لباس مردانه 2020: ارزش یک ماه استایل

ارائه شده توسط Mizzen+Main

مانند آماده کردن غذا برای کمد لباس شما

***

بنابراین شما با روزهای کمتری مواجه می شوید که دوباره به پوشیدن لباس جین بازمی مانید. اکنون، شما به دنبال الهام از لباس های بدون شلوار جین هستید. تیم SG شما را تحت پوشش قرار داده است! در زیر، ایده‌های یک ماهه بدون شلوار جین را بررسی کنید و ببینید چگونه می‌توانید ظاهر خود را با برخی از لباس‌های مردانه شیک Mizzen+Main تکرار کنید.

31 ایده لباس غیر رسمی برای کار:

روز اول: کفش های کتانی رنگارنگ، شلوار سبز، و ژاکت روشن بپوشید

استایل نیک ووستر، لباس‌های مردانه ۲۰۲۰

SG می گوید: دماها می توان در ژانویه گرم کنید، بنابراین داشتن یک ژاکت سبک تر برای ست کردن روی یک سه راهی جامد و چند شلوار سبز به گرم کردن لباس شما نیز کمک می کند. کفش های کتانی پر جنب و جوش فقط روی یک کیک عالی است.

روز 2: یک یقه یقه‌دار روشن، یک کت بالابر و یک شلوار براق بپوشید

استایل مارک رونسون، لباس مردانه 2020

SG می گوید: اگر شما هنوز به ما در مورد یقه‌های یقه‌پوش گوش نمی‌دهید، یک صفحه از پدیده موسیقی مارک رونسون بگیرید! سپس، درخشان ترین یقه یقه اسکی را که می توانید پیدا کنید و آن را زیر یک روپوش ناهموار بپوشید. یک جفت شلوار زیبا باعث می‌شود که کل لباس اداری راحت‌تر به نظر برسد.

روز 3: کلاه لبه گشاد، ژاکت معمولی، شلوار قهوه ای و چکمه های کوهنوردی بپوشید

سبک عشق kevin، لباس مردانه 2020

SG می گوید: کوین لاو، بالنده NBA، که در مقابل منظره‌ای دلپذیر کوهستانی قرار دارد، به شدت در حال هدایت Red Dead Redemption درونی خود در اینجا است، اما این حال و هوای خوبی است که به شهر نیز ترجمه می‌شود. یک کلاه لبه پهن، چند لباس چینی تیره‌تر، یک ژاکت خوب و چند چکمه کوهنوردی را به تن کنید تا مقداری زردی به لباستان اضافه کنید.

روز 4: پوشیدن یک هودی کراوات، شلوار و ژاکت مربی

سبک لبرون جیمز، لباس مردانه 2020

SG می گوید: لبرون جیمز هم در داخل و هم در خارج از زمین یک پادشاه است، بنابراین ظاهر خارج از وظیفه خود را با کمی عدم تطابق با الگوها تقویت کنید. نکته کلیدی در اینجا این است که با یک الگوی نوار ساده در پایین استفاده کنید تا رنگ کراواتی را در بالا متضاد کنید. ژاکت مربی کمک می کند تا ترکیب سبک بالا و پایین را با هم به چیزی منحصربفرد ترکیب کنید.

روز پنجم: کت و شلوار و کراوات بپوشید

سبک آنتونی، لباس مردانه 2020

SG می گوید: قرض گرفتن از چشم عجیب و غریبکتاب بازی آنتونی را بنویسید و کراوات را کمی شل کنید تا به کت و شلوار و پیراهن خود حالتی آرام‌تر بدهید.

روز ششم: یک ژاکت کاربردی و چینی زیتونی بپوشید

سبک تایلر کامرون، لباس مردانه 2020

SG می گوید: با کشیدن یک ژاکت کاربردی، چند یادداشت نظامی به ظاهر خود اضافه کنید. این نه تنها ظاهر خوبی دارد، بلکه دارای جیب های کافی بر روی آن است که برای حمل هر چیزی و هر چیزی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، آماده باشید.

