مورد تایید SG: پرواز 001 سفر اسپیس‌پاک

افشای کامل: من یک بارفروش بدنام هستم.

من همیشه احساس می کنم، “خب، شاید من می خواهم از شلوار جین سفید به شلوار جین مشکی به شلوار جین آبی تغییر دهم. همه در یک روز.» قبل از اینکه متوجه شوید، چمدان من ده پوند برای یک سفر سه روزه به ویسکانسین بسیار سنگین است، و من در تعجب هستم که آیا واقعاً باید آن پارک اضافی را در ماه ژوئیه بسته بندی کنم.

به همین دلیل است که من با خط پرواز 001 سفر Spacepak که بسیار مبتکرانه است وسواس دارم. من یکی برای لباس و کیت لوازم آرایش آویزان دارم. من از هر دوی آنها در سفر اخیر به لس آنجلس استفاده کردم و فکر کردم به شما نشان دهم که چرا آنها چنین موهبتی هستند.

چه چیزی در مورد Flight 001 Travel Spacepak بسیار عالی است:

پرواز 001 سفر Spacepak

{حالا میبینی…}

من قبلاً … چیزهای زیادی را جمع کرده بودم و با یک جفت بالاپوش جدید به خانه برگشتم. آنها مقدار زیادی ملک در کیف من خواستند، بنابراین اگر قطعات صرفه جویی در فضا را نداشتم، فکر می کنم در پرواز خانه آن کفش ها را دور گردنم می پوشیدم.

سبک-دوست دختر-پرواز001-چمدان

{حالا اینطور نیست}

Spacepak به شما کمک می کند تا فضای چمدان خود را با فشرده سازی اقلام بسته بندی شده به حداکثر برسانید و آنها را مرتب نگه دارید تا بوت شوند. لباس Spacepak به ویژه نوآورانه است، یک طرف آن برای لباس های تمیز و طرف دیگر برای لباس های کثیف است. دیگر لازم نیست اقلام فرسوده خود را در یک کیسه خرید قدیمی پلاستیکی هدف قرار دهید (اوه، فقط من هستم؟).

به‌علاوه، بستن محفظه با زیپ و فشار دادن آن برای فشرده‌تر کردن بیشتر، سرگرم‌کننده است. می شنوید که هوایی که می خواهد تماماً حریص باشد و فضایی را اشغال کند، از دریچه های طرفین بیرون می رود.

پرواز 001 سفر Spacepak

لوازم آرایش Spacepak نیز عالی است، و نه فقط به این دلیل که به رنگ نارنجی، رنگ مورد علاقه من است (هر چند بدیهی است که کمک کرد).

من واقعاً همه جیب‌ها و محفظه‌های زیپ‌دار را دوست دارم که به من اجازه می‌دهند مراقبت از پوستم را جدا از آرایشم جدا از ویتامین‌هایم و غیره نگه دارم. همچنین خوب است که بدانم وقتی به مقصدم می رسم، کیفم را باز نمی کنم تا همه چیز را پیدا کنم.

کیف لوازم بهداشتی Flight 001 Travel Spacepak

فلایت 001 Travel Spacepak برای لوازم بهداشتی بدون زیپ چگونه به نظر می رسد:

کیت لوازم بهداشتی Flight 001 Travel Spacepak

و یک چیز احمقانه که بی‌اهمیت به نظر می‌رسد، اما واقعاً اینطور نیست: هر Spacepak در دو رنگ مختلف عرضه می‌شود، بنابراین احساس می‌کنید به جای چیزی که به شما اجازه می‌دهد جوراب‌ها و لباس‌های زیر اضافی را در چمدان‌تان قرار دهید، چیزی سرگرم‌کننده خرید می‌کنید. .

فکر می‌کنم این واقعاً دلیل نمی‌شود که یک بسته‌بندی کارآمدتر مانند هیتا همیشه من را تشویق کند، اما حداقل تا آن زمان می‌توانم چیزهای زیادی را که می‌توانم جاسازی کنم. انجام دادن وقتی سفر می کنم می خواهم با خودم بیاورم.

با توجه به لباس‌های Spacepak با قیمت 46 دلار و لوازم آرایش Spacepak با قیمت 42 دلار، محصولات پرواز 001 ارزان نیستند، اما اگر اغلب سفر می‌کنید، مطمئن هستم که ارزش این قیمت را دارند.

Flight 001 Travel Spacepak را برای لباس و لوازم آرایش از اینجا بخرید:

***

برای ارتقای سبک در حال حرکت خود آماده اید؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

لباس هایی که به شما احساس یک میلیون دلار می دهد اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد، اما ساختن آن کمد لباس می تواند دردسرساز باشد. اگر آماده سرمایه‌گذاری روی لباس‌های جدید هستید، اما از فکر خرید برای آن‌ها می‌ترسید… به خرید Team SG برای شما فکر کنید! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***

نکات سفر بیشتری برای شیک به نظر رسیدن حتی زمانی که در حال حرکت هستید می خواهید؟

لوازم ضروری سفر، نحوه زنده ماندن از یک پرواز طولانی در شرایط اقتصادی، و لباس‌های آسان سفر را بررسی کنید