معرفی بازی هی دی

بازی HD یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیک در زمینه کشاورزی و کشاورزی است که توانسته محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان به دست آورد. اگر می خواهید در مورد این بازی بیشتر بدانید و یاد بگیرید، پیشنهاد می کنم برای کسب اطلاعات لازم در مورد خرید جم هی دی، این مقاله را ادامه دهید.

معرفی بازی هی دی

این بازی توسط شرکت بزرگ سوپرسل برای سیستم عامل های اندروید و iOS طراحی شده است که بقای بسیاری از زندگی روستایی دوست داشتنی و کسب و کار روزمره را با محصولات موجود در گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می آورد.

در این بازی به عنوان یک کشاورز به شما این فرصت داده می شود تا محصولات کشاورزی مختلف مانند سبزیجات، میوه ها و انواع توت ها را پرورش دهید تا بتوانید مزرعه خود را سازماندهی کنید و محصولات بیشتری را پرورش دهید و ابزارهای درآمد بیشتری را که در اختیار دارید به دست آورید. شما به راحتی می توانید کارخانه های مختلف قند و لبنیات، نانوایی ها و … را راه اندازی کنید تا درآمد کسب کنید و برای فروش بیشتر، محصولات خود را در مجلات مختلف قرار دهید یا روزنامه خود را تبلیغ کنید! همچنین می توانید مکان های مختلفی را برای گسترش مزرعه خود، از طریق خرید فارم پس ایجاد کنید.

به عنوان مثال، برای کسب درآمد از فروش سگ، یک مرغ را در مکانی خشک قرار دهید و در حین نگهداری از حیوانات دیگر مانند سگ، اسب، خوک، گوسفند، گاو و غیره درآمد کسب کنید، زیرا هدف نهایی شما مدل شدن است. کشاورز، خداحافظ، تو نیامده ای، بازی را رها نکن!

خرید الماس هی دی برخی از ویژگی های مزرعه هی دی:

  1. انواع غذاهای خوشمزه را با استفاده از مواد طبیعی مشابه مزرعه خود تولید کنید
  2. شما انواع غذاهای تازه مزرعه را خریداری، می فروشید و تولید می کنید و آنها را برای فروش در فروشگاه های مواد غذایی می فروشید.
  3. امکان بازی آنلاین و کسب درآمد با دوستان خود در شبکه های اجتماعی گوگل پلاس و فیسبوک
  4. ساخت انواع کارخانه ها برای کسب درآمد و گسترش مزرعه مانند کارخانه قند یا کارخانه نورد.
  5. مانند ابزارهای مختلف برای بهبود و کار در مزرعه
  6. فرصت کاشت انواع سبزی و گندم به منظور سود با امکان برداشت
  7.  امکان ایجاد درختان مختلف برای جمع آوری میوه و انجام کارهای دیگر مانند رنگ آمیزی ساختمان و ….
  8. دارای گرافیک خیره کننده نسبت به حجم بسیار کم با صدا
  9. بازی زیبا و شگفت انگیز هی دی در حال حاضر امتیاز 4.5 از 5.0 را در گوگل پلی کسب کرده است.
  10. هی دی که یکی از بهترین بازی ها برای سیستم عامل های اندروید و iOS می باشد.

بازی هی دی را به همه دوستداران استراتژی و بازی با صبر و حوصله پیشنهاد می کنیم!

خرید الماس هی دی با قیمت مناسب

برای توسعه و ساخت مزرعه ای بزرگتر از رقبا و دوستان خود، هم اکنون می توانید با خرید بسته های الماس هی دی را از مجله معروف دیاموند لند اجاره کنید و خرید سریع الماس را امتحان کنید. این پکیج ها دارای شماره های مختلفی هستند که می توانید با توجه به نیاز خود آنها را اجاره کنید.

سایت منبع