روز هفتم: یک ژاکت بورگاندی، یک پیراهن راه راه و لباس چینی

لباس های غیررسمی مردانه 2020، ازرا کونیگ

SG می گوید: با پوشیدن یک پیراهن راه راه و لباس‌های چینی مانند ازرا کونیگ، خواننده گروه Vampire Weekend، می‌توانید رنگ‌های جذاب‌تری را ایجاد کنید که شروع به تغییر سبک می‌کنند. مطمئنا، جوراب های راه راه کمی ناهماهنگ هستند، اما ما آن را دوست داریم. شما همچنین می توانید با یک جفت سفید که به زیبایی در کنار یک جفت کفش کتانی تازه ظاهر می شود، بروید.

روز هشتم: یک ژاکت روشن، پیراهن سفید و شلوار تیره بپوشید

لباس مردانه 2020، جیک جیلنهال

SG می گوید: ترکیب ژاکت، تی شرت و شلوار تیره به یک دلیل خوب گزینه ای است که به خوبی پوشیده شده است: راحت و شیک بدون نیاز به تلاش زیاد. نکته کلیدی این است که با لباس بیرونی که رنگ جالبی دارد همراه شوید و در عین حال سایر قسمت های لباس را کم رنگ کنید. این ترکیبی مطمئن است که بارها و بارها به آن باز خواهید گشت.

روز نهم: پیراهن طرح دار و چینی روشن بپوشید

سبک آخر هفته مردانه، لباس مردانه 2020

SG می گوید: اگرچه ممکن است آوردن شراب به کار برای شما سخت باشد، یک پیراهن طرح دار زیبا یک امر ضروری و همیشگی و مناسب برای کار است که می تواند به سرعت از اتاق هیئت مدیره به بار ترجمه شود. متأسفانه، حومه ایتالیا شامل نمی شود.

روز 10: دو ژاکت، ژاکت ماهیگیر و لباس چینی بپوشید

سبک خشن مردانه، لباس مردانه 2020

SG می گوید: آب و هوای زمستان می تواند وحشیانه باشد، اما لایه بندی روشی شیک و کاربردی برای مقابله با عناصر است. یک ژاکت ماهیگیر درشت را زیر یک ژاکت جین زیر یک کت اسپرت (بله، واقعاً) امتحان کنید، سپس برای داشتن ظاهری زیبا و شیک، ژاکت چینی اضافه کنید.

روز یازدهم: پوشیدن یک کت روباز چهارخانه، یک روسری گرم و یک شلوار لباس

لباس های مجلسی مردانه 2020، مایکل بی.  سبک جردن، لباس مردانه 2020

SG می گوید: ممکن است نتوانید ساعت های کافی را در باشگاه بگذرانید تا به اندازه Killmonger متورم شوید، اما می توان از لباس او در روزهای سردتر استفاده کنید. یک روپوش سنگین تمام تفاوت را در هوای زمستان ایجاد می کند. اضافه کردن یک ست رنگ ثابت از شلوارهای مجلسی یا چینی های سفارشی، جلوه را حتی بیشتر تمیز می کند.

روز دوازدهم: یک تی شرت تیره، شلوار سبز و یک پیراهن جین ترد بپوشید

لباس مردانه 2020، هنری گلدینگ

SG می گوید: این ظاهر هنری گلدینگ یک لباس عالی برای یک سفر آخر هفته برای گرفتن یک قهوه یا خرید مواد غذایی از فروشگاه است. اما آن را فقط به شنبه و یکشنبه نگه ندارید! پیراهن جین روی یک تی شرت مشکی براق کمک می‌کند تا همه چیز را به یک لباس رسمی و رسمی تبدیل کنید.

روز سیزدهم: کت ترنچ بپوشید

لباس های کت ترنچ، لباس های مردانه 2020

SG می گوید: دفعه بعد که آب و هوای نامساعد فرا می رسد، بهترین برداشت خود را از بوگارت انجام دهید، با لغزیدن روی یک کت ترنچ (این یکی به لطف آن الگوی فوق العاده جذاب است).

یک ژاکت کرم به متعادل کردن جسارت الگو کمک می کند، در حالی که غنای شلوار قهوه ای به گره زدن همه چیز کمک می کند.

روز چهاردهم: یک شلوار گرافیکی و خاکستری تیره بپوشید

ایده های لباس های غیررسمی مردانه، لباس های مردانه 2020

SG می گوید: همه گرافیک ها یکسان ایجاد نمی شوند، بنابراین وقتی به دنبال یکی از خود می گردید، به داشتن یک تصویر تمیز فکر کنید تا توجه مردم را به آن جلب کنید. کمرنگ کردن سایر قسمت‌های ظاهر به آن گرافیک اجازه می‌دهد تمرکز اصلی باشد.

روز پانزدهم: کت اسپرت، پیراهن راه راه، ژاکت پشمی و چینی بپوشید

لباس های غیررسمی تجاری مردانه، لباس های مردانه 2020

SG می گوید: کت‌های اسپرت سبز فقط برای گلف بازان آگوستا نشنال نیست، به خصوص اگر رنگ روشن‌تری داشته باشند. راه راه های بنفش زیر ممکن است کمی برای شما جذاب باشد، اما از افزودن کمی رنگ به پیراهن های خود نترسید تا هیجان بیشتری را به لباس خود بیاورید.

روز شانزدهم: بعد از روز کارگر لباس سفید بپوشید

نحوه پوشیدن شلوار سفید، لباس مردانه 2020

SG می گوید: پیراهن لباس + ژاکت + مانتو اسپرت + جلیقه = ظاهری چند لایه که 100٪ آن را دوست خواهید داشت.

روز هفدهم: لباس‌های سفید زمستانی کامل و یک ژاکت خوب بپوشید

لباس مردانه 2020

SG می گوید: داستان واقعی: بهترین زمان برای پوشیدن لباس تمام سفید است همه زمان – نه فقط در تابستان! برای یک لباس خنک (اما هنوز گرم!) به “سفیدهای زمستانی” در پارچه های محکم فکر کنید.

روز هجدهم: بلوز را در NAVY CHINOS، POWDER BLUE OXFORD و ژاکت جین بازی کنید

سبک گاه به گاه تجاری مردانه، لباس مردانه 2020

SG می گوید: کنار گذاشتن جین خود برای #NoJeansJanuary در مورد ژاکت جین صدق نمی کند، به خصوص کت جین که به ایجاد بافتی زیبا کمک می کند و ظاهر تناژی را که در سرتاسر وجود دارد تقویت می کند. یک برادر بلوز شوید و کاملاً به آن رنگ دریایی متعهد شوید.

روز 19: منگوله های بدون دردسر، پیراهن راه راه ظریف و شلوار تیره بپوشید

سبک گاه به گاه تجاری مردانه، لباس مردانه 2020

SG می گوید: کسانی که به دنبال لباسی به سبک اروپایی هستند باید یک پیراهن راه راه که توجه زیادی را به خود جلب نمی کند، یک جفت چینی زیبا و یک ست کت شلوار جیر منگوله دار بپوشند. اگرچه ما بسیار توصیه می‌کنیم که قوزک پای خود را با مقداری جوراب بپوشانید تا سرما نخورید. بالاخره ژانویه است!

روز 20: یک پیراهن، یک پیراهن لباس سفید و یک شلوار خاکستری بپوشید

سبک گاه به گاه تجاری مردانه، لباس مردانه 2020

SG می گوید: پایه و اساس این لباس – پیراهن و شلوار – دقیقاً مطابق با کد لباس دفتر شما است، در حالی که گرمکن یقه ای و کفش های کتانی سفید به کاهش گرفتگی آن کمک می کند. و بله، شما می توانید پیراهن خود را باز بگذارید تا واقعاً چقدر خنک هستید.

روز 21: یک روپوش دو سینه بپوشید

لباس مردانه 2020

SG می گوید: یک کت رویه دو سینه در حال حاضر یک قطعه است، بدون شک در مورد آن. مطمئن شوید که جنبه های دیگر ظاهر خود را کم رنگ کنید تا جسارت بیرونی که به نمایش می گذارید را از بین نبرید.

روز 22: ژاکت قرمز و چینی سیاه بپوشید

سبک گاه به گاه مردانه، لباس مردانه 2020

SG می گوید: یک ژاکت قرمز آتش نشانی مانند الیور چشایر با لباس های چینی تیره عالی می آید – به نوعی مانند یک بابانوئل پس از کریسمس که روزهای تعطیل را در آسپن می گذراند.

