ملزومات کمد لباس مردانه برای 30 سالگی شما

لوازم ضروری کمد لباس مردانه برای 30 سالگی شما

در هر سنی به بهترین شکل ظاهر شوید. در این راهنما، لوازم ضروری کمد لباس مردانه را برای خود بیابید دهه 30 و کمد لباس های ضروری را بررسی کنید 20، 40 سالگی شما، و دهه 50


در سی سالگی، شما بهتر با سبک شخصی خود آشنا می شوید. در بیشتر موارد، شما می دانید چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی برای شما خوب به نظر می رسد. شما هم می دانید که چه هستید نکن پسندیدن. روندهایی که آمده اند و رفته اند و شما تصمیم گرفته اید از آنها بگذرید. رنگ هایی که شما را زیبا می کنند بلا.

شما همچنین در حرفه خود جلوتر هستید. این بدان معناست که نیازهای کمد لباس متفاوت است. همچنین به طور کلی به معنای درآمد قابل تصرف بیشتر برای خرج کردن در چیزهای زیباتر است.

این لیست از ملزومات کمد لباس مردانه در دهه 30 شما جامع نیست. شما همچنان به شلوار جین زیبا، یک جفت چکمه توری خوب، یک کت گرم زمستانی نیاز دارید.

در عوض، این فهرست را معیاری از اقلامی در نظر بگیرید که هر مردی باید در این دهه به کمد لباس خود اضافه کند.


در زیر، فهرستی از 6 مورد ضروری کمد لباس مردانه برای 30 سالگی را بررسی کنید:

1. کت و شلوار زغالی

کمد لباس مردانه زغالی ضروری است

وقتی برای شغل درخواست می دادید، تازه وارد این صنعت شده بودید و لباس مصاحبه شما نشان دهنده وضعیت جوانی شما بود. زمانی که سی سالگی به ضربه زدن می رسد، ده سال (!!) تجربه کسب کرده اید.

در این مرحله، بسیاری از مشاغلی که می خواهید، از شما می خواهند که به بخش نگاه کنید. حداقل هر چند وقت یکبار

tl;dr؟ تو باید کت و شلوار داشته باشی

حتی اگر هر روز برای سر کار کت و شلوار نمی پوشید (مخصوصاً در حال حاضر، قبل از ظهر)، رویدادها اراده جایی که کت و شلوار لازم است بیایید

در خارج از محل کار، احتمالاً به نقطه‌ای رسیده‌اید که تقریباً هر آخر هفته، عروسی یکی از دوستان یا اعضای خانواده برای شرکت در آن برگزار می‌شود.

برای این رویدادها، کت و شلوار ضروری است.

و یک کت و شلوار زغالی خوب در بررسی عملکرد با SVP شما همانقدر تیز به نظر می رسد که در زمین رقص زمانی که در مراسم عروسی پسر عموی خود فرش می کنید.

>> بیشتر: راهنمای نظافت مردان در 30 سالگی

کت و شلوارهای زغالی نرمی دارند که به خوبی با چرم های مشکی و قهوه ای ست می شود و همچنین با هر ترکیب پیراهن/کراواتی که در آن قرار می دهید عالی به نظر می رسد.

همچنین؟ زغال چوب به اندازه کافی تیره است که اهمیت یک رویداد را نشان دهد، اما می تواند با لباسی که با آن می پوشید روشن شود تا مناسب روز نیز باشد.

به دنبال کت و شلواری باشید که از “فرسکو” پشمی ساخته شده است. نقاشی دیواری پشمی پشمی با نخ های محکم پیچ خورده است که به آنها اجازه می دهد الگوی بافت باز داشته باشند و باعث دوام بیشتر و همچنین تنفس بیشتر مواد می شود.

در عین حال، برخی از نقاشی های دیواری پشمی کمی درشت تر از انواع دیگر پارچه های کت و شلوار دیده می شوند – این چیزی است که خودت خواسته ای. به پارچه اجازه تنفس می دهد و به راحتی رطوبت را از بین می برد.

کت و شلوار پشمی نقاشی دیواری بسیار بیشتر از کت و شلوارهای پشمی بسیار نرم و ابریشمی دوام می آورد و کمتر در معرض وزش فاق در شلوار است.

