قیمت سمپاش بنزینی و انواع آن

چه چیزهای موجب افزایش قیمت سمپاش بنزینی می شود؟

سمپاش های بنزینی معمولاً می‌توانند حجم بیشتری نسبت به سمپاش بنزینی ‌های برقی تولید کنند. این برای برنامه‌هایی مفید است که باید مقدار زیادی محصول را کنار بگذارید و نمی‌خواهید تمام روز طول بکشد البته قیمت سمپاس بنزینی بیشتر از باقی سمپاش ها می باشد . مثال عبارتند از: پیش تیمارهای موریانه • کارهای قبل از رویش علف های هرز • راندن یک بوم اسپری بزرگ یا نازل های کم بوم • مخازن بزرگی که نیاز به هم زدن جت دارند • محصولات دانه ای که نیاز به هم زدن زیاد برای معلق ماندن دارند.سمپاش بنزینی  بسیار مهم و کاربردی هست و برای زمان های کشاورزی و باغ های خیلی بزرگ مناسب می باشند که قیمت سمپاش بنزینی به همین دلیل است که بیشتر می باشد

سمپاش بنزینی معمولاً فشار بیشتری نسبت به سمپاش های برقی ایجاد می کند. فشار هنگام پرتاب آب در مسافت های طولانی مفید است. فشار بالا همچنین می تواند هنگام فشار دادن آب از طریق یک شلنگ بلند و در اندازه های مختلف قطرات مفید باشد. به عنوان مثال سمپاش بنزینی برای سمپاشی درختان بلند و مناطق دوردست و صعب العبور مناسب است که تمام این مزایا باعث افزایش قیمت سمپاش بنزینی می شود.

انتخاب و تنوع بیشتری از پمپ های سمپاش برای دکل اسپری علف های هرز موجود است. یافتن ترکیب مورد نیاز حجم و فشار با سمپاش بنزینی  گازسوز آسانتر از سمپاش بنزینی  برقی 12 ولت است برای همین قیمت سمپاش بنزینی زیاد است.

انعطاف پذیری خودرو از آنجایی که سمپاش بنزینی منبع تغذیه خود را دارد، می توان آن را راحت تر از سمپاش برقی که به باتری خودرو متکی است به وسیله نقلیه دیگری منتقل کرد. اگر وسیله نقلیه از کار افتاده باشد یا برای هدف دیگری مورد نیاز باشد، این انعطاف‌پذیری می‌تواند مفید باشد.

معایب سمپاش بنزینی:

هزینه بالاتر. قیمت سمپاش بنزینی  بیشتر از سمپاش های برقی است. فضای بیشتر. اسپری های گاز معمولا فضای بیشتری را در خودرو اشغال می کنند. نگهداری بیشتر موتور سمپاش بنزینی  نسبت به سمپاش های برقی دارای قطعات متحرک بیشتر و لوله کشی پیچیده تری هستند. برای روشن کردن موتور باید بنزین روی خودرو حمل شود. روغن موتور برای عملکرد صحیح باید بررسی و دوباره پر شود. بدون تصویر سبز از آنجایی که آنها از بنزین استفاده می کنند، این موتورها سبز در نظر گرفته نمی شوند. گاز و نفت باید ذخیره شود. پر سر و صدا سمپاش بنزینی می توانند بسیار پر سر و صدا باشند. در ساعات اولیه یا دیروقت، این موتورها ممکن است باعث مزاحمت مشتریان و همسایگان شوند ولی قیمت سمپاش بنزینی موجب شکایت اکثریت شده است.

انرژی برای یک پمپ انتقال

این پمپ ها با هر یک از این منابع تغذیه می شوند:

گازوئیل

هیدرولیک

برق

به دلیل ماهیت خاص خود، پمپ انتقال از بنزین، هیدرولیک یا برق کار می کند.

پمپ های غلتکی

در جایی که انتقال ها Clydesdales هستند، پمپ های غلتکی بیشتر شبیه به Mighty Mouse عمل می کنند. آنها ساده تر و موثرتر هستند.

پمپ های غلتکی معمولاً دارای 4 تا 8 غلتک داخلی هستند که با ایجاد اختلاف فشار مثبت می چرخند که منجر به جریان ثابت سیال می شود.

این پمپ های خود پراینگ برای سمپاش بنزینی های کوچک تا متوسط ​​به خوبی کار می کنند. آنها کار را در کوتاه ترین زمان و بدون دمیدن خط انجام می دهند.

دانش خود را افزایش دهید

کمی وقت بگذارید تا در مورد بهترین پمپ سمپاش بنزینی  موجود برای شغلی که دارید یاد بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع پمپ های موجود برای شغلی که در نظر دارید، سایت ما را بررسی کنید.

 پمپ های انتقال

پمپ های انتقال دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که نامشان می گوید: انتقال می دهند.

این پمپ ها به عنوان پمپ های اسپری عمل می کنند و حجم بالایی از سیالات و نیمه جامدات را در مدت زمان کوتاهی منتقل می کنند ولی قیمت سمپاش بنزینی بیشتر می باشد

در نتیجه، اغلب پمپ های انتقال را می بینید که در عملیات زباله استفاده می شوند.

اما در بازار پمپ اسپری نیز جایگاه خود را دارند. می توانید از آنها برای انتقال مواد شیمیایی در مقادیر زیاد استفاده کنید.

روکش های پلی پروپیلن و چدن آنها به شما امکان می دهد مواد شیمیایی را به طور موثر انتقال دهید. پوشش های آلومینیومی را برای انتقال فقط آب بگذارید.

علاوه بر این، به دلیل ماهیت عظیم خود، اکثر پمپ های انتقال دارای قفس فولادی هستند که حمل و نقل را آسان تر می کند.