روز 23: کتانی به رنگ سالمون، پیراهن سفید و شلوار خاکستری روشن بپوشید

لباس های غیررسمی تجاری مردانه، لباس های مردانه 2020

SG می گوید: وقتی هوا شروع به گرم شدن کرد، چرا با یک کت اسپورت به رنگ ماهی سالمون اوضاع را تغییر ندهید؟ بله، شما می توانید آن را بردارید. ما قول می دهیم.

روز 24: یک ژاکت روشن و شلوار چهارخانه بپوشید

لباس های مد روز مردانه، لباس های مردانه 2020

SG می گوید: او را دوست داشته باشید یا از او متنفر باشید، راسل وستبروک می داند که چگونه یک بیانیه سبک ارائه دهد. ممکن است بخواهید ژاکت پفی زرد رنگ اتوبوس مدرسه را در خانه بگذارید، اما می‌توانید در محل کار، شلوارهای طرح‌دار را بپوشید.

روز 25: یک ژاکت یقه اسکی و پیراهن بپوشید

لباس های 2020 برای مردان

SG می گوید: به براندوی درونی خود تسلیم شوید و یک ژاکت پیراهن سنگین را روی یقه یقه اسکی بپوشانید تا در سال 2020 ظاهری بی دردسر داشته باشید. چینی های ساختار یافته ظرافت و پیچیدگی را به شما می بخشد.

روز 26: یک پیراهن گلدار، یک کت تاپ و شلوار کارگو سبز بپوشید

لباس های غیررسمی تجاری مردانه، لباس های مردانه 2020

SG می گوید: شلوار باری یک پیراهن بازیگوش و طرح‌دار را برای ظاهری اداری که جالب است اما نه خیلی «آن بیرون» می‌آید.

روز 27: یک ژاکت جیر رنگارنگ و یک پیراهن گرمسیری بپوشید

لباس گاه به گاه تجاری مردانه، لباس های مردانه 2020

SG می گوید: همه ما نمی توانیم در زمستان به یک جزیره گرمسیری فرار کنیم، اما شما می توانید احساس کنید مثل اینکه در تعطیلات هستید و یک پیراهن به سبک هاوایی را زیر یک ژاکت جیر انعطاف‌پذیر می‌کشید.

روز 28: کانال صحرا با یک گروه قهوه ای کامل

لباس مردانه 2020

SG می گوید: وقتی نوبت به پوشیدن لباسی می رسد که همگی یک رنگ رنگین کمان است، مطمئن شوید که همه چیز را با سایه های کمی متفاوت از همان رنگ ترکیب کنید تا جلوه ای کلی به جز خسته کننده داشته باشید.

روز 29: دکمه پارچه ناوی آکسفورد به بالا، ترنچ و چینی خاکستری بپوشید

لباس های غیررسمی تجاری مردانه، لباس های مردانه 2020

SG می گوید: گاهی اوقات کمتر، بیشتر است. این لباس چینی مینیمالیستی واقعاً صیقلی و تمیز به نظر می رسد زیرا به اصول اولیه پایبند است: یک تناسب فوق العاده و یک ترکیب آزمایش شده و واقعی از سایه ها.

روز 30: ژاکت آبی، تیه سفید، سنجاق و مکالمه بپوشید

لباس های 2020 برای مردان

SG می گوید: بین شلوار نواری و کفش‌های کتانی بلند، این لباس حال و هوای «پانک راک در سالن کارنگی» را ایجاد می‌کند. اوه، و آن ژاکت کامیون دار جیر آبی؟! آره. لطفا.

روز سی و یکم: یک ژاکت بمب افکن روشن با شلوار مشکی بپوشید

لباس های 2020 برای مردان

SG می گوید: به لباس اداری بعدی خود زیاد فکر نکنید. در اینجا، یک ژاکت بمب افکن در رنگ روشن به تی شرت و شلوار مشکی کمک می کند تا ظاهری زیبا داشته باشد.

***

لباس‌های 2020 برای مردان بیشتر می‌خواهید؟

> تمام الهامات سبک ما را بررسی کنید