنابراین بهترین راه برای تشویق پاسخ های به موقع مشترکان چیست؟

مشتریان باید بدانند چقدر طول می کشد. آنها می خواهند بدانند که قصد ندارند در یک سوراخ خرگوش بیست دقیقه ای از فرم های پیچیده گوگل و مقاله های 1000 کلمه ای در مورد “تجربه مصرف کننده” خود غوطه ور شوند.

86 درصد مشتریان از اصالت یک مارک قدردانی کنید

بنابراین صادق باشید که چقدر طول می کشد و مشتریان شما به آن احترام می گذارند – درست مانند Ritual در مثال ایمیل نظرسنجی زیر.

  • آنها لحن درستی را نشان دادند (ما قدردان هستیم ، قول می دهیم ، به سلامتی شما سلامتی)
  • اعلام شد که چقدر طول می کشد به وضوح (فقط چند دقیقه طول می کشد)
  • با استفاده از a ، ایمیل را کوتاه و متمرکز نگه داشت CTA را پاک کنید (در نظرسنجی شرکت کنید)

آیین-نظرسنجی-ایمیل-مثال

منبع: واقعا ایمیلهای خوبی

ارزش آن را داشته باشید

اما گفتن لطفاً برای همه مشتریان شما کافی نخواهد بود.

شاید لازم باشد برای شیرین کردن معامله کمی پیشنهاد دهید. اکنون ما نمی گوییم برای تکمیل ایمیل های نظرسنجی خود باید 20 دلار به Paypal آنها بدهید ، اما چیزی مانند تخفیف در خریدهای آینده می تواند راهگشا باشد.

مثال ایمیل بررسی Frye

منبع: واقعا ایمیلهای خوبی

نگاهی به این نمونه ایمیل نظرسنجی از Frye ، تهیه کنندگان کفش خوب بیندازید. همه یادداشت های مناسب توسط:

  • رسیدگی به مسائل مربوط به “سریع و آسان”
  • کوپن 50 دلاری برای اهداف آینده برای ایجاد انگیزه برای کلیک کردن
  • خوب طراحی شده با نسبت تصویر به کپی عالی و طراحی هرم معکوس

برای کاهش اصطکاک ، نظرسنجی های خود را وارد کنید

هر بازاریابی که ارزش نمک خود را دارد می داند که نرخ پاسخ به ایمیل نظرسنجی عالی نیست. بین 5 تا 30 درصد معمولی است.

در واقع وادار کردن مشتریان برای کلیک روی پیوند و خروج صندوق ورودی خود بسیار دشوار است. اما لازم نیست باشد.

Campaign Monitor به طور یکپارچه با دریافت بازخورد برنامه ای که به شما امکان می دهد به سادگی فرم ها را بر روی قالب ایمیل خود بکشید و رها کنید – بدون ایجاد فیلترهای هرزنامه. ما را بررسی کنید راهنمای فرم های ایمیل برای یادگیری بیشتر

این نمونه ایمیل نظرسنجی توسط Taylor Stitch نمونه ای از این مورد است.

مثال ایمیل نظرسنجی Taylor Switch.

منبع: واقعا ایمیلهای خوبی

آنها مستقیماً سر اصل مطلب می روند و تمام سوالات بلافاصله برای مشتری قابل مشاهده است. تنها کاری که باید انجام دهند این است که آنها را پر کرده و روی POST کلیک کنید. اگر در تلاش برای جلب رضایت مشتریان در نظرسنجی خود هستید ، این یک استراتژی فریبنده ساده است.

بسته شدن

بیایید با خود روبرو شویم – آسان نیست که مشتریان خود را با ایمیل های نظرسنجی درگیر کنید. اما آنها بخش مهمی از ارتباطات هستند و بهترین راه برای اطلاع از اتفاقات و احساسات آنها است.

نکاتی را که امروز در مورد آنها صحبت کردیم دنبال کنید و به یاد داشته باشید که ارزش آن را دارند. این بهترین راه برای افزایش نرخ مشارکت در نظرسنجی و در جریان ماندن است.

ایمیل همچنان شماره یک کانال برای بازاریابی در هر زمینه عمودی است و Campaign Monitor در اینجا به شما کمک می کند ایمیل های نظر سنجی مشتریان هر قدم از راه.