// از ما خرید کنید //

2. کفش مجلسی قهوه ای

کفش مجلسی قهوه ای مردانه

هنگامی که کت و شلوار را تهیه کردید، باید یک جفت کفش مناسب تهیه کنید.

کفش‌های مجلسی با کلاه قهوه‌ای یک انتخاب همه کاره هستند که با لباس بالا یا پایین عالی به نظر می‌رسند. کفش‌های کاپشنی نام خود را از دوخت ساده روی جعبه پنجه گرفته‌اند که به کفش روکشی می‌دهد. کلاه را می توان با یک دوخت ساده یا با یک الگوی پانچ به نام بروگ مانند سبک بالا انجام داد.

برای تطبیق پذیری بیشتر به دنبال یک جفت با شکل طبیعی و گرد باشید. انگشتان پایی که بیش از حد زاویه دار هستند، به خوبی با ظاهر غیر رسمی تر جفت نمی شوند.

کفش مجلسی قهوه ای سمت راست با شلوار جین و پیراهن آکسفورد به همان اندازه که با کت و شلوار خوب به نظر می رسد.

در یک کفش مجلسی قهوه ای به دنبال چه چیزی باشید

به دنبال کفشی باشید که از چرم کامل ساخته شده باشد. چرم دانه کامل چرمی است که از بالاترین لایه پوست حیوان درست زیر مو درست می شود. این بادوام ترین قسمت پوست است.

بریدگی های جزئی را می توان از چرم های تمام دانه صاف و جلا داد. اکثر تولیدکنندگان کفش با کیفیت از رویه‌های پوست گوساله در کفش‌های خود استفاده می‌کنند تا حسی لطیف داشته باشند، اما در عین حال می‌توانند ضربه‌ای را تحمل کنند.

در مورد سایه، اگر می خواهید فقط یک جفت داشته باشید، قهوه ای تیره بهترین راه است. مانند مشکی، قهوه‌ای تیره با کت و شلوار زغالی حس حرفه‌ای را حفظ می‌کند، اما لطافت قهوه‌ای با جین یا چینی بهتر از مشکی می‌شود و آن را به سایه‌ای متنوع‌تر تبدیل می‌کند.

بعد از رویه، به دنبال یک زیره با کیفیت در کفش مجلسی خود باشید.

زیره قسمت زیادی از راحتی کلی کفش و همچنین طول عمر آن را تعیین می کند. چند راه برای چسباندن زیره به رویه وجود دارد، اما روش امتحان شده و واقعی، جوش گودیر است.

>> بیشتر: راهنمای خانه پسران در 30 سالگی

کفش های گودیر دارای نواری از چرم، لاستیک یا گچ هستند که در اطراف پایه رویه آن دوخته شده است. این قطعه چاه است. سپس زیره به محل جوش دوخته می شود. زیبایی جوش گودیر این است که علاوه بر ایمنی بیشتر از چسب، امکان تعویض کفی را نیز فراهم می کند.

تعویض زیره کفش – بر خلاف تعویض خود کفش – باعث صرفه جویی در هزینه و دردسر شکستن مداوم کفش های نو می شود. با مراقبت مناسب، یک جفت کفش گودیر قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشد، می تواند چندین دهه دوام بیاورد.

// از ما خرید کنید //


خرابی نهایی کفش مجلسی مردانه


3. مایو شیک

تنه شنا مردانه قهوه ای اورلبار

یک جفت مایو ساده چیزی است که هر مردی باید تا سی سالگی داشته باشد. چیزهای کمی غم انگیزتر از رفتن به ساحل و دیدن یک مرد بالغ با یک شلوارک با چاپ دیوانه کننده است.

خوشبختانه، حد وسط زیادی بین تنه های جوانی وجود دارد و یک اسپیدو

به عنوان یک قانون کلی، تنه شنا باید به بالای زانو و بالاتر ضربه بزند. هر چیزی طولانی‌تر باشد و به نظر می‌رسد که تصمیم گرفته‌اید پس از یک بازی هیجان‌انگیز بسکتبال پیک‌آپ، یک شیرجه سریع داشته باشید.

وقتی صحبت از طرح و رنگ می شود، کمتر بیشتر است.

سیاه، آبی یا قرمز کلاسیک برای همه عالی به نظر می رسد. در مورد استایل، برندهای بیشتر و بیشتری در حال ساخت تنه شنا هستند که شبیه شورت در برش‌هایی هستند که نسبت به شورت‌های معمولی شما جذاب‌تر و بالغ‌تر هستند. ویژگی‌هایی مانند مگس زیپ‌دار و زبانه‌های کناری جزئیات زیبایی را اضافه می‌کنند.

// از ما خرید کنید //

4. چمدان خوب

چمدان واقعا خوب در سی سالگی شما یک الزام مطلق است. همانطور که در حرفه خود پیشرفت می کنید، ممکن است مورد نیاز باشید برای سفر برای کار، و آن کیف دوفیل نایکی که برای بازی راگبی باشگاهی در کالج گرفتید، آن را قطع نمی کند.

قوانین TSA اساساً دنیای چمدان ها را به دو دسته تقسیم کرده است: چمدان های چک شده و چمدان های دستی.

خوب است که از هر کدام یکی داشته باشید.

هر کیفی که بتواند بیش از این مقدار وسایل ضروری آخر هفته را حمل کند، احتمالاً باید بررسی شود.

نیازی به حضور در فرودگاه با یک چرخ دستی پر از صندوق بخار نیست. اگر می توانید، نسخه بزرگتر غلتک خود را برای گزینه چمدان چک شده خود تهیه کنید (زنان مردی را دوست دارند که به جزئیات کوچک توجه کند!).

در نهایت، به یاد داشته باشید که دوام کلیدی است و آنچه را که برای آن هزینه می کنید، دریافت خواهید کرد. خرج کردن بیشتر برای کیفی با چرخ‌های محکم‌تر و بیرونی ضخیم‌تر به چمدان‌تان اجازه می‌دهد مدت بیشتری با شما سفر کند.

// از ما خرید کنید //

5. یک سویشرت خاکستری کاملاً متناسب

سویشرت مردانه یقه ای شیک و طوسی

بله، لباس خارج از کار هم مهم است!

یک سویشرت خاکستری یکدست و یقه ای ممکن است ساده به نظر برسد. حتی ممکن است یک یا دو در کمد خود داشته باشید!

اما آیا آنها شیک به نظر می رسند؟ آیا آنها به بدن شما تناسب دارند؟ آیا پوشیدن لباس شما باعث می شود احساس کنید یک میلیون دلار هستید؟ اگر نه، هنوز کمد لباس گرمکن خاکستری خود را ضروری ندیده اید.

موضوع اینجاست. یک سویشرت که به خوبی از مواد باکیفیت ساخته شده است و به روشی جذاب تراشیده شده است احتمالاً به این معنی است که باید بیشتر از آنچه که عادت کرده اید برای عرق خرج کنید. به آن به عنوان یک سرمایه گذاری در سبک خارج از وظیفه خود فکر کنید.

تیم SG از سویشرت‌های تاد اسنایدر حمایت می‌کند، اما ما چند مورد دیگر را در زیر آورده‌ایم تا گزینه‌هایی داشته باشید.

// از ما خرید کنید //

6. یک جا کلیدی شیک

جا کلیدی مردانه

با افزایش سن مسئولیت نیز به وجود می آید. با مسئولیت، کلیدها نیز همراه است.

برای همه چیز، از دفتر کار گرفته تا خانه یا آپارتمان و کمد سالن بدنسازی، کلیدهای خود را برمی دارید.

مانند همه چیز در لباس مردانه، شیطان در جزئیات است. یک جاکلیدی زیبا (یا فوب) شما را منظم نگه می دارد بدون اینکه شما را مانند یک سرایدار جلوه دهد.

یک بند چرمی ساده یک گزینه عالی است که به نگه داشتن کلیدهای شما کمک می کند و به راحتی پیدا می شوند. لمس‌های کوچک، مانند حک کردن حروف اول روی چرم، هم شیک هستند و هم در صورت گم کردن آن‌ها مفید هستند.

// از ما خرید کنید //

لوازم ضروری کمد لباس برای 30 سالگی شما

اهل خرید نیستید؟

SG می تواند کمک کند!

توییتر خرید شخصی آنلاین برای مردان

ما یک برنامه خرید شخصی برای شما ایجاد خواهیم کرد که در زمان، انرژی و احتمالاً پول شما نیز صرفه جویی می کند.

آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن