مایکل تننت از Actually Curious

در واقع بنیانگذار کنجکاو مایکل تننت

مایکل تنانت موسس و مدیرعامل Actually Curious است، یک بازی مهمانی جیبی که از علم و روانشناسی ارتباط عاطفی برای ایجاد سریع مکالمات معنی دار استفاده می کند.

دقیقا همان چیزی است که ما در حال حاضر به آن نیاز داریم. من یک توییت عالی دیدم که می‌گفت: «ما در سال 2021 دیگر صحبت‌های کوچک انجام نمی‌دهیم. دفعه بعد که در یک مهمانی با یک غریبه صحبت می‌کنم، از آنها می‌پرسم چه چیزی آنها را از رسیدن به هدف باز می‌دارد. اهداف زندگی آنها؟”

برای رسیدن به این هدف چه راهی بهتر از حذف کارت‌های ضد بشریت در بازی بعدی که بازیکنان را وادار می‌کند در مورد اینکه آیا تحصیلات عالی یک حق است یا یک امتیاز، بحث می‌کنند؟

فقط مکالمات عمیق در سال 2021!

بچه های واقعی سبک واقعی

ما از بنیانگذار مستقر در بوستون، ماساچوست خواستیم تا در مورد سبک شخصی که او را در طول روزگار خود حمل می کند، به اشتراک بگذارد.

در زیر، پنج روز (به ظاهر سرد!) از مایکل تنانت از Actually Curious:

دوشنبه
مایکل تنانت

مایکل می گوید: در نیوانگلند بهار است و من یاد می‌گیرم که هوا می‌تواند از کمی سرد به کمی گرم تغییر کند. امروز در طرف سرد است.

من انتخاب کردم که تمام مشکی بپوشم، با چند تکه جالب برای لهجه، و یک کیف برای کاربرد.

ما در حال رفتن به یک پیاده‌روی طولانی برای کاوش در شهر هستیم و من می‌خواستم نگاهی به من بدهد که به من اعتماد به نفس بدهد و برای کسانی که می‌دانند به من اعتماد کند، اما همچنین به من اجازه دهد تا با فرهنگ کم‌توجهی که در بوستون وجود دارد و رفتار من کاملاً طبیعی است، ترکیب شوم.

جزئیات لباس

سهشنبه
مایکل تنانت واقعاً کنجکاو است

مایکل می گوید: ترکیبی از قدیم و جدید. من تمایل دارم به دنبال و پوشیدن قطعاتی باشم که جاودانه هستند و وقتی آن را می پوشم، امروز و احتمالاً تا زمانی که از بین بروند، خوشحالم می کنند.

تی شرت اصلی مسابقه مایک تایسون و ایواندر هالیفیلد 1996 من را به یاد روزهای کودکی ام در Bed Stuy Brooklyn می اندازد که به عنوان یک خانواده مسابقات بوکس اصلی را در Pay-Per-View تماشا می کردم، با افراد “دیوانه” از محله.

کت جین از ضخامت و نازک بودن همراه من بوده است و داستان های زیادی از دهه 20 و اوایل 30 سالگی من را به همراه دارد.

این شلوار Publish و کفش‌های کتانی Yeezy 500 تکه‌های یکدست جدید در مجموعه لباس‌های غیررسمی خیابانی من هستند.

جزئیات لباس

چهار شنبه
مایکل تنانت

مایکل می گوید: وقتی مردم از من می پرسند نمادهای سبک من چه کسانی هستند، اغلب می گویم بیل گیتس و لری دیوید.

من دوست دارم کم بیان و راحت باشم و فکر می کنم آنها این کار را با ظرافت کنایه آمیز انجام می دهند. همچنین کار می کند زیرا من از خرج کردن زیاد برای لباس هایم لذت نمی برم.

از طرف دیگر، اکنون که منابع بیشتری دارم، دوست دارم با کفش هایی که برایم شادی می کنند رفتار کنم. من این Yeezy 500 را در Black and Stone دارم. آن‌ها کفش‌های کتانی مناسبی برای زیبایی‌شناختی روحیه‌های سبک پدر من هستند.

جزئیات لباس

پنج شنبه
مایکل تنانت

مایکل می گوید: من اخیراً به بوستون نقل مکان کردم و دارم یاد می‌گیرم که نیوانگلند اسپرینگ می‌تواند شما را سرپا نگه دارد.

این ظاهر به من تطبیق پذیری را داد تا به سمت پالت های رنگی روشن تر حرکت کنم و در عین حال برای کشش های کوتاه در کناره های سایه دار خنک و بادخیز خیابان ها آماده باشم.

کلاه قدیمی عرشه بالایی نوعی نوستالژی ورزشی را در این شهر دوستدار ورزش به من اضافه می کند.

نایک بلیزر، تا پانتای محموله‌ای سبز جعبه‌ای Dickie، کمی هیپستر در قسمت پایینی به من می‌دهد تا سویشرت معمولی و لایه بیرونی موز ریپابلیک قدیمی را جبران کنم.

جزئیات لباس

جمعه
مایکل تنانت واقعاً کنجکاو است

مایکل می گوید: «یک ماشین زمان سرگرم کننده از طریق نوستالژی تجاری. فیلا اسپاگتی های دهه 90 مانند همان هایی هستند که در کودکی از مادرم التماس می کردم.

تی‌شرت هارلی با آستین‌های پرچم آمریکا، من را یاد دنیایی می‌اندازد که می‌توانم تصور کنم که بخشی از آن سرگرمی هستم، و همچنین دنیایی را که احساس می‌کنم از آن بسیار دور هستم.

کلاه فولکس واگن آرزوی اولین خودروی گلف چهار دری است که این نیویورکی بومی از داشتن آن خودداری می کند.

در نهایت، جلیقه قدیمی که من می پوشم، زیرا این سایه سبز باعث لبخند من می شود. پوشیدن ترس ها، رویاها و خاطراتم درست روی آستین هایم به نظرم خوب است.

جزئیات لباس

جدیدترین نسخه Actually Curious با تمرکز بر حقوق بشر را بررسی کنید!

***

سبک مردانه واقعی تری می خواهید؟ کشف کنید که این پدر در خانه که مبتنی بر SF است در یک هفته چه می پوشد.