قدرت لباس پوشیدن در محل کار و زندگی

ما No Jeans ژانویه را به عنوان راهی برای تشویق دنبال کنندگان Style Girlfriend به “بازنشانی” در استایل شخصی خود برای سال جدید شروع کردیم. هیچ چیز علیه جین نیست، اما بسیاری از ما (زنان و مردان به طور یکسان) از شلوار جین به عنوان یک بک گراند در مجموعه کمد لباس های معمولی خود استفاده می کنیم، یک پتوی امنیتی مجلل. من مجبور نیستم چیز جدیدی را امتحان کنم و خودم را در آنجا قرار دهم، تو فکر می کنی. Yشما فقط می توانید شلوار جین بپوشید برای بسیاری از مردم، قدرت لباس پوشیدن به دوران دیگری از دست رفته است.

این به ویژه در سنین صدق می کند محل کار معمولی. شما می توانید با پوشیدن شلوار جین به بسیاری از دفاتر پنج روز در هفته فرار کنید، اما آیا باید این کار را انجام دهید؟ یا شاید سوال بهتر این است که باید شما خواستن به؟

برای من دو چیز همیشه صادق است:

1) هرگز آنقدر که فکر می کنم سخت نیست لباس پوشیدن بیشتر از آنچه در نظر داشتم باشد، و…

2) وقتی تلاش می کنم همیشه احساس بهتری نسبت به خودم دارم.

در زیر، سه فکر در مورد قدرت لباس پوشیدن، در محل کار و فراتر از آن:

قدرت لباس پوشیدن
Jumpsuit: Suistudio; کفش های کتانی: عالی

1) شما همان چیزی هستید که می پوشید

قبل از تعطیلات تعطیلات، من این فرصت را داشتم که سری جدید زنان Suitsupply، Suistudio را بررسی کنم، و بسیار خوب است که برند هلندی هم اکنون به ما خانم‌ها لباس می‌پوشاند. (آنها حتی نگاه خود را به تبلیغات خود تغییر دادند تا چند نفر برهنه را به ما بدهند تا نگاه کنیم، که برای ما سرگرم کننده است).

اگر در یک فروشگاه بوده‌اید، می‌دانید حال و هوای فضا و همکارانش چیست: مطمئن، قدرتمند، راحت. وقتی برای خودم کت و شلوار پوشیدم، اولین فکرم این بود: “اوه، فهمیدم.” این بچه ها واقعا قدرت لباس پوشیدن را درک کنید

مطابق با روزنامه وال استریتیک مطالعه در سال 2016 نشان داد که “در شرایط رقابتی، پوشیدن لباس های رسمی تر می تواند به دیگران این سیگنال را ارسال کند که “در مورد موفقیت شما و اعتماد به نفس واقعی شما در هر کاری که انجام می دهید.”

در آزمایشی که به آزمودنی‌ها گفته شد با پوشیدن لباس‌های رسمی یا غیررسمی مذاکره کنند، آن‌هایی که راحت‌تر لباس می‌پوشیدند «به راحتی از خود عقب‌نشینی می‌کنند»، در حالی که آنهایی که لباس رسمی می‌پوشیدند «از احترامی که دریافت می‌کنند آگاه می‌شوند و قوی‌تر می‌شوند. همچنین.”

من متوجه می شوم که این به ویژه زمانی که من احساس بیماری می کنم صادق است. چرا؟

  • شما مردم را از عطر دور خواهید کرد.

یک پله ی ستایشی بالاتر از لباس معمولی خود بروید تا از دنباله ی رنگارنگ بخارتان منحرف شوید. همکاران تعجب خواهند کرد که آیا شما برای دفتر گوشه شلیک می کنید، نه اینکه ممکن است مسری باشید. با یک دستمال فانتزی حواس خود را از عطسه خود دور کنید. با یک ژاکت کشمیری ریز در هوای سرد مطب گرم بمانید. به جای شلوار جین همیشگی خود، چینی (با آستر فلانل) بپوشید. شما می خواهید که آنها به لباس شما نگاه کنند، نه بینی شما.

آن را اثر دارونمای sartorial در نظر بگیرید. وقتی از کنار تصویر تند خود در یک سطح بازتابنده عبور می کنید، کمی بلندتر می ایستید و فکر می کنید: “این شیطان خوش تیپ کیست؟” نه «کاش روی کاناپه بودم و نگاه می کردم قصه های اردک خوردن سوپ رشته مرغ مامانم منو درست کرد.» (حداقل این بود من درمان روز مریضی بزرگ شدن.)

  • هیچ کس نمی خواهد در کنار مرد بیمار باشد.

اگر برای روابط کاری خود ارزش قائل هستید، پس یکی را برای تیم انتخاب کنید و چهره خوبی داشته باشید. وقتی بچه بودم، درست قبل از اینکه ما سوار هواپیما شویم، پدرم با ذات الریه پایین آمد تا بازی Badgers را در رز کاسه ببینیم. وقتی از هواپیما در کالیفرنیا پیاده شدیم، او مانند تصویر سلامتی به نظر می رسید (به غیر از رنگ پریده بودن مانند یک روح در خورشید ساحل غربی – اما این برای همه ما مردم ویسکانسین صادق بود). برای او، قدرت Badger red به او کمک کرد تا جمع شود. در نظر بگیرید: چه رنگی، برش کت و شلوار یا شلوار جین مورد علاقه، امروز به شما احساس یک فرد واقعی می‌دهد؟ پرتشون کن

البته، اگر واقعاً مریض هستید، در خانه بمانید، این عرق‌ها را بریزید و برای خودتان سوپ درست کنید. قصه های اردک باید روی تکرارها در جایی در کابل نشان داده شود، درست است؟

***

غذای آماده؟

ظاهر مهم است و خوب لباس پوشیدن نشان می دهد که به خودتان احترام می گذارید و اطرافیان شما نیز باید همین کار را انجام دهند. این به نوعی شبیه خودگویی مثبت در مقابل منفی است. اگر مدام به خود بگویید که یک بازنده هستید (یا غیرقابل قبول، یا بی لیاقت، و غیره)، خواهید دید که این موضوع در زندگی شما توسط مردم آشکار می شود… بدرفتاری با شما، عدم قرار ملاقات با شما و غیره.

یا، به عنوان اقیانوس اطلس قرار می دهد، پوشیدن لباس‌های رسمی به ما احساس قدرتمندی می‌دهد و این طرز نگاه اساسی ما به جهان را تغییر می‌دهد.»

قدرت لباس پوشیدن
یقه یقه اسکی، دامن و کت: Suistudio; چکمه: Vince Camuto

2) استایل شما نقطه شیرین در تقاطع راحت و مناسب است

یک میلیون سال پیش (بسیار خوب، ده)، سایت زنان محور Gawker، Jezebel، مقاله ای در مورد اینکه در یک قرار ملاقات چه بپوشیم، منتشر کرد. این برای ایزابل به طرز عجیبی صریح و جدی بود، با نصیحتی عجیب و صریح و جدی که امروز به خوبی آن زمان است:

لباس جادویی خود را بپوشید

چه چیزی یک لباس را جادویی می کند؟ به گفته نویسنده، چیزی که “احساس خوبی به شما می دهد … و عالی به نظر می رسید.” این ایده ای است که می توانیم در SG HQ پشت سر بگذاریم.

کاش همه کمدهای ما چیزی جز لباس جادویی نداشتند، اما این مالش است:

چیزی که با پوشیدن آن احساس راحتی می کنید همیشه آن چیزی نیست که شما را به بهترین شکل نشان می دهد.

و بالعکسالبته بمن با شما یک میلیون دلار (لحظه) شرط می بندم که تا زمانی که عالی به نظر برسید، در چیزی کمی ناراحت کننده احساس بهتری خواهید داشت. و با پوشیدن آن برای هر جا که می‌روید احساس مناسبی داشته باشید.

یک مثال: آیا احساس خوبی دارم (و باسنم فوق‌العاده به نظر می‌رسد) در ساق‌های Outdoor Voices؟ شما شرط می بندید که OV پوشیده شده است. اما آیا با پوشیدن آن شلوارهای ساق برای شام مشتری احساس خوبی دارم؟ یا در یک قرار؟

نه. شلوارهای شلوار ساق بلند را با شلوار گرمکن خاکستری مورد علاقه خود یا بله، شلوار جین مورد علاقه خود جایگزین کنید، و می توانید ببینید که چگونه این مورد در کمد لباس شما صدق می کند. خوب به نظر رسیدن و احساس راحتی – نه فقط در لباس بلکه در جایی که آنها را می پوشید – معمولاً به معنای لباسی است که روی لباس است. حداقل کمی سمت کمد

غذای آماده:

کمد خود را تا حد امکان با لباس های جادویی که می توانید در یک زمین تجاری جدید بپوشید، ذخیره کنید و طلایی خواهید شد.

قدرت لباس پوشیدن
کت، ژاکت، و شلوار: Suistudio

3) کمی تلاش تا حد زیادی مفید است

مارک زاکربرگ، مگان چطور؟ ممکن است بپرسید او هر روز هودی می پوشد و حالش خوب است.»

مطمئنا، او به شدت اعتماد به نفس دارد، به طوری که فکر می کند شانسی برای نامزدی برای ریاست جمهوری دارد. اعتماد به نفس مسئله زاک نیست.

برای ما افرادی که کمتر به خود مطمئن هستیم، هر کاری که می توانیم انجام دهیم تا شانس را به نفع خود افزایش دهیم ارزش انجام دادن دارد – از جمله لباس پوشیدن بیشتر.

به نظر شما چرا خانم ها کفش های پاشنه دار را در کشوی میز خود نگه می دارند؟ این برای این است که مشتری برای یک جلسه اعلام‌نشده مراجعه کند، یا اگر یک قرار ساعت خوش را به هم بزند، و بخواهد به خود فرصت بدهد. سریع تقویت اگر آنها زمان بیشتری داشتند، شاید در غیر این صورت از یک تمرین خوب (اندورفین شما را خوشحال می کند!) یا یک تمرین خوب، اعتماد به نفس بیشتری دریافت می کردند.

در یک خرج کردن؟ مد انجام خواهد داد.

قدرت لباس پوشیدن این است که به شما خصوصیات شخصی شما را می دهد اومف، و فقط به اندازه کشیدن یک جفت کفش — یا شلوار (و گذاشتن جین روی زمین) طول می کشد.

آماده اید تا کمی اعتماد به نفس را به کمد خود اضافه کنید؟

اگر ما شما را در مورد قدرت لباس پوشیدن متقاعد کرده ایم، اما از فکر خرید لباس جدید می ترسید… چرا اجازه ندهید تیم SG برای شما خرید کند؟

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. با خدمات خرید شخصی آنلاین خود، می‌توانیم توجه ویژه‌ای را به شما قول بدهیم که به شما احساس بهترین و شیک‌ترین نسخه مرد فوق‌العاده‌ای را که در حال حاضر هستید، می‌دهد! ما همچنین به شما کمک می کنیم تا بفهمید که چگونه لباس های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید. اگر برای یک برنامه خرید آماده هستید که در زمان، انرژی و سلامت شما صرفه جویی می کند، ما را فریاد بزنید.

عکس ها: Obi Anyanwu