فروش لوازم و قطعات یدکی خودرو چینی

هموطنان گرامی در اصفهان میتوانند به منظور خرید لوازم یدکی لیفان X60 در اصفهان و یا سایر مدل ها همین حالا با ما تماس بگیرند و خرید خود را ثبت نمایند. این شرکت چینی ابتدا یک کارگاه ساده 9 نفره بود که مشغول به موتور سازی بودند که رفته رفته توانست به عنوان اولین تولید خود کامیون را به بازار عرضه کند و پس ازآن توانست خود را تبدیل به یک برند موفق کند که در حال حاضر به تولید خودروی تجاری، خودروی سواری، موتور سیکلت و کفش ورزشی می پردازد.

لیفان ۵۲۰ اولین خودرو تولید شده توسط بخش خودرو گروه لیفان میباشد که برای نخستین بار در سال ۲۰۰۶ در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد. یدک دیزل پارت با ارائه مستقیم قطعات مورد نیاز مشتریان و با حذف واسطه ها، قادر به کنترل قیمت بازار بوده و واردات لوازم استاندارد خودروی لیفان را از مسئولیت های بزرگ خود در قبال اعتماد مشتریان می داند. اگر شما هم یکی از صاحبان خودرو در هر کجای ایران هستید و خرید آنلاین را ترجیح می دهید، با ما ارتباط برقرار نمایید و راهنمایی شوید. اگر شما هم دغدغه تهیه لوازم یدکی لیفان x60 را در سر دارید، دیگر نگران نباشید.

ما خریدی مطمئن و آسان را برای شما تضمین خواهیم کرد. این خودرو با طراحی جوان پسند و ویژگی های درجه یک فروش خوبی را تجربه کرد. این مجموعه که سالهاست به فروش لوازم یدکی لیفان غرب تهران مشغول است، میتواند گزینه خوبی برای خرید حضوری و یا راه دور برای همشهریان عزیز در غرب باشد.

هستند. در خارج از کشور چین، لیفان به عنوان فروشنده ی خودروهای کوچک در بازارهای نوظهور لوازم یدکی خودروهای چینی لیفان شناخته شده است. لوازم یدکی اصلی لیفان نماینده رسمی کرمان موتور در تهران است. اما با گذشت سال ها و استقبال روز افزون از خودروهای لیفان و همچنین بهبود شرایط بازار، امروزه شاهد افزایش واردات لوازم یدکی لیفان به کشور هستیم. تمام لوازم یدکی اصلی لیفان با ضمانت تانه ارایه داده می شود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت لوازم یدکی لیفان 520 در مشهد.