مشخصات، قیمت و خرید پیستون پژو 206 (تیپ 5) TU5 025 بالتین

از دیگر امتیازات همین پیشرانه می توان به استهلاک کم، آهسته بودن در حین کارکرد و صدای اندک در روزگار روشن بودن آن اشاره کرد. این موتور مثال بهینه سازی شده TU5 است و به نوعی می توان آن را نمونه ایرانیزه شده موتور EC5 پژو دانست که در پژوی ۳۰۱ نیز به کار رفته بود. همچنین همین پیشرانه را می توان بهراحتی مورد تغییرات قرارداد تا خروجی بالاتری از آن گرفت که کارگزاشتن هدرز و توربوشارژر از آن پاراگراف هستند که این افزایش توان بسته به مقدار تغییرات می تواند از ۵ اسب بخار تا بالای ۱۰۰ اسب بخار برای یک اتومبیل اساسی به کارگیری شهری باشد. توصیهی من به جهت کمتر چگالی به کارگیری از کیت (Decompression) دی پی است، علاوه بر این میتوانید از الگوی واشر سرسیلندر فابریک کارخانه، چند لایه واشر مسی (قطر این واشر بسته به مقدار بوست متغییر هست و باید آنالیز و آنالیز شود) اصلی واترجت بسازید که تنها به جهت بوستهای زیر کاربرد دارد. در همین استیج به جهت کاهش هزینه ترجیح بر این می باشد که از ای سی یو فابریک بهره ببرید، کامپیوتر استاندارد ۲۰۶ قابلیت و امکان تنظیم و تطبیقپذیری را برای بوستهای تحت دارد. ضمن اینکه چنانچه بیشینه گشتاور در به دور پایینتری به دست میآمد هم مصرف و آلایندگی کمتری را شاهد بودیم و نیز کشش اتومبیل در دورهای ذیل بهتر بود. در استیج یک خودرو را اصلی هزینهی کمتری تقویت و سعی می‌کنیم عمده از قطعات فابریک کارگاه به کارگیری کنیم تا قطعات افترمارکت. لیست بها حلقه و پیستون tu5 از شیوه تماس حساس واحد فروش سوله تولیدکننده قابل استعلام است. برای خرید کردن تیم پیستون پژو پارس می توانید از نحوه نمایندگی های مجاز کارخانه رینگ و پیستون tu5 مبادرت کنید. بدین ترتیب به جهت خرید حلقه پیستون پژو پارس اصل و جنس مناسب می توانید مهم ما در تماس باشید. در زمان خرید رینگ پیستون پژو پارس ضمن اعتنا به ارزش آن به دنبال قطعه حیاتی کیفیت باشید. برای خرید کردن اکثر پیستون و بقیه قطعات این موتورها کافی می باشد اصلی واحد فروش در رابطه باشید. حساس توجه به تعداد خودروهایی که حیاتی همین موتورها فعالیت می کنند فروش پیستون و حلقه پیستون همین قطعات بازار خوبی دارد. اهمیت دقت به قابلیتها و انعطاف همین پیشرانه در برابر گونه های ارتقا فنی و تیونینگ به سبک تنفس طبیعی (NA یا این که اتمسفریک) و پرخوران (توربوچارجر یا این که سوپرچارجر) سبب شده می باشد اکثری از علاقهمندان در بازار محدود و پوسیده خودرو ایران، برای دستیابی به اندکی هیجان اکثر به تقویت این پیشرانه روی آورند. Chip Tune یا این که Remap اصطلاح عامیانه اما تخصصی دانش تیونینگ هست که به تهیه و تنظیم مجدد فاکتورهای دارای کارایی پیشرانه گفته می‌گردد و از سوی تیونرهای حرفهای و کاربلد و غالبا بر بر روی دستگاه داینو (گشتاورسنج) یا در آزمون رانندگیهای پشت سرهم و به کمک نرمافزارهای کامپیوتری منحصر به فرد انجام میشود. تجارت اول تنها وب وبسایت تخصصی در حوزه تجارت فی مابین بنگاهی در کشور‌ایران می باشد که در فضای یک خزانه اطلاعاتی شامل بیش از 207.000 کسب و کار فعال در کشور‌ایران به اشاعه تجارت الکترونیک می پردازد. پیشگیری از گریز کمپرس محفظه سیلندر توسط حلقه کمپرس اولیه و دوم شکل می گیرد. در غیر همین صورت نیکی صرفا قدرت ایدهآل گزینه حیث حاصل نمیشود، بلکه ممکن است به پیشرانه آسیب جدی وارد شود. از علائم همین پیشامد می اقتدار به صدای غیر معمولی موتور و کمتر قدرت موتور اشاره کرد. در همین وضعیت درصورتیکه بدنه سیلندر یک تکه باشد، برای حل مشکل خراشیدگی بایستی بدنه داخلی سیلندر را تراشکاری کرد که نیز بسیار زمانبر و هزینهبر میباشد و نیز در کنار آن باعث بزرگتر شدن قطر سیلندر می شود. از دیگر معایب همین پیشرانه به حرارت بالای پیشرانه بایستی اشاره کرد. اضطراری به ذکر است که بوش سیلندر، رینگ و پیستون در کنار یکدیگر عمل می کنند و خرابی یک از این قطعات، موجب پیدایش ایراداتی به جهت دو قطعه دیگر خواهد شد؛ همین قطعات باعث انفجار بنزین و در غایت فعالیت نمودن ماشین می شوند و نیروی به دست آمده از این انفجار را به شاطون و میل لنگ انتقال می دهند. به جهت مثال گشوده نمودن قطعاتی نظیر پمپ هیدرولیک و یا دینام همین پیشرانه پاره ای دشوار و زمانبر میباشد و این در حالی است که قطعهای نظیر دینام را در بیشتر پیشرانهها در دسترس قرار میدهند. اوه پسر، دارای چنین قدرتی نسبت وزن به اسببخار ۲۰۶ حتی بهتر از جاگوار F Type S، شورولت کوروت استینگری یا مرسدس E63 AMG S خواهد بود! درصورت نیت به ارتقا فنی حرفهای در بعد ها مسابقهای (یا حتی حرفهای شهری)، شاسی اتومبیلهای مونوکوک (شاسی یکپارچه) و سیستم تعلیق به منظور نگهداری پایداری خودرو، سوای تردید تهی دست اعمال تغییرات حساس خواهد بود. درنتیجه اجرای همه همین مراحل الزامی نمیباشد اما همزمانی آنها سوای شک و تردید به داشتن پیشرانه قدرتمندتری خواهد انجامید. انجام این پروژه در حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان از جیبتان خالی میکند، ولی در عوض فی مابین ۲۰۰ تا ۳۰۰ اسببخار اخذ میکنید که فارغ از شک و تردید کلیدی اولین تختهگاز خواهید گفت “ارزشش را داشت”. چنانچه شما هر نوع سوالی در ارتباط اساسی چه جایی و نحوه استعمال از قیمت پیستون تیوفایو دارید، می توانید با ما در کاغذ وب تماس بگیرید.