قیمت بازاریابی ایمیلی: آژانس ها چقدر باید هزینه کنند؟

اگر یک آژانس هستید ، از قبل می دانید که بازاریابی ایمیلی چقدر اهمیت دارد. و احتمالاً از قبل می دانید که ROI سرسام آوری دارد 44 دلار به ازای هر دلار هزینه شده

اما چقدر باید از مشتریان خود بابت آن هزینه بگیرید؟

امروز ما قصد داریم به عواملی بپردازیم که آژانس ها هنگام قیمت گذاری خدمات بازاریابی ایمیلی باید در نظر بگیرند: طراحی قالب ، نوشتن ، ابزارها و موارد دیگر.

هزینه همکاری با آژانس بازاریابی ایمیلی چقدر است؟

راه اندازی یک کمپین ایمیل موفق بسیار مفید است. بررسی نیازهای مشتریان اولین قدم مورد نیاز قبل از تعیین قیمت است.

آژانس ها باید عواملی مانند:

  • آیا شما یک آژانس جدید هستید یا آژانس با موفقیت عقب افتاده؟ مشتریان برای تجربه حق بیمه پرداخت می کنند.
  • مشتری شما چند مشترک دارد؟
  • ماهانه به چند ایمیل نیاز دارد؟
  • از چه سیستم میزبانی و مدیریت ایمیل استفاده می کنید؟ این قیمت ها را در پروژه لحاظ کنید.
  • چه کسی روی این پروژه کار می کند و چقدر باید به آنها پرداخت کنید؟ این شامل نویسندگان ، طراحان و غیره است.

خدمات بازاریابی ایمیلی شامل همه چیز از جمع آوری لیست ایمیل و ادغام آنها در وب سایت آنها ، طراحی قالب ایمیل و نگهداری مداوم است.

داستان کوتاه: قیمت بسته به دامنه کار بسیار متفاوت است ، اما اغلب آژانس های بازاریابی ایمیل اغلب بین 300 تا 2000 دلار هزینه دریافت می کنند در ماه برای خدمات آنها

پرداخت ساعتی یا پروژه ای

شما نمی توانید قیمتی را تعیین کنید بدون اینکه دقیقاً به مشتریان بگویید چه چیزی را ارائه می دهید.

همه چیزهایی که ارائه می دهید برای هر مشتری نخواهد بود و این اشکالی ندارد. به همین دلیل است که ما پیشنهاد می کنیم بسته های متنوعی و رویکرد انعطاف پذیر ارائه دهیم.

برخی از مشتریان ترجیح می دهند ساعتی هزینه دریافت کنند. وقتی نرخ ساعتی را تعیین می کنید ، متغیرهای پروژه را که در بالا ذکر شد مرور کنید و آن را به یک برآورد ساعتی ، همراه با ساعات برآورد شده برای تکمیل پروژه تقسیم کنید.

اطمینان حاصل کنید که آن را کاملاً واضح در پیشنهاد خود قرار دهید ، بنابراین مشتری دقیقاً آنچه را که برای پول خود دریافت می کنند می بیند ، و همچنین از هر گونه محدوده ای که در خط پایین قرار دارد جلوگیری می کند.

استراتژی قیمت گذاری بعدی که بسیاری از آژانس ها اتخاذ می کنند ، معاملات بسته است. این برای مشتریانی که نمی خواهند ایمیل بنویسند یا طراحی کنند اما خوشحال هستند که خود کمپین را اجرا می کنند بسیار عالی است. آنها فقط ممکن است به اندکی کمک نیاز داشته باشند تا پاهایشان را از زمین بلند کنند.

شما تمام کارهای معمول لازم برای هر کمپین ایمیل را انجام می دهید ، اما هزینه های آموزش آنها را در اجرای روزانه کمپین های ایمیل بر عهده می گیرید. برای قیمت گذاری یک بسته بسته بندی ، مدت زمانی را که انتظار دارید پروژه طول بکشد محاسبه کنید ، سپس آن را در نرخ ساعتی که با آن راحت هستید ضرب کنید تا قیمت خود را دریافت کنید.

خدمات کامل

سومین استراتژی قیمت گذاری که توصیه می کنیم ارائه دهیم یک بسته کامل یا لوکس است.

این بدان معناست که کمپین را از انتها به انتها اجرا کنید – مشتریانی را که ارزش یک کمپین ایمیل عالی را می دانند و درک می کنند ، مورد اعتماد قرار داده و آژانس ها به آنها اعتماد می کنند.

این شامل وظایفی مانند تنظیم کمپین ، نگهداری لیست ، ایجاد و ارسال کمپین ، به علاوه گزارش مجدد نتایج است. این نوع بسته ها برای آژانس هایی که به دنبال جذب مشتری هستند بسیار مناسب است.

ابزارهای تجارت

انواع سیستم عامل های SaaS وجود دارد که می توانند این کمپین های ایمیل را برای شما خودکار کرده و اجرا کنند. و آنها رایگان نیستند – قیمت ها معمولاً بسته به تعداد مشترکان در لیست ایمیل مشتری شما و تعداد ایمیل هایی که در ماه نیاز دارید ، در مقیاس کشویی است.

Campaign Monitor با یک طراح قالب کشیدن و رها کردن ، تقسیم بندی هوشمند برای به حداکثر رساندن بازده ، و حتی یک بررسی کننده پیوند شکسته کاملاً خودکار ارائه می شود. بعلاوه: می توانید تعداد نامحدودی از ایمیل ها را در ماه با قیمت هایی که فقط از ابتدا شروع می شود ارسال کنید 29 دلاربه

بسته شدن

آژانس ها باید متغیرهای کمپین هر مشتری را در نظر بگیرند و سطوح مختلفی از خدمات را متناسب با نیازها و قیمت های متفاوت ارائه دهند.

و با توجه به ROI فوق العاده روز ، بازاریابی ایمیلی به این زودی ها از بین نمی رود. اگر آژانس شما به دنبال این است که استراتژی بازاریابی ایمیلی را به سطح بعدی برساند ، Campaign Monitor این کار را انجام می دهد اینجا برای کمکبه

اما قبل از شروع صورتحساب مشتریان ، راهنمای انتخاب صحیح را مطالعه کنید ابزار بازاریابی ایمیلیبه