مزایای یونیفرم شخصی روزانه

آیا لباس فرم روزانه می پوشید؟

نه، من فقط با سربازان ارتش، اعضای گروه راهپیمایی، و همبرگرهای فست فود در آنجا صحبت نمی کنم.

منظورم این است که آیا شما یک “از رختخواب بیرون بیاورید و دقیقا می دانید که قرار است چه چیزی بپوشید؟” لباسی که دوباره و دوباره به آن برمی گردی؟

برای برخی از پسرها، لباس روزانه استایل شخصی شما ممکن است به سادگی شلوار جین و تی شرت باشد. برای دیگران، این یک کت و شلوار تیز با نوک بال کاملا صیقلی است.

“یونیفرم” روزانه شما هر چه باشد، اگر یکی دارید، شرط می بندم می توانید قبل از اینکه کمدتان را باز کنید، خودتان را در آن تصور کنید.

برای پسران دیگر، لباس روزانه مانند یک چرت بزرگ به نظر می رسد.

شما از این فرآیند لذت می برید که هر روز صبح کمد خود را باز کنید و آماده باشید تا ترکیب مورد علاقه جدیدی از بالا، پایین، کفش و موارد دیگر را کشف کنید.

برای برخی دیگر، لباس روزانه احتمالاً مانند یک رویا به نظر می رسد، زیرا لباس پوشیدن باعث وحشت می شود.

هر روز صبح که قدم‌های گیج‌آمیزی به سمت کمد لباس‌تان برمی‌دارید، احساس مبهمی از ترس شما را فرا می‌گیرد. امروز چی بپوشم؟ عصبی فکر میکنی

با نگاهی به کمد خود، به نظر می‌رسد که هر کالایی با هم برخورد می‌کند و شما تعجب می‌کنید که آیا چیزی که دارید حتی مطابقت دارد یا خیر. شما از خانه بیرون می روید و بهانه ای می کنید که چگونه نور اتاق خواب شما سوخته است، در صورتی که کسی بپرسد چرا شش سایه آبی پوشیده اید – که هیچ کدام با هم نیستند.

لازم نیست اینطور باشد.

برای پسرانی که دوست دارند هر روز صبح کمد لباس خود را دوباره کشف کنند، خداحافظ به شما.

هرکس دیگری؟ درست از این طریق

وقتی نگاهی را پیدا می‌کنید که برای شما کار می‌کند – واقعاً، واقعاً برای شما کار می‌کند – دلیلی وجود ندارد که به آن پایبند نباشید.

به استیو جابز با یقه‌های یقه‌بند مشکی و کفش‌های دویدن سفیدش یا بلیزرهای جعبه‌ای دو سینه دیوید لترمن فکر کنید. یونیفرم روزانه آنها را محدود نمی کرد. در عوض، اتخاذ یک یونیفرم روزانه به تعریف آنها کمک کرد.

استیو جابز یونیفرم روزانه یقه اسکی مشکی و شلوار جین
استیو جابز با یقه یقه اسکی مشکی خاص خود

البته، شما باید همیشه (البته توسط ما، بلکه از طرف عزیزان زندگیتان) تشویق شوید تا در مورد لباس هایتان چیزهای جدیدی را امتحان کنید.

معنی؟ حتی اگر یک یونیفرم روزانه را انتخاب کردید، نترسید گاهی آن را تغییر دهید یک روند جدید یا یک رنگ جدید را امتحان کنید!

من بچه‌هایی را که هر روز صبح شجاعانه در کمد لباس‌هایشان شیرجه می‌زنند تحسین می‌کنم – الگوها را با هم ترکیب می‌کنند، رنگ‌ها را آزمایش می‌کنند و سبک‌های جدید تست‌رانی.

اما شما به اندازه کافی در صبح مشغول هستید. لباس پوشیدن نباید یک استرس اضافی باشد. اگر “یونیفرم” شما با بدن شما کار می کند و برای محل کار شما مناسب است، آن را بیاندازید و فضای مغز را به امور مهمتر اختصاص دهید.

چگونه لباس روزانه خود را پیدا کنید

بهترین بخش در مورد اتخاذ یک لباس فرم خودخواسته؟ هنگامی که به لوازم اصلی کمد لباس خود پایان دادید، می توانید شروع به خرید چیزهای زیباتر کنید.

به جای ژاکت نخی خاکستری که عادت دارید بارها و بارها بخرید، چرا به ترمه ارتقا نمی دهید؟

اگر قصد دارید تا آخر عمرتان هر روز کت و شلوار بپوشید و به خوبی روی یقه برگردان/دو دریچه/جلو صاف/بدون چین‌دار قرار گرفته‌اید، چرا آن را با اندازه‌گیری درست نکنید؟

گذشته از همه اینها، اگر همیشه آن را بپوشید، ولخرجی واقعاً ولخرجی نیست.

فقط به خودتان یادآوری کنید که در لباس فرم آزادی وجود دارد، اگر آنقدر باهوش هستید که آن را پیدا کنید.

یونیفرم روزانه کار از خانه

برای من مهم نیست که در طول روز در حالی که از خانه کار می‌کنید، هرگز شخص دیگری را نبینید، چیزی برای گفتن وجود دارد که وقتی سر کار می‌نشینید همچنان شلوار می‌پوشید.

ممکن است در همان زمان از رختخواب بیرون بیایید و مستقیماً به سمت میز بروید، اما نمی تواند کار زیادی برای کارایی روز کاری شما انجام دهد. آیا قرار است هنوز در رختخواب باشم؟ مغز شما در حال فکر کردن است

این بدان معنا نیست که باید هر روز خود را به پیراهن و شلوار بپوشانید. ما حتی نمی گوییم که باید شلوار واقعی بپوشید!

برخی از کتانی‌های ورزشی زیبا و یک دکمه پنبه‌ای آکسفورد به خوبی این کار را انجام می‌دهند (که مغز شما را متقاعد می‌کند که اکنون باید مولد باشید).

چیزی شبیه به این:

نحوه پوشیدن دویدن با پیراهن دکمه دار، لباس روزانه

SG می گوید: در واقع دو قانون برای یک لباس شخصی کار از خانه عبارتند از: 1) باید راحت باشد، و 2) لباس خواب نباشد. این دویدن و یک ترکیب معمولی دکمه‌دار هر دو را میخکوب می‌کند.

سبک یکنواخت برای کار

بدیهی است که اکنون محل کار با انواع کدهای لباس همراه است، از گاه به گاه شرکتی گرفته تا “ما یک دفتر معمولی نیستیم، ما یک دفتر کار باحالیم. هر چه می خواهید بپوشید، بره!” که در واقع می تواند گیج کننده تر از قبلی باشد.

شما می‌خواهید جدی گرفته شوید و هرگز نمی‌دانید چه زمانی باید با مشتریان (شخصی یا در چت ویدیویی) ملاقات کنید، بنابراین اگر این شانس را نداشته باشید احتمالاً بهتر است بازی تاج و تخت هودی به خودت قول دادی که فقط وقتی برای اولین بار آن را از Etsy بیرون آوردی در خانه بپوشی.

این بدان معناست که واقعاً همان قوانینی برای لباس کار در خانه مانند لباس روزانه اداری اعمال می شود. شما باید بدون پوشیدن لباس خواب (در اصل) احساس راحتی کنید.

این بدان معناست که ممکن است زمان آن رسیده باشد که کمد لباس‌هایتان را از رنگ‌آمیزی‌ترین پیراهن‌های آبی، شلوار چین‌دار که روز بعد از شام مشتری می‌پوشید، و کفش‌های پنجه مربعی که در زمانی که کفش‌های «زیباتر» شما هنوز در حال پخش شدن هستند، در کمدتان بپوشید. از روز قبل

به جای آنها، سوراخ‌های کمد خود را با پیراهن‌هایی پر کنید که به راحتی و در عین حال مناسب شما هستند، شلوارهای جلو تخت و مدرن. و یک جفت کفش مجلسی اضافی که نیشگون نمی گیرد اما در محل کار معادل یک دمپایی نیست. همانطور که در مورد کابینت آشپزخانه خود فکر می کنید به کمد خود فکر کنید. اگر می‌دانید که نباید بخورید، غذای دوم را با تنقلاتی دارید، بهترین کار این است که تنقلات را دور بریزید. از این طریق؟ هیچ وسوسه ای برای افراط و تفریط وجود ندارد.

یونیفرم روزانه خود را بسازید

اگر آماده پرش روی واگن یونیفرم روزانه هستید، اما از این فکر می‌کنید که دقیقاً چه لباسی باید باشد… خرید با تیم SG را در نظر بگیرید! پایه پایه، این بهترین است!

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. ما می توانیم توجه و مراقبت شخصی را به شما قول بدهیم که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! اگر برای یک روز آماده هستید لک که زندگی شما را تغییر خواهد داد، ما را فریاد بزنید.

***