شیک ترین مرد SG در سال 2019 راند 2: براکت های کلاسیک و متعهد

برای دور دوم آماده اید؟ زمان آن رسیده است که انتخاب کنید چه کسی یک قدم به انتخاب شیک ترین مرد سال 2019 نزدیک تر می شود. متوجه خواهید شد که ما امسال همه چیز را تغییر می دهیم. برای اینکه در ابتدا چیزها مثل سیب باقی بمانند (بر خلاف بیبر به بتو)، ما هیت ها را بر اساس سبک شخصی افراد مشهور گروه بندی کرده ایم.

تمام بازی‌های رویارویی دور دوم را بررسی کنید، سپس به مسابقه‌های کلاسیک و متعهد براکت زیر رأی دهید. و براکت های Fashion-Forward و Fancy قبل از بسته شدن نظرسنجی ها در ساعت 5p EST روز شنبه، 30 مارس.

براکت sg madness 2019 دور 2

SG Madness Round 2: The Classic and Committed Brackets

آماده؟ تنظیم؟ رای!

براکت کلاسیک

جان چو در مقابل. بری جنکینز

جان چو در مقابل بری جنکینز sgmadness
تصاویر: Lainey Gossip، Daily Mail

من صادقانه خواهم گفت. انتظار نداشتم کارگردان Moonlight، بری جنکینز، به این سادگی بهترین دواین وید را در راند 1 بازی SG Madness داشته باشد، اما ما اینجا هستیم!

آیا او می تواند جان چو را که به راحتی دریک را پشت سر گذاشت تا به دور بعدی راه پیدا کند، سرنگون کند؟ این به شما بستگی دارد.

[socialpoll id=”2543605″]

کوین لاو علیه آدام درایور

sg madness round 2 kevin love vs adam driver
تصاویر: دیلی میل، NBC

تا به حال می‌دانید که تیلور کوین لاو را تا آخر کار در دفتر تیم SG دارد. با توجه به مسابقه فوق، سبک بازیکن NBA به خوبی با سبک بازیکن NBA مطابقت دارد. جنگ ستارگانآدام درایور، بنابراین دیدن عملکرد او در راند 2 جالب خواهد بود.

[socialpoll id=”2543606″]

جان کرازینسکی علیه ادریس البا

بازی جنون دور دوم جان کرازینسکی در مقابل ادریس البا
تصاویر: E!Online، Lainey Gossip

هشدار: شما نباید به دوست داشتنی بودن جان کرازینسکی و امیلی بلانت به عنوان گل های زوج رای دهید. این سلبریتی های عاشق جنون نیست. در عوض، رای خود را بر اساس سبک آرام کرازینسکی و رقیب دور دوم او، ادریس البا، قرار دهید.

من شخصاً نمی‌توانم تصمیم بگیرم که وضعیت شلوار و کتانی‌های تک‌رنگ و شلوار کدام را در این عکس بیشتر دوست دارم. شما چه می‌گویید؟

[socialpoll id=”2543607″]

پل راد در مقابل کیت هرینگتون

sg جنون دور 2 پل راد در مقابل کیت هرینگتون
تصاویر: زیمبیو، لاینی گوسیپ

یکی دیگر از بازی‌های بسیار خوب دور دوم. سبک “باحال ترین پدر در مسیر پیک آپ” چه کسی را ترجیح می دهید؟

[socialpoll id=”2543608″]

براکت متعهد

مارک رونسون در مقابل دیوید بکهام

sg جنون دور 2 مارک رونسون در مقابل دیوید بکهام
تصاویر: Oscars.com، GQ انگلستان

نبرد بریتانیایی ها در راند 2 براکت “متعهد”. گابی امسال مارک رونسون را به‌عنوان کار یا مرگ انتخاب کرد و هی، او آن را با رایان گاسلینگ صدا کرد. آیا او در مسیری است که یکی دیگر از جایزه های استخر اداری SG Madness را به خانه ببرد؟

این به شما بستگی دارد.

[socialpoll id=”2543609″]

Sprouse Twins v. Donald Glover

sg madness round 2 sprouse twins vs donald glover
تصاویر: PopSugar، GQ

لولولولولول

بله، من احساس می کنم که می دانم این یکی چگونه خواهد شد، اما منظورم این است که چه کسی می داند؟ شما بچه ها قبلاً من را شگفت زده کرده اید.

[socialpoll id=”2543610″]

جیسون موموآ در برابر شانس رپر

sg madness 2019 دور 2 جیسون موموآ در مقابل شانس خواننده رپ
تصاویر: جاست جارد، شیکاگو تریبون

اوه این یکی برای من شخصا سخت است. سهم من در زندگی این است که تقریباً هر کاری که Chance the Rapper انجام دهد، بگوید و بپوشد، ایستادگی کنم، اما جیسون موموآ من انتخاب کنید تا امسال تمام راه را طی کنید!

بنابراین حدس می‌زنم چیزی که می‌گویم این است::چشم‌ها را می‌بندد، به طرز چشمگیری دور می‌شود:: کاری را که باید انجام دهید!

[socialpoll id=”2543611″]

جان مایر در مقابل بتو اورورک

sg madness run 2 John Mayer vs Beto O'rourke
تصاویر: GQ، Vanity Fair

مرد، آیا این فقط من هستم، یا این یک است جمعه عجیب راه اندازی مجدد در انتظار رخ دادن؟

[socialpoll id=”2543612″]

***

قبل از شنبه، 30 مارس، ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی، به این هشت مسابقه فوق رأی دهید! و فراموش نکنید که روی براکت های Fashion-Forward و Fancy نیز وزن کنید.

***

برای ساخت کمد لباس SG Madness خود آماده هستید؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

لباس‌ها به شما این حس را می‌دهند که میلیون‌ها دلار برای اعتماد به نفس‌تان معجزه می‌کند، اما کمد پر از لباس‌هایی که دوست دارید و پوشیدن آن‌ها احساس خوبی دارید، می‌تواند شبیه به ساختن یک لباس باشد. اگر آماده سرمایه گذاری روی تعدادی لباس جدید برای کمد لباس خود هستید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن