معرفی براکت SG Madness 2019!

SG Madness 2019 مبارک، همه!

جنون sg 2019

در حالی که ورزشکاران مضطرب کالج (و طرفدارانی که آنها را دوست دارند [but don’t necessarily want to see them paid]) منتظر سرنوشت خود در روز انتخابی یکشنبه بودند، تیم ما سخت در حال انجام کارهای نهایی در تورنمنت SG Madness امسال بود.

چگونه کار می کند

اگر تازه وارد هستید، یک توضیح سریع. هر سال، تیم ما گرد هم می‌آید تا شیک‌ترین مردان سال را از میان موسیقی، فیلم و موارد دیگر انتخاب کند. از آنجا، این به شما بستگی دارد، انجمن Style Girlfriend. شما تصمیم بگیرید که چه کسی به عنوان شیک ترین مرد سال انتخاب شود. برای سه هفته آینده، از طریق تورنمنت تک حذفی به موارد دلخواه خود رأی دهید.

(ما برندگان را بازنشسته می کنیم، به همین دلیل است که افراد خوش پوشی مانند رایان گاسلینگ، رایان رینولدز و جف گلدبلوم را در پرانتز زیر نمی بینید.)

برای تغییر اوضاع، امسال کمی متفاوت از شرکت کنندگان در نظر گرفتیم. در زیر در مورد اینکه چگونه آنها را بر اساس تمایلات سبک شخصی آنها به سطل های تازه شکل گرفته و مسلماً نادقیق دسته بندی کردیم، بیشتر توضیح می دهیم.

در اینجا آنچه باید در مورد SG Madness 2019 بدانید آمده است:

مد به جلو

در بالا سمت راست، براکت “Fashion-Forward” را خواهید دید. در اینجا افراد مشهوری را خواهید یافت که نمی ترسند مرزهای آنچه را که خوب به نظر می رسد به نفع چیزهایی که به نظر می رسد جذاب تر کنند. گاهی اوقات کار می کند، گاهی اوقات نه، اما شما باید تمایل آنها را برای آزمایش ظاهرها و روندهای جدید تحسین کنید.

مردم در مکان هایی مانند GQ آنها را “swervy” یا “مواج” یا کلمه دیگری می نامیم که از ترس استفاده نادرست از آن می ترسیم با صدای بلند بگوییم. شما فقط می توانید آنها را شیک بنامید.

تفننی

در خلاف جهت عقربه‌های ساعت، سطل «فانتزی» SG Madness 2019 است. این بدان معنی است که … تقریباً دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. اینها مردانی هستند که به نوعی در لباس تاکسی راحت تر از شلوار ورزشی به نظر می رسند. پادشاهان فرش قرمز، این افراد سبک و راحتی را به لباس پوشیدن می آورند.

حتی در ظاهر خارج از کار، خیاطی خوب و توجه به جزئیات به شما این امکان را می‌دهد که بدانید لباس‌های آن‌ها با همان برنامه‌ریزی دقیق اسکار ترکیب شده است. لک.

کلاسیک

در پایین سمت چپ، براکت “کلاسیک” را خواهید دید. این پسرها ممکن است در مورد روندهای مد پیشرفت جدیدی نداشته باشند، اما همیشه – در فرش قرمز، در مصاحبه ها، در فرودگاه – ظاهری شیک و آراسته نشان می دهند.

متعهد شد

و در نهایت در سمت چپ بالا، براکت “متعهد” امسال. با اشاره به موضوع ما در این ماه، و تشخیص اینکه چگونه استایل شخصی می تواند فراتر از دسته بندی منظم باشد، این براکت شامل مجموعه ای از افراد مشهور است که به نظر نمی رسد حس مد در چهره آن نقش زیادی داشته باشد، یکی با دیگری.

وجه اشتراک همه آنها چیست؟ آنها به طور جدی به سبک شخصی خود متعهد هستند.

سبک هایی که، خوب، بسیار متفاوت هستند. در حالی که جیسون موموآ و برادران همسورث به غیر از عشق به راگبی (به هر حال حدس می‌زنم) اشتراکات کمی با هم دارند، اما از نظر تعهدی که به ظاهرشان دارند شبیه هم هستند. در مورد موموآ، این غارنشین مد لباس بالاست، و برای همسورث‌ها…خوب، تقریباً هنلی است.

و همه آنها در هر لباسی که دوست دارند بپوشند عالی به نظر می رسند، از این رو نقاط آنها در SG Madness 2019.

در زیر، 64 شرکت کننده در SG Madness 2019 امسال:

SG Madness 2019، شیک ترین مرد 2019


در تمام هفته، قبل از پایان رای گیری برای این دور، حتماً با انتخاب های خود وزن کنید ساعت 5 عصر به وقت شرقی که در آن شنبه 23 مارس.

تمام 64 شرکت کننده را بررسی کنید (من تقریباً مطمئن هستم که می توانید تصویر را در یک برگه جدید برای مشاهده نسخه کامل باز کنید) و سپس به من بگویید:

چه کسی را انتخاب می کنید تا تمام راه را برود؟

و فکر می‌کنید کدام مسابقه دور اول نزدیک‌تر خواهد بود؟