لباس های لحظه آخری هالووین برای پسران

من در هالووین بزرگ نیستم. خب، این کاملاً درست نیست – من دوست دارم به خواهرزاده و برادرزاده ام کمک کنم تا لباس هایشان را انتخاب کنند (او آریل خواهد بود. او هالک است). و من عاشق تزئیناتی هستم که در شهر و درهای همسایه ها ظاهر می شود. اوه، و من قطعا کیسه های آب نباتی را که روز بعد در Duane Reade با 90 درصد تخفیف ارائه می شود، دوست دارم.

اما پس از حضور در کالج، جایی که دانشجویان دختر هر ایده لباسی را به عنوان فرصتی برای قرار دادن کلمه “شیطون” در مقابل آن انتخاب کردند، و پسرها – به طرز عجیبی – به نظر می رسید همه از این فرصت استفاده کردند که لباس زنانه بپوشند (به هر حال این در مورد چیست؟ ؟)، در تعطیلات برای بزرگسالان مقداری ترش کردم.

به نظر من، هالووین فرصتی برای پوشیدن چیزی است که در واقع شما را به نظر می رساند بهتر– خنک‌تر، آرام‌تر، بیشتر از حد معمول. راستش نمی‌فهمم چرا هر مردی که تاکس دارد، فقط یک تپانچه آبی در یک دست و لیوان مارتینی در دست دیگر نمی‌گیرد و به عنوان جیمز باند نمی‌رود.

به‌طور خلاصه، من لباس‌های بدون شکست، ساده، بی‌خطر و ساده برای جمع‌آوری پیدا کردم، و تا آخر هفته آنها را به اشتراک خواهم گذاشت.

تم امروز برای لباس های هالووین لحظه آخری برای پسران؟

سه لباس لحظه آخری هالووین برای پسرها: نسخه تخیلی ستاره های ورزشی

c800x522

مربی اریک تیلور (کایل چندلر) از «چراغ‌های شب جمعه»

خوب بپوش: به تماشای چراغ های شب جمعه این است که مربی تیلور را دوست داشته باشید – از جمله سبک ساده او. مربی ظاهر خود را زود تشخیص داد و به آن چسبید – که به این معنی است که فوق العاده قابل شناسایی است، حداقل در میان طرفداران “FNL”، کسانی که دقیقاً از آن دسته افرادی هستند که می خواهید با آنها معاشرت کنید.

شما قبلاً خاکی ها را دارید، بنابراین تنها چیزی که نیاز دارید این است که وفاداری خود را اعلام کنید – آیا شما یک پلنگ هستید یا یک شیر؟

برای این ظاهر، ما با یک بادگیر آبی سلطنتی، یک سه راهی Dillons Panther، و – ماده جادویی – چند کروکی رفتیم. اعتبار اضافی برای چسباندن “P” به بادگیر.

// خرید لباس //

c800x453

راکی بالبوآ (سیلوستر استالونه) در «راکی»

خوب بپوش: این به معنای واقعی کلمه ساده تر از لباس تمرین بوکسور راکی ​​بالبوآ نیست: عرق های خاکستری و وسایل مشکی در هوای سرد. هزاران امتیاز برای تجهیز سگ کوچک خود در یک سه راهی خاکستری مشابه.

علاوه بر کلاه، تمام لوازم جانبی مورد نیاز شما یک لیوان پر از تخم مرغ خام است، نسخه 1976 آبمیوه گیری.

// خرید لباس //

c800x505

دیو استولر (دنیس کریستوفر) در فیلم Breaking Away

خوب بپوش: اگر دوچرخه‌سوار هستید، احتمالاً بیشتر اینها را در کمد خود دارید، به ویژه به این دلیل که «برکینگ»، فیلمی که در سال 1979 باعث شهرت کاترز شد، شاید بهترین فیلم دوچرخه‌سواری تا کنون باشد.

تنها چیزی که برای یک دیو استولر معتبر نیاز دارید، سه راهی است، به‌علاوه کلاه زرد فوق‌العاده متمایز او – بقیه (شورت دوچرخه‌سواری، دستکش) که قبلاً دارید.

// خرید لباس //

برای پوشش بیشتر لباس #SGapproved، اینجا را ببینید.